Wsparcie od dawcy / Franczyzodawca zapewnia, że jest do dyspozycji franczyzobiorców w zakresie doradztwa w prowadzeniu sklepu oraz jego zatowarowania, know how marki, szkoleń branżowych, opieki merytorycznej kierownika regionalnego czy też wsparcia marketingowego.
Poniedziałek
08.10.2018
Franczyzodawca Telakces.com twierdzi, że nakłady na punkt z akcesoriami GSM mogą się zwrócić nawet w kilka miesięcy. A ile trzeba zainwestować?
 

Telakces.com ma obecnie 170 punktów sprzedaży, w których oferuje klientom wszelkiego rodzaju akcesoria do telefonów.
Od początku roku otworzyliśmy 32 lokalizacje, co kolejny rok kwalifikuje nas jako najszybciej rozwijającą się sieć franczyzową w segmencie GSM w Polsce  podkreśla Michał Skowronek, prezes zarządu Telakces.com. Do końca 2019 roku chcemy mieć 250 punktów sprzedażowych, a tym samym tworzyć największą sieć sprzedaży w Polsce w branży akcesoriów do telefonu.
Proces rozbudowy sieci odbywa się dwutorowo – z jednej strony dzięki rekrutacji nowych franczyzobiorców, a z drugiej poprzez otwieranie kolejnych placówek przez obecnych partnerów sieci. Pod szyldem Telakces funkcjonują zarówno sklepy, jak i wyspy handlowe. Optymalne rozmiary stoisk kształtują się między 6 -12 m2, a salonów między 20 a 40 m2. Franczyzodawca szacuje, że w zależności od formatu wydatki na uruchomienie placówki zawierają się w widełkach od 30 do 200 tys. zł. Wstępna opłata licencyjna to koszt od 500 zł. Wysokość opłat franczyzowych zależy od lokalizacji i powierzchni punktu.
W najatrakcyjniejszych lokalizacjach nakłady poniesione na inwestycję zwracają się po kilku miesiącach – zapewnia Michał Skowronek. Zakupy u nas są impulsywne, zatem nadal najlepszą lokalizacją dla Telakces.com i naszego partnera strategicznego Virgin Mobile w Polsce są galerie handlowe. Przyjmuje się, że nasz koncept jest najbardziej rentowny w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców, ale przyglądamy się również mniejszym ośrodkom. Wszystko zależy od rynku, zapotrzebowania na nasze produkty oraz nasycenia w danym miejscu branżą GSM.
Franczyzodawca zapewnia, że jest do dyspozycji franczyzobiorców w zakresie doradztwa w prowadzeniu sklepu oraz jego zatowarowania, know how marki, szkoleń branżowych, opieki merytorycznej kierownika regionalnego czy też wsparcia marketingowego.
Nieustannie pracujemy nad rozwojem sieci, zarówno pod względem liczebności sklepów, jak i ich wyglądu oraz oferowanego asortymentu – zapewnia prezes Telakces.com.  Przede wszystkim poszerzamy asortyment, wprowadzając własne marki, oferujemy również coraz szerszy zakres usług operatorskich Virgin Mobile. Dbamy także o wygląd naszych sklepów, wprowadzając nowoczesne elementy ekspozycyjne i coraz nowsze rozwiązania designerskie.
Michał Skowronek przyznaje, że nasycenie rynku w branży GSM jest bardzo duże – tym bardziej liczy się więc silna marka, która może konkurować o atrakcyjne lokalizacje.
 Każdy, kto ma telefon, jest dla nas potencjalnym klientem. A w dobie pojawiających się nieustannie nowych modeli telefonów działalność w branży akcesoriów GSM potrafi przynosić korzyści finansowe – podkreśla prezes Telakces.com.


Wydatki na inwestycję / Franczyzodawca szacuje, że w zależności od formatu wydatki na uruchomienie placówki zawierają się w widełkach od 30 do 200 tys. zł. Wstępna opłata licencyjna to koszt od 500 zł.

POPULARNE NA FORUM

Biznes na małym rynku

dzieki za ostrzezenie to wazne by przestrzegac ludzi przed oszustami. Trzeba robic wszystko by emilinowac takich ludzi i takie firmy

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Biznes na małym rynku

NIE POLECAM współpracy z firmą i4-mobile w Białymstoku w jakiejkolwiek formie (salon Play, Shop in Shop, doradca biznesowy B2B). Swoją opinię wyrażam NIESTETY na...

2 wypowiedzi
ostatnia 24.05.2020
Zarabiać przez telefon

To prawda. Sama pracowałam w call center. Praca mocno stresująca, są tacy, którzy są bardzo mili, ale niektórzy...brak słów

2 wypowiedzi
ostatnia 10.01.2019
Play się opłaca?

Zgadzam się z poprzedniczką. Dziś większość salonów oferuje bardzo zbliżone pakiety.

3 wypowiedzi
ostatnia 23.12.2018
Pomysł jest - brak wiedzy o firmie..

Witam! Domyślam się, że takich tematów było bardzo dużo. Wiem, że każdy z tematów, problemów jest inny - więc postanowiłem napisać na forum. Liczę, że...

1 wypowiedzi
ostatnia 07.12.2018
Jak zwiększyć obroty bez inwestycji?

A może warto postawić na usługi z zakresu SEO i pozycjonowania?

3 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018
Zarabiać przez telefon

Praca w callcenter nie jest łatwa. Trafiają się różni ludzie, z którymi trzeba spokojnie rozmawiać.

2 wypowiedzi
ostatnia 16.07.2018
Franczyza z Komputronik - czy to się może opłacać?

moim zdaniem nie, sprzedaż komputerów przeniosła się do sieci i raczej tam szukać należy inspiracji

7 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018