gastronomia

Pizza prosto z Włoch we franczyzie
Pizzeria La Patata otworzyła niedawno kolejny lokal w Warszawie. Oferuje pizzę na bazie sprowadzanych z Włoch produktów i chętnie podzieli się swoją licencją na biznes z franczyzobiorcami.
Pizzeria La Patata otworzyła niedawno kolejny lokal w Warszawie. Oferuje pizzę na bazie sprowadzanych z Włoch produktów i chętnie podzieli się swoją licencją na biznes z franczyzobiorcami.

Najlepsze miejsce na biznes
Fit Cake inwestuje w nowoczesne technologie, które mają pomóc franczyzobiorcom znaleźć najlepszą lokalizację dla biznesu.

Otwieramy kawiarnię z Cofix
Od początku roku Cofix otworzył już dwie kawiarnie, a wkrótce ruszą dwie kolejne.

Czy biznes Burneika Burger się opłaca?
Hardkorowy Robert ma swoją siłownię, a teraz zaprasza inwestorów do otwarcia franczyzy Burneika Burger.

Biznes to ludzie, a bez nich nie ma sukcesu
– Franczyza zabezpiecza przed porażką i utratą zainwestowanych pieniędzy – mówi Kamil Pękała, franczyzobiorca sieci Lodolandia.

Krowarzywa z dark kitchen
Marka Krowarzywa świętuje 10 urodziny. I ma nową ofertę współpracy, skierowaną do lokali z kuchnią roślinną.

Lody dają zarobić
Wartość rynku lodowego w Polsce wynosi 3,5 mld zł i ciągle rośnie. To dobra wiadomość dla osób, które rozważają biznes lodowy na licencji. Z kim można podjąć współpracę?

Burgery przynoszą zyski
Dobra Buła startuje z franczyzą. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?

Biznes w parze
Agnieszka Kominek-Polender z mężem Dawidem wspólnie prowadzą oddział franczyzowy Stava. Jak się pracuje razem z małżonkiem?

Franczyza pączkarni – przegląd sprawdzonych pomysłów na biznes
Pączki sprzedają się nie tylko w Tłusty Czwartek. Jak otworzyć i z sukcesem prowadzić pączkarnię?

Zarabiamy na sprzedaży pączków
– Na zwrot z inwestycji w pączkarnię można liczyć już po trzech miesiącach od jej otwarcia – mówi Szymon Pelczyk, właściciel sieci Pączkownia Smak Sprzed Lat.

Pora na lody
Beza Krówka zapewnia, że jej oferta franczyzowa jest bardzo elastyczna. Swoją sieć lodziarni opiera głównie na punktach sezonowych.

Sushi we franczyzie – przegląd sprawdzonych pomysłów na biznes
Moda na sushi wśród Polaków nie przemija. Jak otworzyć własny sushi-bar we franczyzie?

Makarun w niższej cenie
Sieć Makarun stawia mocno na formaty z niską kwotą inwestycji.

Franczyza kawiarni – przegląd sprawdzonych pomysłów na biznes
Własna kawiarnia to marzenie wielu osób. Jak ją otworzyć we franczyzie? Licencję na kawiarnię lub cukiernię udostępnia dużo konceptów.

Franczyza w nowym formacie
Cukrem i Solą otwiera nowy format. Oprócz food trucków i lokali stacjonarnych proponuje teraz franczyzobiorcom także wyspy handlowe.

Kebab we franczyzie – przegląd sprawdzonych pomysłów na biznes
Kebab stał się prawie daniem narodowym Polaków. Może więc być dobrym pomysłem na biznes. Co trzeba zrobić, żeby otworzyć i z sukcesem prowadzić kebabownię?

Franczyza z bubble tea
Crazy Bubble otwiera miesięcznie średnio trzy nowe punkty. Coraz śmielej radzi sobie też za granicą.

Franczyza pizzerii – przegląd sprawdzonych pomysłów na biznes
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.

KOKU Sushi z przemyślaną strategią
KOKU Sushi opracowało własną odpowiedź na wysoką inflację i wzrosty cen. M.in. dzięki temu miniony rok był dla sieci rekordowy pod względem sprzedaży.

Kawiarnie i nie tylko
Inna i Oleg Yarovyj prowadzą trzy marki gastronomiczne, które rozwijają we franczyzie.
ZOBACZ W KATALOGU





























































































