Metrohouse

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Metrohouse to największa w Polsce sieciowa agencja nieruchomości. Działamy na rynku nieruchomości od 2006 r. Posiadamy prawie 80 oddziałów, ponad 500 agentów oraz ponad 400 ekspertów kredytowych w całej Polsce. Spółka rozwija sieć sprzedaży w oparciu o placówki własne i franczyzowe.
Oferta Metrohouse obejmuje m.in. pośrednictwo w sprzedaży, kupnie oraz wynajmie nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych oraz pośrednictwo w uzyskaniu kredytu na zakup nieruchomości dzięki własnej sieci ekspertów kredytowych działających pod marką Gold Finance (400 ekspertów, ponad 30 biur).
W kwietniu 2016 r. Metrohouse stało się częścią holdingu Duna House, największej w Europie środkowo-wschodniej korporacji działającej na rynku pośrednictwa nieruchomości. Na Węgrzech Duna House posiada ponad 150 placówek. Firma rozwija się również w Czechach.
Co zyskasz dzięki Metrohouse?
-
silną i rozpoznawalną markę w całym kraju (jako pierwsza firma w branży pośrednictwa nieruchomości przeprowadziliśmy kampanię spotową w TV);
-
możliwość zarabiania nie tylko na nieruchomościach, ale także na produktach finansowych dzięki współpracy z Gold Finance;
-
sprawdzone know how (10 oddziałów własnych i prawie 70 franczyzowych – wszelkie rozwiązania przetestowane na własnych strukturach);
-
największą bazę ofert na rynku wtórnym i pierwotnym (50 000 ofert, 700 inwestycji deweloperskich);
-
autorski program CRM (najbardziej rozbudowane narzędzie na rynku, z analityką biznesu);
-
szkolenia dla Agentów, staż wdrożeniowy dla Partnera, przygotowanie managerskie;
-
innowacyjne pomysły (system REDS, otwarta promocja ofert, profile Agentów i inne);
-
świetny klimat dla Twojego biznesu i rozwój w oparciu o współpracę i wymianę doświadczeń.
Moglibyśmy pisać o naszych atutach klika kolejnych akapitów. Tylko, po co? Spotkaj się z nami na rozmowie przy dobrej kawie w Centrali Metrohouse w Warszawie. Opowiemy Ci o naszej filozofii działania, standardach i zasadach panujących w firmie. Ty zdecydujesz, czy umówić się z nami na kolejną rozmowę o szczegółach współpracy. Do zobaczenia!
JEDNOSTKI WŁASNE
8
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
70
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Dostęp do największej bazy nieruchomości i klientów w Polsce. Współpraca pomiędzy wszystkimi biurami Metrohouse w Polsce.
- Centralnie promowana marka Metrohouse – działania marketingowe i PR-owe.
- Gotowy i sprawdzony pomysł na biznes – francyzobiorcą może zostać także osoba spoza branży nieruchomości po przejściu bezpłatnej praktyki w jednym z naszych biur własnych.
- Opracowane przez radców prawnych wzory umów pośrednictwa, dostęp do wszystkich druków i formularzy.
- Najnowocześniejszy systemu CRM do obsługi biura. System pozwala zaoszczędzić 70 proc. czasu pracy pośrednika, a właścicielowi daje możliwość kontrolowania pracy biura z każdego miejsca, nadzorowania swojego budżetu, wystawiania faktur dla klientów, zamawiania materiałów marketingowych itp.
- Szkolenia - Profesjonalny system ustawicznych szkoleń dla Franczyzobiorcy i jego agentów obejmuje szkolenia wstępne z zakresu szeroko rozumianego obrotu nieruchomościami. Wśród poruszanych zagadnień znajdują się kwestie prawne, umowy pośrednictwa, dokumenty, pozyskiwanie nieruchomości, rysowanie planów, techniki robienia zdjęć, wycena, praca z systemem CRM, współpraca z doradcą kredytowymi i innymi działami firmy. Dodatkowo prowadzone są szkolenia sprzedażowe, negocjacyjne, ze sztuki prezentacji, menadżerskie, z zakresu zarządzania biurem, motywacyjne i wiele innych.
- Bezpłatny eksport ofert na stronę www.metrohouse.pl i na kilkanaście największych portali rynku nieruchomości (np. gratka, domiporta, domy.pl).
- Dodatkowe dochody pochodzące z pośrednictwa kredytowego – franczyzobiorca może pośredniczyć w udzielaniu kredytów hipotecznych – posiadamy umowy z większością banków działających na polskim rynku.
- Wsparcie marketingowe - centralne zakupy wszystkich materiałów marketingowych (wizytówki, banery, ulotki) w atrakcyjnych cenach.
- Bardzo dobre warunki współpracy z jednym z największych operatorów sieci komórkowych w Polsce.
- Pomoc przy wyborze i aranżacji lokalu.
- Pomoc przy rekrutacji.
- Doradztwo i wsparcie doświadczonego managera przez cały okres trwania umowy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Suma inwestycji jest zróżnicowana w zależności od lokalizacji biura. Aby dokonać kalkulacji inwestycji w określonym mieście, zapraszamy na spotkanie z przedstawicielem Metrohouse.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- motywacja do pracy na własny rachunek (świadomość prowadzenia własnej działalności gospodarczej);
- gotowość osobistego zaangażowania się w pracę pośrednika w obrocie nieruchomościami (nadzór nad pracownikami, kontrola budżetu, planowanie działań);
- posiadanie kapitału niezbędnego do uruchomienia biura (opłata franczyzowa, wyposażenie biura i agentów, rezerwa finansowa na pierwszy okres działalności firmy);
- dysponowanie lokalem min. 50-60 m2 w lokalizacji o dużym natężeniu ruchu, w ciągu komunikacyjnym, najlepiej z witryną (ewentualnie gotowość do wynajęcia takiego lokalu).
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Metrohouse Franchise SA
ul. Żelazna 28/30 bud. 2, 00-832 Warszawa
883 376 123
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Agata Korzeniewska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W co zainwestować – to pytanie, które dręczy wielu przyszłych przedsiębiorców. W grudniowym numerze FRANCHISING podpowiadamy, jaki biznes najlepiej otworzyć w nadchodzącym roku.
Ktoś, kto szuka pomysłu na biznes znanej marki zapewne trafi na Metrohouse, sieć pośredników w obrocie nieruchomościami. Dlaczego warto zainwestować w tę franczyzę?
Już w październiku Targi Franczyza. Kandydaci na przedsiębiorców będą mogli wybierać spośród 200 konceptów franczyzowych. Sprawdź, jakie marki spotkasz w Pałacu Kultury i Nauki.
McDonald’s, Carrefour, Żabka, RE/MAX – najbardziej znane marki franczyzowe 29-30 marca zaprezentowały swoje pomysły na biznes na Targach Pomysł na firmę w Katowicach.
Carrefour, Żabka, Bank PKO PB, Helen Doron czy Metrohouse – to tylko niektóre z marek, które zaprezentują swoje franczyzy na targach Pomysł na Firmę w Katowicach.

– Chcemy nawiązać współprcę z właścicielami biur nieruchomości oraz osobami, które dopiero szukają pomysłu na biznes – mówi Jakub Rawski z Zachód Nieruchomości.
Aspect Nieruchomości wprowadza nowe technologie do swoich biur. Czy to wpłynie na wzrost sprzedaży?
Franczyzobiorca Północ Nieruchomości nie musi mieć branżowego doświadczenia. Jakie warunki powinien w takim razie spełnić, żeby móc otworzyć biuro nieruchomości?
Franczyzobiorcą WGN można zostać, inwestując zaledwie 10 tys. zł. Jakie korzyści są z przystąpienia do sieci?
WGN planuje ekspansję za granicę, na początek do Hiszpanii i Stanów Zjednoczonych. Nie zwalnia również tempa rozwoju w Polsce.

Investor Nieruchomości planuje otworzyć 11 nowych placówek franczyzowych w 2019 roku.
Franczyza to dla wielu atrakcyjna forma współpracy, jednak wiąże się z ryzykiem. Sieć Północ Nieruchomości postanowiła to zmienić. Od teraz możesz zostać franczyzobiorcą na próbę!
Właściciele biur WGN i ich współpracownicy dobrze radzą sobie w sprzedaży i wynajmie nieruchomości premium i osiągają wysokie prowizje z transakcji. Jaki mają patent?
– Franczyzobiorcy biur nieruchomości WGN osiągają duże przychody przy niskich kosztach stałych prowadzenia biznesu – zapewnia Leszek Michniak, właściciel sieci WGN.
Franczyzodawca Aspect Nieruchomości chce rozbudować sieć na północy Polski. W pierwszej kolejności planuje otwarcie biura w Trójmieście.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować – to pytanie, które dręczy wielu przedsiębiorców. Podpowiadamy, jaki biznes najlepiej otworzyć w 2020 roku.
Otwieramy bar z wiśniówką, sklep z meblami vintage, plantację choinek i firmę z dietetycznym cateringiem.
Zakaz konkurencji to jeden z kluczowych zapisów w umowie franczyzowej. Czy franczyzobiorca powinien się go obawiać?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.