USŁUGI

gastronomia | 02.02.2023

Sushi we franczyzie – przegląd sprawdzonych pomysłów na biznes

Moda na sushi wśród Polaków nie przemija. Jak otworzyć własny sushi-bar we franczyzie?

Moda na sushi wśród Polaków nie przemija. Jak otworzyć własny sushi-bar we franczyzie?

gastronomia | 19.01.2023

Franczyza w nowym formacie

Cukrem i Solą otwiera nowy format. Oprócz food trucków i lokali stacjonarnych proponuje teraz franczyzobiorcom także wyspy handlowe.

gastronomia | 17.01.2023

Kebab we franczyzie – przegląd sprawdzonych pomysłów na biznes

Kebab stał się prawie daniem narodowym Polaków. Może więc być dobrym pomysłem na biznes. Co trzeba zrobić, żeby otworzyć i z sukcesem prowadzić kebabownię?

gastronomia | 11.01.2023

Franczyza z bubble tea

Crazy Bubble otwiera miesięcznie średnio trzy nowe punkty. Coraz śmielej radzi sobie też za granicą.

edukacja | 10.01.2023

Nauka zawsze na czasie

Małemu Inżynierowi wciąż przybywa klientów, ale o nowych partnerów coraz trudniej. Jak firma chce temu zaradzić?

gastronomia | 09.01.2023

Franczyza pizzerii – przegląd sprawdzonych pomysłów na biznes

Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.

usługi dla biznesu | 06.01.2023

Konkret to podstawa

– Na pierwszym spotkaniu często obalamy mit, że działalność spedycyjna wymaga zakupu floty samochodów ciężarowych – mówi Ewa Kozłowska, expansion menedżer w Northgate Logistics.

usługi dla konsumentów | 04.01.2023

Franczyza, która szybko rośnie

W minionym roku do sieci Auto Gamma dołączyło sześć placówek franczyzowych. Firma otworzyła także swój pierwszy oddział za granicą.

gastronomia | 03.01.2023

KOKU Sushi z przemyślaną strategią

KOKU Sushi opracowało własną odpowiedź na wysoką inflację i wzrosty cen. M.in. dzięki temu miniony rok był dla sieci rekordowy pod względem sprzedaży.

nieruchomości | 30.12.2022

Biznes cały czas rośnie

Investor Nieruchomości w tym roku uruchomił siedem nowych oddziałów. Franczyzodawca zapewnia, że zainteresowanie otwieraniem biur nieruchomości cały czas jest duże.

gastronomia | 29.12.2022

Kawiarnie i nie tylko

Inna i Oleg Yarovyj prowadzą trzy marki gastronomiczne, które rozwijają we franczyzie.

gastronomia | 27.12.2022

Przyczepa na wynajem

300 nowych otwarć – tyle zapowiada franczyzodawca sieci Bafra Kebab. To sieć z branży street food licząca teraz ponad 290 punktów franczyzowych i 10 własnych.

usługi dla konsumentów | 27.12.2022

Wymiana kryptowalut

– Nie planowaliśmy rozwoju w Polsce. Zachęciły nas do tego opinie polskich klientów – mówi Michał Radosny, specjalista ds. relacji partnerskich w Unicoin.fi.

nieruchomości | 22.12.2022

Biznes z pełnym zaangażowaniem

Aspect Nieruchomości nawiązuje współpracę z partnerami, którzy chcą się zaangażować w prowadzenie biura nieruchomości na 100 proc. Z czego to wynika?

gastronomia | 21.12.2022

Cafe Słodziak zaprasza na kawę

Cafe Słodziak to nowy koncept franczyzodawcy marki Cukrem i Solą. Jakie są plany marki?

gastronomia | 19.12.2022

Sushi na taśmie

Marka Pink Sushi zadebiutowała na rynku w tym roku. Czym się wyróżnia i jaką ma propozycję dla franczyzobiorców?

nieruchomości | 16.12.2022

Zarabiam jako agent nieruchomości

Stabilizacja na rynku nieruchomości sprzyja agencjom pośredniczącym w ich zakupie albo sprzedaży.

gastronomia | 15.12.2022

Restauracja po japońsku

Sushi czy ramen, ramen czy sushi? A może jedno i drugie? Franczyzodawca Sushi Kushi i Ramen Shop przekonuje, że japońska kuchnia jest idealnym pomysłem na polski rynek.

gastronomia | 15.12.2022

Dobra kawa się broni

– Poszerzyliśmy ofertę o trzy nowe formaty, charakteryzujące się niższą kwotą inwestycji i większą elastycznością w doborze lokalizacji – mówi Marcin Zalewski, współwłaściciel the White Bear Coffee.

2
3
4
5
następna  
ostatnia