Forum: Sławomir- Szczecin 1475

Anonim 22.01.2004 *.acx.pl

Zainwestuje kilkaset tysięcy zł.Może ktoś podzieli się swoimi doświadczeniami i doradztwem - nie wykluczam żadnych propozcyji.Pozdrawiam Forumowiczów.

Obserwator 22.01.2004 *.cl149.neoplus.adsl.tpnet.pl

Najprościej wszystko dać na lokatę rentierską do banku.
Swoją drogą ciekawi mnie jak ktoś dochodzi do takich pieniędzy nie mając doświadczenia w biznesie - zapytanie na forum świadczy raczej o tym, że się jest nie "Anonimem" ale "Amatorem".

sławomir 22.01.2004 *.acx.pl

Twoje założenie, że nie mam doświadczenia jest odpowiedzią na pytanie które sobie sam zadałeś i sam odpowiedziałeś.Od 15 lat prowadzę firmę ( branża nieruchomości - 15 osób na etacie ) więc coś już chyba się nauczylem.A moje zapytanie dotyczyło chęci zapoznania się z doświadczeniami innych osób z innych branż.Być może zdywersyfikuje swoję inwestycje.I to wszystko na nurtujący Cię temat.Takie niezrozumiałe?...

Michał 22.01.2004 *.pa98.rodlo.sdi.tpnet.pl

Sugeruję Ci nie patrzeć tylko na kwotę inwestycji tylko na branżę w której chcesz działać. Ja wybrałem SNC - ponieważ nie jest zatrudny w zarządzaniu. Tylko, że warto mieć kilka sklepów (mam 3), bo w większej skali łatwiej sobie radzić z zatowarowywaniem.

aristo 06.02.2004 *.34-moc-3.acn.waw.pl

Proponuję wejść w biznes nie wymagający dużych nakładów finansowych. Zapraszam do lektury naszego systemu, który jest opisany w KATALOGU FIRM. W razie pytan prosze o kontakt telefoniczny 505 121 379. Na prosbe wysle Panu zdjecia naszych stoisk oraz szczogolowe informacje, pozdrawiam
Jakub Majoch

XXX 18.02.2004 *.217.8.179.146

Proponuję przejęcie Autoryzowanego Punktu Sprzedaży w Szczecinie na dobrych warunkach kontakt: wspolpraca@tele-hit.com.pl odpowiem na każde pytanie

idol 18.02.2004 *.pi99.koscierzyna.sdi.tpnet.pl

do xxx jakie masz zadłużenie skoro chcesz tego się pozbyć już wyłudzili od ciebie całą kase , znam ich metody oni zarabiają na agentach a nie na sprzedaży