USŁUGI

Otwieramy małą gastronomię
Franczyzodawca Cukrem i Solą zapewnia, że jego koncept od pierwszego miesiąca przynosi zyski. Na czym polega ten biznes?
Franczyzodawca Cukrem i Solą zapewnia, że jego koncept od pierwszego miesiąca przynosi zyski. Na czym polega ten biznes?

Inwestycja w sushi
W ubiegłym roku obroty sieci Koku Sushi wzrosły o 37 proc. Franczyzobiorca musi mieć co najmniej 40 tys. zł na inwestycję w restaurację pod tym szyldem.

Interes nie tylko w tłusty czwartek
Właściciele Wytwórni Pączków Piekarczyk postawili sobie za cel tak unowocześnić koncept, żeby zarabiał nawet podczas pandemii. Czy im się to udało?

Sushi bez ryby
Cudo Vegan Sushi chce przekonać Polaków do wegańskiego sushi. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?

Nie osiadamy na laurach
– Już niedługo zaczynamy testy dwóch nowych konceptów – zapowiada Krzysztof Olesiak, prezes Sweet Gallery.

Pizzeriom rosną obroty
Pizza Factory ma już na koncie pierwsze tegoroczne otwarcie. Nowi franczyzobiorcy mogą liczyć na promocję.

Pieniądze od inwestorów
Stava zakończyła emisję akcji. Pozyskała od inwestorów 3,4 mln zł. Na co planuje je przeznaczyć?

Kultura się opłaca
– Choć obecna sytuacja daleka jest od normalności, wcale nie jest to zły czas na otwieranie biznesu w branży edukacyjnej – uważa Dagmara Łuczka, franczyzodawczyni Cool-Turalnego Malucha.

Gastronomia się buntuje
Otwieramy – stwierdzili przedsiębiorcy z branży gastronomicznej i hotelarskiej. Pomimo zakazu niektórzy zaczynają odmrażać swoje biznesy. Także franczyzowe.

Restauracja po gruzińsku
– Nie wymagamy od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia w biznesie ani w gastronomii – mówi Piotr Greczanowski z Chinkalnii.

Własna lodziarnia we franczyzie
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” zapowiada wprowadzenie w tym roku nowego formatu lodziarni.

Postanowił zarabiać na swoim
Tomasz Kazuś przejął biuro WGN od swojego pracodawcy. Czy było warto?

Cenna pomoc
– W czasie pandemii uruchomiliśmy kilka nowych placówek i wzrosło zainteresowanie naszymi usługami – mówi Piotr Bijański, prezes Twój Prawnik 24.

Pizza wchłania pizzę
Domino's Pizza Poland przejmuje sieć pizzerii Dominium.

Obiad z automatu
Posiłki dostarczane do firm – na tym będą zarabiać franczyzobiorcy marki Zjedz. Nie muszą gotować, za to muszą zbudować bazę klientów.

Pizzeria w czasach pandemii
Jak pokonać wirusa, który niszczy restauracje? Wyjaśnia Marcin Ciesielski, prezes Mastergrupy, do której należy sieć pizzerii Stopiątka i Stopiątka Fabbrica.

Mała gastronomia z bubble tea
Żaden z partnerów i franczyzobiorców Crazy Bubble nie zamknął biznesu w pandemicznym roku. Co więcej – marka zaczęła rozwój zagraniczny.

Pizza w światowym wydaniu
Pizza Hut szuka franczyzobiorców, którzy docelowo chcieliby poprowadzić więcej niż jeden lokal. Ile trzeba zainwestować w międzynarodowy koncept?

Biznes, który daje czas na etat
Są biznesy, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie. Dodatkowe źródło dochodów zabezpiecza budżet domowy i zwiększa bezpieczeństwo finansowe.

Pralnie EBS nad przepaścią
Sieć franczyzowa licząca 135 pralni będzie musiała w marcu złożyć wniosek o upadłość, jeśli galerie handlowe nie obniżą jej czynszu.

Klienci chudną, franczyzobiorcy zarabiają
– Nasze kluby osiągają próg rentowności po 3-4 miesiącach – mówi Bartłomiej Stanek, właściciel marki Studio Synergy.