z kraju

z kraju | 23.02.2006

Green Way startuje z Centrum Zdrowych Stylów Życia

Pod koniec lutego Green Way uruchomi pierwsze w Polsce Centrum Zdrowych Stylów Życia. Będzie zlokalizowane w Gdańsku-Wrzeszczu przy ulicy Dmowskiego 11. Pod jednym dachem będzie znajdować się Bio-piekarnia, Bar Przystanek Zdrowia Green Way oraz sklep Green Way Market.

z kraju | 23.02.2006

Każda sieć ma własny sposób na rozwój

O tym, że warto naśladować dobre rozwiązania, przekonuje się coraz więcej sieci handlowych - licencjonują więc swoją działalność.

z kraju | 23.02.2006

Inwazja kawowych sieci

Sieciowe kawiarnie podbijają Polskę. Lokują się w śródmieściach dużych miast. Bez nich nie obejdzie się już żadne nowe centrum handlowe.

z kraju | 23.02.2006

Kruk: więcej sklepów

W. Kruk do 2008 roku chce otworzyć 15 - 17 nowych salonów.

z kraju | 23.02.2006

Gino Rossi na giełdzie

Słupski producent obuwia Gino Rossi planuje, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, zadebiutować w maju na giełdzie.

z kraju | 22.02.2006

Ruszyli walczyć o nowe logo i ceny

To jeszcze nie pospolite ruszenie, ale już mały zajazd. Właściciele stacji rzucają rękawicę PKN, licząc na… ugodę.

z kraju | 21.02.2006

Bank BPH ma już 400 placówek partnerskich

W połowie lutego Bank BPH otworzył czterysetną placówkę partnerską. Pierwsza agencja banku powstała w połowie 2004 roku. Na początku 2005 roku było ich już ponad 100, do końca 2006 roku sieć ma liczyć 600 jednostek.

z kraju | 21.02.2006

Rynek w czasach transformacji

Największe sieci handlowe na rynkach krajów transformacji stosują strategię rozwoju poprzez fuzję i przejęcia oraz dywersyfikowanie portfolio.

z kraju | 20.02.2006

Inwestują w firmę i w siebie

Polski przedsiębiorca zakłada biznes po trzydziestce, kupuje wódkę oraz wino i wygrzewa się w saunie.

z kraju | 20.02.2006

Empik otwiera nowe sklepy

NFI Empik Media & Fashion planuje otworzyć w tym roku 50 - 60 nowych sklepów o łącznej powierzchni 25 - 30 tys. mkw.

z kraju | 17.02.2006

Pako Jeans buduje partnerskie stoiska

Rybnicki producent spodni zamierza rozwinąć obecność w sieciach multibrandowych. W tym roku ma się pojawić 10 takich stoisk.

z kraju | 16.02.2006

Artman zarzuci sieć poza Polską

Giełdowy Artman planuje wydać na rozwój sieci w tym roku około 12 mln zł.

z kraju | 16.02.2006

Korzystaj z usług, ale nie przychodź

W Krakowie zaczął działać pierwszy w tym mieście punkt Mail Boxes Etc. Miesiąc wystarczył, aby przekonać się, jakim zainteresowaniem cieszą się usługi realizowane na odległość. Narzędziem komunikacji jest telefon, internet, a niedługo – samochód dostawczy z logo MBE.

z kraju | 15.02.2006

W październiku zniknie Esso

Do końca października zakończy się trwający proces integracji z siecią Lotos stacji Esso, które gdańska firma kupiła od amerykańskiego koncernu jesienią ubiegłego roku. Od momentu zakupu stacje Esso funkcjonują w sieci sprzedając paliwo z Lotosu.

z kraju | 14.02.2006

Dla kobiet. Czy także dla domu?

Kobieta i wnętrze domu — to ponoć dwa nowe koncepty LPP. O pierwszym z nich więcej będzie wiadomo w piątek.

z kraju | 10.02.2006

Stacje lokalne pójdą w sukurs Radiu Zet

Właściciel Radia Zet może zainwestować nawet 40 mln zł w zakup lokalnych stacji. Chce zbudować grupę z 44 współpracującymi podmiotami.

z kraju | 09.02.2006

Fuzja zła dla rynku

Połączenie rafinerii byłoby dobre dla płockiej spółki, ale fatalne dla rynku — wynika z jednego z ostatnich dokumentów Nafty Polskiej.

z kraju | 08.02.2006

Nowe inwestycje Galerii Prezentów

Koncept butików z upominkami powoli wrasta w krajobraz większych miast. W ciągu kilku miesięcy zeszłego roku franczyzobiorcy otworzyli sklepy w centrach handlowych Krakowa, Zabrza, Warszawy i Piaseczna, Poznania oraz Katowic. Czekają lokalizacje w Poznaniu i Wrocławiu.

z kraju | 08.02.2006

Właściciele prywatnych stacji jednoczą siły

Koniec z dyktatem Orlenu i Lotosu? Właściciele prywatnych stacji benzynowych rzucają krajowym potentatom rękawicę. Jednoczą się i budują własne sieci.

z kraju | 07.02.2006

Wólczanka zwiększyła zysk

Znaczną poprawę zysku w 2005 r. odnotowała Wólczanka. Jeden z największych w Polsce producentów koszul rozwija sieć salonów firmowych i chce w tym roku sprzedać dwa zakłady produkcyjne.

  pierwsza
  poprzednia
301
302
304
305
następna  
ostatnia