Sklepy Toy Planet mają powierzchnię 80-150 m2 i przeważnie znajdują się w galeriach handlowych i przy handlowych ulicach miast.
Czwartek
16.05.2013
W stolicy zostanie otwarty największy sklep z zabawkami Toy Planet.
 

Toy Planet liczy dziś 35 sklepów z zabawkami, które odwiedzają dzieci w całej Polsce. W ubiegłym roku sieć powiększyła się o 14 sklepów, a w pierwszym kwartale tego roku zostały otwarte 3 kolejne. Jednak właściciele firmy twierdzą, że to dopiero początek otwarć zaplanowanych na ten rok i wymieniają kolejne miasta, w których pojawią się sklepy Toy Planet.

- W najbliższym czasie zamierzamy otworzyć dwa sklepy w Krakowie i jeden w Zabrzu, zaś w Warszawie powstaje właśnie największy w sieci sklep wzorcowy Toy Planet, który będzie miał prawie 300 m2 powierzchni – mówi Robert Momocki, właściciel sieci sklepów z zabawkami Toy Planet. - Chcielibyśmy do końca roku przekroczyć liczbę 40 sklepów, z których większość prowadzona jest przez franczyzobiorców.

Przystąpienie do sieci franczyzowej Toy Planet kosztuje, w zależności od wielkości miasta, od 8 do 12 tys. zł. Franczyzobiorca musi również co miesiąc płacić sieci 3 proc. obrotu netto. Na inwestycję trzeba przeznaczyć od 90 do 200 tys. zł netto. Sklepy Toy Planet mają powierzchnię 80-150 m2 i przeważnie znajdują się w galeriach handlowych i przy handlowych ulicach miast. Firma zamierza kontynuować rozwój sieci w miastach liczących 100–200 tys. mieszkańców.

- Spółka Toy Planet otwiera również sklepy z zabawkami we współpracy z sieciami odzieżowymi. Po doświadczeniach we współpracy z Quadri Foglio, w zeszłym roku ruszył sklep z marką Wójcik w Galerii Rzeszów, a w City Point Tychy współpracujemy z marką Tup Tup. Planujemy kolejne przedsięwzięcia tego typu – wyjaśnia Robert Momocki.

(mak)


Magdalena Krocz