Klient z telefonem
Telakces.com ma obecnie 170 punktów sprzedaży, w których oferuje klientom wszelkiego rodzaju akcesoria do telefonów.
– Od początku roku otworzyliśmy 32 lokalizacje, co kolejny rok kwalifikuje nas jako najszybciej rozwijającą się sieć franczyzową w segmencie GSM w Polsce – podkreśla Michał Skowronek, prezes zarządu Telakces.com. – Do końca 2019 roku chcemy mieć 250 punktów sprzedażowych, a tym samym tworzyć największą sieć sprzedaży w Polsce w branży akcesoriów do telefonu.
Proces rozbudowy sieci odbywa się dwutorowo – z jednej strony dzięki rekrutacji nowych franczyzobiorców, a z drugiej poprzez otwieranie kolejnych placówek przez obecnych partnerów sieci. Pod szyldem Telakces funkcjonują zarówno sklepy, jak i wyspy handlowe. Optymalne rozmiary stoisk kształtują się między 6 -12 m2, a salonów między 20 a 40 m2. Franczyzodawca szacuje, że w zależności od formatu wydatki na uruchomienie placówki zawierają się w widełkach od 30 do 200 tys. zł. Wstępna opłata licencyjna to koszt od 500 zł. Wysokość opłat franczyzowych zależy od lokalizacji i powierzchni punktu.
– W najatrakcyjniejszych lokalizacjach nakłady poniesione na inwestycję zwracają się po kilku miesiącach – zapewnia Michał Skowronek. – Zakupy u nas są impulsywne, zatem nadal najlepszą lokalizacją dla Telakces.com i naszego partnera strategicznego Virgin Mobile w Polsce są galerie handlowe. Przyjmuje się, że nasz koncept jest najbardziej rentowny w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców, ale przyglądamy się również mniejszym ośrodkom. Wszystko zależy od rynku, zapotrzebowania na nasze produkty oraz nasycenia w danym miejscu branżą GSM.
Franczyzodawca zapewnia, że jest do dyspozycji franczyzobiorców w zakresie doradztwa w prowadzeniu sklepu oraz jego zatowarowania, know how marki, szkoleń branżowych, opieki merytorycznej kierownika regionalnego czy też wsparcia marketingowego.
– Nieustannie pracujemy nad rozwojem sieci, zarówno pod względem liczebności sklepów, jak i ich wyglądu oraz oferowanego asortymentu – zapewnia prezes Telakces.com. – Przede wszystkim poszerzamy asortyment, wprowadzając własne marki, oferujemy również coraz szerszy zakres usług operatorskich Virgin Mobile. Dbamy także o wygląd naszych sklepów, wprowadzając nowoczesne elementy ekspozycyjne i coraz nowsze rozwiązania designerskie.
Michał Skowronek przyznaje, że nasycenie rynku w branży GSM jest bardzo duże – tym bardziej liczy się więc silna marka, która może konkurować o atrakcyjne lokalizacje.
– Każdy, kto ma telefon, jest dla nas potencjalnym klientem. A w dobie pojawiających się nieustannie nowych modeli telefonów działalność w branży akcesoriów GSM potrafi przynosić korzyści finansowe – podkreśla prezes Telakces.com.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Inwestycja w otwarcie punktu sprzedaży Canal + to kwota rzędu kilku tys. zł. Ale czy w zderzeniu z konkurencją licznych platform streamingowych to może być opłacalny biznes?
Zastosowanie monitorów reklamowych pozwala na prezentację marki sieci franczyzowej oraz oferowanych produktów. Ale nie tylko!
Telakces.com przeprowadza restrukturyzację sieci i przygotowuje się do nowych otwarć.
Platforma płatnej telewizji premium Canal+ szuka partnerów do współpracy. Główne wymagania to dobre chęci i zapał do pracy. Nie trzeba dysponować dużą gotówką.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też ponad 1,1 tys. sklepów.
W trakcie wieloletniej stagnacji w obszarze stricte ofert franczyzowych na polskim rynku franczyzowym w segmencie gastronomicznym, postanowiliśmy dokładnie zrewidować naszą ofertę.
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło swój sklep. W tym roku liczba jego uczestników będzie jeszcze większa.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
POPULARNE NA FORUM
Biznes na małym rynku
dzieki za ostrzezenie to wazne by przestrzegac ludzi przed oszustami. Trzeba robic wszystko by emilinowac takich ludzi i takie firmy
Biznes na małym rynku
NIE POLECAM współpracy z firmą i4-mobile w Białymstoku w jakiejkolwiek formie (salon Play, Shop in Shop, doradca biznesowy B2B). Swoją opinię wyrażam NIESTETY na...
Zarabiać przez telefon
To prawda. Sama pracowałam w call center. Praca mocno stresująca, są tacy, którzy są bardzo mili, ale niektórzy...brak słów
Play się opłaca?
Zgadzam się z poprzedniczką. Dziś większość salonów oferuje bardzo zbliżone pakiety.
Pomysł jest - brak wiedzy o firmie..
Witam! Domyślam się, że takich tematów było bardzo dużo. Wiem, że każdy z tematów, problemów jest inny - więc postanowiłem napisać na forum. Liczę, że...
Jak zwiększyć obroty bez inwestycji?
A może warto postawić na usługi z zakresu SEO i pozycjonowania?
Zarabiać przez telefon
Praca w callcenter nie jest łatwa. Trafiają się różni ludzie, z którymi trzeba spokojnie rozmawiać.
Franczyza z Komputronik - czy to się może opłacać?
moim zdaniem nie, sprzedaż komputerów przeniosła się do sieci i raczej tam szukać należy inspiracji