Coccodrillo
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Franczyza to sprawdzona metoda prowadzenia własnej firmy. To wolność w zarządzaniu i kierowaniu, ale także odpowiedzialność za własne decyzje. W związku z prężnym rozwojem poszukujemy nowych punktów sprzedaży dla marki Coccodrillo będącej filarem Grupy CDRL, właściciela takich marek jak: Coccodrillo, Lemon Explore oraz Broel.
Do współpracy poszukujemy przedsiębiorczych osób z zapałem do pracy i chęcią do działania, które potrafią wykorzystać możliwości jakie stawia rynek oraz mających swoją działalność gospodarczą. System franczyzowy z roku na rok zyskuje coraz większą popularność. Plany firmy nadal związane są z nieustannym rozwojem oraz poszukiwaniem kolejnych partnerów i sklepów. Do osiągnięcia sukcesu potrzebna jest współpraca. Wyjątkowo wysoko cenimy sobie naszych partnerów i dbamy o jak najlepsze relacje. Szanujemy zewnętrzne opinie i zawsze staramy się wypracować rozwiązania satysfakcjonujące każdą ze stron. Doskonała znajomość polskiego rynku pozwala nam odpowiednio dobierać lokalizacje nowych sklepów. Podejmując decyzję o rozbudowie sieci, nigdy nie kierujemy się wyłącznie okazją. Zawsze jest to efekt przemyślanej strategii. Owocem takiego sposobu działania są dobrze prosperujące i często odwiedzane przez klientów salony z odzieżą Coccodrillo. Marka zdobyła silną i ugruntowaną pozycję i rozpoznawalność na polskim rynku odzieży dziecięcej dzięki wysokiej jakości oferowanych produktów. Wypracowana w oparciu o wieloletnie doświadczenia koncepcja visual merchandisingu czyni wnętrze każdego salonu miejscem przyjaznym dla kupujących..
W ciągu kilkunastu lat działalności stworzono rozpoznawalną sieć sprzedaży wychodzącą poza granice Polski. Na świecie oferta marki dostępna jest na w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Ilość salonów w kraju to 244 sklepów.
Od 2010 produkty marki dostępne są w sklepie internetowym https://pl.coccodrillo.eu/. Sklep internetowy dostępny jest w następujących wersjach językowych; polskiej angielskiej, czeskiej, słowackiej niemieckiej, rumuńskiej i ukraińskiej.
JEDNOSTKI WŁASNE
92
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
152
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas działalności zapewnia nam swobodę działań. Dobrze znamy realia polskiego rynku oraz potrzeby polskich partnerów. Wypracowaliśmy wiele skutecznych sposobów na zaspokojenie ich oczekiwań.
Podejmując współpracę z marką Coccodrillo franczyzobiorca zyskuje:
- Możliwość działania pod znaną marką;
- Bogatą ofertę asortymentową dla niemowląt i dzieci. Marka Coccodrillo spełnia niezbędne normy polskie oraz Unii Europejskiej dla odzieży dziecięcej;
- Niskie nakłady finansowe związane z otwieraniem sklepu;
- Bezpłatny projekt aranżacji wnętrza salonów przy ulicy;
- Brak opłaty franczyzowej;
- Brak konieczności inwestowania w towar;
- Oszczędność czasu i pieniędzy. Zamawianie towaru odbywa się automatycznie na podstawie analizy sprzedaży;
- Bezpłatne dostawy towaru bezpośrednio do sklepu (transport w dwie strony);
- Ciągły dostęp do oferty firmy z gwarancją dysponowania nowościami;
- Monitoring stanów towarowych sklepu umożliwiający precyzyjne i szybkie realizacje najlepiej rotujących towarów;
- Odbiór niesprzedanego towaru od franczyzobiorcy (brak wydatków związanych z magazynowaniem towaru);
- Pomoc przy ułożeniu i ekspozycji towaru zgodne z wypracowaną koncepcją visual merchandisingu;
- Pomoc Kierownika Regionalnego oraz działu VM podczas otwarcia sklepu oraz opieka w trakcie prowadzenia działalności;
- Wsparcie w działaniach reklamowych i marketingowych dla lokalizacji;
- Korzyści z działań PR i marketingowych prowadzonych przez markę;
- Bezpłatny neon reklamowy z nazwą Coccodrillo;
- Wyposażenie stanowiska kasowego,
- Korzyści ze znaków towarowych, praw autorskich, tajemnic handlowych oraz wszelkich zastrzeżonych procesów i formuł franczyzodawcy;
- Bezpłatne szkolenia dla personelu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszty remontu uzależnione są od stanu zastanego lokalu. Przystąpienie do współpracy wiąże się z koniecznością wpłaty kaucji zwrotnej, która jest zabezpieczeniem towaru, który partner otrzyma w depozyt. Kaucja zwracana jest po zakończeniu współpracy.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Partnerów poszukujemy w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców w atrakcyjnych punktach w przestrzeni miejskiej oraz w galeriach handlowych. Lokal handlowy powinien mieć powierzchnię od 50 m2 do 70 m2. Agent musi posiadać tytuł prawny do lokalu, umowę najmu lub akt własności. Franczyzobiorca musi posiadać środki na inwestycję w aranżację oraz bieżącą działalność. Mile widziane jest zaangażowanie Agenta w prowadzeniu salonu. Oczekujemy od przyszłych franczyzobiorców doświadczenia w handlu oraz znajomość rynku odzieżowego.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Pytania i oferty prosimy kierować na adres mailowy franczyza@coccodrillo.pl
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma CDRL S.A. (Pianowo, ul. Kwiatowa 2, 64-000 Kościan). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Coccodrillo oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie coccodrillo.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Konferencja liderów franczyzy, nowe otwarcie w So Coffee i Carrefour, finansowe podsumowania w CDRL oraz Sfinksie. Przegląd tygodnia 27 maja-3 czerwca.
Wręczenie dyplomów absolwentom studiów Zarządzania Franczyzą, zagraniczne sukcesy, podsumowania i plany franczyzodawców. Przegląd tygodnia 16-22 stycznia.
Lody Bonano świętują 20-lecie na rynku, Grupa PSB modernizuje zarząd, a Coccodrillo podsumowuje sprzedaż. Przegląd tygodnia 14-20 listopada.
Coccodrillo chwali się rosnącymi przychodami, The White Bear Coffee otwiera nowe kawiarnie. Przegląd tygodnia 2-9 lipca.
Planujesz otworzyć własną firmę ale nie masz pomysłu na biznes? Kup lutowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, w który biznes najbardziej opłaca się zainwestować.
Bobo Bene to bawialnia w duchu pedagogiki Montessori. Jak zorganizować taki biznes?
Sklep Let’s Party może być rentowny już od pierwszego miesiąca. Jak otworzyć biznes pod tym szyldem?
– Polacy wydają coraz więcej na akcesoria z branży party – mówi Adam Kowalski, dyrektor generalny i wiceprezes spółki GoDan.
Rozwiń skrzydła i otwórz nowy rozdział w swoim życiu zawodowym!
Marzysz o miejscu pracy, gdzie będziesz się czuć jak w domu? Praca będzie przyjemnością i pasją, a nie obowiązkiem?
GoDan ma za sobą intensywny pierwszy kwartał i sprecyzowane plany na kolejne miesiące.
Mama na pełen etat – tak jeszcze niedawno mówiła o sobie Oliwia Stępak. Teraz jako franczyzobiorczyni prowadzi własny sklep marki GoDan.
Zamknięcie galerii handlowych w czasie pandemii skłoniło Emilię Wasielewską do znalezienia sobie nowego zajęcia. Postawiła na GoDan. Jak jej idzie?
Największym wyzwaniem dla stacjonarnych sklepów z zabawkami są sklepy online. Przewagą tych pierwszych jest jednak obsługa.
GoDan ma już za sobą pierwsze tegoroczne otwarcia, a w planach kolejne.
Marka 5.10.15 co roku otwiera kilkanaście nowych placówek. Ile trzeba zainwestować, aby otworzyć własny sklep z odzieżą dziecięcą?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.