Ministerstwo Śledzia i Wódki

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jesteśmy jedną z najprężniej rozwijających się sieci gastronomicznych w Polsce. Ministerstwo Śledzia i Wódki to sieć gastro - barów cechujących się unikalnym wystrojem, dla którego inspiracją są czasy PRL. Wyróżnia nas przede wszystkim jakość, którą oferujemy nawet najbardziej wymagającym klientom, szeroki asortyment naszego menu oraz przystępne ceny serwowanych przez nas drinków, szotów i jedzenia. Od zawsze wyznajemy zasadę, że miejsce tworzą ludzie - zarówno pracownicy jak i klienci. Tworzymy miejsce z klimatem, do którego chętnie się wraca. Zapraszamy do współpracy!
JEDNOSTKI WŁASNE
- Gliwice, ul.Raciborska 2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- Bełchatów, ul. Plac Narutowicza 16
- Bydgoszcz, ul. Stary Rynek 25
- Bytom, ul. Rynek 4
- Ciechanów, ul. 11 Pułku Ułanów Legionowych 19
- Częstochowa, ul. Śląska 7
- Ełk, ul. Nadjeziorna 1a
- Gdańsk, Targ Drzewny 3
- Jastrzębie Zdrój, ul. Mazowiecka 4 PU-2
- Katowice, ul. Mariacka 4
- Kielce, ul. Leonarda 16/3
- Kielce, ul. Leonarda 15
- Kraków, Sławkowska 10
- Legnica, Rynek 34
- Lublin, ul. Przechodnia 4
- Łódź, ul. Piotrkowska 84
- Łódź, ul. Piotrkowska 111
- Mińsk Mazowiecki, ul. Plac Jana Kilińskiego 1
- Opoczno, 17 Stycznia 4
- Opole, ul. Rynek 32
- Piotrków Trybunalski, ul. Sieradzka 4
- Płock, ul. Grodzka 5
- Poznań, ul. Stary Rynek 90
- Radom, ul. Żeromskiego 33
- Rybnik, Rynek 4
- Skierniewice, ul. Senatorska 1
- Sosnowiec, ul. Małachowskiego 32
- Starachowice, ul. Marszałka Piłsudskiego 103
- Suwałki, Kościuszki 54
- Tarnowskie Góry, ul. Dolna 1
- Tomaszów Mazowiecki, Plac Kościuszki 17
- Toruń, Rynek Staromiejski
- Tychy, ul. Jana Pawła II 10
- Warszawa, ul. Foksal 18
- Wrocław, Rzeźnicza 34
- Września, Fabryczna 22
- Zabrze, ul. Wolności 259 b
- Żory, ul. Rynek 4
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- opatentowana, znana w całej Polsce marka + know how,
- wsparcie dla Franczyzobiorcy od momentu podpisania umowy i w trakcie jej trwania,
- pomoc managera sieci 24/7 przez cały okres trwania umowy,
- pomoc przy projektach technicznych,
- projekt aranżacji wnętrza lokalu oraz rozwiązania minimalizujące koszty wystroju,
- tworzenie projektów wizualnych na potrzeby lokalu przez nasz Dział Graficzny,
- pozycjonowanie lokalu w Google Adwords,
- promowanie lokalu oraz wydarzeń na platformie facebook,
- intensywne kampanie reklamowe tworzone przez nasz Dział Marketingu,
- akcje reklamowe i marketingowe (ulotki, plakaty, talony, wizytówki)
- koszulki sygnowane logiem MŚiW dla personelu,
- prowadzenie fanpage oraz strony www przez cały okres trwania umowy,
- pomoc w zaplanowaniu dostaw towarów,
- przekazanie receptur naszych dań,
- własna receptura na nalewki: cytrynówkę oraz krówkę (te produkty stały się wręcz kultowe),
- szkolenie z zakresu przygotowania dań, szotów, drinków oraz obsługi klienta,
- receptury na nowe szoty, drinki oraz potrawy,
- szkolenia barmańskie z największymi firmami alkoholowymi w Polsce,
- dostawy szkła (kieliszki, shorty, longi, pokale do piwa),
- pomoc przy wyborze lokalu,
- gadżety firmowe sygnowane logiem MŚiW (smycze, parasole, leżaki, otwieracze itp.) przez cały okres trwania umowy,
- zniżki /dla sieci/ u dostawców na cały asortyment alkoholi oraz napoi bezalkoholowych,
- część wystroju lokalu (obrazy, tabliczki, neony) oraz reklama zewnętrzna na budynku,
- na prośbę właściciela lokalu wysyłamy na okres od 1-2 tygodni Naszego szkoleniowca, aby wdrożył ekipę pubu w standardy sieci,
- przynależność do forum franczyzowego,
- dostęp do aplikacji mobilnej MŚiW,
- sieciowy adres email miasto@msiw.eu
- pomoc prawna.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- koszty uruchomienia zależą od wielkości lokalu gastronomicznego, jego przystosowania i lokalizacji,
- przykładowo lokal o powierzchni ok. 80 mkw. to przeciętny koszt 75 000 zł,
- opłata wstępna - jednorazowa , obejmująca licencję + wyżej wymienione wsparcie to: 3000 zł netto,
- opłata franczyzowa po 3 miesięcznym okresie promocyjnym - 1075 zł netto miesięcznie,
- franczyzodawca nie pobiera opłat od obrotu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- utrzymanie standardów sieci (serwowanie jedzenia, drinków, szotów, obsługa barmańska),
- dostosowanie się do zaleceń sieci odnośnie zakupu produktów typu: coca-cola, napoje alkoholowe, produkty spożywcze,
- dbanie o wizerunek firmy,
- utrzymanie lokalu w podobnym klimacie jak lokale, które już powstały,
- odtwarzanie muzyki lat 70, 80, 90,
- uczestniczenie w forum franczyzowym na platformie facebook,
- dostępność lokalu dla klientów przez cały tydzień od godzin rannych lub popołudniowych,
- wyrażenie zgody na kontrole jakości przeprowadzane przez pracownika sieci,
- uczestniczenie w promocji stałej dla studentów,
- uczestniczenie w promocjach tygodniowych dla klientów,
- terminowe wpłaty opłaty franczyzowej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Anna Kupidura - dyrektor operacyjny ds. rozwoju sieci franczyza@msiw.eu
tel. 730 950 953
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Otwieramy – stwierdzili przedsiębiorcy z branży gastronomicznej i hotelarskiej. Pomimo zakazu niektórzy zaczynają odmrażać swoje biznesy. Także franczyzowe.
Dwa dni wybieraliśmy pomysły na biznes. W sobotę 17X ze względu na rygor czerwonej strefy targi zostały odwołane. Przeczytaj relację z dwóch dni targowych.
W piątek ostatni dzień Targów Franczyza w PKiN w Warszawie. Organizator zapewnił odwiedzającym bezpieczeństwo, spełniając najsurowsze rygory sanitarne. Przyjdź i bezpiecznie wybierz biznes dla siebie!
Już w październiku Targi Franczyza. Kandydaci na przedsiębiorców będą mogli wybierać spośród 200 konceptów franczyzowych. Sprawdź, jakie marki spotkasz w Pałacu Kultury i Nauki.
Przez trzy dni targów, na dwóch piętrach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, kilka tysięcy gości wybierało pomysły na własny biznes.

– Nie wymagamy od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia w biznesie ani w gastronomii – mówi Piotr Greczanowski, menedżer ds. rozwoju restauracji Chinkalnia.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” zapowiada wprowadzenie w tym roku nowego formatu lodziarni.
Domino's Pizza Poland przejmuje sieć pizzerii Dominium.
Posiłki dostarczane do firm – na tym będą zarabiać franczyzobiorcy marki Zjedz. Nie muszą gotować, za to muszą zbudować bazę klientów.
Teraz można zostać franczyzobiorcą inwestując jedynie 27 000 zł netto. W tym jest już wliczone zatowarowanie!

Jak pokonać wirusa, który niszczy restauracje? Wyjaśnia Marcin Ciesielski, prezes Mastergrupy, do której należy sieć pizzerii Stopiątka i Stopiątka Fabbrica.
Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Żaden z partnerów i franczyzobiorców Crazy Bubble nie zamknął biznesu w pandemicznym roku. Co więcej – marka zaczęła rozwój zagraniczny.
Pizza Hut szuka franczyzobiorców, którzy docelowo chcieliby poprowadzić więcej niż jeden lokal. Ile trzeba zainwestować w międzynarodowy koncept?
Są biznesy, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie. Dodatkowe źródło dochodów zabezpiecza budżet domowy i zwiększa bezpieczeństwo finansowe.
Franczyzodawcy marki Falla nie tylko otwierają kolejne wegańskie restauracje. Uruchomili również nowy koncept.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.