Jak zarabiać na reklamie w Internecie?
Redaktor:
Co najbardziej Pan docenia we współpracy z siecią AD Awards?
Maciej Saradow:
Przede wszystkim olbrzymie wsparcie właścicieli oraz kilkudziesięciu specjalistów
pracujących w AD Awards, można zawsze liczyć na ich rzetelną pomoc w kwestiach
sprzedażowych oraz produktowych, dzięki nim mogę rekomendować usługi, których
nie byłbym w stanie ogarnąć samemu. Mają też genialny system ofertowania usług
oraz wsparcia sprzedaży. W mojej drodze do sukcesu zawsze byli przy mnie,
odpowiednio motywowali i kierowali. Ja muszę jedynie doprowadzić do podpisania
zamówienia z klientem, CAŁĄ produkcją zajmują się specjaliści z AD Awards,
kontaktem z klientem również, to olbrzymie ułatwienie i oszczędność czasu.
R: W jaki sposób nauczyli Pana efektywnie sprzedawać?
MS: Najlepszą nauką jest praktyka i pokazanie jak to się robi, wyjazdy z najlepszymi
handlowcami w teren, teraz również video rozmowy, naprawdę wiele mnie nauczyły.
Wystarczyło brać przykład i robić to samo. Poza tym mnóstwo cyklicznych szkoleń z
technik sprzedaży.
Przydatne było również podczas pandemii efektywne sprzedawanie przez telefon,
dzięki Krzysztofowi z Call Center AD Awards podpisałem mnóstwo kontraktów. Call
Center wspiera też aktywnie franczyzobiorców w dostarczaniu lead’ów
sprzedażowych, gwarantują 10-ciu klientów zainteresowanych marketingiem
internetowym miesięcznie, często jest tego więcej.
R: Co oznacza w Pana przypadku sukces?
MS: W moim to przede wszystkim cele materialne i spełnienie w pracy. Osiągnąłem
swój zamierzony cel finansowy, dużą część dochodu pasywnego oraz po 1,5 roku
współpracy mogłem sobie pozwolić na zakup prawie nowego Mercedesa C300.
Jestem dumny z tego, że stałem się specjalistą w tak pożądanej branży jaką jest
marketing internetowy, e-commerce i IT.
R: Na czym Pan tak naprawdę zarabia?
MS: Na prowizji ze sprzedaży. Przede wszystkim dużo sprzedaję produktów
e-commerce, czyli efektywnej reklamy sprzedażowej dla sklepów online, to są
naprawdę wdzięczni klienci bo dzięki nam oni też zarabiają i stają się klientami na
lata. Lubię też droższe projekty IT takie jak platformy B2B oraz sklepy internetowe,
dobrym produktem jest również pozycjonowanie, bo raz podpisany klient dostarcza
mi przychody każdego miesiąca.
R: Jak wygląda teraz, w rzeczywistości pandemii, sprzedaż w branży marketingu
online i IT?
MS: To jest właśnie najlepsze, podczas pandemii odnotowałem nawet wzrost
sprzedaży. Klienci są już świadomi tego, że Internet to najlepsze rozwiązanie na
zaistniałą sytuację. Dalej spotykam się z dużymi klientami, call center często umawia
mi spotkania. Jednak przez konieczność dostosowania się do nowych warunków
podczas pandemii zwiększyłem swoją skuteczność, ponieważ o wiele więcej można
odbyć spotkań wirtualnych lub rozmów telefonicznych bez konieczności dojazdu,
tracenia czasu i pieniędzy na dojazdy.
W tej chwili firma jest bardzo sfokusowana na sprzedaż zdalną i oprócz i tak już
mocnego systemu sprzedaży wdraża dodatkowe funkcje prezentacji oferty AD
Awards w sposób zdalny. Osobiście nie odczułem finansowo negatywnych skutków
pandemii, a wręcz odwrotnie niektórzy klienci świadomi potęgi Internetu zaczęli
zwiększać budżety reklamy online.
R: Czy czuje Pan że Franczyzodawca spełnia swoje obowiązki i realnie wspiera
Franczyzobiorców?
MS: Mogę powiedzieć jedynie w swoim imieniu, że w stu procentach. Najważniejsze
kwestie to; wsparcie w domykaniu sprzedaży oraz negocjacjach, gotowe systemy
ofert lub opracowywanie ofert szytych na miarę dla dużych klientów. Narzędzia
automatyzujące i wspierające sprzedaż tj.; SalesBOX, AdDealer.pl, ADSales.online,
FlowDrafter są po prostu niezastąpione i uważam, że dzięki tym rozwiązaniom są
naprawdę bezkonkurencyjną siecią franczyzową w całej gamie usług dla biznesu w
Polsce.
R: Dziękuję za poświęcony czas.
MS: Również dziękuję i mam nadzieję że pomogłem podjąć właściwą decyzję w
wyborze odpowiedniej franczyzy dla wielu przedsiębiorców w Polsce.