Orange

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Działalność spółki ABMI Group sp. z o. o. skupia się na sprzedaży usług telekomunikacyjnych sieci Orange klientom indywidualnym i biznesowym. Jesteśmy jednym z największych Agentów Orange Polska w kanale Aktywnym specjalizującym się w sprzedaży usług i rozwiązań telekomunikacyjnych.
W związku z rozbudowanymi inwestycjami grupy Orange Polska w sieci Internetu światłowodowego w technologii FTTH, spółka poszukuje partnerów biznesowych w zakresie budowy zespołów sprzedażowych.
Do naszego dynamicznego kanału dystrybucji, zapraszamy osoby, które chciałyby realizować swoje ambicje współpracując z klientem indywidualnym oraz biznesowym.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
8
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Sprzedaż Bezpośrednia do Klientów indywidualnych. Zapewniamy:
- najwyższe prowizje na rynku
- szkolenia produktowe i sprzedażowe oraz ze standardu pracy
- bieżąca pomoc Opiekuna Umowy
- wsparcie marketingowe – budżet na marketing
- powierzony teren na wyłączność
- wsparcie finansowe w początkowym okresie działalności.
- Preferencyjne warunki startowe dla doświadczonych gotowych sprzedawców z doświadczeniem w sprzedaży bezpośredniej.
- elastyczny czas pracy – sam sobie układasz grafik i decydujesz kiedy zaczynasz i kończysz pracę
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Rozpoczęcie współpracy agencyjnej nie wymaga nakładów finansowych ze strony Agenta
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- realizacja sprzedaży, zgodnie ze standardami Orange;
- aktywna sprzedaż usług telekomunikacyjnych;
- opieka nad powierzonym terenem – portfel obszarowy na wyłączność;
- prowadzenie działalności gospodarczej lub gotowość jej otwarcia
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Adrian Michalak
tel. 534 279 596
adrian.michalak@orange.com
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma ABMI Group sp. z o. o. (Leszno ul. Rejtana 122, 64-100 Leszno). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Orange oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie na stronie internetowej firmy.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Platforma płatnej telewizji premium Canal+ szuka partnerów do współpracy. Główne wymagania to dobre chęci i zapał do pracy. Nie trzeba dysponować dużą gotówką.
Platforma CANAL+ to nowoczesna i najbogatsza pod względem oferty programowej platforma płatnej telewizji premium w Polsce.
Inwestycja w stoisko z akcesoriami GSM zaczyna się już od 10 tys. zł. Gdzie opłaca się je otworzyć?
Play Partner szuka doradców odpowiedzialnych za sprzedaż usług telekomunikacyjnych. Komunikatywność w tym zawodzie to podstawa.
– Szukamy osób, które chciałyby przejąć nasze salony sprzedaży lub otworzyć nowe – mówi Robert Chmielewski, operacyjny dyrektor sprzedaży Eurotel.

Systemy franczyzowe można podzielić według różnych kryteriów m.in. rodzaju know-how, rodzaju działalności gospodarczej czy sposobu organizacji systemu. Przedstawiamy najważniejsze klasyfikacje.
Franczyza pojawiła się na polskim rynku wraz z upadkiem komunizmu, a dziś jest fundamentem rozwoju małej i średniej przedsiębiorczości. W 2020 roku chętni do założenia firmy mają do wyboru ponad 1300 konceptów franczyzowych.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Pakiet franczyzowy, nazywany także licencją franczyzową, stanowi istotę systemu franczyzowego, gdyż zawiera kompletną koncepcję prowadzenia działalności gospodarczej oferowaną przez franczyzodawcę.
Co to franczyza? To sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

– Sklep w sklepie i zaufany przedsiębiorca to recepta na biznes w małych miejscowościach – mówi Mariusz Dworakowski, franczyzobiorca i4 mobile.
Aż 80 proc. franczyzobiorców Telakces.com prowadzi więcej niż jedną wyspę lub sklep. Ale w sieci nadal jest miejsce dla nowych partnerów.
Fonny Funny chce w tym roku mieć 20 stoisk z akcesoriami do telefonów. Ile można zarobić, prowadząc taki biznes?
Były partner chce pozwać do sądu operatora sieci Play. Zarzuty? Bezpodstawne zerwanie umowy i odmowa zwrotu ogromnej kaucji.
Zgodnie z badaniem Criteo już 89 proc. ruchu generującego rezerwacje ofert last-minute pochodzi z tabletów i smartfonów. Klienci coraz chętniej zapisują się także na wizyty lekarskie przez internet. Tendencję tę zauważył T-Mobile, który oferuje przedsiębiorcom system rezerwacji online Bookings.
– Wypełniamy niszę na rynku akcesoriów z branży GSM – mówi Piotr Andrzejewski, dyrektor generalny Fonny Funny.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.