aktualności
Kawa Waynes’a już w Polsce, Sturbucks się szykuje
Kolejna firma, tym razem szwedzka, prowadząca sieci kawiarni wkroczyła do Polski. W kolejce na uruchomienie barów czeka już światowy potentat – amerykański Starbucks.
Aryton w katalogu firm
W katalogu firm franchisingowych prezentujemy ofertę Aryton, producenta eleganckiej odzieży damskiej.
GTI przejęta przez własnego operatora
GTI zmienia właściciela. Sieć punktów dealerskich zostanie kupiona przez własnego operatora.
Modny koncept na sportowo
W Warszawie ruszył nowy sklep Intersport. To czternasty punkt sieci na terenie Polski.
Skok partnera do klienta
Spółdzielcze Kasy Oszczędnościowo – Kredytowe planują ekspansję na rynku kredytów i pożyczek. Firma poszukuje przedsiębiorców, którzy chcieliby zostać partnerami SKOK.
Szczury ruszyły na KFC i Taco Bell
Służby sanitarne zamknęły wspólny bar KFC i Taco Bell w Greenwich Village na Manhattanie. Ekipa lokalnej telewizji sfilmowała przez wystawowe okna szczury zabawiające się na podłodze zamkniętej jeszcze restauracji.
Dziesięć lat Chaty Polskiej
Nowe sklepy, promocje i artykuły własnej marki. W taki sposób Chata Polska świętuje dziesięć lat działalności na rynku.
Reserved z telewizora
Firma LPP zaplanowała na wiosnę szeroko zakrojoną kampanię promocyjną marki Reserved. Spoty telewizyjne, billboardy i piękna modelka mają spowodować wzrost sprzedaży ubrań.
Na rynku mikropłatności - tylko mocni gracze
- rozmowa z Pawłem Majewskim, prezesem zarządu firmy Okienko Kasowe.
Raport o franczyzie w Polsce 2007
Firma doradcza PROFIT system już po raz piąty przygotowała Raport o franczyzie i systemach agencyjnych w Polsce. Na koniec 2006 roku 20,6 tys. sklepów i punktów usługowych działo w ramach 309 systemów franczyzowych, a ponad 13 tys. placówek agencyjnych było zrzeszonych w 36 sieciach. Przychody ze sprzedaży uzyskane przez franczyzobiorców i agentów wyniosły w tym czasie niemal 50 mld zł, co stanowi 4,8 proc. polskiego PKB. W jednostkach franczyzowych zatrudnionych jest ponad 175 tys. osób. Coraz więcej polskich sieci decyduje się na ekspansję za granicą.
Diverse otwiera salony firmowe
Diverse powiększa sieć o kolejne salony. Nowy sklep firmowy o powierzchni 200 m2 uruchomiono w stołecznych Złotych Tarasach.
Organique w katalogu franczyz i systemów partnerskich
W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy sieć zajmującą się sprzedażą kosmetyków naturalnych Organique.
Vision Express ma wizję
W ciągu najbliższych kilku lat sieć salonów optycznych Vision Express planuje otwieranie co roku kilkunastu nowych salonów własnych i około 10 salonów franczyzowych Vision Express | Super Optyk.
Nowy salon DDD w Kaliszu
W sobotę 17 lutego w kaliskim kompleksie handlowym Miasto Mebli BRW został otwarty salon sieci Dobre Dla Domu. Specjalistyczny sklep o powierzchni 600 m2 jest placówką własną BRW Wnętrza, jednak centrala firmy zamierza przekazać go franczyzobiorcy.
Direct English szuka masterlicencjobiorcy w Polsce
Jedna z największych na świecie sieci szkół języka angielskiego będzie rozwijać działalność w Polsce. Za kwotę 75 tys. euro masterlicencjobiorca otrzyma wyłączne prawo do dwóch marek.
TelePizza otwiera nowe lokale
TelePizza otworzyła trzy franczyzowe placówki. Nowe restauracje działają w Puławach, Zamościu i Giżycku.
Zima trzyma, ale warto pomyśleć o wakacjach
O tym, czy okres zimowy to dobry czas na podjęcie decyzji o wyborze miejsca na spędzenie wakacji mówi Aleksandra Olechnowicz z firmy Ecco Holiday.
Carrefour - ekspansja małych sklepów
Carrefour Polska rozpoczął realizację zapowiadanych przekształceń placówek sieci Champion, Globi oraz Hypernova w małe sklepy z logo Carrefour.
Za dwa lata - franczyza Costa Coffee
Costa Coffee, sieć barów kawowych otwiera punkty w Polsce. Na razie własne, po dwóch latach - również franczyzowe.
Muszkieterowie ruszają do boju
Grupa Muszkieterów skupiająca sklepy Intermarche i Bricomarche osiągnęła w 2006 roku obroty przekraczające 2 mld zł. Władze spółki zapowiadają osiągnięcie jeszcze lepszych wyników w tym roku.