Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
W proponowanym formacie franczyzy depozytowej to ty jesteś właścicielem lub najemcą lokalu, a my go wyposażamy i zatowarowujemy. Następnie powierzamy Ci prowadzenie sprzedaży przy naszym pełnym wsparciu biznesowym i marketingowym. Na koniec okresu rozliczeniowego wystawiasz nam fakturę za twój serwis sprzedażowy, której wartość ma za zadanie pokryć twoje koszty i wygenerować zysk. W preferowanym modelu prowadzisz placówkę osobiście, zatrudniając jednego pracownika na pół lub jeden etat w zależności od godzin otwarcia oddziału. Takie rozwiązanie pozwala maksymalizować twoje zyski, ale oczywiście masz w tym zakresie pełną decyzyjność. Optymalna powierzchnia lokalu przeznaczona na placówkę franczyzową Ale Animale to 45-60 mkw., niemniej dla każdej lokalizacji możemy wykonać indywidualną analizę.
JEDNOSTKI WŁASNE
Posiadamy ponad 40 placówek własnych zlokalizowanych głównie w południowych województwach kraju od Dolnego Śląska po Podkarpacie i Lubelszczyznę. Sklepy Ale Animale znajdziesz w większych aglomeracjach takich jak Wrocław, Opole, Sosnowiec, Kraków czy Rzeszów, ale także w mniejszych miastach takich jak Nowy Sącz, Tarnów, Jarosław, Bochnia czy Biłgoraj.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
W skład grupy wchodzi osiem placówek franczyzowych rozlokowanych na terenie całego kraju m.in. w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Rzeszowie czy też w Bolesławcu.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Pełne wsparcie merytoryczne i analityczne podczas wyboru miejsca prowadzenia biznesu oraz negocjacji warunków najmu lokalu.
Indywidualną analizę biznesową przedsięwzięcia opartą na sprawdzonych modelach.
Zbiór metod i zasad prowadzenia profesjonalnego i dochodowego sklepu zoologicznego zebranych w przejrzysty podręcznik franczyzobiorcy.
Szkolenie teoretyczne i praktyczne podczas procesu otwierania sklepu oraz stałą opiekę po otwarciu, a także cykliczne szkolenia produktowe prowadzone przez producentów.
Konkurencyjną i atrakcyjną ofertę przyciągającą klientów zarówno jakością jak i ceną.
Zestaw narzędzi marketingowych w tym między innymi całoroczny cykl konsumenckich programów promocyjnych oraz reklam promujących sklepy Ale Animale.
Narzędzia cyfrowe promujące miejsce sprzedaży i ofertę sklepu oraz wspierające sprzedaż, m.in. aplikacja lojalnościowa Ale Animale oraz przyjazny i prosty system obsługi klienta.
Przejrzysty system rozliczeń prowadzony dla Ciebie przez dedykowanego opiekuna, indywidualne zestawienie wyników rozwoju twojego biznesu
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Przygotowanie lokalu: 0 zł – 20 tys. zł w zależności od standardu wynajmowanego pomieszczenia. Inwestycja w tym zakresie obejmuje głównie przygotowanie architektoniczne lokalu oraz oświetlenie.
- Opłata wstępna: 10-40 tys. zł w zależności od wielkości lokalu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Gotowość do prowadzenia własnej działalności gospodarczej;
- Przedsiębiorczość – to cecha niezbędna w handlu;
- Empatia do zwierząt – to cecha, która łączy wszystkich miłośników czworonogów;
- Chęć i zdolność do kierowania niedużym zespołem;
- Umiejętność budowania relacji z klientem;
- Zaangażowanie, optymizm i motywacja do pracy;
- Podstawowa znajomości obsługi komputera;
- Odbycie szkolenia wprowadzającego oraz samodoskonalenia.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Kantoria Sp. z o.o.
33-132 Niedomice, ul Fabryczna 36
+48 502 370 716, +48 663 666 699
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Paweł Motyka
Mateusz Kuca
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Kantoria Sp. z o.o. (33-132 Niedomice, ul Fabryczna 36). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie aleanimale.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
W strukturach Żabki działa obecnie ok. 1 tys. franczyzobiorców z zagranicy, z czego ponad 90 proc. stanowią obywatele Ukrainy.
Piko24 to w pełni zautomatyzowane sklepy, nie wymagające zatrudniania pracowników. Marka chce rozwijać swoją sieć poprzez franczyzę.
Franczyzobiorca Intermarché może albo uruchomić nowy sklep od podstaw, albo przejąć już funkcjonującą placówkę.
– Duża konkurencja powoduje, że samodzielnym przedsiębiorcom coraz trudniej utrzymać się na rynku, działając w pojedynkę – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.

Dowiedz się, jak otworzyć sklep pod marką Żabka. Bezpłatny webinar dla cudzoziemców.
Żabka przyspiesza ekspansję i zwiększa liczbę otwarć zaplanowanych na ten rok. Chwali się też wzrostami sprzedaży w pierwszym półroczu 2025.
Sklep sezonowy to propozycja dla zaangażowanych franczyzobiorców Żabki, którzy chcą rozwijać swój biznes latem, w miejscowościach turystycznych.
– Chcemy dalej się rozwijać i konsolidować rynek detaliczny, choć jest on coraz bardziej wymagający – mówi Sylwia Władyko, prezes grupy Chorten.
Rosnąca konkurencja ze strony dyskontów i innych sieciowych formatów sprzyja grupie Chorten, ponieważ detaliści szukają przez to silnego partnera do współpracy.
– Franczyza to coś więcej niż dostęp do produktów i technologii. To gotowy system, który naprawdę wspiera, a przy okazji pozwala realizować się razem, jako rodzina – mówią Barbara i Mikołaj Pawłowscy, właściciele czterech sklepów Stokrotka w województwie lubelskim.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.