Metrohouse

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Metrohouse to największa w Polsce sieciowa agencja nieruchomości. Działamy na rynku nieruchomości od 2006 r. Posiadamy ponad 100 oddziałów, ponad 700 agentów oraz ponad 1000 ekspertów kredytowych w całej Polsce. Spółka rozwija sieć sprzedaży w oparciu o placówki własne i franczyzowe.

Oferta Metrohouse obejmuje m.in. pośrednictwo w sprzedaży, kupnie oraz wynajmie nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych oraz pośrednictwo finansowe i ubezpieczeniowe dzięki własnej sieci ekspertów kredytowych działających pod marką Credipass, której jesteśmy właścicielem.

W 2016 r. Metrohouse stało się częścią holdingu Duna House, największej w Europie środkowo-wschodniej korporacji działającej na rynku pośrednictwa nieruchomości. Na Węgrzech Duna House posiada ponad 170 placówek. Firma rozwija się również w Czechach i we Włoszech.

Jesteśmy członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców oraz przyjęliśmy Kodeks Dobrych Praktyk we Franczyzie będący gwarancją wysokich standardów we współpracy z Partnerami Franczyzowymi.

Co zyskasz dzięki Metrohouse?

  • silną i rozpoznawalną markę w całym kraju (jako pierwsza firma w branży pośrednictwa nieruchomości przeprowadziliśmy kampanię spotową w TV),
  • możliwość zarabiania nie tylko na nieruchomościach, ale także na produktach finansowych i ubezpieczeniach dzięki współpracy z Credipass,
  • sprawdzone know how (9 oddziałów własnych i ponad 100 franczyzowych - wszelkie rozwiązania przetestowane na własnych strukturach),
  • największą bazę ofert na rynku wtórnym i pierwotnym (30 tys. ofert, 700 inwestycji deweloperskich),
  • autorski program CRM (najbardziej rozbudowane narzędzie na rynku, z analityką biznesu),
  • szkolenia dla Agentów, staż wdrożeniowy dla partnera, przygotowanie managerskie,
  • innowacyjne pomysły (system REDS, otwarta promocja ofert, profile agentów i inne),
  • świetny klimat dla Twojego biznesu i rozwój w oparciu o współpracę i wymianę doświadczeń.

Moglibyśmy pisać o naszych atutach klika kolejnych akapitów. Tylko, po co? Spotkaj się z nami na rozmowie przy dobrej kawie w Centrali Metrohouse w Warszawie. Opowiemy Ci o naszej filozofii działania, standardach i zasadach panujących w firmie. Ty zdecydujesz, czy umówić się z nami na kolejną rozmowę o szczegółach współpracy. Do zobaczenia!

JEDNOSTKI WŁASNE

9

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

103

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • dostęp do największej bazy nieruchomości i klientów w Polsce. Współpraca pomiędzy wszystkimi biurami Metrohouse w Polsce,
  • centralnie promowana marka Metrohouse - działania marketingowe i PR-owe,
  • gotowy i sprawdzony pomysł na biznes - francyzobiorcą może zostać także osoba spoza branży nieruchomości po przejściu bezpłatnej praktyki w jednym z naszych biur własnych,
  • opracowane przez radców prawnych wzory umów pośrednictwa, dostęp do wszystkich druków i formularzy,
  • najnowocześniejszy systemu CRM do obsługi biura. System pozwala zaoszczędzić 70 proc. czasu pracy pośrednika, a właścicielowi daje możliwość kontrolowania pracy biura z każdego miejsca, nadzorowania swojego budżetu, wystawiania faktur dla klientów, zamawiania materiałów marketingowych itp.,
  • szkolenia - Profesjonalny system ustawicznych szkoleń dla franczyzobiorcy i jego agentów obejmuje szkolenia wstępne z zakresu szeroko rozumianego obrotu nieruchomościami. Wśród poruszanych zagadnień znajdują się kwestie prawne, umowy pośrednictwa, dokumenty, pozyskiwanie nieruchomości, rysowanie planów, techniki robienia zdjęć, wycena, praca z systemem CRM, współpraca z doradcą kredytowymi i innymi działami firmy. Dodatkowo prowadzone są szkolenia sprzedażowe, negocjacyjne, ze sztuki prezentacji, menadżerskie, z zakresu zarządzania biurem, motywacyjne i wiele innych,
  • bezpłatny eksport ofert na stronę www.metrohouse.pl i na kilkanaście największych portali rynku nieruchomości (np. gratka, domiporta, domy.pl),
  • dodatkowe dochody pochodzące z pośrednictwa kredytowego - franczyzobiorca może pośredniczyć w udzielaniu kredytów hipotecznych - posiadamy umowy z większością banków działających na polskim rynku,
  • wsparcie marketingowe - centralne zakupy wszystkich materiałów marketingowych (wizytówki, banery, ulotki) w atrakcyjnych cenach,
  • bardzo dobre warunki współpracy z jednym z największych operatorów sieci komórkowych w Polsce,
  • pomoc przy wyborze i aranżacji lokalu,
  • pomoc przy rekrutacji,
  • doradztwo i wsparcie doświadczonego managera przez cały okres trwania umowy.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • Opłata wstępna od 10 tys. zł (uzależniona od lokalizacji);
  • Opłata franczyzowa 8%;
  • Opłata marketingowa 2%

 


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • motywacja do pracy na własny rachunek (świadomość prowadzenia własnej działalności gospodarczej),
  • gotowość osobistego zaangażowania się w pracę pośrednika w obrocie nieruchomościami (nadzór nad pracownikami, kontrola budżetu, planowanie działań),
  • posiadanie kapitału niezbędnego do uruchomienia biura (opłata franczyzowa, wyposażenie biura i agentów, rezerwa finansowa na pierwszy okres działalności firmy),
  • dysponowanie lokalem min. 50-60 mkw. w lokalizacji o dużym natężeniu ruchu, w ciągu komunikacyjnym, najlepiej z witryną (ewentualnie gotowość do wynajęcia takiego lokalu).

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
franchising association

Metrohouse Franchise S.A.

ul. Wołoska 22, 02-675 Warszawa

883 376 123

franczyza@metrohouse.pl

franczyza.metrohouse.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Agata Korzeniewska

dyrektor sieci franczyzowej

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Metrohouse.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma Metrohouse Franchise S.A. (ul. Wołoska 22, 02-675 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Metrohouse oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyza.metrohouse.pl.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.

Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.