Metrohouse

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

 

Metrohouse to największa w Polsce sieciowa agencja nieruchomości. Działamy na rynku nieruchomości od 2006 r. Posiadamy prawie 80 oddziałów, ponad 500 agentów oraz ponad 400 ekspertów kredytowych w całej Polsce. Spółka rozwija sieć sprzedaży w oparciu o placówki własne i franczyzowe.

Oferta Metrohouse obejmuje m.in. pośrednictwo w sprzedaży, kupnie oraz wynajmie nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych oraz pośrednictwo w uzyskaniu kredytu na zakup nieruchomości dzięki własnej sieci ekspertów kredytowych działających pod marką Gold Finance (400 ekspertów, ponad 30 biur).


W kwietniu 2016 r. Metrohouse stało się częścią holdingu Duna House, największej w Europie środkowo-wschodniej korporacji działającej na rynku pośrednictwa nieruchomości. Na Węgrzech Duna House posiada ponad 150 placówek. Firma rozwija się również w Czechach.

Co zyskasz dzięki Metrohouse?

  • silną i rozpoznawalną markę w całym kraju (jako pierwsza firma w branży pośrednictwa nieruchomości przeprowadziliśmy kampanię spotową w TV);

  • możliwość zarabiania nie tylko na nieruchomościach, ale także na produktach finansowych dzięki współpracy z Gold Finance;

  • sprawdzone know how (10 oddziałów własnych i prawie 70 franczyzowych – wszelkie rozwiązania przetestowane na własnych strukturach);

  • największą bazę ofert na rynku wtórnym i pierwotnym (50 000 ofert, 700 inwestycji deweloperskich);

  • autorski program CRM (najbardziej rozbudowane narzędzie na rynku, z analityką biznesu);

  • szkolenia dla Agentów, staż wdrożeniowy dla Partnera, przygotowanie managerskie;

  • innowacyjne pomysły (system REDS, otwarta promocja ofert, profile Agentów i inne);

  • świetny klimat dla Twojego biznesu i rozwój w oparciu o współpracę i wymianę doświadczeń.

Moglibyśmy pisać o naszych atutach klika kolejnych akapitów. Tylko, po co? Spotkaj się z nami na rozmowie przy dobrej kawie w Centrali Metrohouse w Warszawie. Opowiemy Ci o naszej filozofii działania, standardach i zasadach panujących w firmie. Ty zdecydujesz, czy umówić się z nami na kolejną rozmowę o szczegółach współpracy. Do zobaczenia!

 

 

JEDNOSTKI WŁASNE

8

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

70

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • Dostęp do największej bazy nieruchomości i klientów w Polsce. Współpraca pomiędzy wszystkimi biurami Metrohouse w Polsce.
  • Centralnie promowana marka Metrohouse – działania marketingowe i PR-owe.
  • Gotowy i sprawdzony pomysł na biznes – francyzobiorcą może zostać także osoba spoza branży nieruchomości po przejściu bezpłatnej praktyki w jednym z naszych biur własnych.
  • Opracowane przez radców prawnych wzory umów pośrednictwa, dostęp do wszystkich druków i formularzy.
  • Najnowocześniejszy systemu CRM do obsługi biura. System pozwala zaoszczędzić 70 proc. czasu pracy pośrednika, a właścicielowi daje możliwość kontrolowania pracy biura z każdego miejsca, nadzorowania swojego budżetu, wystawiania faktur dla klientów, zamawiania materiałów marketingowych itp.
  • Szkolenia - Profesjonalny system ustawicznych szkoleń dla Franczyzobiorcy i jego agentów obejmuje szkolenia wstępne z zakresu szeroko rozumianego obrotu nieruchomościami. Wśród poruszanych zagadnień znajdują się kwestie prawne, umowy pośrednictwa, dokumenty, pozyskiwanie nieruchomości, rysowanie planów, techniki robienia zdjęć, wycena, praca z systemem CRM, współpraca z doradcą kredytowymi i innymi działami firmy. Dodatkowo prowadzone są szkolenia sprzedażowe, negocjacyjne, ze sztuki prezentacji, menadżerskie, z zakresu zarządzania biurem, motywacyjne i wiele innych.
  • Bezpłatny eksport ofert na stronę www.metrohouse.pl i na kilkanaście największych portali rynku nieruchomości (np. gratka, domiporta, domy.pl).
  • Dodatkowe dochody pochodzące z pośrednictwa kredytowego – franczyzobiorca może pośredniczyć w udzielaniu kredytów hipotecznych – posiadamy umowy z większością banków działających na polskim rynku.
  • Wsparcie marketingowe - centralne zakupy wszystkich materiałów marketingowych (wizytówki, banery, ulotki) w atrakcyjnych cenach.
  • Bardzo dobre warunki współpracy z jednym z największych operatorów sieci komórkowych w Polsce.
  • Pomoc przy wyborze i aranżacji lokalu.
  • Pomoc przy rekrutacji.
  • Doradztwo i wsparcie doświadczonego managera przez cały okres trwania umowy.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Suma inwestycji jest zróżnicowana w zależności od lokalizacji biura. Aby dokonać kalkulacji inwestycji w określonym mieście, zapraszamy na spotkanie z przedstawicielem Metrohouse.


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • motywacja do pracy na własny rachunek (świadomość prowadzenia własnej działalności gospodarczej);
  • gotowość osobistego zaangażowania się w pracę pośrednika w obrocie nieruchomościami (nadzór nad pracownikami, kontrola budżetu, planowanie działań);
  • posiadanie kapitału niezbędnego do uruchomienia biura (opłata franczyzowa, wyposażenie biura i agentów, rezerwa finansowa na pierwszy okres działalności firmy);
  • dysponowanie lokalem min. 50-60 m2 w lokalizacji o dużym natężeniu ruchu, w ciągu komunikacyjnym, najlepiej z witryną (ewentualnie gotowość do wynajęcia takiego lokalu).

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Metrohouse Franchise SA

ul. Żelazna 28/30 bud. 2, 00-832 Warszawa

883 376 123

franczyza@metrohouse.pl

franczyza.metrohouse.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Agata Korzeniewska

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Metrohouse.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.