aktualności

moda | 16.06.2019

Sklep z wieloma markami

– Przyszli franczyzobiorcy marki GPoland mają do wybory aż cztery modele współpracy – mówi Monika Szurgot, menedżer ds. rozwoju GPoland.

– Przyszli franczyzobiorcy marki GPoland mają do wybory aż cztery modele współpracy – mówi Monika Szurgot, menedżer ds. rozwoju GPoland.

dom i ogród | 13.06.2019

Licencja z kompozytu

Franczyzobiorcy marki DeskaMarzeń.pl obsługują nawet po kilkuset klientów miesięcznie. Gdzie w tej branży szukać zleceń?

gastronomia | 12.06.2019

Przepis na pączki

Stara Pączkarnia właśnie przygotowuje otwarcia siedmiu nowych placówek. Gdzie najlepiej sprzedawać pączki?

art. spożywcze i przemysłowe | 11.06.2019

Franczyza dla komunikatywnych

Sprzedaż produktów Husse to biznes oparty na bezpośrednich relacjach. Kto najlepiej sprawdzi się w roli franczyzobiorcy marki?

gastronomia | 10.06.2019

VAT przed trybunał

O przyszłości polskich hamburgerów zadecyduje Trybunał Sprawiedliwości? Pomoże on rozstrzygnąć czy fiskus słusznie domaga się od franczyzobiorców McDonald’s 130 mln zł VAT-u.

usługi dla biznesu | 09.06.2019

Interes rośnie w siłę

– Do końca 2019 roku zamierzamy otworzyć kolejnych 10 punktów franczyzowych – mówi Michał Schnell, założyciel Agencjawirtualna.pl.

gastronomia | 08.06.2019

Knajpa bez mięsa

Falla podpowiada franczyzobiorcom, jak otworzyć i zarabiać na restauracji z kuchnią roślinną.

finanse i bankowość | 07.06.2019

Zyski z pośrednictwa

Expander chce otwierać placówki w miastach zamieszkałych przez ponad 50 tys. osób. Jak zarobić na pośrednictwie finansowym?

gastronomia | 06.06.2019

Wiarygodny franczyzodawca

Gastro-kurierska firma Stava dołączyła do grona członków Polskiej Organizacji Franczyzodawców. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?

gastronomia | 05.06.2019

Sfinks lubi franczyzę

Sfinks Polska stawia na franczyzę. Już teraz ponad połowa lokali w jego portfolio działa na licencji, a za trzy lata ma to być nawet 90 proc.

gastronomia | 04.06.2019

Kawa na wyspie

Lafaye to sieć wysp kawowych, oferujących kawę z rodzinnej palarni. Ile trzeba zainwestować w coffee point?

POF | 03.06.2019

Liderzy franczyzy na Best Franchise

7. edycja Best Franchise przyciągnęła najważniejszych menedżerów ds. franczyzy. Podczas konferencji można było posłuchać merytorycznych wykładów o franczyzie i zarządzaniu.

dom i ogród | 02.06.2019

Polacy budują, branża zarabia

– Co roku otwieramy blisko 30 nowych placówek – mówi Beata Radek, dyrektor ds. rozwoju PSB Mrówka.

usługi dla klientów indywidualnych | 31.05.2019

Zarabiaj na auto detailingu

Potencjalny franczyzobiorca DetailKing powinien interesować się motoryzacją. Salon auto detailingu najlepiej połączyć z działającym już biznesem. Jakim?

gastronomia | 30.05.2019

Dobry miesiąc dla spaghettii

Makarun Spaghetti and Salad uruchomił w maju trzy nowe lokale franczyzowe. Ile trzeba mieć pieniędzy na otwarcie spaghetterii?

art. spożywcze i przemysłowe | 29.05.2019

Biznes z procentami

Franczyzodawca sklepów z alkoholem Al. Capone uważa, że branżę czekają problemy. Czy da się je rozwiązać?

uroda i fitness | 28.05.2019

Uroda daje zarobić

Barbara Pudelska od 14 lat prowadzi w Toruniu Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris. Jak zostać franczyzobiorcą tej marki?

usługi dla klientów indywidualnych | 28.05.2019

Interes pompowany helem

– Obroty pracowni balonowej, z samej sprzedaży detalicznej, wynoszą 15-20 tys. zł miesięcznie – mówi Tomasz Podgórski, specjalista ds. franczyzy Manufaktury Pana Balona.

art. spożywcze i przemysłowe | 27.05.2019

Postawiłem na rozpoznawalną markę

– Gdy otwierałem sklep Żabki, miałem pewność, że klienci znają markę, wiedzą, czego się spodziewać. A to ważne w tym biznesie – mówi Rafał Kowal, franczyzobiorca Żabki.

2
3
4
5
następna  
ostatnia