Ministerstwo Śledzia i Wódki

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Jesteśmy jedną z najprężniej rozwijających się sieci gastronomicznych w Polsce. Ministerstwo Śledzia i Wódki to sieć gastro - barów  cechujących się unikalnym wystrojem, dla którego inspiracją są czasy PRL. Wyróżnia nas przede wszystkim jakość, którą oferujemy nawet najbardziej wymagającym klientom, szeroki asortyment naszego menu oraz przystępne ceny serwowanych przez nas drinków, szotów i jedzenia. Od zawsze wyznajemy zasadę, że miejsce tworzą ludzie - zarówno pracownicy jak i klienci. Tworzymy miejsce z klimatem, do którego chętnie się wraca. Zapraszamy do współpracy!

JEDNOSTKI WŁASNE

  1. Gliwice, ul.Raciborska 2
  2. Jastrzębie Zdrój, ul. Mazowiecka 4 PU-2

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

  1. Bełchatów, ul. Plac Narutowicza 16
  2. Bydgoszcz, ul. Stary Rynek 25
  3. Bytom, ul. Rynek 4
  4. Ciechanów, ul. 11 Pułku Ułanów Legionowych 19 
  5. Częstochowa, ul. Śląska 7
  6. Ełk, ul. Nadjeziorna 1a
  7. Gdańsk, Targ Drzewny 3
  8. Katowice, ul. Mariacka 4
  9. Kielce, ul. Leonarda 16/3
  10. Kielce, ul. Leonarda 15
  11. Kraków, Sławkowska 10 
  12. Legnica, Rynek 34
  13. Lublin, ul. Przechodnia 4
  14. Łódź, ul. Piotrkowska 84
  15. Łódź, ul. Piotrkowska 111
  16. Mińsk Mazowiecki, ul. Plac Jana Kilińskiego 1
  17. Opoczno, 17 Stycznia 4
  18. Opole, ul. Rynek 32
  19. Piotrków Trybunalski, ul. Sieradzka 4
  20. Płock, ul. Grodzka 5
  21. Poznań, ul. Stary Rynek 90
  22. Radom, ul. Żeromskiego 33
  23. Rybnik, Rynek 4
  24. Skierniewice, ul. Senatorska 1
  25. Sosnowiec, ul. Małachowskiego 32
  26. Starachowice, ul. Marszałka Piłsudskiego 103
  27. Suwałki, Kościuszki 54
  28. Tarnowskie Góry, ul. Dolna 1
  29. Tomaszów Mazowiecki, Plac Kościuszki 17
  30. Toruń, Rynek Staromiejski
  31. Tychy, ul. Jana Pawła II 10
  32. Wrocław, Rzeźnicza 34
  33. Września, Fabryczna 22
  34. Zabrze, ul. Wolności 259 b
  35. Żory, ul. Rynek 4
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • opatentowana marka + know how,
  • wsparcie dla franczyzobiorcy od momentu podpisania umowy i w trakcie jej trwania,
  • pomoc przy projektach technicznych,
  • projekt aranżacji wnętrza lokalu oraz rozwiązania minimalizujące koszty wystroju,
  • akcje reklamowe i marketingowe (ulotki, plakaty, talony)
  • prowadzenie fanpage oraz strony www (dostępny grafik sieci) przez cały okres trwania umowy
  • pomoc w zaplanowaniu dostaw towarów,
  • przekazanie receptur naszych dań,
  • szkolenie z zakresu przygotowania dań oraz obsługi klienta,
  • pomoc przy wyborze lokalu,
  • gadżety firmowe sygnowane logiem MSiW przez (cały okres trwania umowy),
  • zniżki /dla sieci/ u dostawców na cały asortyment alkoholi oraz napoi bezalkohowych,
  • część wystroju lokalu (obrazy, tabliczki, neony) oraz reklama zewnętrzna na budynku,
  • użyczenie sprzętu agd /lodówka,zamrażarka/,
  • na prośbę właściciela lokalu wysyłamy na okres od 1-2 tygodni Naszego najlepszego, pracownika, aby wdrożył ekipę pubu w standardy sieci,
  • oklejenie na koszt franczyzodawcy jednego samochodu franczyzobiorcy w "barwy" Ministerstwa Śledzia i Wódki,
  • przynależność do forum franczyzowego.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • koszty uruchomienia zależą od wielkości lokalu gastronomicznego, jego przystosowania i lokalizacji,
  • przykładowo lokal o powierzchni ok. 60 mkw. to przeciętny koszt 55 tys. zł,
  • opłata wstępna, obejmująca licencję + wyżej wymienione wsparcie to: 3 tys.zł netto,
  • opłata franczyzowa - 1 tys. zł netto miesięcznie,
  • franczyzodawca nie partycypuje w zyski franczyzobiorcy.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • utrzymanie standardów sieci (serwowanie jedzenia, drinków, shotów, obsługa barmańska),
  • dostosowanie się do zaleceń sieci odnośnie zakupu produktów typu: coca-cola, napoje alkoholowe, produkty spożywcze,
  • dbanie o wizerunek firmy,
  • utrzymanie lokalu w podobnym klimacie jak lokale, które juz powstały,
  • odtwarzanie muzyki lat 70, 80, 90,
  • uczestniczenie w forum franczyzowym na facebooku,
  • dostępność lokalu dla klientów przez cały tydzień od godzin rannych lub popołudniowych,
  • wyrażenie zgody na kontrole jakości przeprowadzane przez pracownika sieci,
  • uczestniczenie w promocji stałej dla studentów,
  • uczestniczenie w promocjach tygodniowych dla klientów,
  • terminowe wpłaty opłaty franczyzowej.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

MSW Sp. z o.o.

ul. Raciborska 2, 44-100 Gliwice

franczyza@msiw.eu

msiw.eu

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Anna Kupidura - dyrektor operacyjny ds. rozwoju sieci franczyza@msiw.eu

tel. 730 950 953

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Ministerstwo Śledzia i Wódki.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.