PRZEGLĄD RYNKU

MBE stawia na firmy
Sieć oferująca m.in. zarządzanie przesyłkami chce mocniej wejść na rynek małych i średnich firm, a potem także dużych spółek.
Sieć oferująca m.in. zarządzanie przesyłkami chce mocniej wejść na rynek małych i średnich firm, a potem także dużych spółek.

Najpierw klient, później franczyzobiorca
Zanim Michał Peksa został franczyzobiorca LucArt, sam robił w sklepach tej sieci zakupy. Jak ocenia markę patrząc na nią z drugiej strony lady?

Fuzja na rynku biur nieruchomości
Freedom Nieruchomości i Investor Nieruchomości połączyły siły. Co to oznacza dla franczyzobiorców?

Apetyt na hot dogi
New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.

Biznes dobrze policzony
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.

Z banku do marketingu
Kamil Pilny rzucił pracę w banku, żeby zostać partnerem Ad Awards. Jak mu idzie biznes?

Franczyzodawca wprowadza pro’kosmetyki
Franczyzodawca Orient Massage & Thai Organic wprowadza własną linię profesjonalnych pro'kosmetyków do masażu z właściwościami odżywczymi, leczniczymi oraz pielęgnacyjnymi.

Zarabiamy na warsztatach kulinarnych
Kulinarne Poddasze organizuje warsztaty kulinarne dla dzieci i dorosłych. Teraz chce podzielić się z franczyzobiorcami swoim pomysłem na biznes.

Second hand ma się dobrze
VIVE Profit chce zakończyć ten rok z siecią liczącą sto sklepów. Czy jest już blisko tej liczby?

Nowa marka pizzerii we franczyzie
Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.

Wierzę w ten biznes
Marek Sawa zwyciężył w konkursie na Top Franczyzobiorcę w kategorii ambasador marki. Prowadzi dwa sklepy Bricomarché, niedługo otwiera trzeci.

Biuro nieruchomości we franczyzie
Sieć nieruchomości Express House niedawno przedstawiła ofertę współpracy a już dopina pierwsze umowy z partnerami.

Logika pomaga w zarabianiu
Akademia Superminds chce rozwijać się najchętniej w miejscowościach liczących powyżej 30 tys. mieszkańców. Kto może prowadzić taki biznes?

Biznes ze smakiem
We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.

Stabilny biznes
– Średni czas obecności w naszej sieci wynosi aż 17 lat – mówi Bartłomiej Tarłowski, menedżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej Intermarché i Bricomarché.

Optyk potrzebny na co dzień
Katarzyna Graczyk przed pięcioma laty została pierwszą franczyzobiorczynią marki Dobre Oko. Czy nie żałuje tej decyzji?

Doświadczony franczyzobiorca
Kamil Smętek prowadzi własny biznes już 15 lat. Zaczynał od kierowania piekarnią, ale po latach postanowił zdywersyfikować działalność. Ze względu na podobieństwo wybrał branżę spożywczą i model franczyzowy Stokrotki. W czerwcu otworzył trzeci sklep.

Gatta wyszła na prostą
– Postępowanie restrukturyzacyjne zmierza ku końcowi. Układ z wierzycielami spółki został podpisany – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.

Biznes blisko domu
Wystarczy 15 tys. zł wkładu własnego, aby otworzyć biznes pod marką Bafra Kebab. Punkt z kebabem można otworzyć nawet w miejscowości liczącej 5 tys. mieszkańców, gdzie jest mała konkurencja. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?

Japońskie combo
W niecałe dwa lata Marcin Winkel otworzył cztery lokale Sushi Kushi i Ramen Shop.

Inwestujemy w salon tatuażu
Franczyzobiorca Mistrzów Tattoo już po drugim miesiącu działalności zaczął zarabiać. Jak dzisiaj idzie mu biznes?