Express House Real Estate
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Witaj w EXPRESS HOUSE! Jesteśmy siecią biur nieruchomości założoną przez czworo przyjaciół, ponad dekadę temu, a dziś zapraszamy Cię do współtworzenia tej marki!
CO MUSISZ O NAS WIEDZIEĆ?
- z nami zrobisz wiele różnych transakcji – szeroki wachlarz usług: sprzedajemy, poszukujemy i wynajmujemy nieruchomości w Polsce i na rynkach zagranicznych. Działamy na rynku komercyjnym, pierwotnym, wtórnym, nieruchomości gruntowych oraz najmu długo- i krótkoterminowym.
- z nami będziesz mieć wielu różnych klientów: obsługujemy klientów biznesowych i indywidualnych, zarówno sprzedających, jak i kupujących:
„Ten model pracy to bezpieczna strategia na zmienne czasy. Pozwala on na łatwiejszą adaptację na rynku. Przeniesienie większej wagi na klienta kupującego, gdy to on stawia warunki i sprzedający bardziej potrzebuje pośrednika i na odwrót. Dynamika na rynku nieruchomości wymaga elastyczności i dostosowania się. Nasz model zapewnia, że bez względu na sytuację, nasz zespół obsługuje transakcje i zarabia, bo dbamy o dwie strony transakcji”. Piotr Kurzawa, współtwórca Express House
- z nami rozwiniesz skrzydła: nowy wymiar franczyzy i elastyczne modele współpracy!
„Dostosowanie się i wyciąganie korzyści w dynamicznym czasie i transformacji rynku nieruchomości, to perspektywiczne podejście do biznesu. Elastyczność i odporność na każde wahania branży to z kolei bezpieczeństwo naszej sieci biur”. Krzysztof Dąbrowski, współtwórca Express House
Oprócz tego, że będziesz współtworzył/a opłacalny biznes, możesz liczyć na:
- aktualną ofertę biznesu
- strategię na zmienne czasy i ofertę przygotowaną we współpracy z analitykiem, strategiem i marketerem
- zoptymalizowane procesy, które łatwo wdrożysz
- marketing lokalny
- wsparcie IT, prawne, marketingowe, szkoleniowe przez cały okres współpracy
- kulturę organizacyjną nastawioną na człowieka, relacje i rozwój
JEDNOSTKI WŁASNE
4: Białystok, Lublin, Wrocław, Poznań
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
7 placówek franczyzowych (Bielsko Biała, Częstochowa, Warszawa, Józefów, Łódź, Zielona Góra, Ełk)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
KNOW-HOW, które działa i przynosi zyski – nasza firma sprzedała nieruchomości o łącznej wartości 750 mln zł.
Oprócz podręcznika operacyjnego, otrzymasz pakiet szkoleń (również z ekspertami zewnętrznymi oraz materiały). Dostęp do wszystkich materiałów i zoptymalizowanych procesów, które łatwo wdrożysz. W Express House dbamy o sprawną komunikację i wymianę doświadczeń, to sprawia, że eksperci expresowo domykają transakcje w najlepszych cenach. 100-dniowy onboarding sprawi, że każdy pracownik od samego początku będzie prezentował wysoki standard usług, co wpływa na opinie klientów i polecenia.
„Naszym celem jest, aby od pierwszego dnia nowy pracownik nie był dla ciebie obciążeniem. Natomiast nowa osoba w zespole, była zachwycona hybrydowym onboardingiem i czuła, że taki proces wdrożenia, bardzo szybko zrobi z niej eksperta”. Przemysław Smalkowski, współtwórca Express House
BACK OFFICE, który daje Ci realne wsparcie na co dzień, to support menedżerski, jak również dostęp do aktualizowanych na bieżąco umów, procedur i instrukcji.
U nas możesz liczyć na wsparcie radcy prawnego oraz support IT. Współpracujemy również z ekspertami finansowym.
NARZĘDZIA, które pozwalają Ci konkurować na rynku i budować wizerunek eksperta. Codziennie będziesz używać dedykowanego CRM z rozbudowaną analityką i raportami, by wyciągać wnioski i stawiać nowe cele. Twoje biuro i ogłoszenia będa na portalach i nowoczesnej stronie z zaawansowaną wyszukiwarką. W związku z tym, że pracujemy na różnych rynkach i z różnymi klientami, zostanie uposażona/y w dostęp do różnych platform takich jak platforma z inwestycjami deweloperskimi, MLS, czy Certyfikat Najemcy.
„Steve Jobs mawiał, że: „W DNA Apple tkwi przekonanie, że technologia to za mało. Wierzymy, że dopiero technologia połączona z humanizmem daje wyjątkowe rezultaty”. Podobnie jest w Express House, dajemy Ci narzędzia pracy, które pozwolą konkurować na rynku nieruchomości, a do tego wsparcie w każdym zakresie”. Marek Szubzda, współtwórca Express House.
MARKETING, który działa to taki, który rzeczywiście przyprowadzi Ci klientów, kiedy ich potrzebujesz. Pomożemy Ci konkurować w twoim regionie, gdyż myślimy globalnie, ale wiemy, że trzeba działać lokalnie. Ale zanim przejdziemy do działania to zrobimy dla Ciebie analizę regionu i konkurencji. Za Ciebie zajmiemy się promocją ogłoszeń w portalach, pomożemy również w social media. Do dyspozycji damy Ci pakiet grafik i szeroki brandbook, z którego skorzystasz nie raz!
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota zależna jest od modelu współpracy, który wybierzesz. Mamy trzy elastyczne pakiety w zależności od tego czy chcesz być samodzielnym partnerem, budować biuro i zespół lub potrzebujesz rozwiązań premium. Spotkajmy się i zobaczmy jakie są twoje oczekiwania i jakie są nasze możliwości!
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Obojętnie czy prowadzisz biuro nieruchomości, jesteś pośrednikiem czy ekspertem finansowym lub zupełnie nie miałaś/eś styczności z branżą nieruchomości – pamiętaj Warto rozmawiać!
Nie musisz:
- nie musisz mieć doświadczenia w branży nieruchomości, nasz pakiet szkoleń i know-how sprawi, że szybko zdobędziesz wiedzę, a z naszym wsparciem będziesz zdobywać bezpiecznie i bezstresowo doświadczenie,
- nie musisz mieć doświadczenia w prowadzeniu biznesu, również w tym będziemy Cię wspierać,
- nie musisz mieć doświadczenia w budowaniu zespołów, nauczymy Cię tego lub jeśli wolisz będziesz samodzielnym ekspertem.
Mile widziane:
- powinnaś/powinieneś być osobą komunikatywną i otwartą na zmiany – na rynku dużo się dzieje, a rozwój to ciągła zmiana. My nie stoimy w miejscu!
- powinnaś/powinieneś mieć umiejętności handlowe i być nastawiona/y na cel
- powinnaś/powinieneś lubić pracować z ludźmi
- mieć budżet na start
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Express House Sp. J.
ul. Legionowa 28 lok. 101, 15-281 Białystok
696 355 040, 696 355 035
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Marek Szubzda
Piotr Kurzawa
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Express House Sp. J. (ul. Legionowa 28 lok. 101, 15-281 Białystok). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Express House Real Estate oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie expresshouse.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
To, że poszedłeś pracować na etat, nie oznacza, że całe życie tak musi być. Kup listopadowy numer "Własny Biznes FRANCHISING", odważ się i zmień swoje życie zawodowe.
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!
24-26 października w Pałacu Kultury i Nauki możesz poznać 100 sprawdzonych pomysłów na biznes we franczyzie. Przeczytaj relację z targów i przyjdź wybrać franczyzę dla siebie!
Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki można poznać 100 najciekawszych franczyz w Polsce. Przyjdź i wybierz biznes dla siebie. Śledź relację z targów na żywo.
Już w czwartek zaczynają się jesienne Targi Franczyza! Przyjdź i wybierz biznes dla siebie! Franczyzodawcy czekają od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki.
– W Polsce stale rośnie poziom świadomości klientów, jeśli chodzi o korzystanie z usług pośrednictwa w sprzedaży czy zakupie nieruchomości – mówi Agata Korzeniewska, dyrektor sieci franczyzowej Metrohouse.
Sieć biur nieruchomości co miesiąc wybiera dwóch nowych partnerów, ale w ostatnim czasie dołączyło do niej aż dziewięć osób.
Sylwia Żynda porzuciła korporację dla franczyzy Freedom Nieruchomości. Jak rozkręciła swój biznes?
Sieć agencji nieruchomości Express House pozyskuje nowych franczyzobiorców i współorganizuje studia dla osób, które chcą pracować w obrocie nieruchomościami.
– Osiągniemy bardzo dobry wynik pomimo konkurencji i chaosu związanego z niepewnością co do wejścia w życie rządowego programu dopłat do kredytów – mówi Leszek Michniak, prezes Grupy WGN.
Zarządzanie najmem to wciąż jeszcze rozwijająca się usługa na polskim rynku. Kto może się tym zajmować i czy łatwo w tej branży zdobyć klientów?
– Z franczyzą ruszyliśmy zaledwie rok temu, a dzisiaj mamy już siedmiu partnerów. Do końca roku może dołączyć kolejnych pięciu – mówi Marek Szubzda, współwłaściciel Express House.
Na franczyzowym rynku nieruchomości rozkręca się nowy gracz – Estate Polska. Co firma oferuje partnerom?
Andżelika Hanowska była pracownicą agencji nieruchomości, zanim zdecydowała się otworzyć własne biuro. Jak sobie radzi na swoim?
Ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Kiedy w czasie pandemii biuro Travelplanet zbankrutowało, Beata Hudziak-Wiśniewska otworzyła placówkę Metrohouse. Czy to był dobra decyzja?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.