Wilczy apetyt na franczyzę

Atrakcyjną lokalizacją placówki franczyzowej jest dobrze widoczny lokal w centrum miasta. Z drugiej strony partner powinien też zadbać o wysokie pozycjonowanie strony internetowej.
Środa
23.11.2011
Czy usługa zarządzania nieruchomościami oferowana przez Wolfs Corporations ma szansę sprawdzić się we franczyzie?
 

Głównym przedmiotem działalności firmy obecnej na rynku od 2007 jest zarządzanie nieruchomościami, w tym wspólnotami mieszkaniowymi oraz nieruchomościami komercyjnymi. Wolfs Corporation z centralą w Chorzowie zapewnia swoim klientom m.in. obsługę techniczną, finansowo-księgową i prawną. Wymienionymi elementami zarządzania nieruchomościami zajmuje się zespół doświadczonych rzeczoznawców, prawników, architektów, pośredników oraz specjalistów w zakresie podatków i finansów. Firma specjalizuje się również w doradztwie inwestycyjnym, a od września 2011 roku zdecydowała się na rozwój przez franczyzę.

- Chcemy otworzyć 16 punktów franczyzowych w miastach wojewódzkich z opłatą licencyjną w wysokości 45 tys. zł oraz 100 biur lokalnych – 25 tys. zł za licencję. Plan na 2012 rok zakłada pozyskanie 18 partnerów, w tym sześciu ze stolic województw. Od osób, z którymi nawiążemy współpracę oczekujemy przede wszystkim zaangażowania w projekt i osobistego nadzoru nad personelem. Oczywiście konieczne jest również posiadanie licencji pośrednika w obrocie nieruchomościami lub zatrudnienie pracownika posiadającego licencję – mówi Marcin Stanowski, wiceprezes zarządu Wolfs Corporation.

Właściciel licencji zapewnia szkolenia sprzedażowe, materiały marketingowe, sprzęt i oprogramowanie komputerowe, system CRM usprawniający zarządzanie biurem oraz kontaktami z klientami.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz