gastronomia

gastronomia | 15.02.2024

Tawerna wchodzi we franczyzę

Franczyzodawca Tawerny Pepe Verde ma duże doświadczenie w gastronomii. Chce się nim podzielić z licencjobiorcami.

Franczyzodawca Tawerny Pepe Verde ma duże doświadczenie w gastronomii. Chce się nim podzielić z licencjobiorcami.

gastronomia | 09.02.2024

Nie lubię, gdy biznes mnie nudzi

– Nie jestem typowym biznesmenem, który widzi tylko cyferki. Kiedy biznes zaczyna mnie nudzić, zaczynam się zastanawiać, co innego mógłbym robić – mówi Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska.

gastronomia | 08.02.2024

Zyski ze sprzedaży pączków

Pączkownia Smak sprzed Lat chce rozbudować sieć swoich punktów na całą Polskę. Ma też propozycję dywersyfikacji asortymentu, w zależności od sezonu.

gastronomia | 31.01.2024

Jak otworzyć Bafra Kebab?

Polacy pokochali kebab prawie równie mocno, jak schabowego i rosół. Jak zarobić na tym trendzie?

gastronomia | 30.01.2024

Taco Bar wchodzi do Polski

Szwedzka marka Taco Bar chce rozwijać swoją franczyzę na polskim rynku. Jakie warunki współpracy proponuje?

gastronomia | 19.01.2024

Otwieramy własnego Subwaya

Subway chce przyspieszyć rozwój sieci w Polsce. Ile trzeba zainwestować, żeby móc prowadzić restaurację tej marki?

gastronomia | 12.01.2024

Franczyza od Blikle

Marka A.Blikle nie ukrywa, że jej franczyza nie jest dla każdego. Kto może więc zostać franczyzobiorcą sieci, która ma za sobą ponad półtora wieku doświadczenia?

gastronomia | 11.01.2024

Własna Pizza Hut

Spośród ponad 150 restauracji, jakie Pizza Hut ma w Polsce, 15 działa we franczyzie. Jak zostać franczyzobiorcą tej światowej marki?

gastronomia | 08.01.2024

Różne propozycje MaxiPizzy

MaxiPizza oferuje cztery programy franczyzowe, różniące się m.in. w zależności od wielkości rynku czy profilu kandydata na licencjobiorcę.

gastronomia | 06.01.2024

Przyszłość w konsolidacji

– Spodziewamy się, że będzie rosło znaczenie konsolidowania rynku wokół systemów franczyzowych – uważa Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska.

gastronomia | 23.12.2023

Doświadczony franczyzodawca

O tym jak zdominować rynek w 10 lat opowiada Krzysztof Olesiak, prezes firmy Sweet Gallery, do której należy Lodolandia & Kołacz na Okrągło, SiGelato i Bafra Kebab.

gastronomia | 22.12.2023

Przełomowy rok Cukrem i Solą

Dla konceptu Cukrem i Solą mijający rok był rokiem zmian, i to dość przełomowych.

gastronomia | 20.12.2023

McDonald's stawia na franczyzobiorców

– Nasza strategia na lata 2024-26 zakłada zwiększenie liczby otwieranych restauracji. Większość z nich będzie franczyzowa – mówi Marek Mikusek z McDonald’s Polska.

gastronomia | 18.12.2023

Kawa i nie tylko

Cafe Słodziak nie tylko rozbudował w tym roku sieć kawiarni, ale też poszerzył menu.

gastronomia | 14.12.2023

Biznes z bubble tea

Wojciech Strąkowski już za chwilę będzie prowadził sześć punktów Crazy Bubble. Co go przekonało do tej franczyzy?

gastronomia | 02.12.2023

Kawiarnie w sieci

– Kończymy rok z 18 lokalami. W 2024 roku planujemy powiększyć sieć o 15 nowych kawiarni – mówi Błażej Małoszuk z Cofix Polska.

gastronomia | 30.11.2023

Ile można osiągnąć przez 10 lat we franczyzie?

Wystarczyło 10 lat działalności na rynku, by Sweet Gallery otworzyła 800 punktów i zajęła w ten sposób 20 proc. rynku gastronomicznego w segmencie outdoor.

gastronomia | 24.11.2023

Subway na licencji

Subway chce przyspieszyć rozwój sieci w Polsce. Kto może zostać franczyzobiorcą tej międzynarodowej marki?

gastronomia | 13.11.2023

Zarabiamy na pączkach

Pączkownia Smak Sprzed Lat chce rozbudować sieć swoich punktów na całą Polskę. Dla franczyzobiorców ma też dodatkową opcję na sezon letni.

2
3
4
5
następna  
ostatnia