DepilConcept
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Gładki biznes! DepilConcept to największa sieć salonów trwałej depilacji w Polsce - 103 specjalistycznych gabinetów. Oferowane usługi: trwała depilacja, fototerapia twarzy i ciała oraz fotoodmładzanie w wyjątkowych cenach: 110 zł za każdą strefę ciała.
Dodatkowo prowadzona jest sprzedaż kosmetyków marki własnej ConceptPlus. Jako jedyna sieć trwałej depilacji wystawiamy Klientom Certyfikat Gwarancji potwierdzający wysoką jakość i skuteczność naszych usług.
W ramach systemu pracuje ponad 350 specjalistek (kosmetyczek i kosmetolożek) oraz franczyzobiorców. Miesięcznie z zabiegów korzysta około 23 000 klientów.
Międzynarodowa Marka DepilConcept jest już od 13 lat obecna w Polsce, 16 lat na świecie! Salony funkcjonują w 7 krajachm.in: w Portugalii, Brazylii, Serbii, Czechach, Słowacji, Chorwacji oraz w Irlandii.
Biznes odporny na kryzys gospodarczy! Sytuacja związana z pandemią COVID, wojna w Ukrainie, sytuacja gospodarcza m.in.: wysoka inflacja, pokazały, że biznes trwałej depilacji jest odporny na kryzys – wynika to ze stałego zapotrzebowania na usługi beauty oraz know-how biznesu DepilConcept.
Poznaj nas bliżej! Historia marki DepilConcept na świecie!
DepilConcept powstał w 2007 roku w Portugalii, w celu udostępnienia wszystkim trwałych zabiegów depilacji i fototerapii, które rozwiązują problemy z owłosieniem i skórą. DepilConcept rozpoczął franczyzę w 2008 roku i wykazał szybki rozwój sieci klinik nie tylko w Portugalii, ale także w sześciu innych krajach. W Polsce marka pojawiła się w 2011 roku – obecna jest już od 13 lat! W 2017 roku DepilConcept wdrożył własną markę kosmetyczną Concept+, która zapewniła wyższą jakość świadczonych usług. Rok 2018 upłynął pod znakiem rebrandingu DepilConcept i zmieniliśmy nasz wizerunek na bardziej świeży i nowoczesny, co pozwala nam dotrzeć do większego rynku. W ramach grupy Concept na świecie działa ponad 200 salonów DepilConcept oraz BodyConcept.
Nagrody i wyróżnienia.
Jesteśmy jedyną marką zajmującą się trwałą depilacją, która została wyróżniona nagrodą „Best Support to the Network”przyznawaną przez IFF - Instytut Informacji Franczyzowej. Tytuł „Kobiecej Marki Roku” 2017, 2018. Dodatkowo w 2021 roku otrzymaliśmy nagrodę „Lidera franczyzy dla kobiet w branży kosmetycznej” Polish BusinessWomen Awards.
Nowoczesna koncepcja biznesowa DepilConcept oparta jest na 3 zasadach:
Precyzja i szybkość
DepilConcept oferuje wyłącznie zabiegi depilacji i fototerapii. Tak wąska specjalizacja oraz profesjonalna obsługa to gwarancja precyzji i szybkości świadczonych usług.
Jakość i przystępna cena
Wysoką jakość usług zapewniają nowoczesne urządzenia, kosmetyki oraz profesjonalizm pracowników, dzięki temu DepilConcept oferuje najatrakcyjniejszą na rynku relację pomiędzy ceną, jakością i zakresem usług.
Rentowność
Biznes musi przynosić zyski, dlatego koncepcja biznesowa DepilConcept została tak opracowana, aby umożliwić osiągnięcie rentowności już od pierwszego miesiąca działalności.
Wyłączność terytorialna
Wybierając DepilConcept otrzymujesz wyłączność na określonym terenie dla usług trwałej depilacji salonu oraz prowadzenia lokalnych działań marketingowych.
Trwałą depilacja dostępna dla wszystkich!
DepilConcept obala mit skutecznej i trwałej depilacji jako produktu luksusowego dostępnego tylko zamożnym klientom.
JEDNOSTKI WŁASNE
Polska - 1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Polska – 111 (pierwsza powstała 2011r). Pozostałe kraje: Brazylia (4), Portugalia (81), Serbia (1), Czechy, Słowacja, Irlandia.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Wsparcie w osiągnięciu zysku już w pierwszym miesiącu,
- wspólny wyboru lokalu,
- wsparcie operacyjne – funkcjonowanie gabinetu,
- rekrutacja pracowników,
- kompleksowe szkolenia franczyzobiorcy oraz specjalistek,
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów dla gabinetu,
- wsparcie lokalnych działań marketingowych,
- kampanie reklamowe realizowane dla salonu przez specjalistów marketingu centralnego,
- wsparcie działu marketingu,
- strategia marketingowa,
- wsparcie graficzne w przygotowaniu materiałów reklamowych,
- kampanie centralne,
- dostęp do innowacyjnych technologii oraz narzędzi marketingowych,
- bieżące wsparcie w zakresie obsługi klienta i sprzedaży,
- specjaliści z zakresu kosmetologii, sprzedaży, finansów,
- cykliczne szkolenia,
- własny serwis urządzeń,
- urządzenie zastępcze na czas napraw.
Korzyści dla franczyzobiorcy
- gwarancja rentowności,
- szybki zwrot z inwestycji,
- duży potencjał rynku,
- sprawdzony koncept biznesowy,
- brak doświadczenia biznesowego, oraz znajomości branży kosmetycznej nie jest przeszkodą,
- udział w jednej z najbardziej innowacyjnych sieci salonów kosmetycznych na świecie,
- doradztwo w bieżącym prowadzeniu salonu i lokalnej strategii marketingowej,
- możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji i kształcenia,
- wyłączność działania na wybranym obszarze.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Od 280 tys. złotych netto – w zależności od wybranej opcji inwestycji łącznie z adaptacją, remontem lokalu. Środki finansowe lub zdolność kredytowa potrzebna do otwarcia nowego gabinetu DepilConcept.
1. Opcje inwestycji
- Rental: 129 700 zł netto - opcja z urządzeniem SHR w leasingu lub wynajmie.
- Standard: 169 700 zł netto - opcja z zakupionym 1 urządzeniem SHR,
- Dynamic: 209 700 zł netto - opcja z zakupieniem 2 urządzeń SHR.
2. Adaptacja lokalu 70m2
To inwestycja od 80 do 250 tys. zł. netto, w zależności o stanu lokalu (warunków najmu).
3. Opłaty miesięczne:
- miesięczna opłata franczyzowa: 2000 zł netto,
- miesięczna opłata marketingowa:2000 zł netto.
- miesięczna za 2 urządzenie w salonie: 1000 zł netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- lokal o powierzchni od 70m2, najlepiej na parterze z witryną, niekoniecznie wchodzący w skład głównego ciągu handlowego,
- 2 gabinety około 12 mkw.,
- miejscowość powyżej 40 tys. mieszkańców,
- doświadczenie w branży kosmetycznej nie jest wymagane,
- zaangażowanie się i przestrzeganie strategii prowadzenia biznesu DepilConcept.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Brown Sugar Esthetical Marta Szymczak
ul. Zaleśna 1J, 05-502 Kamionka
(22) 250 11 34
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Brown Sugar Esthetical Marta Szymczak (ul. Zaleśna 1J, 05-502 Kamionka). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego DepilConcept oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie depilconcept.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Chcesz zarabiać w branży budowlanej? A może bliższy Ci jest rynek beauty i fitnessu? W czerwcowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" podpowiadamy, jaką firmę założyć, w którą franczyzę zainwestować, aby dobrze zarobić.
Kobiety coraz częściej decydują się na własny biznes, zamiast pracować na etacie. W które franczyzy inwestują najchętniej?
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
W który biznes najlepiej zainwestować w 2024 roku, co zrobić, żeby wygrać placówkę partnerską banku, czy bardziej opłaca się otworzyć Subwaya, pączkownię czy sklep z fajerwerkami?
– Zainteresowanie treningami EMS cały czas rośnie – mówi Tomasz Szczołek, współwłaściciel Platinum Active EMS.
Adopt Parfums, francuska marka z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój w Polsce. Obecna na całym świecie co dwie sekundy sprzedaje dwa flakony perfum o pojemności 30 ml.
Polska branża fitness rozwija się w szybkim tempie. Które franczyzy sprzedają licencję na biznes w tej branży? O tym przekonasz się 24-26 października w PKiN w Warszawie na Targach Franczyzy.
– Próg rentowności w studiu EMS jest znacznie łatwiejszy do osiągnięcia w porównaniu z tradycyjnymi siłowniami i klubami fitness – mówi Kacper Orłowski, dyrektor ds. franczyzy in.Time.
Body Evolution proponuje franczyzobiorcom tańszą lub droższą opcję współpracy.
Insway proponuje biznes w branży wellness wykorzystujący terapie naturalne i nowoczesne technologie. Dla kogo jest ta franczyza i jakie są warunki współpracy?
Instytut Podologii Suela stawia pierwsze kroki we franczyzie. Jakie jest zainteresowanie prowadzeniem takiej firmy?
Franczyza in.Time rośnie w siłę dzięki sukcesom swoich partnerów. Nowoczesne studia EMS zdobywają rynek fitness, oferując stabilność i szybki zwrot inwestycji.
Grupa kapitałowa Depilacja.pl proponuje franczyzę dwóch znanych marek z branży beauty. Każda działa w innym segmencie tego rynku.
Trening EMS powoli zdobywa polski rynek. Franczyzowe studio treningu personalnego EMS można otworzyć z marką In.Time.
Ewa Kupczyk szukała pasywnego biznesu, który dałby jej dodatkowe źródło dochodu. Znalazła taki, wchodząc we franczyzę Fit+.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.