pytanie tygodnia

Franczyza wzmacnia tożsamość marki
- mówi Michał Kisielewicz, kierownik ds. lokali franczyzowych w Grupie Żywiec S.A.

Być jak Pudzian
- o rosnącej popularności produktów z branży suplementów i odżywek dla sportowców opowiada Michał Wasilewski, właściciel marki Triceps.pl.

Biznes z misją
- rozmowa z Anetą Fendorf, dyrektor zarządzającą sieci Galeria Zdrowia

Branża turystyczna wciąż w biegu
– mówi Roman Fon, wiceprezes sieci biur turystycznych Multita

Nie ma problemów, są tylko wyzwania
- mówi Marek Urban, franczyzobiorca Lauren Peso Polska z Lublina.

Emeryci wybierają punkty kasowe
- mówi Urszula Ostrowska, prezes zarządu Milamedia.

Jest miejsce na kolejne Pizzerie
- O franczyzobiorcach, konkurencji i budowie sieci franczyzowych pizzerii opowiada Adam Bućko, właściciel marki Metropizza.

Komórka dla biznesu
O rozwoju sieci Biur Obsługi Biznesowej w sieci Play opowiada Tomasz Kocur, współwłaściciel sieci Play Krismilton.

Wykorzystujemy potencjał Internetu
- mówi Tomasz Kozikowski, właściciel biura podróży Camel Travel.

Odpowiednia osoba na właściwym miejscu
O skutecznym procesie rekrutacji franczyzobiorców opowiada Barbara Bekas, specjalista ds. rozwoju sieci Eurofirany.

Rodzice to wierni klienci
mówi Monika Ferreira, właściciel i dyrektor zarządzający szkoły języków obcych dla dzieci Mała Lingua.

Branża budowlana w 2010 roku
- o sytuacji na rynku i prognozach na bieżący rok mówi Anna Struk, prezes zarządu sieci Składów budowlanych Vox.

Moda ma się dobrze
- mówi Angelika Pranke, business development manager firmy R&D Poland, zajmującej się dystrybucją ekskluzywnych marek odzieżowych.

Bez języków obcych trudno się dziś obejść
- mówi Grzegorz Kuzyk, wiceprezes zarządu Moose Centrum Języków Obcych.

Bogaci też oszczędzają
- mówi Michał Smagowicz, menedżer ds. rozwoju sieci Cartridge World.

Nie było łatwo
o sytuacji na rynku szkół językowych opowiada Grzegorz Nowakowski, dyrektor sieci Akademii Językowej Open School.

Rynek odzieży outletowej dźwignią całej branży
- mówi Adam Bilik, współwłaściciel firmy Outlet Polska.

Po pomoc do księgowego
- o sytuacji na rynku usług księgowych opowiada Mirosław Stanisławski, prezes zarządu Blue Tax Group.

W gastronomii jest pole do popisu
- mówi Dariusz Szastok, właściciel sieci pizzerii La Primera.

Uczucia najpiękniej wyraża biżuteria
- mówi Maciej Łączkowiak, menedżer ds. rozwoju sieci detalicznej Sklepów Jubilerskich Yes.