Kalendarz wydarzeń
28 - 29.11.2024
Warszawa
szkolenie
Akademia Franczyzy: tworzenie i rozwój franczyzy
biuro PROFIT system/online Brązownicza 16, Warszawa Organizator: PROFIT system +48 22 560 80 20 akademia@franczyza.eu franczyza.eu/Szkolenie trwa dwa dni (każdy dzień ok. 6 godzin) i obejmuje następujące zagadnienia:
- Wybór strategii rozwoju
- Określenie zasad współpracy z partnerem
- Jak określić wysokość opłat franczyzowych i inne finasowe aspekty współpracy
- Komunikacja oferty franczyzy
- Pozyskiwanie partnerów
- Rozwój międzynarodowy
Przyjdź na szkolenie i dowiedz się jak stworzyć lub poprawić funkcjonowanie franczyzy.
27 - 28.02.2025
Warszawa
szkolenie
Akademia Franczyzy: tworzenie i rozwój franczyzy
biuro PROFIT system/online Brązownicza 16, Warszawa Organizator: PROFIT system +48 22 560 80 20 akademia@franczyza.eu franczyza.eu/Szkolenie trwa dwa dni (każdy dzień ok. 6 godzin) i obejmuje następujące zagadnienia:
- Wybór strategii rozwoju
- Określenie zasad współpracy z partnerem
- Jak określić wysokość opłat franczyzowych i inne finasowe aspekty współpracy
- Komunikacja oferty franczyzy
- Pozyskiwanie partnerów
- Rozwój międzynarodowy
Przyjdź na szkolenie i dowiedz się jak stworzyć lub poprawić funkcjonowanie franczyzy.
13 - 14.03.2025
Warszawa
targi
Targi Franczyza 2024
Stadion PGE Narodowy Al. Księcia Józefa Poniatowskiego 1, Warszawa, Warszawa Organizator: Franchising.pl / PROFIT system Kontakt: Dział obsługi klienta +48 22 5608050 lub 51 bok@franczyza.pl franczyza.plW 2024 roku Targi Franczyza odbędą się także w edycji wiosennej na PGE Narodowym. Targi Franczyza to dwa dni spotkań franczyzodawców i przedsiębiorców zainteresowanych otwarciem własnej firmy pod znaną marką. Odwiedź targi i wybierz sprawdzony pomysł na biznes!
23 - 25.04.2025
Warszawa
szkolenie
Akademia Franczyzy: sprzedaż franczyzy
biuro PROFIT system Brązownicza 16, Warszawa Organizator: PROFIT system +48 22 560 80 20 akademia@franczyza.eu franczyza.eu/Szkolenie trwa trzy dni (każdy dzień ok. 8 godzin) i obejmuje następujące zagadnienia:
- Podstawy metodyki Sandlera w sprzedaży franczyzy;
- Efektywne zarządzanie przepływem Informacji;
- Strategie pozyskiwania kandydatów na franczyzobiorców;
- Narzędzia Kontroli nad Procesem Sprzedaży;
- Innowacyjne Podejście do Relacji z Kandydatem;
- Diagnostyka Potrzeb i „Bolączek” Kandydata;
- Zarządzanie Budżetem i Procesem Decyzyjnym Kandydata;
- Skuteczna Prezentacja Oferty Franczyzowej;
- Finalizacja Procesu Sprzedaży Franczyzy.