Metrohouse

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Metrohouse to największa w Polsce sieciowa agencja nieruchomości. Działamy na rynku nieruchomości od 2006 r. Posiadamy ponad 100 oddziałów, ponad 700 agentów oraz ponad 1000 ekspertów kredytowych w całej Polsce. Spółka rozwija sieć sprzedaży w oparciu o placówki własne i franczyzowe.
Oferta Metrohouse obejmuje m.in. pośrednictwo w sprzedaży, kupnie oraz wynajmie nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych oraz pośrednictwo finansowe i ubezpieczeniowe dzięki własnej sieci ekspertów kredytowych działających pod marką Credipass, której jesteśmy właścicielem.
W 2016 r. Metrohouse stało się częścią holdingu Duna House, największej w Europie środkowo-wschodniej korporacji działającej na rynku pośrednictwa nieruchomości. Na Węgrzech Duna House posiada ponad 170 placówek. Firma rozwija się również w Czechach i we Włoszech.
Jesteśmy członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców oraz przyjęliśmy Kodeks Dobrych Praktyk we Franczyzie będący gwarancją wysokich standardów we współpracy z Partnerami Franczyzowymi.
Co zyskasz dzięki Metrohouse?
- silną i rozpoznawalną markę w całym kraju (jako pierwsza firma w branży pośrednictwa nieruchomości przeprowadziliśmy kampanię spotową w TV),
- możliwość zarabiania nie tylko na nieruchomościach, ale także na produktach finansowych i ubezpieczeniach dzięki współpracy z Credipass,
- sprawdzone know how (9 oddziałów własnych i ponad 100 franczyzowych - wszelkie rozwiązania przetestowane na własnych strukturach),
- największą bazę ofert na rynku wtórnym i pierwotnym (30 tys. ofert, 700 inwestycji deweloperskich),
- autorski program CRM (najbardziej rozbudowane narzędzie na rynku, z analityką biznesu),
- szkolenia dla Agentów, staż wdrożeniowy dla partnera, przygotowanie managerskie,
- innowacyjne pomysły (system REDS, otwarta promocja ofert, profile agentów i inne),
- świetny klimat dla Twojego biznesu i rozwój w oparciu o współpracę i wymianę doświadczeń.
Moglibyśmy pisać o naszych atutach klika kolejnych akapitów. Tylko, po co? Spotkaj się z nami na rozmowie przy dobrej kawie w Centrali Metrohouse w Warszawie. Opowiemy Ci o naszej filozofii działania, standardach i zasadach panujących w firmie. Ty zdecydujesz, czy umówić się z nami na kolejną rozmowę o szczegółach współpracy. Do zobaczenia!
JEDNOSTKI WŁASNE
9
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
103
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- dostęp do największej bazy nieruchomości i klientów w Polsce. Współpraca pomiędzy wszystkimi biurami Metrohouse w Polsce,
- centralnie promowana marka Metrohouse - działania marketingowe i PR-owe,
- gotowy i sprawdzony pomysł na biznes - francyzobiorcą może zostać także osoba spoza branży nieruchomości po przejściu bezpłatnej praktyki w jednym z naszych biur własnych,
- opracowane przez radców prawnych wzory umów pośrednictwa, dostęp do wszystkich druków i formularzy,
- najnowocześniejszy systemu CRM do obsługi biura. System pozwala zaoszczędzić 70 proc. czasu pracy pośrednika, a właścicielowi daje możliwość kontrolowania pracy biura z każdego miejsca, nadzorowania swojego budżetu, wystawiania faktur dla klientów, zamawiania materiałów marketingowych itp.,
- szkolenia - Profesjonalny system ustawicznych szkoleń dla franczyzobiorcy i jego agentów obejmuje szkolenia wstępne z zakresu szeroko rozumianego obrotu nieruchomościami. Wśród poruszanych zagadnień znajdują się kwestie prawne, umowy pośrednictwa, dokumenty, pozyskiwanie nieruchomości, rysowanie planów, techniki robienia zdjęć, wycena, praca z systemem CRM, współpraca z doradcą kredytowymi i innymi działami firmy. Dodatkowo prowadzone są szkolenia sprzedażowe, negocjacyjne, ze sztuki prezentacji, menadżerskie, z zakresu zarządzania biurem, motywacyjne i wiele innych,
- bezpłatny eksport ofert na stronę www.metrohouse.pl i na kilkanaście największych portali rynku nieruchomości (np. gratka, domiporta, domy.pl),
- dodatkowe dochody pochodzące z pośrednictwa kredytowego - franczyzobiorca może pośredniczyć w udzielaniu kredytów hipotecznych - posiadamy umowy z większością banków działających na polskim rynku,
- wsparcie marketingowe - centralne zakupy wszystkich materiałów marketingowych (wizytówki, banery, ulotki) w atrakcyjnych cenach,
- bardzo dobre warunki współpracy z jednym z największych operatorów sieci komórkowych w Polsce,
- pomoc przy wyborze i aranżacji lokalu,
- pomoc przy rekrutacji,
- doradztwo i wsparcie doświadczonego managera przez cały okres trwania umowy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Opłata wstępna od 10 tys. zł (uzależniona od lokalizacji);
- Opłata franczyzowa 8%;
- Opłata marketingowa 2%.
-
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- motywacja do pracy na własny rachunek (świadomość prowadzenia własnej działalności gospodarczej),
- gotowość osobistego zaangażowania się w pracę pośrednika w obrocie nieruchomościami (nadzór nad pracownikami, kontrola budżetu, planowanie działań),
- posiadanie kapitału niezbędnego do uruchomienia biura (opłata franczyzowa, wyposażenie biura i agentów, rezerwa finansowa na pierwszy okres działalności firmy),
- dysponowanie lokalem min. 50-60 mkw. w lokalizacji o dużym natężeniu ruchu, w ciągu komunikacyjnym, najlepiej z witryną (ewentualnie gotowość do wynajęcia takiego lokalu).
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Metrohouse Franchise S.A.
ul. Wołoska 22, 02-675 Warszawa
883 376 123
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Agata Korzeniewska
dyrektor sieci franczyzowej
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Metrohouse Franchise S.A. (ul. Wołoska 22, 02-675 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Metrohouse oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyza.metrohouse.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Stabilizacja na rynku nieruchomości sprzyja agencjom pośredniczącym w ich zakupie albo sprzedaży.
Który biznes zarobi w nowym roku? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Myślisz o otwarciu własnej firmy, ale brakuje ci pomysłu na biznes? Kup i przeczytaj najnowszy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i wybierz biznes dla siebie.

Investor Nieruchomości w tym roku uruchomił siedem nowych oddziałów. Franczyzodawca zapewnia, że zainteresowanie otwieraniem biur nieruchomości cały czas jest duże.
Aspect Nieruchomości nawiązuje współpracę z partnerami, którzy chcą się zaangażować w prowadzenie biura nieruchomości na 100 proc. Z czego to wynika?
Siedem z 96 biur nieruchomości WGN prowadzi już drugie pokolenie właścicieli. Jak twierdzi franczyzodawca, świadczy to o bardzo dużej stabilności biznesu i wysokich zarobkach.
– W obecnych czasach klienci mają coraz większą potrzebę korzystania z usług pośredników w obrocie nieruchomościami – mówi Mateusz Pawełek, dyrektor operacyjny Power Holding.
Pierwszy franczyzobiorca Freedom Nieruchomości w branży działa już 28 lat. Jak idzie mu biznes?

Park Home do końca roku planuje uruchomić dwie pierwsze placówki franczyzowe. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
– Coraz więcej osób chce otwierać biznes w branży nieruchomości, ponieważ to bardzo stabilny rynek – mówi Szaweł Nawracaj, dyrektor ds. rozwoju marki Aspect Nieruchomości.
Tomasz Wiśniewski działa pod szyldem Północ Nieruchomości, ale swój biznes firmuje także własnym nazwiskiem.
To, że działając w obszarze nieruchomości można naprawdę nieźle zarobić, wydaje się dość oczywiste, zwłaszcza biorąc pod uwagę dzisiejsze ceny nieruchomości.
Sieci Metrohouse szybko przybywa franczyzobiorców, pomimo niepewnej sytuacji gospodarczej. Skąd tak duże zainteresowanie?
Franczyzodawcy z rynku nieruchomości twierdzą, że dzisiaj wygrają zwinne firmy, które potrafią szybko dostosowywać się do oczekiwań klientów i koncentrować na skutecznych rozwiązaniach. Z kim warto nawiązać współpracę?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.