USŁUGI

WGN idzie na rekord
W trzecim kwartale tego roku biura WGN zrealizowały o ponad 30 proc. więcej transakcji niż rok temu. Co tak napędza rynek?
W trzecim kwartale tego roku biura WGN zrealizowały o ponad 30 proc. więcej transakcji niż rok temu. Co tak napędza rynek?

Kebab z niską inwestycją
Franczyzodawca AM AM Kebab zapewnia, że na start w tym biznesie nie potrzeba dużych pieniędzy. A ile można zarobić?

Pizza się nie przejadła
– Wszystkie rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami opieramy m.in. na analizie rynkowej i potencjale sprzedażowym danego miejsca – mówi Rafał Piasecki z Da Grasso.

Ożywienie na rynku nieruchomości
Zachód Nieruchomości notuje wzrost zainteresowania kupujących zarówno na rynku pierwotnym, jak i wtórnym. Franczyzodawca coraz prężniej działa też za granicą.

Dlaczego tak trudno coś sprzedać?
Czym naprawdę jest sprzedaż, jakie emocje towarzyszą obu stronom podczas procesu sprzedaży – o tym rozmawiamy z Joanną Procyszyn, trenerem sprzedaży w Sandler Training.

Franczyza blisko domu
Karol Nowosielski zupełnie przypadkiem trafił na koncept Bafra Kebab. Nie szukał nowej drogi zawodowej. O jego przyszłości zadecydował przypadek.

MBE stawia na firmy
Sieć oferująca m.in. zarządzanie przesyłkami chce mocniej wejść na rynek małych i średnich firm, a potem także dużych spółek.

Fuzja na rynku biur nieruchomości
Freedom Nieruchomości i Investor Nieruchomości połączyły siły. Co to oznacza dla franczyzobiorców?

Apetyt na hot dogi
New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.

Biznes dobrze policzony
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.

Z banku do marketingu
Kamil Pilny rzucił pracę w banku, żeby zostać partnerem Ad Awards. Jak mu idzie biznes?

Franczyzodawca wprowadza pro’kosmetyki
Franczyzodawca Orient Massage & Thai Organic wprowadza własną linię profesjonalnych pro'kosmetyków do masażu z właściwościami odżywczymi, leczniczymi oraz pielęgnacyjnymi.

Zarabiamy na warsztatach kulinarnych
Kulinarne Poddasze organizuje warsztaty kulinarne dla dzieci i dorosłych. Teraz chce podzielić się z franczyzobiorcami swoim pomysłem na biznes.

Nowa marka pizzerii we franczyzie
Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.

Biuro nieruchomości we franczyzie
Sieć nieruchomości Express House niedawno przedstawiła ofertę współpracy a już dopina pierwsze umowy z partnerami.

Logika pomaga w zarabianiu
Akademia Superminds chce rozwijać się najchętniej w miejscowościach liczących powyżej 30 tys. mieszkańców. Kto może prowadzić taki biznes?

Biznes ze smakiem
We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.

Biznes blisko domu
Wystarczy 15 tys. zł wkładu własnego, aby otworzyć biznes pod marką Bafra Kebab. Punkt z kebabem można otworzyć nawet w miejscowości liczącej 5 tys. mieszkańców, gdzie jest mała konkurencja. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?

Japońskie combo
W niecałe dwa lata Marcin Winkel otworzył cztery lokale Sushi Kushi i Ramen Shop.

Inwestujemy w salon tatuażu
Franczyzobiorca Mistrzów Tattoo już po drugim miesiącu działalności zaczął zarabiać. Jak dzisiaj idzie mu biznes?

Biznes, który się liczy
O tym jaka powinna być dobra franczyza bankowa opowiada Sławomir Makowski, dyrektor ds. strategii i rozwoju sieci agencyjnej Alior Banku.