z kraju
Green Way startuje z Centrum Zdrowych Stylów Życia
Pod koniec lutego Green Way uruchomi pierwsze w Polsce Centrum Zdrowych Stylów Życia. Będzie zlokalizowane w Gdańsku-Wrzeszczu przy ulicy Dmowskiego 11. Pod jednym dachem będzie znajdować się Bio-piekarnia, Bar Przystanek Zdrowia Green Way oraz sklep Green Way Market.
Każda sieć ma własny sposób na rozwój
O tym, że warto naśladować dobre rozwiązania, przekonuje się coraz więcej sieci handlowych - licencjonują więc swoją działalność.
Inwazja kawowych sieci
Sieciowe kawiarnie podbijają Polskę. Lokują się w śródmieściach dużych miast. Bez nich nie obejdzie się już żadne nowe centrum handlowe.
Kruk: więcej sklepów
W. Kruk do 2008 roku chce otworzyć 15 - 17 nowych salonów.
Gino Rossi na giełdzie
Słupski producent obuwia Gino Rossi planuje, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, zadebiutować w maju na giełdzie.
Ruszyli walczyć o nowe logo i ceny
To jeszcze nie pospolite ruszenie, ale już mały zajazd. Właściciele stacji rzucają rękawicę PKN, licząc na… ugodę.
Bank BPH ma już 400 placówek partnerskich
W połowie lutego Bank BPH otworzył czterysetną placówkę partnerską. Pierwsza agencja banku powstała w połowie 2004 roku. Na początku 2005 roku było ich już ponad 100, do końca 2006 roku sieć ma liczyć 600 jednostek.
Rynek w czasach transformacji
Największe sieci handlowe na rynkach krajów transformacji stosują strategię rozwoju poprzez fuzję i przejęcia oraz dywersyfikowanie portfolio.
Inwestują w firmę i w siebie
Polski przedsiębiorca zakłada biznes po trzydziestce, kupuje wódkę oraz wino i wygrzewa się w saunie.
Empik otwiera nowe sklepy
NFI Empik Media & Fashion planuje otworzyć w tym roku 50 - 60 nowych sklepów o łącznej powierzchni 25 - 30 tys. mkw.
Pako Jeans buduje partnerskie stoiska
Rybnicki producent spodni zamierza rozwinąć obecność w sieciach multibrandowych. W tym roku ma się pojawić 10 takich stoisk.
Artman zarzuci sieć poza Polską
Giełdowy Artman planuje wydać na rozwój sieci w tym roku około 12 mln zł.
Korzystaj z usług, ale nie przychodź
W Krakowie zaczął działać pierwszy w tym mieście punkt Mail Boxes Etc. Miesiąc wystarczył, aby przekonać się, jakim zainteresowaniem cieszą się usługi realizowane na odległość. Narzędziem komunikacji jest telefon, internet, a niedługo – samochód dostawczy z logo MBE.
W październiku zniknie Esso
Do końca października zakończy się trwający proces integracji z siecią Lotos stacji Esso, które gdańska firma kupiła od amerykańskiego koncernu jesienią ubiegłego roku. Od momentu zakupu stacje Esso funkcjonują w sieci sprzedając paliwo z Lotosu.
Dla kobiet. Czy także dla domu?
Kobieta i wnętrze domu — to ponoć dwa nowe koncepty LPP. O pierwszym z nich więcej będzie wiadomo w piątek.
Stacje lokalne pójdą w sukurs Radiu Zet
Właściciel Radia Zet może zainwestować nawet 40 mln zł w zakup lokalnych stacji. Chce zbudować grupę z 44 współpracującymi podmiotami.
Fuzja zła dla rynku
Połączenie rafinerii byłoby dobre dla płockiej spółki, ale fatalne dla rynku — wynika z jednego z ostatnich dokumentów Nafty Polskiej.
Nowe inwestycje Galerii Prezentów
Koncept butików z upominkami powoli wrasta w krajobraz większych miast. W ciągu kilku miesięcy zeszłego roku franczyzobiorcy otworzyli sklepy w centrach handlowych Krakowa, Zabrza, Warszawy i Piaseczna, Poznania oraz Katowic. Czekają lokalizacje w Poznaniu i Wrocławiu.
Właściciele prywatnych stacji jednoczą siły
Koniec z dyktatem Orlenu i Lotosu? Właściciele prywatnych stacji benzynowych rzucają krajowym potentatom rękawicę. Jednoczą się i budują własne sieci.
Wólczanka zwiększyła zysk
Znaczną poprawę zysku w 2005 r. odnotowała Wólczanka. Jeden z największych w Polsce producentów koszul rozwija sieć salonów firmowych i chce w tym roku sprzedać dwa zakłady produkcyjne.