USŁUGI

usługi dla klientów indywidualnych | 03.07.2020

Niedroga franczyza

Na otwarcie biura tłumaczeń wystarczy naprawdę niewielka kwota. Na dodatek wcale nie trzeba znać języków obcych.

Na otwarcie biura tłumaczeń wystarczy naprawdę niewielka kwota. Na dodatek wcale nie trzeba znać języków obcych.

gastronomia | 29.06.2020

Biznes odporny na kryzys

Franczyzodawca marki Lodolandia rusza z nowym konceptem lodowym. Nadal zamierza rozwijać dotychczasowe marki, które dobrze sobie radzą również w kryzysie.

usługi dla klientów indywidualnych | 26.06.2020

Firma sprzątająca we franczyzie

Franczyzobiorca Domowych Pokojówek będzie budował bazę klientów i pracowników, aby zarabiać na usługach sprzątania domów i mieszkań.

gastronomia | 24.06.2020

Sushi w dostawie

Marka Koku Sushi wprowadza na rynek nowy format swoich lokali, z niższą kwotą inwestycji.

usługi dla klientów indywidualnych | 23.06.2020

Biznes na czasie

Franczyzobiorcy marki UVC-MED będą zarabiać na dezynfekcji pomieszczeń. W dobie strachu przed koronawirusem biznes może być dochodowy.

gastronomia | 22.06.2020

Zdrowe jedzenie z okienka

DIETdrive otwiera restauracje z opcją drive thru, podobnie jak znane sieci fastfoodowe. Tylko zamiast frytek i hamburgera z okienka dostaniemy zdrowy, dietetyczny posiłek.

usługi dla klientów indywidualnych | 21.06.2020

Franczyza z Czech

– Zainteresowanie inwestorów przerosło nasze oczekiwania. Nowi franczyzobiorcy już budują domy motyli Papilonia w Brnie i Lipnie – mówi Zbyněk Černý, założyciel konceptu Papilonia.

usługi dla biznesu | 18.06.2020

Zarabiamy na energii odnawialnej

Odnawialne źródła energii to jedna z najszybciej rosnących branż. Ile można zarobić w tym biznesie?

edukacja | 17.06.2020

Franczyzobiorca dobrze wychowany

Warsztaty savoir vivre’u dla najmłodszych – z taką ofertą wkracza na franczyzowy rynek marka Cool-turalny Maluch.

gastronomia | 13.06.2020

Własne stoisko z lodami

Marka Mini Melts zapowiada, że w tym roku przekroczy liczbę pół tysiąca punktów franczyzowych i partnerskich.

usługi dla biznesu | 10.06.2020

Agencja na plusie

Franczyzobiorcy marki Agencjawirtualna.pl w czasie pandemii nie narzekali na brak pracy. Franczyzodawca twierdzi, że wzrosło też zainteresowanie jego konceptem.

gastronomia | 05.06.2020

Jak się ma kebap w galerii?

Berlin Döner Kebap w ciągu ostatnich trzech tygodni otworzył dwa nowe lokale. Jak wyglądają obroty marki w galeriach handlowych?

edukacja | 04.06.2020

Edukacja on-line zdała egzamin

Franczyzodawca Gigantów Programowania twierdzi, że większość uczniów ocenia zajęcia on-line równie dobrze lub lepiej niż naukę stacjonarną. Czy wybiorą zdalną formę nauczania również po pandemii?

gastronomia | 03.06.2020

Nie dać się kryzysowi

W ostatnich tygodniach koncept Bike Cafe podpisał siedem nowych umów franczyzowych. Czy mobilna kawiarnia to przepis na sukces w trudnych dla gastronomii czasach?

edukacja | 02.06.2020

Przedszkola w czasie wirusa

Prywatne przedszkola, żłobki i szkoły, podobnie jak te państwowe, z powodu koronawirusa przez blisko dwa miesiące świeciły pustkami. Czy teraz to się zmieniło?

finanse i bankowość | 30.05.2020

Franczyza na trudne czasy

Franczyzodawca marki Expander na czas pandemii zwolnił swoich franczyzobiorców z opłat franczyzowych.

turystyka i hotele | 29.05.2020

Hotele wychodzą z pandemii

Od 6 czerwca hotele będą mogły zaproponować gościom pełną ofertę swoich usług. Czy to pomoże zapełnić pokoje?

edukacja | 27.05.2020

Piłka w grze

Franczyzodawca Football Academy mówi, że zainteresowanie jego konceptem w ostatnim czasie mocno wzrosło. Dla nowych licencjobiorców ma promocję na start.

gastronomia | 26.05.2020

Biznes odporny na kryzys

Sweet Gallery udowadnia, że jest przygotowana na czasy kryzysu i właśnie teraz otwiera nowe punkty i zwiększa sprzedaż. O sukcesie firmy opowiada jej prezes – Krzysztof Olesiak.

2
3
4
5
następna  
ostatnia