USŁUGI

gastronomia | 23.02.2021

Otwieramy małą gastronomię

Franczyzodawca Cukrem i Solą zapewnia, że jego koncept od pierwszego miesiąca przynosi zyski. Na czym polega ten biznes?

Franczyzodawca Cukrem i Solą zapewnia, że jego koncept od pierwszego miesiąca przynosi zyski. Na czym polega ten biznes?

gastronomia | 08.02.2021

Sushi bez ryby

Cudo Vegan Sushi chce przekonać Polaków do wegańskiego sushi. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?

gastronomia | 04.02.2021

Nie osiadamy na laurach

– Już niedługo zaczynamy testy dwóch nowych konceptów – zapowiada Krzysztof Olesiak, prezes Sweet Gallery.

gastronomia | 03.02.2021

Pizzeriom rosną obroty

Pizza Factory ma już na koncie pierwsze tegoroczne otwarcie. Nowi franczyzobiorcy mogą liczyć na promocję.

gastronomia | 27.01.2021

Pieniądze od inwestorów

Stava zakończyła emisję akcji. Pozyskała od inwestorów 3,4 mln zł. Na co planuje je przeznaczyć?

edukacja | 23.01.2021

Kultura się opłaca

– Choć obecna sytuacja daleka jest od normalności, wcale nie jest to zły czas na otwieranie biznesu w branży edukacyjnej – uważa Dagmara Łuczka, franczyzodawczyni Cool-Turalnego Malucha.

gastronomia | 19.01.2021

Gastronomia się buntuje

Otwieramy – stwierdzili przedsiębiorcy z branży gastronomicznej i hotelarskiej. Pomimo zakazu niektórzy zaczynają odmrażać swoje biznesy. Także franczyzowe.

gastronomia | 16.01.2021

Restauracja po gruzińsku

– Nie wymagamy od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia w biznesie ani w gastronomii – mówi Piotr Greczanowski z Chinkalnii.

gastronomia | 14.01.2021

Własna lodziarnia we franczyzie

Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” zapowiada wprowadzenie w tym roku nowego formatu lodziarni.

nieruchomości | 12.01.2021

Postanowił zarabiać na swoim

Tomasz Kazuś przejął biuro WGN od swojego pracodawcy. Czy było warto?

usługi dla biznesu | 09.01.2021

Cenna pomoc

– W czasie pandemii uruchomiliśmy kilka nowych placówek i wzrosło zainteresowanie naszymi usługami – mówi Piotr Bijański, prezes Twój Prawnik 24.

gastronomia | 08.01.2021

Pizza wchłania pizzę

Domino's Pizza Poland przejmuje sieć pizzerii Dominium.

gastronomia | 05.01.2021

Obiad z automatu

Posiłki dostarczane do firm – na tym będą zarabiać franczyzobiorcy marki Zjedz. Nie muszą gotować, za to muszą zbudować bazę klientów.

gastronomia | 02.01.2021

Pizzeria w czasach pandemii

Jak pokonać wirusa, który niszczy restauracje? Wyjaśnia Marcin Ciesielski, prezes Mastergrupy, do której należy sieć pizzerii Stopiątka i Stopiątka Fabbrica.

gastronomia | 30.12.2020

Mała gastronomia z bubble tea

Żaden z partnerów i franczyzobiorców Crazy Bubble nie zamknął biznesu w pandemicznym roku. Co więcej – marka zaczęła rozwój zagraniczny.

gastronomia | 28.12.2020

Pizza w światowym wydaniu

Pizza Hut szuka franczyzobiorców, którzy docelowo chcieliby poprowadzić więcej niż jeden lokal. Ile trzeba zainwestować w międzynarodowy koncept?

gastronomia | 27.12.2020

Biznes, który daje czas na etat

Są biznesy, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie. Dodatkowe źródło dochodów zabezpiecza budżet domowy i zwiększa bezpieczeństwo finansowe.

usługi dla klientów indywidualnych | 25.12.2020

Pralnie EBS nad przepaścią

Sieć franczyzowa licząca 135 pralni będzie musiała w marcu złożyć wniosek o upadłość, jeśli galerie handlowe nie obniżą jej czynszu.

uroda i fitness | 24.12.2020

Klienci chudną, franczyzobiorcy zarabiają

– Nasze kluby osiągają próg rentowności po 3-4 miesiącach – mówi Bartłomiej Stanek, właściciel marki Studio Synergy.

2
3
4
5
następna  
ostatnia