USŁUGI

nieruchomości | 04.07.2020

Kryzysy nas omijają

Pierwsze umowy sprzedażowe niektóre biura podpisują już w pierwszym miesiącu działalności - mówi Rafał Wojdyła, menedżer ds. rozwoju sieci i marketingu Północ Nieruchomości.

Pierwsze umowy sprzedażowe niektóre biura podpisują już w pierwszym miesiącu działalności - mówi Rafał Wojdyła, menedżer ds. rozwoju sieci i marketingu Północ Nieruchomości.

gastronomia | 30.06.2020

Sfinks zarzuca sieci

Sfinks chce przyciągnąć do swojej sieci niezrzeszonych restauratorów. Kusi ich franczyzą za 1 zł.

gastronomia | 29.06.2020

Biznes odporny na kryzys

Franczyzodawca marki Lodolandia rusza z nowym konceptem lodowym. Nadal zamierza rozwijać dotychczasowe marki, które dobrze sobie radzą również w kryzysie.

usługi dla klientów indywidualnych | 26.06.2020

Firma sprzątająca we franczyzie

Franczyzobiorca Domowych Pokojówek będzie budował bazę klientów i pracowników, aby zarabiać na usługach sprzątania domów i mieszkań.

gastronomia | 24.06.2020

Sushi w dostawie

Marka Koku Sushi wprowadza na rynek nowy format swoich lokali, z niższą kwotą inwestycji.

usługi dla klientów indywidualnych | 23.06.2020

Biznes na czasie

Franczyzobiorcy marki UVC-MED będą zarabiać na dezynfekcji pomieszczeń. W dobie strachu przed koronawirusem biznes może być dochodowy.

gastronomia | 22.06.2020

Zdrowe jedzenie z okienka

DIETdrive otwiera restauracje z opcją drive thru, podobnie jak znane sieci fastfoodowe. Tylko zamiast frytek i hamburgera z okienka dostaniemy zdrowy, dietetyczny posiłek.

usługi dla klientów indywidualnych | 21.06.2020

Franczyza z Czech

– Zainteresowanie inwestorów przerosło nasze oczekiwania. Nowi franczyzobiorcy już budują domy motyli Papilonia w Brnie i Lipnie – mówi Zbyněk Černý, założyciel konceptu Papilonia.

usługi dla biznesu | 18.06.2020

Zarabiamy na energii odnawialnej

Odnawialne źródła energii to jedna z najszybciej rosnących branż. Ile można zarobić w tym biznesie?

edukacja | 17.06.2020

Franczyzobiorca dobrze wychowany

Warsztaty savoir vivre’u dla najmłodszych – z taką ofertą wkracza na franczyzowy rynek marka Cool-turalny Maluch.

gastronomia | 13.06.2020

Własne stoisko z lodami

Marka Mini Melts zapowiada, że w tym roku przekroczy liczbę pół tysiąca punktów franczyzowych i partnerskich.

usługi dla biznesu | 10.06.2020

Agencja na plusie

Franczyzobiorcy marki Agencjawirtualna.pl w czasie pandemii nie narzekali na brak pracy. Franczyzodawca twierdzi, że wzrosło też zainteresowanie jego konceptem.

gastronomia | 05.06.2020

Jak się ma kebap w galerii?

Berlin Döner Kebap w ciągu ostatnich trzech tygodni otworzył dwa nowe lokale. Jak wyglądają obroty marki w galeriach handlowych?

edukacja | 04.06.2020

Edukacja on-line zdała egzamin

Franczyzodawca Gigantów Programowania twierdzi, że większość uczniów ocenia zajęcia on-line równie dobrze lub lepiej niż naukę stacjonarną. Czy wybiorą zdalną formę nauczania również po pandemii?

gastronomia | 03.06.2020

Nie dać się kryzysowi

W ostatnich tygodniach koncept Bike Cafe podpisał siedem nowych umów franczyzowych. Czy mobilna kawiarnia to przepis na sukces w trudnych dla gastronomii czasach?

edukacja | 02.06.2020

Przedszkola w czasie wirusa

Prywatne przedszkola, żłobki i szkoły, podobnie jak te państwowe, z powodu koronawirusa przez blisko dwa miesiące świeciły pustkami. Czy teraz to się zmieniło?

finanse i bankowość | 30.05.2020

Franczyza na trudne czasy

Franczyzodawca marki Expander na czas pandemii zwolnił swoich franczyzobiorców z opłat franczyzowych.

turystyka i hotele | 29.05.2020

Hotele wychodzą z pandemii

Od 6 czerwca hotele będą mogły zaproponować gościom pełną ofertę swoich usług. Czy to pomoże zapełnić pokoje?

edukacja | 27.05.2020

Piłka w grze

Franczyzodawca Football Academy mówi, że zainteresowanie jego konceptem w ostatnim czasie mocno wzrosło. Dla nowych licencjobiorców ma promocję na start.

2
3
4
5
następna  
ostatnia