USŁUGI

uroda i fitness | 19.04.2019

Franczyza na gładko

Martyna Błaszczyk z etatowej kosmetyczki awansowała na właścicielkę salonu DepilConcept. I ma apetyt na więcej.

Martyna Błaszczyk z etatowej kosmetyczki awansowała na właścicielkę salonu DepilConcept. I ma apetyt na więcej.

gastronomia | 15.04.2019

Gotują ramen i zarabiają

Franczyzodawca Panda Ramen zapewnia, że przy 100 klientach dziennie można już liczyć na zysk. A w restauracji sieci stołuje się zazwyczaj 250-300 osób.

edukacja | 14.04.2019

Korzystają na zmianach w oświacie

– W naszych placówkach nie brakuje klientów, nawet w wakacje – mówi Albert Pietras, właściciel Edu Szkoła Szybkiego Czytania i Technik Pamięciowych.

gastronomia | 12.04.2019

Wiedźmin polubił wege

Bobby Burger szuka finansowania i razem z Michałem Kicińskim, twórcą gry Wiedźmin, chce rozwijać już nie tylko sieć burgerowni, ale też restauracji wege.

gastronomia | 09.04.2019

Dyrektor przechodzi na swoje

Mateusz Brożyna miał intratną posadę, ale uznał, że już nie chce pracować u kogoś. Rzucił etat i zainwestował w pizzerię franczyzową Stopiątki.

usługi dla biznesu | 07.04.2019

Zarabiaj na reklamie

– Widzimy duże zainteresowanie naszą branżą. Rośnie świadomość klientów na temat tego, jak istotny dla każdej firmy jest marketing – mówi Piotr Stefański z Xeromatic.

finanse i bankowość | 04.04.2019

Zyskowne kredyty

Lendi to koncept dla osób z doświadczeniem w branży finansowej. Franczyzobiorcom daje m.in. dostęp do szerokiej bazy klientów.

usługi dla klientów indywidualnych | 03.04.2019

Kurierzy chcą za granicę

Ship Center chce zbudować sieć franczyzową na Litwie, w Łotwie i Estonii. Dla polskich franczyzobiorców firma przygotowała nowy wariant współpracy.

uroda i fitness | 31.03.2019

Biznes z masażystkami z Bali

– Pół roku wystarczy, żeby inwestycja w nasz salon się zwróciła. To zasługa masażystek z Bali, które przyciągają klientów – opowiada Radosław Buchalski, założyciel Orient Massage.

gastronomia | 30.03.2019

Moda na japoński przysmak

Sieć Koku Sushi otworzyła w marcu dwa nowe sushi bary. Do wakacji ma zamiar uruchomić dwa kolejne lokale. I myśli o ekspansji za granicę.

gastronomia | 26.03.2019

Jak zarabiać na pizzy

New York Pizza Department daje franczyzobiorcom do wyboru cztery formaty lokali. Czym się różnią?

gastronomia | 22.03.2019

Mięso na drugi plan

Sieć Meat & Fit usunęła z nazwy mięso i zmieniła szyld na Meet & Fit. Skąd taka decyzja?

finanse i bankowość | 20.03.2019

Licencja w finansach

DG-Inwest w tym roku daje franczyzobiorcom 50-proc. rabat na wejście do sieci. Dlaczego?

gastronomia | 19.03.2019

Biznes z żoną

Znany słowacki hokeista Peter Frühauf zainwestował wraz z żoną we franczyzę Subwaya. Czemu wybrali właśnie tę markę?

usługi dla biznesu | 16.03.2019

IBinder stawia na rozwój

– Chcemy do końca roku 2019 podpisać umowę z sześcioma franczyzobiorcami iBinder w Polsce – mówi Mariusz Janikowski, specjalista ds. kontaktu z franczyzobiorcami.

gastronomia | 14.03.2019

Z rodzinnego przepisu

Lody Piccolo można sprzedawać z lodziarni stacjonarnej i mobilnej. Najlepiej zacząć jak najszybciej.

usługi dla klientów indywidualnych | 13.03.2019

Sukces nie jest iluzją

Chociaż prywatne muzea są rzadkością, Muzeum Iluzji otwarte trzy lata temu w Zagrzebiu, okazało się hitem. Teraz można otworzyć je we franczyzie, również w Polsce.

gastronomia | 12.03.2019

Co dalej z Telepizzą?

AmRest nie kupi udziałów w Telepizzy. Co teraz? Czy Telepizza poszuka kolejnego inwestora?

gastronomia | 10.03.2019

Biznes tylko roślinny

– Coraz więcej ludzi interesuje się jedzeniem wegańskim. Dzięki temu rośnie grono naszych potencjalnych klientów – mówi Marcin Krysiński, franczyzodawca Mihiderki.

2
3
4
5
następna  
ostatnia