Da Grasso - co słychać u polskiego giganta
Siła Marki oraz odpowiednio zaplanowana strategia rozwoju – to recepta na sukces i silną pozycję w branży, która w okresie transformacji zmian zaowocowała sukcesem naszych placówek.
Obserwujemy zmieniające się trendy na rynku gastronomicznym, widzimy pojawiające się wyzwania związane ze zmianami wartości niektórych grup społecznych i definiowaniu nowych potrzeb konsumentów. Kierując się powyższymi obserwacjami dokonaliśmy re-lokalizacji czterech placówek Da Grasso, przenosząc je w bardziej atrakcyjne miejsca.
Znani jesteśmy głownie z tego, że wszystkie dania z naszego menu, a przede wszystkim pizzę dostarczamy do naszych klientów zgodnie z wypracowanymi i powtarzalnymi standardami. Ta strategia wspierana silnymi kampaniami marketingowymi zapewniła nam utrzymanie sprzedaży w kanale delivery w skali całej sieci na bardzo wysokim poziomie.
Nasze restauracje w ostatnim czasie przechodzą odświeżenie nie tylko za sprawą zmian lokalizacji, wystroju lokali ale również znacząco poszerzają ofertę gastronomiczną dla swoich klientów. Oprócz standardowych pozycji gdzie oczywiście przeważa pizza, znajdują się również burgery, przystawki, sałatki i desery.
W sezonie wiosenno-letnim zapraszamy wszystkich smakoszy lekkich kompozycji do naszych restauracji na pyszne dania z cukinią w roli głównej. Burger, sałata czy nasza królowa dań pizza w wiosennej odsłonie prezentuje się bardzo lekko i soczyście.
Wszystkie nowości w menu są wyróżnikami sieci. Stworzone we współpracy z kucharzem inspiracyjnym oraz naszymi franczyzobiorcami. Nowe propozycje są doskonałą okazją aby odwiedzić DaGrasso i zasmakować się w oryginalnych daniach.