Nowe czasy wymagają nowych rozwiązań. Wywiad z franczyzobiorcą sieci Agencji Medialnych AD Awards, Maciejem Saradow.
 

Redaktor:

Co najbardziej Pan docenia we współpracy z siecią AD Awards?

Maciej Saradow:

Przede wszystkim olbrzymie wsparcie właścicieli oraz kilkudziesięciu specjalistów

pracujących w AD Awards, można zawsze liczyć na ich rzetelną pomoc w kwestiach

sprzedażowych oraz produktowych, dzięki nim mogę rekomendować usługi, których

nie byłbym w stanie ogarnąć samemu. Mają też genialny system ofertowania usług

oraz wsparcia sprzedaży. W mojej drodze do sukcesu zawsze byli przy mnie,

odpowiednio motywowali i kierowali. Ja muszę jedynie doprowadzić do podpisania

zamówienia z klientem, CAŁĄ produkcją zajmują się specjaliści z AD Awards,

kontaktem z klientem również, to olbrzymie ułatwienie i oszczędność czasu.

R: W jaki sposób nauczyli Pana efektywnie sprzedawać?

MS: Najlepszą nauką jest praktyka i pokazanie jak to się robi, wyjazdy z najlepszymi

handlowcami w teren, teraz również video rozmowy, naprawdę wiele mnie nauczyły.

Wystarczyło brać przykład i robić to samo. Poza tym mnóstwo cyklicznych szkoleń z

technik sprzedaży.

Przydatne było również podczas pandemii efektywne sprzedawanie przez telefon,

dzięki Krzysztofowi z Call Center AD Awards podpisałem mnóstwo kontraktów. Call

Center wspiera też aktywnie franczyzobiorców w dostarczaniu lead’ów

sprzedażowych, gwarantują 10-ciu klientów zainteresowanych marketingiem

internetowym miesięcznie, często jest tego więcej.

R: Co oznacza w Pana przypadku sukces?

MS: W moim to przede wszystkim cele materialne i spełnienie w pracy. Osiągnąłem

swój zamierzony cel finansowy, dużą część dochodu pasywnego oraz po 1,5 roku

współpracy mogłem sobie pozwolić na zakup prawie nowego Mercedesa C300.

Jestem dumny z tego, że stałem się specjalistą w tak pożądanej branży jaką jest

marketing internetowy, e-commerce i IT.

R: Na czym Pan tak naprawdę zarabia?

MS: Na prowizji ze sprzedaży. Przede wszystkim dużo sprzedaję produktów

e-commerce, czyli efektywnej reklamy sprzedażowej dla sklepów online, to są

naprawdę wdzięczni klienci bo dzięki nam oni też zarabiają i stają się klientami na

lata. Lubię też droższe projekty IT takie jak platformy B2B oraz sklepy internetowe,

dobrym produktem jest również pozycjonowanie, bo raz podpisany klient dostarcza

mi przychody każdego miesiąca.

R: Jak wygląda teraz, w rzeczywistości pandemii, sprzedaż w branży marketingu

online i IT?

MS: To jest właśnie najlepsze, podczas pandemii odnotowałem nawet wzrost

sprzedaży. Klienci są już świadomi tego, że Internet to najlepsze rozwiązanie na

zaistniałą sytuację. Dalej spotykam się z dużymi klientami, call center często umawia

mi spotkania. Jednak przez konieczność dostosowania się do nowych warunków

podczas pandemii zwiększyłem swoją skuteczność, ponieważ o wiele więcej można

odbyć spotkań wirtualnych lub rozmów telefonicznych bez konieczności dojazdu,

tracenia czasu i pieniędzy na dojazdy.

W tej chwili firma jest bardzo sfokusowana na sprzedaż zdalną i oprócz i tak już

mocnego systemu sprzedaży wdraża dodatkowe funkcje prezentacji oferty AD

Awards w sposób zdalny. Osobiście nie odczułem finansowo negatywnych skutków

pandemii, a wręcz odwrotnie niektórzy klienci świadomi potęgi Internetu zaczęli

zwiększać budżety reklamy online.

R: Czy czuje Pan że Franczyzodawca spełnia swoje obowiązki i realnie wspiera

Franczyzobiorców?

MS: Mogę powiedzieć jedynie w swoim imieniu, że w stu procentach. Najważniejsze

kwestie to; wsparcie w domykaniu sprzedaży oraz negocjacjach, gotowe systemy

ofert lub opracowywanie ofert szytych na miarę dla dużych klientów. Narzędzia

automatyzujące i wspierające sprzedaż tj.; SalesBOX, AdDealer.pl, ADSales.online,

FlowDrafter są po prostu niezastąpione i uważam, że dzięki tym rozwiązaniom są

naprawdę bezkonkurencyjną siecią franczyzową w całej gamie usług dla biznesu w

Polsce.

R: Dziękuję za poświęcony czas.

MS: Również dziękuję i mam nadzieję że pomogłem podjąć właściwą decyzję w

wyborze odpowiedniej franczyzy dla wielu przedsiębiorców w Polsce.


Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do AD Awards Agencja Reklamowa.
Dowiedz się więcej
Dane kandydata
Dane kandydata
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
If you see this, leave this form field blank