Fituro
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
FITURO to dynamicznie rozwijająca się sieć studiów treningu spersonalizowanego, oparta na nowoczesnym modelu franczyzowym i 10-letnim doświadczeniu w branży.
Naszą misją jest szerzenie idei holistycznego postrzegania zdrowego stylu życia, redefiniowanie podejścia do aktywności i świadome podejście, nie tylko do biznesu, ale też do zdrowia.
Naszym podstawowym narzędziem jest skuteczny, bezpieczny i zaawansowany technologicznie trening, który łączymy z dietą, regeneracją i odpowiednią relaksacją. Te cztery obszary zdecydowanie wpływają na całościową poprawę samopoczucia, nie tylko poprawę kondycji fizycznej.
W FITURO łączymy zaawansowaną technologię maszyn, wiedzę fizjoterapeutów i holistyczne podejście do zdrowia. Stawiamy na kameralność, komfort i prestiż.
Nasze kluby to miejsca, w których zdrowie i dobre samopoczucie idą w parze z innowacją i najwyższą jakością usług. Standardy obsługi klienta, model zarządzaniem klubem, sprawdzone know-how i pełne wsparcie dla franczyzobiorców sprawiają, że wspólnie budujemy silną markę.
Co zyskujesz, inwestując z FITURO?
- Gotowy model działania, sprawdzony koncept i pełne wsparcie przed otwarciem;
- Start z przewagą, sprawdzona strategia pozyskania pierwszych 200 klubowiczów;
- Szkolenia, które budują twój zespół, treningi, obsługa klienta, zarządzanie, sprzedaż i operacje w praktyce;
- Technologia, która przyciąga klientów, dostęp do rozwiązań MilonCare, MilonME i zaawansowanej analityki;
- Silna marka premium, gotowe kampanie marketingowe i wizerunek, który sprzedaje;
- Stałe wsparcie i rozwój, opieka operacyjna oraz spotkania inwestorów z najlepszymi praktykami.
Inwestuj tam, gdzie zysk jest kwestią czasu.
Dlaczego FITURO to inwestycja, która się opłaca?
- Szybki próg rentowności, średnio już po trzech miesiącach klub zaczyna zarabiać na siebie;
- Zwrot z inwestycji nawet w 1,5 roku, sprawdzony model gwarantuje szybkie rezultaty;
- Wysoka marża operacyjna: 35-45 proc., twoja inwestycja pracuje z dużą rentownością;
- Produkt premium, który przyciąga i zatrzymuje klientów, silna marka, lojalna społeczność, odporność na zmiany koniunktury.
Postaw na rynek, który dynamicznie rośnie – do 2030 roku wartość branży fitness wzrośnie do 202,78 mld USD (CAGR 8,83%)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- Bochnia
- Brzesko
- Gniezno
- Gorzów
- Kołobrzeg
- Konin
- Łódź
- Pobiedziska
- Poznań
- Swarzędz
- Środa Wielkopolska
- Toruń
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Dołączenie do FITURO to nie tylko inwestycja w lokal, sprzęt czy system.
To przede wszystkim inwestycja w wiedzę i gotowość do prowadzenia
skutecznego biznesu.
Nasz system szkoleń zapewnia:
- Kompleksowe przygotowanie właściciela i zespołu;
- Standaryzację jakości i procesów w całej sieci;
- Stały rozwój kompetencji menedżerskich i sprzedażowych;
- Natychmiastowy dostęp do praktycznego know-how;
- Wsparcie na każdym etapie prowadzenia klubu, również po rozpoczęciu działalności.
W FITURO stawiamy na kompleksowe przygotowanie naszych partnerów do skutecznego funkcjonowania w ramach sieci.
Każdy etap szkoleniowy został zaprojektowany tak, aby objąć wszystkie kluczowe obszary prowadzenia studia treningu spersonalizowanego. Od zarządzania i sprzedaży, przez marketing i obsługę klienta, aż po standardy treningowe – otrzymujesz praktyczną wiedzę i narzędzia, które pozwolą Ci skutecznie rozwijać swój biznes już od pierwszego dnia.
Wsparcie biznesowe:
- Know-how operacyjny oparty na 10-letnim doświadczeniu – sprawdzony koncept i pełne wsparcie na każdym etapie prowadzenia klubu;
- Gotowy model finansowy i prognozy rentowności – precyzyjnie opracowany model finansowy, oparty na realnych danych;
- Stałe wsparcie i rozwój – opieka operacyjna oraz spotkaniach inwestorów z najlepszymi praktykami;
- Produkt premium, który przyciąga i zatrzymuje klientów – silna marka, lojalna społeczność, odporność na zmiany koniunktury;
- Technologia i systemy zarządzania – systemy CRM do zarządzania bazą klientów, harmonogramami i rozliczeniami;
- Wsparcie analityczne – przedstawiamy zestaw kluczowych wskaźników efektywności operacyjnej do monitorowania biznesu;
- Wsparcie w opracowaniu budżetu na każdy rok działalności klubu.
Wsparcie szkoleniowe:
- Wizytacje klubów;
- Szkolenia w ramach funduszu edukacyjnego;
- Dostęp do platformy e-learningowej i aktualizacja wiedzy;
- Konwencja trenerów FITURO;
- Badanie tajemniczego klienta;
- Cykliczne webinary i szkolenia dodatkowe;
- Stały kontakt z centralą sieci.
Wsparcie marketingowe:
- Wiedza i doświadczenie sieci w zakresie komunikacji online i offline;
- Możliwość konsultacji i stałe wsparcie centrali w bieżących działaniach;
- Strona WWW klubu i wsparcie w prowadzeniu kanałów placówki w mediach społecznościowych (gotowe posty, wytyczne do komunikacji);
- Pakiet gadżetów na start i dostęp do obrandowanych materiałów w toku funkcjonowania klubu;
- Usługi studia graficznego (szablony i projekty na zamówienie);
- Możliwość współpracy z agencją marketingową i podwykonawcami na bardzo atrakcyjnych warunkach;
- Szkolenia (e-learning, webinary) z trendów i obsługi narzędzi;
- Audyty i wskazówki do wdrożenia.
Cykl szkoleń FITURO to połączenie nowoczesnych i sprawdzonych metod przekazywania wiedzy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Przewidywana kwota inwestycji to 300-500 tys. zł netto
Opłaty miesięczne:
- Opłata licencyjna: 6 tys. zł netto miesięcznie.
- Opłata dzierżawy maszyn: od 6 tys. zł netto miesięcznie, w zależności od wybranego zestawu.
SYMULACJA INWESTYCJI
- Inwestycja 368 859 zł netto
- Lokal 200 mkw. (wynajęty)
- Miasto 330 tys. mieszkańców
- Liczba klubowiczów 300 wykupionych karnetów
Średnie miesięczne przychody po trzecim miesiącu: 87 622 zł netto
Średni zysk miesięczny: 27 238 zł netto
Średni zysk roczny: 326 856 zł netto
Stopa zwrotu inwestycji: 88,61%
Okres zwrotu z inwestycji: 1R 1M
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Lokal wynajęty lub własny o powierzchni 170-220 mkw.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Agnieszka Jarocińska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Fitcom Sp. z o. o. (Poznań, ul. Starołęcka 7). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Fituro oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie fituro.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Siła konsekwencji
/10.11.2025
Paula Zielińska zaczynała od etatu w sieciowej siłowni, prowadziła rodzinny klub fitness, a dziś jest właścicielką trzech klubów Xtreme Fitness Gyms.
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
23-24 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbędą się Targi Franczyza. W tym artykule przyglądamy się wystawcom z branży fitness i beauty, takim jak np. Xtreme Fitness Gyms, Fit+, Depilacja.pl, Yasumi, Paradise Studio, F45.
W ciągu dwóch pierwszych tygodni września zostały otwarte dwie nowe siłownie Fit+, a do końca roku zostaną podpisane jeszcze co najmniej trzy umowy franczyzowe. Wszystkie siłownie działają w małych miejscowościach już od 1 tys. mieszkańców.
– W ciągu najbliższych lat liczba osób aktywnie korzystających z klubów fitness w Polsce będzie rosła rocznie w tempie dwucyfrowym – mówi Szymon Okrojek z Xtreme Brands.
Jak otworzyć gabinet terapii stresu we franczyzie
/22.09.2025
Centrum Relaksu Odlot otwiera się na franczyzę. Pierwszych pięciu partnerów może liczyć na atrakcyjną ofertę przystąpienia do sieci.
Nowy obiekt przy ul. Cybernetyki 10 to 125. klub sieci. Otwarcie w stolicy wpisuje się w szerszy plan wejścia marki do największych polskich miast.
Zamiast czekać, aż coś się zmieni, wzięła sprawy w swoje ręce. Andżelina Kowalczyk porzuciła etat, zawalczyła o zdrowie, a dziś prowadzi własny salon Body Evolution w Łukowie.
Pasja do sportu i biznesowa kalkulacja sprawiły, że Mateusz Moj zrezygnował z niemieckiego kontraktu. Dziś rozwija franczyzę Fit+ w opolskich Większycach
Estetic Point umożliwia otwarcie gabinetu medycyny estetycznej już od 150 tys. zł. Franczyzobiorca może osiągnąć rentowność nawet po dwóch miesiącach.
Marka znalazła sposób jak utrzymać zarobki w siłowniach na stałym poziomie, mimo wyjazdów urlopowych klubowiczów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.