Wyższe prowizje dla partnerów BZ WBK

Wtorek
20.07.2010
O nowej polityce płacowej i wynagrodzeniu partnerów mówi Kamil Polikowski, dyrektor biura rozwoju placówek partnerskich BZ WBK.
 

W okresie letnim BZ WBK podniósł stawki prowizji dla swoich partnerów za sprzedaż usług i produktów bankowych. Jak duże są to podwyżki?
Nowe zasady wynagrodzenia partnerów BZ WBK obowiązują od 1 lipca do 30 września. Wynagrodzenie za sprzedaż kont jest większe od 50 do 100 proc. Podobnie jest w przypadku produktów ubezpieczeniowych. Natomiast wzrost prowizji za sprzedaż limitu kredytowego wzrósł dziesięciokrotnie. Zmiana polityki płacowej w okresie urlopowym wynika z sytuacji na rynku finansowym, który znacznie zwalnia w wakacje, co ma bezpośrednie przełożenie na wyniki sprzedaży w placówkach i ich obrót.

Jaki jest cel nowej polityki wynagrodzenia partnerów?
Chcemy pomóc naszym partnerom w tym trudniejszym okresie roku. Postanowiliśmy zwiększyć stawki wynagrodzenia za sprzedaż najbardziej popularnych produktów Banku Zachodniego WBK. Podnieśliśmy prowizje od sprzedaży kont, ich limitów kredytowych oraz produktów ubezpieczeniowych. Sprzedaż tych produktów stanowi wstęp do bardziej zaawansowanej współpracy z klientami, którzy bardzo często decydują się później na droższe produkty i usługi. Wyższe prowizje mają zmotywować do większej aktywności partnerów na rynku i pozyskiwania nowych klientów.

rozmawiała (mk)