art. dziecięce

Balonowy biznes
Pomimo pandemii sieć GoDan Balony i Dekoracje nie narzeka na ten rok. Na najbliższe miesiące ma kolejne plany otwarciowe.
Pomimo pandemii sieć GoDan Balony i Dekoracje nie narzeka na ten rok. Na najbliższe miesiące ma kolejne plany otwarciowe.

Sklep z odzieżą dziecięcą
5.10.15 cały czas otwiera nowe sklepy. Jak zostać franczyzobiorcą marki?

Coccodrillo liczy straty
Właściciel marki Coccodrillo w II kwartale br. miał przychody o 21 proc. mniejsze niż rok wcześniej.

Coccodrillo znów sprzedaje
Marka Coccodrillo wznawia pracę ok. 100 swoich przyulicznych sklepów. W ciągu najbliższych dwóch tygodni planuje uruchomić kilkadziesiąt kolejnych.

Imprezy podczas epidemii
Marka GoDan w czasach epidemii skoncentrowała się na sprzedaży internetowej. Co to oznacza dla franczyzobiorców?

Kreatywni sprzedadzą więcej
Godan Strefa Uśmiechu chce otworzyć 30 sklepów franczyzowych w 2020 roku. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?

Biznes, który cieszy
Wystarczy 30 tys. zł, żeby otworzyć sklep marki Godan. Na ten krok zdecydowali się Magdalena i Sebastian Mirońscy. Czy to była dobra decyzja?

Kanz stawia na mulitibranding
Kanz do końca tego roku chce otworzyć jeszcze dwa salony z odzieżą dla dzieci. W jakich miastach szuka franczyzobiorców?

Zarabiaj na dekoracjach
– Osoba prowadząca sklep powinna posiadać poczucie estetyki i zdolności manualne – mówi Agnieszka Falińska, menadżer ds. rozwoju marki GoDan.

Szkraby zawędrują na północ?
Franczyzodawca Wyspy Szkrabów ma prawie 150 sklepów w całym kraju. Kolejne chce otwierać głównie na północy Polski.

Coccodrillo się zmienia
Właściciel marki Coccodrillo zapowiada przeniesienie części sklepów. Nowe placówki chce otwierać głównie w miastach zamieszkałych przez ponad 25 tys. mieszkańców.

Kanz stawia na zmiany
Marka Kanz szuka lokalizacji na sklepy w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców.

Dobra taktyka
– Dzieci będą rodziły się zawsze, dlatego rynek odzieży dziecięcej jest stabilny – przekonuje Marek Czupryna, prezes spółki Komex.

Elastyczny franczyzodawca
Lidia Pliszka przez kilka lat pracowała jako dyrektor sprzedaży. Dziś swoje doświadczenie wykorzystuje w handlu. Od prawie roku jest franczyzobiorcą marki odzieżowej Kanz.

Sklep na sezon lub na cały rok
Marka Coccodrillo oprócz tradycyjnych sklepów uruchamia też placówki sezonowe. Pierwsze zaczynają działać już w kwietniu.

Ambitne plany dziecięcej marki
Rozwijamy sieć sprzedaży w Polsce i za granicą. Obecnie mamy blisko 20 sklepów m.in. w Czechach, na Ukrainie i Białorusi – mówi Marek Czupryna, właściciel marki 5.10.15.

Wójcik Fashion chyli się ku końcowi?
Franczyzobiorcy marki zamykają swoje sklepy, bo franczyzodawca przestał dostarczać im towar. Centrala firmy milczy.

Zyski z czytania
Miniwydawnictwo Modry Słoń można prowadzić w domu. Czy na drukowaniu personalizowanych książek dla dzieci da się zarobić?

Zabawki z wyspy
Toy Planet wprowadza nowy format. To oferta dla przedsiębiorców poszukujących konceptów z niższą kwotą inwestycji.

Oferta dla dzieci, franczyza dla dorosłych
W nadchodzącym roku sieć Kanz ma zamiar otworzyć co najmniej pięć nowych sklepów. Ile trzeba mieć na inwestycję?

Szkraby rosną w siłę
Wyspa Szkrabów ma już blisko 120 sklepów w całym kraju. Gdzie obecnie najintensywniej szuka franczyzobiorców?