Orange

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Działalność spółki ABMI Group sp. z o. o. skupia się na sprzedaży usług telekomunikacyjnych sieci Orange klientom indywidualnym i biznesowym. Jesteśmy jednym z największych Agentów Orange Polska w kanale Aktywnym specjalizującym się w sprzedaży usług i rozwiązań telekomunikacyjnych.
W związku z rozbudowanymi inwestycjami grupy Orange Polska w sieci Internetu światłowodowego w technologii FTTH, spółka poszukuje partnerów biznesowych w zakresie budowy zespołów sprzedażowych.
Do naszego dynamicznego kanału dystrybucji, zapraszamy osoby, które chciałyby realizować swoje ambicje współpracując z klientem indywidualnym oraz biznesowym.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
8
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Sprzedaż Bezpośrednia do Klientów indywidualnych. Zapewniamy:
- najwyższe prowizje na rynku
- szkolenia produktowe i sprzedażowe oraz ze standardu pracy
- bieżąca pomoc Opiekuna Umowy
- wsparcie marketingowe – budżet na marketing
- powierzony teren na wyłączność
- wsparcie finansowe w początkowym okresie działalności.
- Preferencyjne warunki startowe dla doświadczonych gotowych sprzedawców z doświadczeniem w sprzedaży bezpośredniej.
- elastyczny czas pracy – sam sobie układasz grafik i decydujesz kiedy zaczynasz i kończysz pracę
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Rozpoczęcie współpracy agencyjnej nie wymaga nakładów finansowych ze strony Agenta
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- realizacja sprzedaży, zgodnie ze standardami Orange;
- aktywna sprzedaż usług telekomunikacyjnych;
- opieka nad powierzonym terenem – portfel obszarowy na wyłączność;
- prowadzenie działalności gospodarczej lub gotowość jej otwarcia
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Adrian Michalak
tel. 534 279 596
adrian.michalak@orange.com
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma ABMI Group sp. z o. o. (Leszno ul. Rejtana 122, 64-100 Leszno). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Orange oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie na stronie internetowej firmy.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Telakces.com przeprowadza restrukturyzację sieci i przygotowuje się do nowych otwarć.
Platforma płatnej telewizji premium Canal+ szuka partnerów do współpracy. Główne wymagania to dobre chęci i zapał do pracy. Nie trzeba dysponować dużą gotówką.
Platforma CANAL+ to nowoczesna i najbogatsza pod względem oferty programowej platforma płatnej telewizji premium w Polsce.
Inwestycja w stoisko z akcesoriami GSM zaczyna się już od 10 tys. zł. Gdzie opłaca się je otworzyć?
Play Partner szuka doradców odpowiedzialnych za sprzedaż usług telekomunikacyjnych. Komunikatywność w tym zawodzie to podstawa.

– Szukamy osób, które chciałyby przejąć nasze salony sprzedaży lub otworzyć nowe – mówi Robert Chmielewski, operacyjny dyrektor sprzedaży Eurotel.
– Sklep w sklepie i zaufany przedsiębiorca to recepta na biznes w małych miejscowościach – mówi Mariusz Dworakowski, franczyzobiorca i4 mobile.
Aż 80 proc. franczyzobiorców Telakces.com prowadzi więcej niż jedną wyspę lub sklep. Ale w sieci nadal jest miejsce dla nowych partnerów.
Fonny Funny chce w tym roku mieć 20 stoisk z akcesoriami do telefonów. Ile można zarobić, prowadząc taki biznes?
Były partner chce pozwać do sądu operatora sieci Play. Zarzuty? Bezpodstawne zerwanie umowy i odmowa zwrotu ogromnej kaucji.
Zgodnie z badaniem Criteo już 89 proc. ruchu generującego rezerwacje ofert last-minute pochodzi z tabletów i smartfonów. Klienci coraz chętniej zapisują się także na wizyty lekarskie przez internet. Tendencję tę zauważył T-Mobile, który oferuje przedsiębiorcom system rezerwacji online Bookings.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.