Przyjrzą się franczyzie FMCG pod kątem 360 stopni. Kto zabierze głos? Oto szczegóły programu:
Tareck Ouaibi, prezes zarządu, Carrefour Polska, Tomasz Polański, dyrektor generalny Eurocash Dystrybucja, Robert Rękas, prezes Lewiatan Holding, Krzysztof Tokarz, prezes zarządu GK Specjał oraz Sylwia Władyko, wiceprezes Grupy Chorten, podczas debaty omówią perspektywy dla franczyzy na najbliższe miesiące i lata.
O nowych rozwiązaniach, które mogą usprawnić działalność sklepu czy sieci wypowie się m.in. Krystian Pakuła, wiceprezes Chorten IT, Robert Synowiec, wspólnik i dyrektor handlowy sieci Hit i Tomasz Walczak, dyrektor marketingu w Intermarché.
Ciekawie zapowiada się też debata nad powstającym w bólach systemem kaucyjnym. O wszelkich za i przeciw dyskutować będzie m.in. z dr inż. Andrzej Gantner, wiceprezes zarządu i dyrektor generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności Związku Pracodawców, Krzysztof Hornicki, wiceprezes zarządu Krajowego Systemu Kaucyjnego ZWROTKA, Piotr Lubiewa-Wieleżyński, dyrektor działu rozwoju sprzedaży Carrefour Polska i Łukasz Rejer, account managerem RVM Systems.
Kolejny gorący temat to zachowania klienta i trendy na półce. Poznamy perspektywę producentów FMCG, ale także tzw. handlu tradycyjnego, którego przedstawicielem będzie Wojciech Śliwa, właściciel sieci Paleo zrzeszonej w Polskiej Grupie Zakupowej Kupiec.
O bolączkach franczyzobiorców opowie Paweł Tracz, prezes Polskiego Stowarzyszenia Mikroprzedsiębiorców i Franczyzobiorców, a Maciej Ptaszyński, prezes Polskiej Izby Handlu, przedstawi ostatnie zmiany legislacyjne istotne dla handlu.
Uczestnictwo w konferencji Franczyza 3.0 NextGen to też okazja do zapoznania się z badaniami, które zostaną przeprowadzone specjalnie na tę okazję. Agnieszka Górnicka, prezes Inquiry, zaprezentuje ekskluzywne badania nt. nowych konsumenckich trendów zakupowych, a Elżbieta Szarejko z CMR opowie m.in. o tym, co się sprzedaje w sklepach małoformatowych. Będzie też niespodzianka: Marta Ziółkowska, kierowniczka studiów franczyzowych na SGH, przedstawi przygotowane specjalnie badania, w których pytała swoich studentów o to, czego oczekują od franczyzy.
Konferencja Franczyza 3.0 NextGen, to przestrzeń do rozmów o tym, jak efektywnie zarządzać franczyzą, mądrze wdrażać innowacje i rozwijać biznes w zmieniających się warunkach rynkowych. To także świetna okazja do wymiany doświadczeń i kontaktów w kameralnym gronie branżowym. Nie może Was na nim zabraknąć!
Data: 14 listopada 2024
Lokalizacja: Renaissance Warsaw Airport Hotel
Szczegółowy program: https://franczyza.handelextra.pl/program
Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji: https://franczyza.handelextra.pl/bilety
Organizatorem konferencji jest redakcja miesięcznika "Handel" i portal HandelExtra.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Planujesz zostać franczyzodawcą i chcesz rozwinąć sieć lub poprawić jej funkcjonowanie, ale nie wiesz jak? Eksperci od franczyzy podpowiedzą, jak to zrobić.
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!
24-26 października w Pałacu Kultury i Nauki możesz poznać 100 sprawdzonych pomysłów na biznes we franczyzie. Przeczytaj relację z targów i przyjdź wybrać franczyzę dla siebie!
Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki można poznać 100 najciekawszych franczyz w Polsce. Przyjdź i wybierz biznes dla siebie. Śledź relację z targów na żywo.
Dowiedz się więcej o franczyzie i o biznesie! Seminaria Własnego Biznesu na Targach Franczyza to bezcenne źródło porad i praktycznej wiedzy. Zapraszamy 24-26 października.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Fiskus walczy z tzw. fikcyjnym samozatrudnieniem, traktując umowy B2B jako unikanie opodatkowania.
POPULARNE NA FORUM
Co sądzicie o Oskrobie?
Witam, Z calego serca odradzam jakąkolwiek wspolprace z ta firma. Okolo 2 miesiące temu zglosilam sie do Oscroby bedac zainteresowana franczyza ich sieci. Wyslalam do nich...
Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?
Najlepiej zacząć od kupna gotowej spółki . Zakup gotowej spółki daje pewność, że firma istnieje i ma już zarejestrowany kapitał zakładowy, co może być ważne z...
Oszukani przez franczyzodawcę
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?
Ja kupuję na hurtowni stradimoda.pl od jakiegoś roku nie zawiodłam się doradzą zawsze dobrze dbają o klienta a uwierzcie mi jest dużo hurtowni które chcą tylko...
piszę pracę na temat franchisingu :)
hej, tez poszukuję danych, znalazłaś coś może oprócz ilości placówek i marek franczyzowych?
Sukcesja w Intermarché i Bricomarché
przeciez to złodzieje
piszę pracę na temat franchisingu :)
Szukam szcegółowego raporty na temat franczyzy w latach przed pandemią i po. Rozumiem że osttani raport opublikowany był za rok 2010 ale niestety jego również nię mogę...
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu
Witam, Jestem studentką III roku Finansów i Rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Obecnie prowadzę badania w ramach seminarium dyplomowego. Poniższa ankieta...