aktualności
Biznes, mój żywioł
− Nigdy nie żałowałem porzucenia etatu na rzecz własnej firmy − mówi Krzysztof Wołowiec, który wraz z żoną prowadzi cztery placówki partnerskie Alior Banku.
− Nigdy nie żałowałem porzucenia etatu na rzecz własnej firmy − mówi Krzysztof Wołowiec, który wraz z żoną prowadzi cztery placówki partnerskie Alior Banku.
Komfort: rok pełen sukcesów
Ubiegły rok przyniósł znaczący przełom dla sieci sklepów Komfort, uznanej marki w branży wykończenia wnętrz w Polsce. / REKLAMA
Otwórz drzwi do swojego biznesowego sukcesu!
Już 13 i 14 marca stadion PGE Narodowy w Warszawie stanie się miejscem jednego z najważniejszych wydarzeń w branży franczyzowej – wiosennej edycji Targów Franczyza 2025.
Sztuka biznesu
Czy trzeba być ekspertem w branży, aby prowadzić galerię sztuki? I czy to trudny biznes?
Franczyza z Cukiernią Sowa
Cukiernia Sowa szuka partnerów, którzy w dłuższej perspektywie poprowadzą więcej niż jeden lokal.
Stabilny popyt
– Franczyza, zwłaszcza w stabilnych i rozwijających się konceptach gastronomicznych, może znacząco zwiększyć szanse powodzenia – mówi Andrzej Pelc-Gonera, CEO Sushi Kushi.
Pasywny biznes – magazyny na wynajem
Marka Rentabox24 działa na rynku self storage i proponuje biznes, który może dawać praktycznie pasywny dochód.
Multifranczyzobiorcy lubią Fit Cake
Co piąty franczyzobiorca Fit Cake decyduje się na otwarcie kolejnego lokalu.
Otwieramy agencję niań
Czy Polacy szukają niań przez ogłoszenia, czy wolą zaufać profesjonalnej agencji? Kulisy prowadzenia agencji niań zdradzają Agnieszka Daczkowska-Filimon i Agnieszka Witecka z agencji „Niania na medal”.
Słodycze z całego świata
Candy Pop, sklepy ze słodyczami z różnych zakątków świata, ruszają na podbój polskiego rynku.
Otwieramy sklep z e-papierosami
Polacy coraz częściej sięgają po e-papierosy. Sklep z elektronicznymi papierosami można otworzyć we franczyzie. Czy to się opłaca?
Bawialnia w duchu Montessori
Czy bawialnie, w których nie ma małpiego gaju, mogą mieć dużo klientów? Bobo Bene udowadnia, że jak najbardziej.
Biuro nieruchomości we franczyzie
Dobry pośrednik nieruchomości zaczyna być coraz bardziej ceniony. Jak otworzyć taki biznes?
Mądra rozrywka dla najmłodszych
– Dzikie Pląsy to spójna marka, będąca kompleksową odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnego rodzica – mówi Dorota Kurkowska, dyrektor ds. franczyzy marki Dzikie Pląsy.
Szkoła językowa inna niż wszystkie
Właścicielka Speaky Frog postawiła na własną metodę nauki angielskiego, która uwzględnia potrzeby dzieci z dysleksją, dysgrafią, ADHD i w spektrum autyzmu. Jak jej poszło?
Dwa biznesy w jednej przyczepie
Lodolandia & Kołacz na Okrągło wykorzystuje elastyczność oferty i szybki rebranding, by zapewnić ciągłość biznesu przez cały rok. Jak działa taki model biznesowy?
Greathouse rusza po partnerów
Greathouse chce otworzyć 50 placówek w Polsce. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Księgowość z AI
Biura księgowe Tax Safe korzystają z rozwiązań sztucznej inteligencji. Czy to się podoba klientom?
Carrefour z ambitnym planem
– Nasz główny cel to dalsza ekspansja i umacnianie pozycji na rynku franczyzowym – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.
Jest dobrze mimo wyzwań
Rywalizacja w branży spożywczej to chleb powszedni. Można ją jednak wygrywać, mając wsparcie dużego gracza. Przekonali się o tym Patryk Staniec i jego rodzina, właściciele czterech supermarketów Stokrotka.
Trening EMS ma potencjał
Platinum Active EMS wierzy w rozwój treningów wykorzystujących technologię elektrostymulacji mięśni. Kto może zostać partnerem firmy?
Informacje na bieżąco o franczyzie i własnym biznesie
Bądź na bieżąco. Informacje z rynku franczyzy pojawiają się w Aktualnościach 24 godziny na dobę. Przeczytasz tu wszystkie ważne informacje o własnym biznesie. Z Polski i ze świata. Nasi korespondenci 13 krajów Europy i Azji podsuną ci inspirację do założenia biznesów, które udały się poza Polską i są warte wypróbowania w kraju.
Znajdziesz tu:
- instrukcje zakładania opłacalnych franczyz
- artykuły o pomysłach na biznes w mieście i na wsi
- artykuły o pomysłach na biznes dla pań i dla panów
- opisy pomysłów na biznes w realu i w internecie
- artykuły o biznesie w handlu i w usługach
- opisy zmian w podatkach
- interpretacje nowych przepisów
- informacje o targach i konferencjach
2- 3 razy w miesiącu wysyłamy do naszych czytelników Newsletter z najciekawszymi artykułami naszych dziennikarzy o franczyzie i własnym biznesie. Zapisz się i bądź na bieżąco!