Metrohouse

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Metrohouse to największa w Polsce sieciowa agencja nieruchomości. Działamy na rynku nieruchomości od 2006 r. Posiadamy prawie 80 oddziałów, ponad 500 agentów oraz ponad 400 ekspertów kredytowych w całej Polsce. Spółka rozwija sieć sprzedaży w oparciu o placówki własne i franczyzowe.
Oferta Metrohouse obejmuje m.in. pośrednictwo w sprzedaży, kupnie oraz wynajmie nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych oraz pośrednictwo w uzyskaniu kredytu na zakup nieruchomości dzięki własnej sieci ekspertów kredytowych działających pod marką Gold Finance (400 ekspertów, ponad 30 biur).
W kwietniu 2016 r. Metrohouse stało się częścią holdingu Duna House, największej w Europie środkowo-wschodniej korporacji działającej na rynku pośrednictwa nieruchomości. Na Węgrzech Duna House posiada ponad 150 placówek. Firma rozwija się również w Czechach.
Co zyskasz dzięki Metrohouse?
- silną i rozpoznawalną markę w całym kraju (jako pierwsza firma w branży pośrednictwa nieruchomości przeprowadziliśmy kampanię spotową w TV),
- możliwość zarabiania nie tylko na nieruchomościach, ale także na produktach finansowych dzięki współpracy z Gold Finance,
- sprawdzone know how (9 oddziałów własnych i prawie 90 franczyzowych - wszelkie rozwiązania przetestowane na własnych strukturach),
- największą bazę ofert na rynku wtórnym i pierwotnym (50 tys. ofert, 700 inwestycji deweloperskich),
- autorski program CRM (najbardziej rozbudowane narzędzie na rynku, z analityką biznesu),
- szkolenia dla Agentów, staż wdrożeniowy dla partnera, przygotowanie managerskie,
- innowacyjne pomysły (system REDS, otwarta promocja ofert, profile agentów i inne),
- świetny klimat dla Twojego biznesu i rozwój w oparciu o współpracę i wymianę doświadczeń.
Moglibyśmy pisać o naszych atutach klika kolejnych akapitów. Tylko, po co? Spotkaj się z nami na rozmowie przy dobrej kawie w Centrali Metrohouse w Warszawie. Opowiemy Ci o naszej filozofii działania, standardach i zasadach panujących w firmie. Ty zdecydujesz, czy umówić się z nami na kolejną rozmowę o szczegółach współpracy. Do zobaczenia!
JEDNOSTKI WŁASNE
9
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
90
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- dostęp do największej bazy nieruchomości i klientów w Polsce. Współpraca pomiędzy wszystkimi biurami Metrohouse w Polsce,
- centralnie promowana marka Metrohouse - działania marketingowe i PR-owe,
- gotowy i sprawdzony pomysł na biznes - francyzobiorcą może zostać także osoba spoza branży nieruchomości po przejściu bezpłatnej praktyki w jednym z naszych biur własnych,
- opracowane przez radców prawnych wzory umów pośrednictwa, dostęp do wszystkich druków i formularzy,
- najnowocześniejszy systemu CRM do obsługi biura. System pozwala zaoszczędzić 70 proc. czasu pracy pośrednika, a właścicielowi daje możliwość kontrolowania pracy biura z każdego miejsca, nadzorowania swojego budżetu, wystawiania faktur dla klientów, zamawiania materiałów marketingowych itp.,
- szkolenia - Profesjonalny system ustawicznych szkoleń dla franczyzobiorcy i jego agentów obejmuje szkolenia wstępne z zakresu szeroko rozumianego obrotu nieruchomościami. Wśród poruszanych zagadnień znajdują się kwestie prawne, umowy pośrednictwa, dokumenty, pozyskiwanie nieruchomości, rysowanie planów, techniki robienia zdjęć, wycena, praca z systemem CRM, współpraca z doradcą kredytowymi i innymi działami firmy. Dodatkowo prowadzone są szkolenia sprzedażowe, negocjacyjne, ze sztuki prezentacji, menadżerskie, z zakresu zarządzania biurem, motywacyjne i wiele innych,
- bezpłatny eksport ofert na stronę www.metrohouse.pl i na kilkanaście największych portali rynku nieruchomości (np. gratka, domiporta, domy.pl),
- dodatkowe dochody pochodzące z pośrednictwa kredytowego - franczyzobiorca może pośredniczyć w udzielaniu kredytów hipotecznych - posiadamy umowy z większością banków działających na polskim rynku,
- wsparcie marketingowe - centralne zakupy wszystkich materiałów marketingowych (wizytówki, banery, ulotki) w atrakcyjnych cenach,
- bardzo dobre warunki współpracy z jednym z największych operatorów sieci komórkowych w Polsce,
- pomoc przy wyborze i aranżacji lokalu,
- pomoc przy rekrutacji,
- doradztwo i wsparcie doświadczonego managera przez cały okres trwania umowy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Opłata wstępna 15 tys. zł (uzależniona od lokalizacji);
- Opłata franczyzowa 8%;
- Opłata marketingowa 2%.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- motywacja do pracy na własny rachunek (świadomość prowadzenia własnej działalności gospodarczej),
- gotowość osobistego zaangażowania się w pracę pośrednika w obrocie nieruchomościami (nadzór nad pracownikami, kontrola budżetu, planowanie działań),
- posiadanie kapitału niezbędnego do uruchomienia biura (opłata franczyzowa, wyposażenie biura i agentów, rezerwa finansowa na pierwszy okres działalności firmy),
- dysponowanie lokalem min. 50-60 mkw. w lokalizacji o dużym natężeniu ruchu, w ciągu komunikacyjnym, najlepiej z witryną (ewentualnie gotowość do wynajęcia takiego lokalu).
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Metrohouse Franchise S.A.
ul. Wołoska 22, 02-675 Warszawa
883 376 123
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Agata Korzeniewska
dyrektor sieci franczyzowej
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Metrohouse Franchise S.A. (ul. Wołoska 22, 02-675 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Metrohouse oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyza.metrohouse.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Koncept prowadzenia agencji nieruchomości pod szyldem znanej marki jest ciekawą propozycją dla osób, którzy myślą o otwarciu własnego biznesu.
Wielu franczyzobiorców Metrohouse prowadzi dwa albo nawet trzy biura. Jakie są warunki współpracy?
Sobota 16 października to ostatni dzień Targów Franczyza 2021. Skorzystajcie z okazji, przyjdźcie do Pałacu Kultury i Nauki i wybierzcie biznes dla siebie!
15 października to kolejny dzień Targów Franczyza. Ci, którzy szukają pomysłu na biznes mają okazję spotkać w jednym miejscu przedstawicieli wielu znanych marek franczyzowych.
14 października to pierwszy dzień Targów Franczyza. Franczyzodawcy najbardziej prestiżowych marek czekają w PKiN na wszystkich zainteresowanych otwarciem własnego biznesu na licencji.

Centrum Pośrednika wyręcza małe biura nieruchomości w kwestiach formalnych, technicznych i marketingowych. Kto może nawiązać współpracę?
Power Holding rusza z franczyzą. Właściciel marki twierdzi, że z jednej transakcji partnerzy mogą mieć nawet 17,5 tys. zł przychodu.
Do końca sierpnia nowi franczyzobiorcy Park Home są zwolnieni z opłaty wstępnej. A ile muszą zainwestować w otwarcie agencji nieruchomości?
– Nasze największe oddziały sprzedają rocznie ponad 300 nieruchomości i osiągają siedmiocyfrowe przychody – mówi Roksana Białecka, menedżer Grupy WGN.
Jarosław Sułek porzucił korporację i otworzył biuro nieruchomości. Jak mu się pracuje na swoim?

Rynek agencji nieruchomości jest bardzo konkurencyjny, dlatego warto zainwestować we współpracę ze znaną siecią. Tak zrobił Jarosław Grygoruk. Jak mu poszło?
Czy biura coworkingowe są seksi? Obejrzyj kolejny odcinek programu "Firma".
Jasne i proste zasady działania oraz umowy na wyłączność – to przyciągnęło Roberta Fertałę do Freedom Nieruchomości.
– Jeżeli stopy procentowe nadal będą rosnąć, to możemy się spodziewać korekty cen nieruchomości wystawianych na sprzedaż – mówi Leszek Michniak, prezes Grupy WGN.
Sprzedaż nieruchomości miała być tylko dodatkiem do głównej działalności Beaty Karaś-Piekarskiej w zakresie finansów. Stało się inaczej.
Od początku roku do grupy WGN dołączyło kilkunastu franczyzobiorców. Na koniec roku sieć może liczyć 100 biur.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.