Santander Bank Polska jest zainteresowany uruchomieniem kolejnych placówek partnerskich w ponad 30 wyznaczonych miastach. Sukcesywnie rozwija sieć liczącą obecnie 125 placówek.
 

„Stawiamy na współpracę długofalową, z osobami, które odpowiedzialnie patrzą na biznes.  Placówka partnerska banku to idealna propozycja franczyzy dla osób, które potrafią konsekwentnie dążyć do celu i doceniają wartość wysokiej jakości obsługi” - mówi Anna Gniatkowska dyrektor Biura Rozwoju Placówek Partnerskich w Santander Bank Polska.

Santander Bank Polska  zdobył główną nagrodę w tegorocznej edycji Złotego Bankiera, zdobywając statuetkę Złoty Bank. Jakość obsługi jest dla banku bardzo ważna i tej jakości wymaga od swoich partnerów. 

„Jakość  to jedna z podstawowych rzeczy, która daje przewagę konkurencyjną na rynku. Zależy nam na tym, aby klient czuł się w naszej placówce dobrze i otrzymał to, czego potrzebuje. Standardy obsługi banku to ułatwiają i systematyzują naszą pracę.” – mówi Lidia Wilk – Partnerka prowadząca placówki w Chojnicach i Człuchowie.

Prowadzenie placówki banku wymaga zaangażowania, cierpliwości i perspektywicznego spojrzenia na biznes. Partnerem może zostać każdy kto ma w sobie żyłkę do biznesu i lubi kontakt z ludźmi. Z pewnością przydaje się doświadczenie w branży finansowej. Pewnie dlatego na swój biznes w postaci placówki partnerskiej coraz częściej decydują się… pracownicy banków. Przez rok czasu swoje placówki partnerskie otworzyło 14, byłych już, pracowników Santander Bank Polska.

„Kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana. Zaryzykowałam i bardzo mi się to opłaciło. Nadal robię to co lubię, ale na swój rachunek. Mogę realizować się jako przedsiębiorca i sprawdzać w nowych wyzwaniach. Chętnie otworzyłabym kolejną placówkę.” - mówi Magda Kufel – Partnerka ze Świeradowa Zdroju.

Placówki partnerskie w rękach byłych pracowników banku to najlepsze rekomendacja dla tego biznesu. Osoby, które miały możliwość zobaczyć, jak ten biznes wygląda „od środka” mają największe szanse na zweryfikowanie jego mocnych i słabych stron.
W sieci Partner są również Partnerzy, którzy wcześniej pracowali dla innych banków, a także tacy którzy nie byli wcześniej związani z branżą finansową.  

A w czym tkwi siła placówek Santander? Przewagą placówek partnerskich jest otwartość na zmiany i szybka adaptacja do nowych warunków rynkowych. Partnerzy jako przedsiębiorcy doskonale rozumieją zależności pomiędzy zaangażowaniem w biznes, a dochodami z tego biznesu. Przekłada się to wprost proporcjonalnie na wyniki, a to motywuje.

„Partner zarabia na prowizji od każdego sprzedanego produktu. Co nas wyróżnia na rynku? To, że oprócz wynagrodzenia za bieżącą sprzedaż partner może liczyć również na dodatkowe środki, w postaci przychodu ze stałej bazy klientów, którą w czasie trwania współpracy sukcesywnie buduje.” – mówi Anna Gniatkowska.

W tym roku Santander Bank Polska zamierza otworzyć jeszcze ok. 30 placówek, między innymi w następujących miastach:

  • Bartoszyce;
  • Działdowo;
  • Grajewo;
  • Hajnówka;
  • Kętrzyn;
  • Kraśnik;
  • Mrągowo;
  • Myszków;
  • Opoczno;
  • Pisz;
  • Przasnysz;
  • Radzyń Podlaski;
  • Szczytno;

Więcej informacji o systemie partnerskim oraz pełna lista jest dostępnych na stronie: santanderpartner.pl


Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Santander Bank Polska.
Dowiedz się więcej
Dane kandydata
Dane kandydata
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
If you see this, leave this form field blank