DRM-LND

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

DRM‑LND to skandynawski koncept retail lifestyle, stworzony z myślą o pokoleniach Z i Alfa, oferujący personalizowane akcesoria (etui, charmsy, biżuterię, ozdoby do torebek i telefonów) i doświadczenie kreatywnego współtworzenia produktów. Marka narodziła się w Szwecji w 2023 roku i w ciągu roku otworzyła kilkanaście sklepów w 12 krajach Europy i poza nią. Od sierpnia 2025 DRM‑LND działa również w Polsce – w Złotych Tarasach w Warszawie – jako pierwszy sklep flagowy na rynku.

Koncept łączy stacjonarny retail z e‑commerce. 

Klienci projektować własne akcesoria i dzielić się nimi w mediach społecznościowych. Model franczyzy zakłada różne formaty: sklep pełnowymiarowy (od ok. 40 m²), wyspę handlową lub stand (microdisplay). Wszystkie formaty są w pełni wspierane przez centralę – od zatowarowania, przez szkolenia i VM, po marketing i obsługę sprzedaży.

JEDNOSTKI WŁASNE

Flagship DRM‑LND Polska
Złote Tarasy, Warszawa (otwarcie: sierpień 2025)

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

Globalnie: 20+ sklepów w 12 krajach (m.in. Szwecja, Dania, Finlandia, Wielka Brytania, Niemcy, Kuwejt, Meksyk).
W Polsce: rekrutacja partnerów na 2025/2026 (formaty sklep / wyspa / microdisplay).

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Miedzy innymi:

  • Kompleksowy pakiet know‑how otwarcia i prowadzenia punktu DRM‑LND.
  • Pomoc w wyborze lokalizacji, projekt architektoniczny, wytyczne fit‑out i wyposażenie.
  • Dostawy towarów, planogramy VM i sezonowe kolekcje.
  • Szkolenia (pre‑opening, operacyjne, VM, sprzedaż, zarządzanie).
  • Wsparcie marketingowe przy otwarciu („Grand Opening”) i działaniach lokalnych.
  • System POS, raportowanie sprzedaży i stocków, KPI, 
  • Możliwość wdrożenia i organizacji eventów (np. urodziny, warsztaty DIY).
  • Opieka field managera i centralnego zespołu operacyjnego

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Zależna od formatu: od 200 tys 


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Lokal lub przestrzeń w miejscu o dużym natężeniu ruchu:

  • Rekomendowany metraż: od 40 m² (sklep) lub mniejsze formaty wystawiennicze.
  • Miasta powyżej 150–200 tys. mieszkańców lub wiodące centra regionalne.
  • Doświadczenie w retail lub zarządzaniu sprzedażą.
  • Wkład własny zapewniający finansowanie inwestycji i kapitał obrotowy.
  • Otwartość na współpracę i akceptacja standardów marki.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

DRM‑LND Polska sp. z o.o.

ul. Chmielna 73; 00-801 Warszawa

504272992

poland@beeproduction.pl

drm-lnd.com

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Maja

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do DRM-LND.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma DRM‑LND Polska sp. z o.o. (ul. Chmielna 73; 00-801 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego DRM-LND oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie drm-lnd.com.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

WŁASNY BIZNES FRANCHISING

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.

Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.