beauty i fitness

beauty i fitness | 16.09.2024

Otwieramy gabinet modelowania sylwetki

Body Evolution proponuje franczyzobiorcom tańszą lub droższą opcję współpracy.

Body Evolution proponuje franczyzobiorcom tańszą lub droższą opcję współpracy.

beauty i fitness | 02.09.2024

Zarabiamy w branży beauty

Grupa kapitałowa Depilacja.pl proponuje franczyzę dwóch znanych marek z branży beauty. Każda działa w innym segmencie tego rynku.

beauty i fitness | 12.07.2024

Impuls do zarabiania

Trening EMS powoli zdobywa polski rynek. Franczyzowe studio treningu personalnego EMS można otworzyć z marką In.Time.

beauty i fitness | 28.06.2024

Biznes, który zrobi się sam

Ewa Kupczyk szukała pasywnego biznesu, który dałby jej dodatkowe źródło dochodu. Znalazła taki, wchodząc we franczyzę Fit+.

beauty i fitness | 12.06.2024

Biznes jak malowany

– Miesiąc do miesiąca dla typowej makijażystki jest nieporównywalny. W sezonie może zarobić i 15, i 20 tys. zł miesięcznie. Ale poza sezonem może nie zarobić nic. Dlatego warto proponować pakiety ślubne, szkolenia i vouchery, żeby ten zysk był pewny – mówi Julia Gonstaw Makeup Artist.

beauty i fitness | 29.05.2024

Czerpiemy zyski z salonu kosmetycznego

– Franczyzobiorca Perfect Look Clinic może liczyć na zyski rzędu 10-15, a nawet 20 tys. zł miesięcznie – mówi Szymon Pankowski, dyrektor operacyjny marki Perfect Look Clinic.

beauty i fitness | 03.05.2024

Franczyzodawcą z własną linią kosmetyków

Palarnia Zdrowych Kaw oraz linia kosmetyków i peelingów kofeinowych dr Martyny Buchalskiej to nowość w salonach masażu Orient Massage i Thai Organic.

beauty i fitness | 29.03.2024

Franczyzodawca z własną produkcją kosmetyków

Palarnia Zdrowych Kaw oraz linia kosmetyków i peelingów kofeinowych dr Martyny Buchalskiej to nowość w salonach Orient Massage i Thai Organic.

beauty i fitness | 04.03.2024

Palarnie kaw w salonach masażu

Franczyzodawca Orient Massage i Thai Organic uruchamia Palarnię Zdrowych Kaw. Wkrótce w salonach masażu będzie można napić się prozdrowotnej kawy o dużej zawartości polifenoli i antyoksydantów.

beauty i fitness | 07.02.2024

Franczyzodawca z własną linią kosmetyków

Salony masażu Orient Massage i Thai Organic jako jedyne w Polsce połączyły masaże balijskie z dbałością o piękną skórę.

beauty i fitness | 13.01.2024

Z korporacji do treningu EMS

Wojciech Bychawski po 20 latach pracy w korporacji przeszedł na swoje. Zdecydował się na franczyzę Studia In.Time. Jak mu idzie?

beauty i fitness | 30.12.2023

Fitness w dobrej formie

Ponad 50 nowych franczyzobiorców, sześć otwarć w jednym miesiącu – sieć Xtreme Fitness Gyms może być zadowolona z mijającego roku. A w przyszłym planuje jeszcze podkręcić tempo.

beauty i fitness | 29.12.2023

Franczyzodawca chce podbić Europę

– Za pięć lat chcemy być największą siecią salonów Spa i masażu balijskiego w Europie – mówią dr Martyna Buchalska i Piotr Buchalski, właściciele Orient Massage & Thai Organic.

beauty i fitness | 05.12.2023

Otwieramy park rozrywki

Parki Wola to sportowe parki rozrywki dla całych rodzin. Czy to drogi biznes i ile pozwala zarobić?

beauty i fitness | 30.11.2023

Polski franczyzodawca chce podbić Europę

– Za pięć lat chcemy być największą siecią salonów spa i masażu balijskiego w Europie – takie ambitne plany mają Piotr Buchalski i dr Martyna Buchalska, właściciele sieci Orient Massage & Thai Organic.

beauty i fitness | 22.11.2023

Szybki trening na fali

Trening wykorzystujący elektrostymulację mięśni w Polsce dopiero się rozkręca. Jak zainwestować w klub oferujący taką usługę?

beauty i fitness | 20.11.2023

Panowie dbają o siebie

Na 15 franczyzobiorców Gentlemen Barber Shop tylko dwóch jest barberami. Jak więc otworzyć biznes pod tym szyldem?

beauty i fitness | 11.11.2023

Franczyza w dobrej kondycji

– Placówki zapewniające wysoką jakość usług i mające odpowiednio ułożone procesy zarządcze czy marketingowe zawsze odnajdą się na rynku – mówi Bartłomiej Stanek z Studio Synergy.

beauty i fitness | 30.10.2023

Otwieramy salon kosmetyczny

SensualSpa ma kilkanaście salonów partnerskich w Wielkiej Brytanii, ale korzenie marki są polskie. I w Polsce chce się teraz rozwijać.

2
3
4
5
następna  
ostatnia