Lingotot

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Lingotot jest wiodącym brytyjskim dostawcą zajęć językowych dla dzieci, ucząc ponad 20 000 dzieci każdego tygodnia poprzez interaktywną naukę opartą na zabawie
Założona w 2010 roku przez doświadczoną nauczycielkę języka Angelę Sterling, firma Lingotot została stworzona, aby nauka języków była zabawna, wciągająca i dostępna dla wszystkich dzieci.
Wszechstronne szkolenie i wsparcie na starcie jest zapewnione razem z bieżącym wsparciem i doradztwem dla całej sieci franczyzowej.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- 40 jednostek franczyzowych w Wielkiej Brytanii
- 1 master franczyzobiorca w Południowej Irlandii
- 3 jednostki franczyzowe w Południowej Irlandii
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyzobiorca otrzyma pełne szkolenie wstępne obejmujące nauczanie metodologii, operacji biznesowych, sprzedaży i marketingu. Bieżące wsparcie obejmuje kompleksowy podręcznik operacyjny, dostęp do dedykowanego menedżera franczyzy, regularne sesje mentorskie oraz strategiczne planowanie rozwoju biznesu. Franczyzobiorcy otrzymują zasoby programowe, materiały dydaktyczne oraz dostęp do akredytowanych kwalifikacji Lingotot dla dzieci, nauczycieli i franczyzobiorców.
Dodatkowe wsparcie obejmuje scentralizowany marketing, branding krajowy i sieć współpracy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Inwestycja będzie się różnić w zależności od potencjalnej sieci franczyzowej
. Prawdopodobnie jednak wymagany będzie fundusz inwestycyjny w wysokości około 75 000 euro. Finanse zostaną szczegółowo omówione i dostępna jest pewna elastyczność
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Poszukujemy masterfranczyzobiorcy, który pasjonuje się edukacją i jest podekscytowany rozwojem odnoszącego sukcesy biznesu. Idealnie byłoby, gdybyś miał doświadczenie w biznesie, przywództwie lub edukacji oraz lubił pracować z innymi, aby pomóc im się rozwijać. Będziesz odpowiedzialny za rozwijanie swojego terytorium, wspieranie nowych franczyzobiorców i reprezentowanie marki Lingotot lokalnie. Silne umiejętności komunikacyjne i organizacyjne są ważne, a będziesz musiał pewnie mówić po angielsku, aby wziąć udział w szkoleniu i ściśle współpracować z naszym brytyjskim zespołem. Przede wszystkim szukamy kogoś, kto podziela nasze wartości i jest zaangażowany w dostarczanie wysokiej jakości nauki języków dzieciom w swoim regionie.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Lingotot
Office 42, Consett Business Park, Consett, Co Durham. DH8 6BP, Wielka Brytania
00 44 77 80 673 001
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Ken Rostron - kontakt w języku angielskim
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Lingotot (Office 42, Consett Business Park, Consett, Co Durham. DH8 6BP, Wielka Brytania). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Lingotot oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie lingotot.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Early Stage rozwija ogólnopolską sieć szkół języka angielskiego w modelu franczyzowym. Własny biznes edukacyjny można tu rozpocząć już od 8 tys. zł – bez opłaty licencyjnej i bez konieczności posiadania lokalu.
Zaczynał jako uczeń, dziś prowadzi własną placówkę edukacyjną. Wiktor Drabczak pokazuje, jak doświadczenie z jednej strony biurka może zaprocentować po drugiej.
Franczyza Akademii Pamięci to model edukacyjny z kursami technik pamięciowych dla seniorów, dorosłych i młodzieży. Zajęcia odbywają się online lub w salach wynajmowanych na godziny. Inwestycja może zwrócić się już po semestrze.
– Popyt na korepetycje nie zwalnia, więc my przyspieszamy. Otwieramy nowe placówki w Polsce i wychodzimy za granicę – mówią Marta Lewandowska i Leszek Lewandowski, właściciele sieci Galileusz.
Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.

Justyna Pryszcz zrezygnowała z etatu i w kilka miesięcy uruchomiła szkołę językową La Mancha. Co sprawiło, że się odważyła – i jak wygląda teraz jej życie?
Właścicielka Speaky Frog postawiła na własną metodę nauki angielskiego, która uwzględnia potrzeby dzieci z dysleksją, dysgrafią, ADHD i w spektrum autyzmu. Jak jej poszło?
– Dzikie Pląsy to spójna marka, będąca kompleksową odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnego rodzica – mówi Dorota Kurkowska, dyrektor ds. franczyzy marki Dzikie Pląsy.
Właścicielka kameralnej szkoły języka angielskiego Speaky Frog chce się podzielić swoim konceptem. Co oferuje?
– Wystarczy 5 tys. zł na opłatę franczyzową i około 10 tys. zł na wynajem i wyposażenie lokalu, aby otworzyć szkołę językową – mówi Katarzyna Albecka, właścicielka Speaky Frog.
Nie trzeba mieć wykształcenia pedagogicznego, żeby móc prowadzić biznes edukacyjny. Licencję na biznes w tej branży znajdziemy na Targach Franczyza, które odbędą się już 24-26 października.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak zarobić pierwszy milion we franczyzie? Praca od świtu, trudne decyzje, czasem kryzysy – i sprawdzony model biznesowy, który pomaga przetrwać. Oto historie przedsiębiorców, którzy osiągnęli wielomilionowe obroty dzięki wytrwałości i dobrze dobranej franczyzie.
Edukacyjne warsztaty, pracownia peruk, butiki odzieżowe, sklepy z wyposażeniem wnętrz, pralnie, sklep Stokrotki, a nawet hodowla ślimaków – to pomysły na biznes, które różnią się branżą i skalą, ale łączy je jedno, każdy z nich przynosi realne dochody.
Od salonów masażu po gabinety depilacji, przez butikowe siłownie i studia treningu EMS – franczyzy z branży beauty i fitness rosną w siłę. Pokazujemy, kto je buduje, ile kosztuje wejście do sieci, jakie wsparcie oferują franczyzodawcy i co realnie zyskują partnerzy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.