pytanie tygodnia
Franczyza dla płci pięknej
- o kształtowaniu kobiecej sylwetki we franczyzowej sieci Bailine opowiada jej dyrektor – Cezary Majewski.
Klienci oczekują wysokich rabatów
- mówi Jarosław Lehwark, dyrektor zarządzający BoConcept Polska.
Franczyza wzmacnia tożsamość marki
- mówi Michał Kisielewicz, kierownik ds. lokali franczyzowych w Grupie Żywiec S.A.
Być jak Pudzian
- o rosnącej popularności produktów z branży suplementów i odżywek dla sportowców opowiada Michał Wasilewski, właściciel marki Triceps.pl.
Biznes z misją
- rozmowa z Anetą Fendorf, dyrektor zarządzającą sieci Galeria Zdrowia
Branża turystyczna wciąż w biegu
– mówi Roman Fon, wiceprezes sieci biur turystycznych Multita
Nie ma problemów, są tylko wyzwania
- mówi Marek Urban, franczyzobiorca Lauren Peso Polska z Lublina.
Emeryci wybierają punkty kasowe
- mówi Urszula Ostrowska, prezes zarządu Milamedia.
Jest miejsce na kolejne Pizzerie
- O franczyzobiorcach, konkurencji i budowie sieci franczyzowych pizzerii opowiada Adam Bućko, właściciel marki Metropizza.
Komórka dla biznesu
O rozwoju sieci Biur Obsługi Biznesowej w sieci Play opowiada Tomasz Kocur, współwłaściciel sieci Play Krismilton.
Wykorzystujemy potencjał Internetu
- mówi Tomasz Kozikowski, właściciel biura podróży Camel Travel.
Odpowiednia osoba na właściwym miejscu
O skutecznym procesie rekrutacji franczyzobiorców opowiada Barbara Bekas, specjalista ds. rozwoju sieci Eurofirany.
Rodzice to wierni klienci
mówi Monika Ferreira, właściciel i dyrektor zarządzający szkoły języków obcych dla dzieci Mała Lingua.
Branża budowlana w 2010 roku
- o sytuacji na rynku i prognozach na bieżący rok mówi Anna Struk, prezes zarządu sieci Składów budowlanych Vox.
Moda ma się dobrze
- mówi Angelika Pranke, business development manager firmy R&D Poland, zajmującej się dystrybucją ekskluzywnych marek odzieżowych.
Bez języków obcych trudno się dziś obejść
- mówi Grzegorz Kuzyk, wiceprezes zarządu Moose Centrum Języków Obcych.
Bogaci też oszczędzają
- mówi Michał Smagowicz, menedżer ds. rozwoju sieci Cartridge World.
Nie było łatwo
o sytuacji na rynku szkół językowych opowiada Grzegorz Nowakowski, dyrektor sieci Akademii Językowej Open School.
Rynek odzieży outletowej dźwignią całej branży
- mówi Adam Bilik, współwłaściciel firmy Outlet Polska.
Po pomoc do księgowego
- o sytuacji na rynku usług księgowych opowiada Mirosław Stanisławski, prezes zarządu Blue Tax Group.