USŁUGI

Sushi we franczyzie – przegląd sprawdzonych pomysłów na biznes
Moda na sushi wśród Polaków nie przemija. Jak otworzyć własny sushi-bar we franczyzie?
Moda na sushi wśród Polaków nie przemija. Jak otworzyć własny sushi-bar we franczyzie?

Makarun w niższej cenie
Sieć Makarun stawia mocno na formaty z niską kwotą inwestycji.

Franczyza kawiarni – przegląd sprawdzonych pomysłów na biznes
Własna kawiarnia to marzenie wielu osób. Jak ją otworzyć we franczyzie? Licencję na kawiarnię lub cukiernię udostępnia dużo konceptów.

Franczyza w nowym formacie
Cukrem i Solą otwiera nowy format. Oprócz food trucków i lokali stacjonarnych proponuje teraz franczyzobiorcom także wyspy handlowe.

Kebab we franczyzie – przegląd sprawdzonych pomysłów na biznes
Kebab stał się prawie daniem narodowym Polaków. Może więc być dobrym pomysłem na biznes. Co trzeba zrobić, żeby otworzyć i z sukcesem prowadzić kebabownię?

Franczyza z bubble tea
Crazy Bubble otwiera miesięcznie średnio trzy nowe punkty. Coraz śmielej radzi sobie też za granicą.

Nauka zawsze na czasie
Małemu Inżynierowi wciąż przybywa klientów, ale o nowych partnerów coraz trudniej. Jak firma chce temu zaradzić?

Franczyza pizzerii – przegląd sprawdzonych pomysłów na biznes
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.

Konkret to podstawa
– Na pierwszym spotkaniu często obalamy mit, że działalność spedycyjna wymaga zakupu floty samochodów ciężarowych – mówi Ewa Kozłowska, expansion menedżer w Northgate Logistics.

Franczyza, która szybko rośnie
W minionym roku do sieci Auto Gamma dołączyło sześć placówek franczyzowych. Firma otworzyła także swój pierwszy oddział za granicą.

KOKU Sushi z przemyślaną strategią
KOKU Sushi opracowało własną odpowiedź na wysoką inflację i wzrosty cen. M.in. dzięki temu miniony rok był dla sieci rekordowy pod względem sprzedaży.

Biznes cały czas rośnie
Investor Nieruchomości w tym roku uruchomił siedem nowych oddziałów. Franczyzodawca zapewnia, że zainteresowanie otwieraniem biur nieruchomości cały czas jest duże.

Kawiarnie i nie tylko
Inna i Oleg Yarovyj prowadzą trzy marki gastronomiczne, które rozwijają we franczyzie.

Przyczepa na wynajem
300 nowych otwarć – tyle zapowiada franczyzodawca sieci Bafra Kebab. To sieć z branży street food licząca teraz ponad 290 punktów franczyzowych i 10 własnych.

Wymiana kryptowalut
– Nie planowaliśmy rozwoju w Polsce. Zachęciły nas do tego opinie polskich klientów – mówi Michał Radosny, specjalista ds. relacji partnerskich w Unicoin.fi.

Biznes z pełnym zaangażowaniem
Aspect Nieruchomości nawiązuje współpracę z partnerami, którzy chcą się zaangażować w prowadzenie biura nieruchomości na 100 proc. Z czego to wynika?

Cafe Słodziak zaprasza na kawę
Cafe Słodziak to nowy koncept franczyzodawcy marki Cukrem i Solą. Jakie są plany marki?

Sushi na taśmie
Marka Pink Sushi zadebiutowała na rynku w tym roku. Czym się wyróżnia i jaką ma propozycję dla franczyzobiorców?

Zarabiam jako agent nieruchomości
Stabilizacja na rynku nieruchomości sprzyja agencjom pośredniczącym w ich zakupie albo sprzedaży.

Restauracja po japońsku
Sushi czy ramen, ramen czy sushi? A może jedno i drugie? Franczyzodawca Sushi Kushi i Ramen Shop przekonuje, że japońska kuchnia jest idealnym pomysłem na polski rynek.

Dobra kawa się broni
– Poszerzyliśmy ofertę o trzy nowe formaty, charakteryzujące się niższą kwotą inwestycji i większą elastycznością w doborze lokalizacji – mówi Marcin Zalewski, współwłaściciel the White Bear Coffee.