Wakacje.pl

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Wakacje.pl to krajowy lider w sprzedaży zorganizowanych wyjazdów turystycznych i największy podmiot polskiej e-turystyki. Jako multiagent posiadamy bogate portfolio ofert wyjazdowych ponad stu touroperatorów, w tym największych działających na polskim rynku. Obecnie Wakacje.pl to nie tylko internetowe biuro podróży, ale także największa w kraju stacjonarna sieć sprzedaży. Marka Wakacje.pl cieszy się zaufaniem Klientów, czego dowodem jest zdobycie Złotego Medalu w plebiscytach konsumenckich, m.in. Dobra Marka, Superbrands Polska i Laur Konsumenta w latach 2014-2017.
JEDNOSTKI WŁASNE
3
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
207
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zasadą franczyzy Wakacje.pl jest działanie w oparciu o partnerstwo biznesowe. Dostarczamy niezbędne wsparcie i wiedzę przez cały okres współpracy. W zamian oczekujemy silnej motywacji sprzedażowej i ukierunkowania na osiąganie sukcesów.
SPRZEDAŻ
- Know-how poparte wieloletnim doświadczeniem i systemem szkoleń
- Nowoczesny system CRM do zarządzania sprzedażą i relacjami z Klientem
- Wypracowane standardy sprzedaży zapewniające skuteczność
- Ponad stu touroperatorów w ofercie i preferencyjne warunki sprzedaży usług dodatkowych
- Dostęp do sprzedaży bonów wakacyjnych i unikalnych produktów (Promesa Pewne Wakacje)
- Kierowanie klientów z portalu Wakacje.pl do salonów sprzedaży
- Zagraniczne wyjazdy szkoleniowe gratis dla najlepszych salonów
MARKETING
- Działanie pod znaną, rozpoznawalną, budzącą zaufanie marką
- System dofinansowań lokalnych akcji promocyjnych
- Prezentacja salonu na stronie najpopularniejszego portalu turystycznego
- Udział w akcjach promocyjnych Wakacje.pl i touroperatorów
- Spójny system identyfikacji wizualnej salonów i kompleksowa aranżacja lokalu
- Kampanie wizerunkowe marki Wakacje.pl w mediach
LOGISTYKA I ADMINISTRACJA
- Pomoc w wyborze optymalnej lokalizacji
- Szybkie uruchomienie salonu sprzedaży
- Załatwienie formalności z udostępnieniem ofert touroperatorów
- Zbiorcze rozliczanie prowizji w cyklach tygodniowych
- Stała opieka nad salonami i pomoc dla sprzedawców i właścicieli
- Możliwość korzystania z umów podpisanych przez Wakacje.pl z różnymi podmiotami.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
W naszym biznesie cenimy rzetelność i uczciwość, dlatego stawiamy na proste i klarowne zasady.
Łączny koszt inwestycji to ok. 30 tys. zł netto – obejmuje całkowite wyposażanie lokalu oraz materiały marketingowe
- Żadnych dodatkowych opłat miesięcznych;
- Brak opłat za współpracę z touroperatorami;
- Bezpłatny dostęp do systemu CRM;
- Darmowe szkolenia wewnętrzne;
- Brak opłat za obsługę helpdesk;
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej Lux Med;
- Dopłaty do kart Multisport.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Posiadanie odpowiednich środków finansowych na uruchomienie biura;
- Chęć rozwoju marki na lokalnym rynku;
- Lokal w galerii handlowej lub przy ulicy handlowej, na parterze z wejściem od ulicy, z dużą witryną, zlokalizowany w centrum miasta, w pobliżu miejsc parkingowych. Powierzchnia sali sprzedaży powyżej 17 mkw.
- Wyspy w pasażach centrów handlowych 10-20 mkw.
- Podłączenie do linii telefonicznej oraz stałe łącze internetowe;
- Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane;
- Determinacja, otwartość na zmiany, aktywność, ukierunkowanie na osiąganie sukcesów;
- Gotowość do udziału w szkoleniach.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Osoba do kontaktu dla kandydatów
franczyza@wakacje.pl
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Wakacje.pl S.A. (Al. Grunwaldzka 413, 80-309 Gdańsk). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Wakacje.pl oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie wakacje.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W portfolio Wakacje.pl są już trzy marki turystyczne. Gdzie jest miejsce na kolejne biura turystyczne?
W co zainwestować – to pytanie, które dręczy wielu przyszłych przedsiębiorców. W grudniowym numerze "FRANCHISING" podpowiadamy, jaki biznes najlepiej otworzyć w nadchodzącym roku.
Wakacje.pl przejmują kolejną franczyzową sieć z branży turystycznej – Wakacyjny Świat. Czy to oznacza, że ta ostatnia marka zniknie z rynku?
Chcesz zrobić biznes w internecie? Podpowiadamy, jak zbić fortunę na YouTubie.
Wakacje.pl kupują sieć My Travel. Co to oznacza dla franczyzobiorców obu marek?

Sytuację branży nieco poprawiły wakacje, ale mimo to nadal panuje w niej duża niepewność. Właściciele hoteli obawiają się ponownego zamknięcia.
Chętnych na glamping, czyli luksusowy kemping, nie brakuje. Wciąż niewiele osób decyduje się jednak otworzyć taką działalność.
Direct Booker to technologiczny start-up, który działa w branży najmu krótkoterminowego. Czym zajmują się franczyzobiorcy marki?
– Nic na Zanzibarze nie jest do końca proste. A z drugiej strony można tutaj wiele rzeczy rozwiązać naprawdę szybko i skutecznie – mówi Katarzyna Werner, była dziennikarka TVN24, która dzisiaj prowadzi na Zanzibarze hotel i firmę, organizującą wycieczki.
Od 6 czerwca hotele będą mogły zaproponować gościom pełną ofertę swoich usług. Czy to pomoże zapełnić pokoje?

Ze 176 salonów Travelplanet zamknęło się do tej pory tylko kilkanaście. Jak franczyzodawca pomaga swoim licencjobiorcom przetrwać trudny dla turystyki czas?
Polacy masowo ruszyli na zagraniczne urlopy. Marka Travel Shops podpowiada, jak otworzyć własne biuro podróży i zacząć zarabiać w tej branży.
– Poszukujemy franczyzobiorców, którzy są zainteresowani założeniem własnej firmy lub posiadają już agencję turystyczną – mówi Nino Dubretic, właściciel marki Direct Booker.
Biuro podróży Neckermann upada. Co będzie z jego franczyzobiorcami i salonami partnerskimi?
Od początku roku Travelplanet otwiera po 3-4 biura tygodniowo. Czy w branży turystycznej zarabia się sezonowo czy przez cały rok?
Zwiedzanie Czarnobyla czy odkrywanie swojego ja z mnichami buddyjskimi zyskują coraz większe grono fanów. Kto może organizować tego typu wyprawy?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.