Best Brain

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Uczymy jak się uczyć łatwiej. W Best Brain prowadzimy kursy rozwoju umysłowego dla dzieci rozwijające pamięć, koncentrację, kreatywne i logiczne myślenie oraz budowanie nawyków skutecznej nauki w tym języków obcych. W pracy z uczestnikami wykorzystujemy sprawdzone strategie uczenia się, które gwarantują trwałe i zauważalne efekty. Od 13 lat trenujemy wyobraźnię, kreatywność i koncentrację u dzieci, młodzieży i dorosłych, a nasze kursy ukończyły już tysiące uczestników. Kursy Best Brain posiadają pisemną gwarancję efektu.
Naszą misją jest pomaganie ludziom w rozwoju jakości życia poprzez ułatwienie wykorzystania potencjału umysłowego.
Best Brain to polska marka edukacyjna o globalnym zasięgu, obecna na rynku od 13 lat. Stworzona przez braci Bartłomieja i Tobiasza Boral – mistrzów pamięci, finalistów programu „The Brain. Genialny Umysł” i autorów książki „Techniki Zapamiętywania”, zdobywców wielu medali mistrzostw pamięci w Polsce i za granicą. Metoda Best Brain oparta jest na wynikach badań naukowych, a jej efekty są potwierdzone.
System franczyzowy polega na prowadzeniu zajęć stacjonarnych dla dzieci i młodzieży w ścisłej współpracy z Best Brain, co pozwala na zapewnienie wysokiej jakości zajęć oraz wyników biznesowych partnera. Efektem takiego podejścia jest utworzenie ponad 50 lokalizacji franczyzowych w przeciągu pół roku od powstania modelu franczyzowego.
JEDNOSTKI WŁASNE
1 (prowadzenie zajęć online)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
10 partnerów prowadzących ponad 50 lokalizacji
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Sprawdzony proces szkoleniowo-certyfikacyjny trenera rozwoju umysłowego Best Brain dla partnerów i ich trenerów;
- Dostęp do kompletnego know-how: organizacji i prowadzenia zajęć;
- Dostęp do gotowych i szczegółowo opracowanych skryptów prowadzenia zajęć na pięciu poziomach zaawansowania (przedszkole, klasy 0-1, klasy starsze na trzech poziomach kursu);
- Stały dostęp do multimedialnej bazy wiedzy z zakresu prowadzenia zajęć;
- Narzędzia do obsługi klientów (CRM), wzory umów, narzędzia do zarządzania franczyzą i trenerami;
- Systemy informatyczne, platformy dla rodziców i uczniów podnoszące wartość kursów;
- Stałą opiekę metodyczną i biznesową;
- Wsparcie marketingowe oraz pomoc w pozyskiwaniu uczniów;
- Ciągły proces doszkalający trenerów;
- Pomoc przy zakładaniu i prowadzeniu działalności gospodarczej;
- Wyłączność terytorialną.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Inwestycja początkowa: 10 tys. zł;
- Brak konieczności własnego lokalu – możliwość prowadzenia zajęć w wynajmowanych salach np. szkolnych;
- 17 proc. royality fee (w tym zawarte są: opłata marketingowa, opłata technologiczna, licencyjna, szkoleniowa) plus opłata startowa za materiały dla ucznia.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Jeżeli szukasz biznesu z misją pozwalającego na dobry zarobek, posiadasz chęć pracy w sektorze edukacyjnym, to ten system franczyzowy jest dla Ciebie.
Nasza franczyza jest stworzona dla osób, które łączą pasję do pracy z dziećmi z przedsiębiorczością i otwartością na rozwój osobisty. Szukamy osób energicznych, otwartych na nowe wyzwania, o wysokiej kulturze osobistej i umiejętnościach organizacji pracy, potrafiących budować pozytywne relacje z rodzicami i lokalną społecznością.
Franczyzobiorcy, którzy interesują się nowoczesnymi metodami edukacji, technikami pamięci, koncentracji, efektywnej nauki oraz kreatywnego myślenia, doskonale odnajdą się w naszym systemie. Nie wymagamy posiadania własnego lokalu – zajęcia można prowadzić w wynajętych salach, a my zapewniamy pełne wsparcie i know-how, dzięki któremu można szybko uruchomić centrum edukacyjne. Dołączając do nas, stworzysz wartościowe doświadczenia edukacyjne dla dzieci, rozwijając jednocześnie własny biznes i pasje.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
BEST BRAIN BRACIA BORAL Sp. z o.o.
ul. Żółwia, 22 lok 73, 01-927 Warszawa
501 590 538
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Iwona Swatowska-Kabakli
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma BEST BRAIN BRACIA BORAL Sp. z o.o. (ul. Żółwia, 22 lok 73, 01-927 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Best Brain oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie bestbrain.education.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

SmartyKids poszukuje franczyzobiorców, którzy chcą poprowadzić własny biznes edukacyjny.
Early Stage rozwija ogólnopolską sieć szkół języka angielskiego w modelu franczyzowym. Własny biznes edukacyjny można tu rozpocząć już od 8 tys. zł – bez opłaty licencyjnej i bez konieczności posiadania lokalu.
Zaczynał jako uczeń, dziś prowadzi własną placówkę edukacyjną. Wiktor Drabczak pokazuje, jak doświadczenie z jednej strony biurka może zaprocentować po drugiej.
Franczyza Akademii Pamięci to model edukacyjny z kursami technik pamięciowych dla seniorów, dorosłych i młodzieży. Zajęcia odbywają się online lub w salach wynajmowanych na godziny. Inwestycja może zwrócić się już po semestrze.
– Popyt na korepetycje nie zwalnia, więc my przyspieszamy. Otwieramy nowe placówki w Polsce i wychodzimy za granicę – mówią Marta Lewandowska i Leszek Lewandowski, właściciele sieci Galileusz.

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.

Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Justyna Pryszcz zrezygnowała z etatu i w kilka miesięcy uruchomiła szkołę językową La Mancha. Co sprawiło, że się odważyła – i jak wygląda teraz jej życie?
– Dzikie Pląsy to spójna marka, będąca kompleksową odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnego rodzica – mówi Dorota Kurkowska, dyrektor ds. franczyzy marki Dzikie Pląsy.
Właścicielka Speaky Frog postawiła na własną metodę nauki angielskiego, która uwzględnia potrzeby dzieci z dysleksją, dysgrafią, ADHD i w spektrum autyzmu. Jak jej poszło?
Właścicielka kameralnej szkoły języka angielskiego Speaky Frog chce się podzielić swoim konceptem. Co oferuje?
– Wystarczy 5 tys. zł na opłatę franczyzową i około 10 tys. zł na wynajem i wyposażenie lokalu, aby otworzyć szkołę językową – mówi Katarzyna Albecka, właścicielka Speaky Frog.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak zarobić pierwszy milion we franczyzie? Praca od świtu, trudne decyzje, czasem kryzysy – i sprawdzony model biznesowy, który pomaga przetrwać. Oto historie przedsiębiorców, którzy osiągnęli wielomilionowe obroty dzięki wytrwałości i dobrze dobranej franczyzie.
Edukacyjne warsztaty, pracownia peruk, butiki odzieżowe, sklepy z wyposażeniem wnętrz, pralnie, sklep Stokrotki, a nawet hodowla ślimaków – to pomysły na biznes, które różnią się branżą i skalą, ale łączy je jedno, każdy z nich przynosi realne dochody.
Od salonów masażu po gabinety depilacji, przez butikowe siłownie i studia treningu EMS – franczyzy z branży beauty i fitness rosną w siłę. Pokazujemy, kto je buduje, ile kosztuje wejście do sieci, jakie wsparcie oferują franczyzodawcy i co realnie zyskują partnerzy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.