W czerwcowym numerze przedstawiamy pomysły na opłacalne e-biznesy. Sprawdzamy też m.in. co bardziej opłaca się założyć: wypożyczalnię kamperów, pizzerię, firmę budowlaną, biuro ubezpieczeń czy restaurację tajską.
 

W wydaniu 6/2021 (192)

RAPORT SPECJALNY

Zarabiaj w internecie. Pomysły na e-biznes

Aktywność klientów w sieci w czasie pandemii gwałtownie wzrosła. 
Jeśli chcemy otworzyć własny e-biznes, teraz jest na to dobry moment.

POMYSŁY NA FIRMĘ

Zarabiają na spokoju klienta 

Właściciel nowego biura ubezpieczeniowego musi przez pierwszy rok intensywnie budować bazę klientów. Później biznes prowadzi się znacznie łatwiej, szczególnie jeśli się ma wsparcie doświadczonego franczyzodawcy.

Pizzeria jak fabryka

Franczyzodawca sieci Stopiątka szuka franczyzobiorców zainteresowanych inwestycją w nowy, zautomatyzowany koncept pizzerii – Stopiątka Fabryka. Nowe lokale mają powstawać w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców.

Zyski na kołach

Od czasu wybuchu pandemii caravaning zyskuje w Polsce na popularności. Czy wypożyczalnia kamperów 
może być intratnym biznesem?

Lokal bez mięsa i glutenu

Thai Vege Gluten Free, czyli kuchnia tajska, wegańska, bezglutenowa. Skąd wziął się pomysł na taki koncept i jak z sukcesem poprowadzić lokal tej marki?

Dobry czas na budowę firmy

Ogromny popyt na usługi budowlane oraz niewielki kapitał inwestycyjny – to główne czynniki zachęcające do otwarcia własnej firmy budowlanej. Kto ma szansę odnieść sukces?

SUPERTEMAT

Uroda znów w grze

Salony urody, siłownie i kluby fitness znów mogą działać bez przeszkód. Właściciele biznesów z tej branży optymistycznie patrzą w przyszłość, bo twierdzą, że Polacy tęsknią za czasami sprzed pandemii 
i chcą zadbać o swój wygląd oraz kondycję.

Popyt na slow life

Pandemia udowodniła, że są firmy i przedsiębiorcy, którzy nie zważają na trudną sytuację i wręcz przyspieszają rozwój.

WŁASNY BIZNES

W biznesie jak w drużynie

– Mam to szczęście, że w biznesie działam ze wspólnikiem, który jest moim przyjacielem od lat dziecięcych i któremu ufam bezgranicznie. Widzę, jak nasza firma się rozwija pod jego skrzydłami – mówi Andrzej Wrona, siatkarski mistrz świata, przedsiębiorca, dziennikarz.

WZROŚNIE SPADNIE

Jak prowadzić biznes po pandemii?

W trudnych sytuacjach najlepiej radzą sobie firmy, które mają stabilną sytuację finansową, 
zasoby na czarną godzinę i szybko potrafią się dostosować do wymagań rynku.

BIZNES STYLE

Jestem z miasta, zarabiam na wsi

A może by tak rzucić wszystko i przeprowadzić się na wieś? 
Coraz więcej osób wybiera taki sposób na życie. Na czym zarabiają?

MÓJ FRANCHISING

Z korporacji na swoje

Rafał Kampczyk i Krzysztof Badan mieli dość pracy w korporacji. 
Postanowili otworzyć własne biuro nieruchomości pod znanym szyldem. Jak im poszło?

Start w trudnych czasach

Magdalena Bieńkowska otworzyła prawie równocześnie nie jeden, a dwa własne biznesy – w tym franczyzową restaurację Zdrowa Krowa. Jak poradziła sobie z tym wyzwaniem?

Sklep z dużym popytem

– Branża wyposażenia wnętrz lubi specjalizację. Wiemy o tym i dlatego nasz sklep jest pełen architektów oraz ich klientów – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.

KATALOG FRANCZYZ I SYSTEMÓW PARTNERSKICH

323 pomysły na firmę. Spróbować może każdy.

Franchising, umowa agencji lub partnerstwa to sposoby na własny biznes. A własny biznes to najlepsza droga do satysfakcjonujących zarobków.

ABC FIRMY

W pogoni za klientem

Zamknięcie społeczeństwa w domach przyspieszyło digitalizację naszego życia. Firmy, chcąc być blisko klienta, musiały pójść za nim nie tylko ze swoją ofertą, lecz także reklamą.

ABC FRANCZYZY

Jak szukać, żeby znaleźć

Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Przedstawiamy poradnik, jak przygotować się do rekrutacji, 
gdzie szukać i jak rozmawiać z kandydatami.

GDZIE KUPISZ NOWY NUMER?

Miesięcznik „Własny Biznes FRANCHISING” możesz zamówić przez internet na portalu Franchising.pl w zakładce Zakupy (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne, wydania w formie pliku pdf). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, Top Press, a także w sklepie Publio.pl.


Zasady i warunki zakupów

Koszt dostawy

Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza terenem Polski:

  • Europa (w tym Rosja, Turcja i Izrael) - 25 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
  • Ameryka Północna i Afryka - 30 zł (w przypadku prenumeraty 360 zł);
  • Ameryka Południowa i Azja - 36 zł (w przypadku prenumeraty 432 zł);
  • Australia i Oceania - 50 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).

Warunki dostawy

Wszystkie zamówienia wysyłamy w pierwszy dzień roboczy po potwierdzeniu otrzymania zapłaty. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski przez Pocztę Polską: ok. 1-3 dni roboczych. Czas dostawy zamówienia za granicę Polski przez Pocztę Polską: ok 7-14 dni roboczych. UWAGA: w okresie pandemii Poczta Polska może dostarczać przesyłki dłużej, dotyczy to zwłaszcza przesyłek zagranicznych, które mogą podlegać kwarantannie. Również nasze biuro funkcjonuje w ograniczonym zakresie, więc przesyłki mogą być nadawane z opóźnieniem. 

Formy płatności

Wszystkie zamówienia muszą być opłacone przed wysłaniem.

Lista dostępnych form płatności:

  • karty płatnicze: Google-Pay, Visa, MasterCard, American Express, maestro;
  • przez system bankowości internetowej: mBank, iPKO, ING, Bank Pekao S.A., Santander, Millenium, Alior, Credit Agricole, Inteligo, T-mobile, City-Handlowy,  BOŚ, Bank Nowy BFG, Toyota, Bank Spółdzielczy we Wschowie, Bank Pocztowy, Plus Bank, PayPall, Kasa Stefczyka)
  • tradycyjny przelew bankowy (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni)

Zwroty i reklamacje

Prasa nie podlega zwrotom, pozostałe artykuły mogą być zwracane w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres ksiegarnia@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48225608022.