Oferta Grupy ARGO
Szanowni Państwo.
Grupa Argo to jedna z pierwszych, celowo powołanych struktur doradczych w Polsce, która inicjuje i organizuje działania mające na celu propagowanie i rozwój idei franchisingu, jako formy aktywności gospodarczej, poprzez synchronizowanie usług konsultingowych i propagandowych działań medialnych.
Działamy w oparciu o merytoryczne wzorce i wsparcie luksemburskiej grupy kapitałowej “Fifalux”, z siedzibą w Luxemburgu, oraz brytyjskiej spółki “Ashley”. Skupiamy kancelarie prawne, biura doradztwa gospodarczego, inwestycyjnego i podatkowego, brokerów ubezpieczeniowych i agencje obrotu nieruchomościami, biura doradców personalnych i agencje PR, w całym kraju.
Grupa Argo, to zorganizowany system konsultingowy, zorientowany na działania ogólnopolskie.
Do Państwa dyspozycji oddajemy również, profesjonalnie administrowane narzędzia wirtualne i multimedialne, obsługiwane przez firmy naszej grupy. Proponujemy wielopłaszczyznowy sposób oddziaływania marketingowego, metodą tzw. bodźców powtarzalnych, która wykorzystuje:
* INFOLINIĘ TELEFONICZNĄ “FRANCHISING-INFO” 0801 * - uruchomienie 31 marzec 2003
* PORTAL INTERNETOWY “FRANCHISING POLSKI” * - uruchomienie 10 marzec 2003
* CD-ROM “FRANCHISING POLSKI” * - w aktualnym opracowaniu, do dystrybucji III kwartał 2003
* PREZENTACJA INFORMACYJNA * NA NAJWIĘKSZYCH IMPREZACH TARGOWYCH W POLSCE
O tych formach naszej aktywności, powiadamia potencjalnych zainteresowanych, ogólnopolski program reklamy prasowej, której trzon stanowi patronat medialny “Businessman Magazine”, z tym wydawnictwem związać chcielibyśmy również plan dystrybucji CD-ROM “FRANCHISING POLSKI”. To również:
- Cykliczna reklama w “Gazecie wyborczej” - strona pierwsza wydań regionalnych, każdy pierwszy poniedziałek miesiąca, począwszy od 31 Marca 2003.
- Banery informacyjne na portalach Wirtualna Polska, Onet, Interia - początek odsłon 31 Marzec 2003.
- Plansze ogłoszeniowe w telewizjach regionalnych - pierwsza emisja, w TVP3 Szczecin 31 marzec po Kronice, godzina 21:59.
Dodatkowe informacje znajdziecie Państwo w ofercie szczegółowej.
Grupa Argo – OFERTA USŁUG
Sztuka kreowania pozytywnego wizerunku i skutecznego oddziaływania na potencjalnego klienta, to nowoczesny kierunek w psychologii biznesu będący podstawą sprawdzonych metod osiągania spektakularnych sukcesów strategicznych w wybranych dziedzinach.
Przedstawiona oferta tylko sygnalizuje wszechstronne możliwości działań marketingowych prowadzonych w oparciu o systemy Grupy Argo.
CZYNNE, PERSONALNE POZYSKIWANIE KLIENTA
Na Państwa indywidualne zlecenie, oferujemy możliwość pozyskiwania potencjalnych franchisingobiorców zainteresowanych konkretnym projektem. Wykorzystując ogólnopolską bazę danych, wskazujemy bądź poszukujemy Państwa potencjalnego klienta, a na zlecenie prowadzimy skuteczne negocjacje. Warunkiem pracy na rzecz Państwa Firmy, jest obecność w naszej kartotece firm.
INFOLINA TELEFONICZNA “FRANCHISING-INFO” 0801
Najnowsze osiągnięcia analitycznej psychologii biznesu szybko i konkretnie potrafią zdefiniować oczekiwania jednostek oraz określonych grup ludzi. Multimedialne techniki i narzędzia jakimi posługujemy się w procesie kontaktu z klientem ewaluują wraz z myślą techniczną XXI wieku. Jednak wchodząc w nową erę informacji nieoczekiwanie zaobserwowano, dla wielu szokującą tendencję... Ponownie człowiek chce kontaktu z drugim człowiekiem!
Już nie wystarczy, jak początkowo się spodziewano, sam kontakt z bezosobową stroną www, i nie z komputerowym przewodnikiem po telefonicznym menu.
“Harmonia na łączach” to program teleinformacji, który opiera się właśnie na ludziach – na zespole doradców odsługujących infolinię kontaktową dla potencjalnego franchisingobiorcy. To magia numeru 0801 wykorzystanego inaczej niż dotychczas! Program ten gwarantuje jednak nie tylko profesjonalne przygotowanie doradcy w zakresie osobistego kontaktu werbalnego. Daje również możliwość, w pełni kontrolowanego, oddziaływania na Państwa klienta w kontekście umiejętności praktycznego działania głosem, przekazów poza werbalnych i technik kontaktu bezpośredniego.
Proponujemy Państwu profesjonalna obsługę numeru 0801 w wielu wariantach rozliczeniowych. Kod 0801 w proponowanym Państwu wariancie, umożliwia jednorazowe przeprowadzenie kilku połączeń jednocześnie.
Nasi telekonsultanci szkoleni są w zakresie szybkiego zapamiętywania i czytania, modulacji głosu i technik komunikacji poza werbalnej. Informacje zawarte w specjalnie opracowanym dla Państwa programie, są w 30% opanowane pamięciowo, co zapewnia swobodne poruszanie się konsultanta po menu programu i zapewnia swobodę kontaktu z klientem. System kompleksowego raportowania przeprowadzonych rozmów, przedstawi Państwu najszybciej, bezpośredni obraz grupy biorców zainteresowanych tematem.
PORTAL INTERNETOWY “FRANCHISING POLSKI”
To wirtualne narzędzie marketingowe zorientowane na wszechstronną informację o franchisingu, promocję tego typu działalności gospodarczej , prezentację firm wiodących na rynku, oraz pozyskiwanie potencjalnych franchisingobiorców.
Co odróżnia go od innych tego typu źródeł dostępnych w sieci internetu?
Opracowanie merytoryczne, graficzne i techniczne w kontekście rozeznania znaczenia procesów podświadomych, a więc praktycznego działania przekazów poza werbalnych. Nie do pominięcia jest również czysto użytkowa, profesjonalna technika samego oprogramowania, gwarantująca szybkość zmian i jakość przekazu.
PREZENTACJA INFORMACYJNA NA NAJWIĘKSZYCH IMPREZACH TARGOWYCH W POLSCE.
Prezentacja ma charakter niezależnego punktu informacyjno – reklamowego promującego idee franchisingu w Polsce pod hasłem FRANCHISIG POLSKI. Wybraliśmy dla Państwa imprezy o największym potencjale odwiedzających.
Oferujemy możliwość umieszczenia reklamy Państwa Firmy w postaci logo (0,5mx0,5m) uwidocznionego na stoisku targowym, dystrybucji broszur informacyjnych oraz bezpośredniej informacji ustnej.
Harmonogram imprez:
21 - 25 Maj POZNAŃ MOTOR SHOW – Targi Motoryzacyjne
– Poznań, ul. Głogowska 14.
12 - 14 Czerwiec EUROEXPO - Targi Integracji Europejskiej i Promocji Jakości
– Łódź, Hala Łódzkiego Ośrodka Sportu ul. Ks.Skorupki.
16 – 19 Wrzesień POLAGRA FOOD - Międzynarodowe Targi Przemysłu Spożywczego
– Poznań, ul. Głogowska 14.
24 – 26 Październik DOM I ZIEMIA - Międzynarodowe Targi Nieruchomości
- Warszawa, Pałac Kultury i Nauki.
Wszelkich informacji udzielimy Państwu w rozmowie bezpośredniej na którą przygotowana zostanie oferta szczegółowa, uwzględniająca specyfikę branży i klienta.
Pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Źródło: Żaneta Olszewska, Grupa ARGO, 4 marca 2003PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
La Mancha szuka partnerów szczególnie w Białymstoku i Szczecinie. Dlaczego to dobry moment na nawiązanie współpracy?
Z kosmetyczną marką Yves Rocher można współpracować w dwóch modelach. Czym się różnią?
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Firma chce zmotywować do współpracy franczyzobiorców i zapewnia, że podzieli się z nimi połową zysku. Na co jeszcze mogą liczyć?
Zepsute i rozbite auta, ale też niewierni małżonkowie, którym podczas schadzki samochód utknął w lesie – z usług „laweciarzy” korzystają różni klienci. Jak się prowadzi firmę, zajmującą się holowaniem aut?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
Bilard jest popularną rozrywką i dość prostą grą. Trzeba kijem posłać bilę do łuzy. Kto trafia, ten wygrywa – tak samo jak w biznesie. Własny klub bilardowy może być trafną inwestycją.
– W Polsce stale rośnie poziom świadomości klientów, jeśli chodzi o korzystanie z usług pośrednictwa w sprzedaży czy zakupie nieruchomości – mówi Agata Korzeniewska, dyrektor sieci franczyzowej Metrohouse.
POPULARNE NA FORUM
Co sądzicie o Oskrobie?
Witam, Z calego serca odradzam jakąkolwiek wspolprace z ta firma. Okolo 2 miesiące temu zglosilam sie do Oscroby bedac zainteresowana franczyza ich sieci. Wyslalam do nich...
Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?
Najlepiej zacząć od kupna gotowej spółki . Zakup gotowej spółki daje pewność, że firma istnieje i ma już zarejestrowany kapitał zakładowy, co może być ważne z...
Oszukani przez franczyzodawcę
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?
Ja kupuję na hurtowni stradimoda.pl od jakiegoś roku nie zawiodłam się doradzą zawsze dobrze dbają o klienta a uwierzcie mi jest dużo hurtowni które chcą tylko...
piszę pracę na temat franchisingu :)
hej, tez poszukuję danych, znalazłaś coś może oprócz ilości placówek i marek franczyzowych?
Sukcesja w Intermarché i Bricomarché
przeciez to złodzieje
piszę pracę na temat franchisingu :)
Szukam szcegółowego raporty na temat franczyzy w latach przed pandemią i po. Rozumiem że osttani raport opublikowany był za rok 2010 ale niestety jego również nię mogę...
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu
Witam, Jestem studentką III roku Finansów i Rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Obecnie prowadzę badania w ramach seminarium dyplomowego. Poniższa ankieta...