Subway

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Każda restauracja Subway® na świecie jest własnością franczyzobiorcy. Pyszne sandwicze, przygotowane zgodnie z życzeniem klienta i na jego oczach, są oferowane w ponad 130 restauracjach w Polsce. Kanapki komponowane są ze świeżych warzyw, mięs i wędlin, na świeżo wypiekanym pieczywie. Oprócz nich znajdziemy w ofercie również pyszne sałatki, wrapy, ciasteczka oraz ciepłe bądź zimne napoje.
Sukces restauracji napędzany jest jej perfekcyjnym działaniem, wybraną przez nas lokalizacją, ale przede wszystkim zaangażowaniem franczyzobiorcy i jego zespołu. Nie musisz mieć doświadczenia, aby uzyskać zgodę na zakup licencji. Mamy je mamy zarówno w kwestii otwierania jak i funkcjonowania restauracji. Zaangażowanie franczyzobiorcy, jego energia, jest tym, co nadaje każdej restauracji ducha i prowadzi ją do sukcesu.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
139 restauracji w Polsce, ponad 40 tys. restauracji na świecie
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Kiedy już zostaniesz franczyzobiorcą, możesz liczyć na naszą pomoc przy:
- wyborze lokalizacji,
- negocjowaniu umowy najmu,
- projektowaniu restauracji,
- uzyskaniu listy oficjalnych dostawców wszystkich urządzeń,
- otrzymaniu dwutygodniowego szkolenia dla franczyzobiorców i dodatkowych źródeł informacji,
- szkoleniu zespołu restauracyjnego podczas otwarcia restauracji i jak również po otwarciu.
Jako franczyzobiorca odpowiadasz za swoją firmę, a także za restaurację. Firma Subway® będzie wspierać Twój biznes w każdym aspekcie i przekaże Ci swoje ponad 40-letnie doświadczenie. Oto kilka przykładów wsparcia:
- zatwierdzeni dostawcy produktów w celu zagwarantowania jakości i ceny,
- podręcznik operacyjny zawierający pełne informacje w jaki sposób prowadzić restaurację,
- comiesięczne oceny w Twojej restauracji, które pomagają zwiększyć sprzedaż,
- raporty pokazujące wyniki restauracji w czasie rzeczywistym, które pomagają w pełni kontrolować biznes,
- oceny obsługi klienta i propozycje ulepszeń,
- dodatkowe indywidualne wsparcie.
Całe nasze wsparcie służy wspólnemu celowi - zwiększeniu sprzedaży i rentowności. Dzięki między innymi tym cechom marka Subway® stała się największą gastronomiczną siecią franczyzową na świecie. Należy pamiętać, że założenie własnej firmy to ważna decyzja w Twoim życiu, ponieważ wpływa na wiele jego aspektów. Ale to Twój wybór, Twoja decyzja i Twoja szansa. Subway® jest zarejestrowanym znakiem towarowym Subway IP Inc. ©2017 Subway IP Inc.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- przybliżona kwota inwestycji waha się między od 515 tysięcy złotych. Kwota zależna jest od wielu czynników, takich jak lokalizacja, wielkości restauracji oraz dostosowanie lokalu,
- opłata Wstępna: Koszt pierwszej licencji franczyzowej to 7,5 tys. euro, a każdej następnej 3,75 tys. euro. Licencja może zostać sprzedana tylko osobie fizycznej. Jej ważność to 2 lata do momentu kupna licencji oraz 20 lat od momentu, gdy restauracja zaczyna funkcjonować,
- opłata Bieżąca: 8 proc. od obrotu,
- opłata Marketingowa: 4,5 proc. od obrotu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- szukamy kandydatów z sercem do biznesu i chęcią zdobywania nowych umiejętności, które pomogą im rozpocząć i rozwinąć działalność,
- każdy franczyzobiorca musi uczestniczyć w dwutygodniowym szkolenia w języku angielskim w Wielkiej Brytanii lub Stanach Zjednoczonych,
- naszym podstawowym wymaganiem jest perfekcyjne funkcjonowanie restauracji zgodnie z podręcznikiem operacyjnym,
- franczyza Subway® specjalizuje się w tworzeniu doskonałych sandwiczy. Tak dobrych i wyjątkowych, że wielu naszych klientów stało się franczyzobiorcami, ponieważ po prostu wierzyli w produkt.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Subway International B.V.
Subway® Central & Eastern European Area Office, Jankovcova 1603/47a, 170 00 Praga 7, Czechy
+800 112 4063 (English, Polski, Česky - numer bezpłatny)
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Zgłoś swoje zainteresowanie poprzez ankietę na naszej stronie (przejdź do niej) lub po prostu napisz do nas na adres e-mail furstova_d@subway.com.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Ruszyły targi i konferencje! Zarezerwuj czas na warszawskie Targi Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki, 15-17 października.
Supermarki na Targach Franczyza! Wyjątkowo dużo pomysłów na biznes przyjedzie w tym roku z zagranicy. Będzie w czym wybierać.
Już w październiku Targi Franczyza. Kandydaci na przedsiębiorców będą mogli wybierać spośród 200 konceptów franczyzowych. Sprawdź, jakie marki spotkasz w Pałacu Kultury i Nauki.
Znany słowacki hokeista Peter Frühauf zainwestował wraz z żoną we franczyzę Subwaya. Czemu wybrali właśnie tę markę?
W styczniowym numerze miesięcznika "FRANCHISING" prezentujemy 25 sprawdzonych pomysłów na zyskowną knajpę, kawiarnię, pizzerię i lodziarnię we franczyzie.

Otwieramy – stwierdzili przedsiębiorcy z branży gastronomicznej i hotelarskiej. Pomimo zakazu niektórzy zaczynają odmrażać swoje biznesy. Także franczyzowe.
– Nie wymagamy od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia w biznesie ani w gastronomii – mówi Piotr Greczanowski, menedżer ds. rozwoju restauracji Chinkalnia.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” zapowiada wprowadzenie w tym roku nowego formatu lodziarni.
Domino's Pizza Poland przejmuje sieć pizzerii Dominium.
Posiłki dostarczane do firm – na tym będą zarabiać franczyzobiorcy marki Zjedz. Nie muszą gotować, za to muszą zbudować bazę klientów.

Teraz można zostać franczyzobiorcą inwestując jedynie 27 000 zł netto. W tym jest już wliczone zatowarowanie!
Jak pokonać wirusa, który niszczy restauracje? Wyjaśnia Marcin Ciesielski, prezes Mastergrupy, do której należy sieć pizzerii Stopiątka i Stopiątka Fabbrica.
Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Żaden z partnerów i franczyzobiorców Crazy Bubble nie zamknął biznesu w pandemicznym roku. Co więcej – marka zaczęła rozwój zagraniczny.
Pizza Hut szuka franczyzobiorców, którzy docelowo chcieliby poprowadzić więcej niż jeden lokal. Ile trzeba zainwestować w międzynarodowy koncept?
Są biznesy, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie. Dodatkowe źródło dochodów zabezpiecza budżet domowy i zwiększa bezpieczeństwo finansowe.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.