Happy Feet zapowiada otwarcia
Happy Feet, właściciel marki Aurelka, dba o stopy swoich małych klientów w trzech sklepach zlokalizowanych w Warszawie. Dwie placówki prowadzą franczyzobiorcy, trzecie stoisko, działające w centrum handlowym w Markach, jest placówką testową pozwalającą udoskonalać obsługę klienta i sprawdzającą nowe produkty wprowadzane do oferty firmy. W przyszłym roku firma chce otworzyć dwa nowe stoiska, trzy kolejne mają pojawić się w 2013. Rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami zaplanowane są na tegoroczną jesień.
- Wprowadzenie marki Aurelka do centrów handlowych okazał się strzałem w 10., bo dzięki temu możemy dotrzeć do dużej liczby klientów. Na stoiskach przeprowadzamy regularne i bezpłatne badania stópek oraz konsultacje ze specjalistami, co pozwala nam na kompleksową i rzetelną obsługę klientów. Sprzyja nam również rosnąca świadomość rodziców na temat prawidłowego rozwoju postawy swoich pociech - opowiada Barbara Zorychta, kierownik ds. sprzedaży Happy Feet.
Na otwarcie stoiska Aurelki trzeba przeznaczyć 55 tys. zł, 30 tys. zostaje przeznaczone na przygotowanie stoiska, zaś pozostała kwota jest przeznaczona na zatowarowanie. Firma nie pobiera opłat za przystąpienie i funkcjonowanie w sieci. Franczyzobiorca oraz jego pracownicy przechodzą szkolenia techniczne i sprzedażowe. Happy Feet zapewnia również wsparcie marketingowe oraz logistyczne.
(mak)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Sklep Let’s Party może być rentowny już od pierwszego miesiąca. Jak otworzyć biznes pod tym szyldem?
– Polacy wydają coraz więcej na akcesoria z branży party – mówi Adam Kowalski, dyrektor generalny i wiceprezes spółki GoDan.
Rozwiń skrzydła i otwórz nowy rozdział w swoim życiu zawodowym!
Marzysz o miejscu pracy, gdzie będziesz się czuć jak w domu? Praca będzie przyjemnością i pasją, a nie obowiązkiem?
GoDan ma za sobą intensywny pierwszy kwartał i sprecyzowane plany na kolejne miesiące.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Dwa gabinety pod szyldem Yasumi to za mało dla Aleksandry Michalskiej. Jakie ma plany na rozwój?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
POPULARNE NA FORUM
Dzień dziecka - prezenty
u nas tak samo ;)
5 -10- 15 wypowiedziała wszystkie umowy
Witam chodzi mi o sklepy 51015 ponieważ chciałam otworzyć ten sklep u siebie w mieście i pan z którym rozmawiałam nic nie wspominał o kłopotach a dowiadywalam się we...
Centra handlowe na celowniku
Sklepy online teraz przezywają prawdziwy rozkwit.
Pieluszki typu pampers
Mam dostęp do pieluszek dada w ilościach tir. Wszystko legalnie bo na rynkach wschodnich są juz podróbki. Zapraszam do współpracy :)
Dzień dziecka - prezenty
U nas na dzień dziecka są tylko słodycze i to tak w niewielkiej ilości. Dzieci jakoś nie mają wielkich oczekiwań w kwestii prezentów na ten dzień.
Wydawanie książek dla dzieci – bajeczny interes
Wszyscy piszą, że wchodzą ale zero konkretów. Można więcej szczegółowych informacji poznać.
Obrót w sklepie z odzieżą dziecięcą
możesz popytać także inne osoby które prowadzą taki sklep
Sklep z zabawkami - czy warto prowadzić?
to spamowanie typu "będą potrzebne Ci regały, koleżanka szukała i znalazła" ... ludzie, nie stać Was na uczciwą reklamę tylko tworzycie takie bzdurne historie? Jak dla...