Teletorium

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Teletorium jest ogólnopolską siecią punktów sprzedażowo-serwisowych akcesoriów GSM oraz telefonów komórkowych. Marka istnieje na rynku od 2001 roku.

Odkryliśmy niszę rynkową nieobsługiwaną przez firmowych dealerów GSM – rynek tanich akcesoriów do aparatów telefonicznych w połączeniu z sprzedażą telefonów bez simlock`a i serwisem GSM w centrach handlowych.

Oferowane przez sieć Teletorium akcesoria są sprzedawane w cenie korzystniejszej niż w salonach operatorskich, a i tak sprzedawcy osiągają narzuty przekraczające 100 proc. w większości grup asortymentowych, ponieważ dostawcą akcesoriów jest największy w Polsce Dystrybutor akcesoriów GSM – TelForceOne, spółka matka firmy Teletorium.

Drugim, równie ważnym, często najważniejszym aspektem działalności jest sprzedaż telefonów komórkowych. Konsumenci coraz częściej odpowiadając na reklamy producentów telefonów wymieniają swoje aparaty na coraz to nowsze, posiadające nowe funkcjonalności. Ten segment rynku rozwija się nieprzerwanie nawet mimo ostatnich zawirowań gospodarczych.

Trzecim ważnym źródłem przychodów jest prowadzony na stoisku serwis telefonów.

Ta strategia pozwoliła franczyzodawcy osiągnąć sukces rynkowy, stworzyć wciąż rozwijającą się sieć stoisk w największych miastach Polski, zlokalizowanych w najlepszych galeriach handlowych. Teraz franczyzodawca dzieli się swoją receptą na sukces ze swoimi partnerami – franczyzobiorcami.

Chcesz pracować na własny rachunek, ale nie masz pomysłu lub środków na start? Teletorium ma dla Ciebie kolejną, ciekawą propozycję!

Oprócz przedstawionej niedawno na naszym portalu oferty Teletorium dla nowych franczyzobiorców (Halo, tu Twój zysk), firma przedstawia nowy koncept, skierowany do przedsiębiorców, którzy swoich sił w biznesie chcieliby spróbować jako najemcy maszyny wendingowej z akcesoriami GSM. Pierwszy z automatów działa od początku sierpnia w poznańskiej Posnanii i, co ważne, cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów. 

Koncept, oparty na dostępności i łatwości użycia umożliwia zakupy także w dni z ograniczeniem handlu, co bez wątpienia znacznie podnosi jego atrakcyjność. Szpitale, dworce czy akademiki to miejsca, w których automat z pewnością sprawdzi się doskonale. Łatwy w obsłudze i niewymagający dużych powierzchni - to tylko niektóre z jego zalet. 

Podobnie, jak w przypadku przygotowanych do przejęcia placówek Teletorium, oferta najmu automatów opiera się na bardzo korzystnych warunkach. Franczyzobiorca na starcie ponosi jedynie koszty zatowarowania maszyny, co w przypadku „młodych” przedsiębiorców znacznie obniża koszty rozpoczęcia działalności. Teletorium serdecznie zaprasza do współpracy! Dowiedz się więcej na: www.biznes.teletorium.pl.

JEDNOSTKI WŁASNE

0

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

231 punktów

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

W ramach sieci Teletorium franczyzobiorca otrzymuje prawo do posługiwania się marką Teletorium oraz:

  • dostęp do atrakcyjnego asortymentu, w atrakcyjnych cenach,
  • wsparcie w zakresie właściwego zatowarowania,
  • wsparcie w kwestiach związanych z właściwym funkcjonowaniem stoiska,
  • dzierżawę mebli, które tworzą nowoczesny wystrój stoiska sprzedaży,
  • wsparcie marketingowe,
  • stabilność działania, połączone z niskim ryzykiem i małą kwotą inwestycji,
  • oferujemy dogodne miejsca na stoiska sprzedażowe.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • Opłaty licencyjne zależą od wielu czynników i ustalane są indywidualnie,
  • Minimalna kwota inwestycji to około 35-40 tys zł., przy czym całość franczyzobiorca przeznacza na zakup towaru i podstawowego wyposażenia stoiska (komputer etc.). Dokładna wielkość nakładów zależy od jakości centrum handlowego, wielkości potencjalnego rynku,
  • brak opłat wstępnych.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • doświadczenie w handlu i przynajmniej podstawowa znajomość branży GSM,
  • możliwości finansowe na rozpoczęcie działalności -> zatowarowanie stoiska,
  • silna motywacja do prowadzenia własnej działalności gospodarczej,
  • zapraszamy osoby, które mają upatrzoną lokalizację, ocenimy i pomożemy otworzyć tam stoisko,
  • umiejętności dostosowania się do zasad współpracy w sieci i działanie zgodnie z zasadami opisanymi w umowie franchisingowej.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Teletorium Sp. z o.o.

ul. Krakowska 119, 50-428 Wrocław

660 533 333

wspolpraca@teletorium.pl

teletorium.pl

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Teletorium.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma Teletorium Sp. z o.o. (ul. Krakowska 119, 50-428 Wrocław ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Teletorium oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie teletorium.pl.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.