Ministerstwo Śledzia i Wódki
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jesteśmy największą siecią franczyzową gastro-pubów w Polsce.
Ministerstwo Śledzia i Wódki cechuje się unikalnym wystrojem, dla którego inspiracją są czasy PRL. Wyróżnia nas przede wszystkim jakość, którą oferujemy nawet najbardziej wymagającym klientom, szeroki asortyment naszego menu oraz przystępne ceny serwowanych przez nas drinków, szotów i jedzenia. Od zawsze wyznajemy zasadę, że miejsce tworzą ludzie - zarówno pracownicy jak i klienci. Tworzymy miejsce z klimatem, do którego chętnie się wraca.
Zapraszamy do współpracy!
JEDNOSTKI WŁASNE
- Gliwice, Raciborska 2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
41
-
Bełchatów, Plac Narutowicza 16
-
Brzeg, Bolesława Chrobrego 17
-
Ciechanów, 11 Pułku Ułanów Legionowych 19
-
Częstochowa, Śląska 7
-
Ełk, Nadjeziorna 1a
-
Gdańsk, Targ Drzewny 3
-
Jastrzębie Zdrój, Mazowiecka 4 PU-2
-
Katowice, Mariacka 4
-
Kielce, Leonarda 16/3
-
Kielce, Leonarda 15
-
Kraków, Sławkowska 10
-
Legnica, Rynek 34
-
Leszno, Rynek 18
-
Lublin, Przechodnia 4
-
Łomża, Aleja Legionów 60 B
-
Łódź, Piotrkowska 84
-
Łódź, Piotrkowska 111
-
Mińsk Mazowiecki, Plac Jana Kilińskiego 1
-
Opoczno, 17 Stycznia 4
-
Opole, Rynek 32
-
Piotrków Trybunalski, Sieradzka 4
-
Płock, Grodzka 5
-
Płońsk, Plac 15 Sierpnia 19
-
Poznań, Stary Rynek 90
-
Puck, Młyńska 3
-
Radom, Żeromskiego 29
-
Radomsko, Krakowska 19
-
Skierniewice, Senatorska 1
-
Słupsk, Henryka Sienkiewicza 21
-
Sosnowiec, Małachowskiego 32
-
Suwałki, Kościuszki 54
-
Tarnowskie Góry, Dolna 1
-
Tomaszów Mazowiecki, Plac Kościuszki 17
-
Toruń, Rynek Staromiejski
-
Tychy, Jana Pawła II 10
-
Warszawa, Foksal 18
-
Warszawa, Nowogrodzka 22
-
Wrocław, Rzeźnicza 34
-
Wrocław, Rynek 7
-
Września, Fabryczna 22
-
Zabrze, Wolności 259
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- opatentowana, znana w całej Polsce marka + know how,
- wsparcie dla Franczyzobiorcy od momentu podpisania umowy i w trakcie jej trwania,
- pomoc managera sieci 24/7 przez cały okres trwania umowy,
- pomoc przy projektach technicznych,
- projekt aranżacji wnętrza lokalu oraz rozwiązania minimalizujące koszty wystroju,
- tworzenie projektów wizualnych na potrzeby lokalu przez nasz Dział Graficzny,
- pozycjonowanie lokalu w Google Adwords,
- promowanie lokalu oraz wydarzeń na platformie facebook,
- intensywne kampanie reklamowe tworzone przez nasz Dział Marketingu,
- akcje reklamowe i marketingowe (ulotki, plakaty, talony, wizytówki)
- koszulki sygnowane logiem MŚiW dla personelu,
- prowadzenie fanpage oraz strony www przez cały okres trwania umowy,
- pomoc w zaplanowaniu dostaw towarów,
- przekazanie receptur naszych dań,
- własna receptura na nalewki: cytrynówkę oraz krówkę (te produkty stały się wręcz kultowe),
- szkolenie z zakresu przygotowania dań, szotów, drinków oraz obsługi klienta,
- receptury na nowe szoty, drinki oraz potrawy,
- szkolenia barmańskie z największymi firmami alkoholowymi w Polsce,
- dostawy szkła (kieliszki, shorty, longi, pokale do piwa),
- pomoc przy wyborze lokalu,
- gadżety firmowe sygnowane logiem MŚiW (smycze, parasole, leżaki, otwieracze itp.) przez cały okres trwania umowy,
- zniżki /dla sieci/ u dostawców na cały asortyment alkoholi oraz napoi bezalkoholowych,
- część wystroju lokalu (obrazy, tabliczki, neony) oraz reklama zewnętrzna na budynku,
- na prośbę właściciela lokalu wysyłamy na okres od 1-2 tygodni Naszego szkoleniowca, aby wdrożył ekipę pubu w standardy sieci,
- przynależność do forum franczyzowego,
- dostęp do aplikacji mobilnej MŚiW,
- sieciowy adres email miasto@msiw.eu
- pomoc prawna.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- koszty uruchomienia zależą od wielkości lokalu gastronomicznego, jego przystosowania i lokalizacji,
- przykładowo lokal o powierzchni ok. 80 mkw. to przeciętny koszt 80 000 zł,
- opłata wstępna - jednorazowa, obejmująca licencję + wyżej wymienione wsparcie to: 4000 zł netto,
- opłata franczyzowa po 2 miesięcznym okresie promocyjnym - 1150 zł netto miesięcznie,
- franczyzodawca nie pobiera opłat od obrotu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- utrzymanie standardów sieci (serwowanie jedzenia, drinków, szotów, obsługa barmańska),
- dostosowanie się do zaleceń sieci odnośnie zakupu produktów typu: coca-cola, napoje alkoholowe, produkty spożywcze,
- dbanie o wizerunek firmy,
- utrzymanie lokalu w podobnym klimacie jak lokale, które już powstały,
- odtwarzanie muzyki lat 70, 80, 90,
- uczestniczenie w forum franczyzowym na platformie facebook,
- dostępność lokalu dla klientów przez cały tydzień od godzin rannych lub popołudniowych,
- wyrażenie zgody na kontrole jakości przeprowadzane przez pracownika sieci,
- uczestniczenie w promocji stałej dla studentów,
- uczestniczenie w promocjach tygodniowych dla klientów,
- terminowe wpłaty opłaty franczyzowej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma MSW sp. z o.o. (ul. Raciborska 2, 44-100 Gliwice). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Ministerstwo Śledzia i Wódki oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie msiw.eu.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Sobota 16 października to ostatni dzień Targów Franczyza 2021. Skorzystajcie z okazji, przyjdźcie do Pałacu Kultury i Nauki i wybierzcie biznes dla siebie!
15 października to kolejny dzień Targów Franczyza. Ci, którzy szukają pomysłu na biznes mają okazję spotkać w jednym miejscu przedstawicieli wielu znanych marek franczyzowych.
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
Na Targach Franczyza 15 i 16 marca nie zabraknie gastronomii. I tej sezonowej, i tej całorocznej.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.