PRZEGLĄD RYNKU

gastronomia | 02.02.2006

Odwołany prezes Wilbo odszedł wcześniej

Jerzy Kunicki, prezes Wilbo (odwołany przez radę nadzorczą), sam zrezygnował ze stanowiska. Miał odejść z końcem marca, ale nie pracuje już od wczoraj. Firma poszukuje kupców na lokale po Pesca Barach.

moda | 01.02.2006

Pierwsza franczyza GAPa

Amerykańska sieć odzieżowa GAP ogłosiła podpisanie pierwszej umowy franczyzowej. Pierwsze sklepy powstaną w Malezji i Singapurze.

dom i ogród | 01.02.2006

Okno na pieniądze

Firma Goran rozwijająca sieć sklepów ze stolarką okienną została nagrodzona złotym medalem na Międzynarodowych Targach Poznańskich Budma 2006.

moda | 31.01.2006

60 nowych sklepów w 2006 r.

Gorsze wyniki finansowe sporo kosztowały akcjonariuszy LPP. Na osłodę spółka obiecuje więcej sklepów i nową markę.

usługi dla konsumentów | 30.01.2006

Radio na Maxxxa

Od dzisiaj Radio Fon zaczyna nadawać jako Radio RMF Maxxx, ponieważ weszło do sieci franczyzowej, którą tworzy osiem stacji radiowych.

art. spożywcze i przemysłowe | 30.01.2006

Wielkie roszady w hurtowej czołówce

Zaostrza się rywalizacja o najlepsze firmy hurtowe w Polsce. W efekcie rosną ich wyceny, a branżę czeka zmiana na pozycji wicelidera.

finanse i bankowość | 29.01.2006

Partner na cały tydzień

Od stycznia placówki partnerskie BPH mają możliwość pracy w soboty, niedziele oraz dni świąteczne. W ostatni weekend wyzwanie podjęło 130 partnerów. Przystąpienie do dobrowolnego programu obsługi weekendowej zadeklarowali już kolejni partnerzy, którzy prowadzą placówki bankowe na licencji BPH.

usługi dla konsumentów | 28.01.2006

Allianz liczy na Swissmed

Towarzystwo Ubezpieczeń Allianz chce rozpocząć bliską współpracę ze świadczącymi usługi medyczne Swissmedem.

moda | 26.01.2006

Skąd ten Reporter? Z naszego Chorzowa

Mariusz Klimek zaczął od drobnego handlu, dziś ma sporą firmę. Przypadek? Szczęście? Raczej konsekwentna koncepcja sprzedaży, ekspozycji i budowy marki.

moda | 24.01.2006

Najpierw Polska, potem zagranica

Mniejsze polskie firmy odzieżowe – Quiosque, Deep, Planeta Mody czy Monarri – wychodzą z cienia. Śladem gigantów międzynarodowych – szwedzkiego H&M czy hiszpańskiej Zary – rozbudowują sieci sklepów w całej Polsce, zapowiadają ekspansję zagraniczną i szykują się do wejścia na giełdę.

moda | 24.01.2006

Kolejna młodzieżowa marka

Czeska marka odzieżowa Exe miała być dostępna u nas wyłącznie w sklepach multibrandowych. Firma zbuduje jednak sporą sieć placówek.

art. spożywcze i przemysłowe | 24.01.2006

Ruszyła rekrutacja polskich kadr

Wejście niemieckiej sieci dyskontów Aldi do Polski jest już tylko kwestią czasu. Właśnie rozpoczęła poszukiwanie kadr.

stacje paliw i art. motoryzacyjne | 23.01.2006

Benzina będzie się rozwijać

Kontrolowana przez Orlen czeska sieć stacji paliwowych Benzina jeszcze w tym kwartale ma się powiększyć o ponad 20 placówek. Wiosną liczyć więc powinna prawie 330 stacji. Benzina planuje unowocześnienie placówek, na co zamierza przeznaczyć prawie 1,3 mld koron.

moda | 23.01.2006

Pierwszy sklep sportowego giganta

Łódzka Manufaktura to pierwsza lokalizacja salonu marki Intersport. Otwarcie centrum handlowego planowane jest na koniec kwietnia 2006.

finanse i bankowość | 23.01.2006

Zapowiedź ekspansji, a może nawet zysków

Strategia Eurobanku zakłada na ten rok rozbudowę sieci, nowe produkty kredytowe oraz inwestycyjne. Na to potrzebny będzie nowy kapitał.

doradztwo i księgowość | 23.01.2006

Finansowanie firmy

- rozmowa z Katarzyną Gniazdek, prezes DGE Bruxelles.

moda | 23.01.2006

Będzie drugie podejście

W marcu prospekt emisyjny, a w maju debiut na warszawskiej giełdzie — takie są plany Intersportu Polska. Przygotowania ruszyły.

moda | 23.01.2006

Eksport zostanie podwojony

Awa, która sieć ubranka.pl buduje od 2000 r., zapowiada ostre przyspieszenie. Dzięki franczyzie i zagranicznej sprzedaży.

moda | 18.01.2006

60 sklepów na koniec 2007 roku

Bartek, producent dziecięcego obuwia z Mińska Mazowieckiego, na koniec przyszłego roku zapowiada zakończenie budowy sieci sklepów franczyzowych.

art. spożywcze i przemysłowe | 16.01.2006

350 sklepów na koniec roku

Sieć sklepów spożywczych, której rozwój wspiera firma dystrybucyjna McLane Polska, chce w tym roku przyłączyć blisko 50 nowych placówek.

  pierwsza
  poprzednia
367
368
370
371
następna  
ostatnia