Ministerstwo Śledzia i Wódki

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Jesteśmy jedną z najprężniej rozwijających się sieci gastronomicznych w Polsce. Ministerstwo Śledzia i Wódki to sieć gastro - barów  cechujących się unikalnym wystrojem, dla którego inspiracją są czasy PRL. Wyróżnia nas przede wszystkim jakość, którą oferujemy nawet najbardziej wymagającym klientom, szeroki asortyment naszego menu oraz przystępne ceny serwowanych przez nas drinków, szotów i jedzenia. Od zawsze wyznajemy zasadę, że miejsce tworzą ludzie - zarówno pracownicy jak i klienci. Tworzymy miejsce z klimatem, do którego chętnie się wraca. Zapraszamy do współpracy!

JEDNOSTKI WŁASNE

  1. Gliwice, ul.Raciborska 2

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

  1. Bełchatów, ul. Plac Narutowicza 16
  2. Bydgoszcz, ul. Stary Rynek 25
  3. Bytom, ul. Rynek 4
  4. Ciechanów, ul. 11 Pułku Ułanów Legionowych 19 
  5. Częstochowa, ul. Śląska 7
  6. Ełk, ul. Nadjeziorna 1a
  7. Gdańsk, Targ Drzewny 3
  8. Jastrzębie Zdrój, ul. Mazowiecka 4 PU-2
  9. Katowice, ul. Mariacka 4
  10. Kielce, ul. Leonarda 16/3
  11. Kielce, ul. Leonarda 15
  12. Kraków, Sławkowska 10 
  13. Legnica, Rynek 34
  14. Lublin, ul. Przechodnia 4
  15. Łódź, ul. Piotrkowska 84
  16. Łódź, ul. Piotrkowska 111
  17. Mińsk Mazowiecki, ul. Plac Jana Kilińskiego 1
  18. Opoczno, 17 Stycznia 4
  19. Opole, ul. Rynek 32
  20. Piotrków Trybunalski, ul. Sieradzka 4
  21. Płock, ul. Grodzka 5
  22. Poznań, ul. Stary Rynek 90
  23. Radom, ul. Żeromskiego 33
  24. Rybnik, Rynek 4
  25. Skierniewice, ul. Senatorska 1
  26. Sosnowiec, ul. Małachowskiego 32
  27. Starachowice, ul. Marszałka Piłsudskiego 103
  28. Suwałki, Kościuszki 54
  29. Tarnowskie Góry, ul. Dolna 1
  30. Tomaszów Mazowiecki, Plac Kościuszki 17
  31. Toruń, Rynek Staromiejski
  32. Tychy, ul. Jana Pawła II 10
  33. Warszawa, ul. Foksal 18
  34. Wrocław, Rzeźnicza 34
  35. Września, Fabryczna 22
  36. Zabrze, ul. Wolności 259 b
  37. Żory, ul. Rynek 4
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • opatentowana, znana w całej Polsce marka + know how,
  • wsparcie dla Franczyzobiorcy od momentu podpisania umowy i w trakcie jej trwania,
  • pomoc managera sieci 24/7 przez cały okres trwania umowy,
  • pomoc przy projektach technicznych,
  • projekt aranżacji wnętrza lokalu oraz rozwiązania minimalizujące koszty wystroju,
  • tworzenie projektów wizualnych na potrzeby lokalu przez nasz Dział Graficzny,
  • pozycjonowanie lokalu w Google Adwords,
  • promowanie lokalu oraz wydarzeń na platformie facebook,
  • intensywne kampanie reklamowe tworzone przez nasz Dział Marketingu,
  • akcje reklamowe i marketingowe (ulotki, plakaty, talony, wizytówki)
  • koszulki sygnowane logiem MŚiW dla personelu,
  • prowadzenie fanpage oraz strony www przez cały okres trwania umowy,
  • pomoc w zaplanowaniu dostaw towarów,
  • przekazanie receptur naszych dań,
  • własna receptura na nalewki: cytrynówkę oraz krówkę (te produkty stały się wręcz kultowe),
  • szkolenie z zakresu przygotowania dań, szotów, drinków oraz obsługi klienta,
  • receptury na nowe szoty, drinki oraz potrawy, 
  • szkolenia barmańskie z największymi firmami alkoholowymi w Polsce,
  • dostawy szkła (kieliszki, shorty, longi, pokale do piwa),
  • pomoc przy wyborze lokalu,
  • gadżety firmowe sygnowane logiem MŚiW (smycze, parasole, leżaki, otwieracze itp.) przez cały okres trwania umowy,
  • zniżki /dla sieci/ u dostawców na cały asortyment alkoholi oraz napoi bezalkoholowych,
  • część wystroju lokalu (obrazy, tabliczki, neony) oraz reklama zewnętrzna na budynku,
  • na prośbę właściciela lokalu wysyłamy na okres od 1-2 tygodni Naszego szkoleniowca, aby wdrożył ekipę pubu w standardy sieci,
  • przynależność do forum franczyzowego,
  • dostęp do aplikacji mobilnej MŚiW,
  • sieciowy adres email miasto@msiw.eu
  • pomoc prawna.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • koszty uruchomienia zależą od wielkości lokalu gastronomicznego, jego przystosowania i lokalizacji,
  • przykładowo lokal o powierzchni ok. 80 mkw. to przeciętny koszt 75 000 zł,
  • opłata wstępna - jednorazowa , obejmująca licencję + wyżej wymienione wsparcie to: 3000 zł netto,
  • opłata franczyzowa po 3 miesięcznym okresie promocyjnym - 1075  zł netto miesięcznie,
  • franczyzodawca nie pobiera opłat od obrotu.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • utrzymanie standardów sieci (serwowanie jedzenia, drinków, szotów, obsługa barmańska),
  • dostosowanie się do zaleceń sieci odnośnie zakupu produktów typu: coca-cola, napoje alkoholowe, produkty spożywcze,
  • dbanie o wizerunek firmy,
  • utrzymanie lokalu w podobnym klimacie jak lokale, które już powstały,
  • odtwarzanie muzyki lat 70, 80, 90,
  • uczestniczenie w forum franczyzowym na platformie facebook,
  • dostępność lokalu dla klientów przez cały tydzień od godzin rannych lub popołudniowych,
  • wyrażenie zgody na kontrole jakości przeprowadzane przez pracownika sieci,
  • uczestniczenie w promocji stałej dla studentów,
  • uczestniczenie w promocjach tygodniowych dla klientów,
  • terminowe wpłaty opłaty franczyzowej.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

MSW Sp. z o.o.

ul. Raciborska 2, 44-100 Gliwice

franczyza@msiw.eu

msiw.eu

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Anna Kupidura - dyrektor operacyjny ds. rozwoju sieci franczyza@msiw.eu

tel. 730 950 953

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Ministerstwo Śledzia i Wódki.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma MSW Sp. z o.o. (ul. Raciborska 2, 44-100 Gliwice). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Ministerstwo Śledzia i Wódki oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie msiw.eu.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.