Wakacje.pl
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Wakacje.pl to krajowy lider w sprzedaży zorganizowanych wyjazdów turystycznych i największy podmiot polskiej e-turystyki. Jako multiagent posiadamy bogate portfolio ofert wyjazdowych ponad stu touroperatorów, w tym największych organizatorów działających na polskim rynku. Obecnie Wakacje.pl to nie tylko internetowe biuro podróży, ale także największa w kraju stacjonarna sieć sprzedaży. Marka Wakacje.pl cieszy się zaufaniem Klientów, czego dowodem jest zdobycie w ostatnich latach wielu wyróżnień w plebiscytach konsumenckich, w tym Dobrej Marki, Superbrands Polska i Lauru Konsumenta.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
309
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zasadą franczyzy Wakacje.pl jest działanie w oparciu o partnerstwo biznesowe. Przez cały okres współpracy dostarczamy niezbędne wsparcie i wiedzę przez cały okres współpracy. W zamian oczekujemy silnej motywacji sprzedażowej i ukierunkowania na osiąganie sukcesów.
SPRZEDAŻ
- Know-how poparte wieloletnim doświadczeniem i systemem szkoleń;
- Nowoczesny system CRM do zarządzania sprzedażą i relacjami z Klientem;
- Wypracowane standardy sprzedaży zapewniające skuteczność;
- Ponad stu touroperatorów w ofercie i preferencyjne warunki sprzedaży usług dodatkowych;
- Dostęp do sprzedaży bonów wakacyjnych i unikalnych produktów (Promesa Pewne Wakacje);
- Kierowanie klientów z portalu Wakacje.pl do salonów sprzedaży;
- Dla najlepszych salonów zagraniczne wyjazdy szkoleniowe gratis.
MARKETING
- Działanie pod znaną, rozpoznawalną, budzącą zaufanie marką;
- System dofinansowań lokalnych akcji promocyjnych;
- Prezentacja salonu na stronie najpopularniejszego portalu turystycznego;
- Udział w akcjach promocyjnych organizowanych przez Wakacje.pl i touroperatorów;
- Spójny system identyfikacji wizualnej salonów i kompleksowa aranżacja lokalu;
- Kampanie wizerunkowe marki Wakacje.pl w mediach.
LOGISTYKA I ADMINISTRACJA
- Pomoc w wyborze optymalnej lokalizacji;
- Szybkie uruchomienie salonu sprzedaży;
- Załatwienie formalności z udostępnieniem ofert touroperatorów;
- Zbiorcze rozliczanie prowizji w cyklach tygodniowych;
- Stała opieka nad salonami i pomoc dla sprzedawcom i właścicielom;
- Możliwość korzystania z umów podpisanych przez Wakacje.pl z różnymi podmiotami.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
W naszym biznesie cenimy rzetelność i uczciwość, dlatego stawiamy na proste i klarowne zasady.
Łączny koszt inwestycji w salon franczyzowy Wakacje.pl to około 35 tys. zł netto. Kwota ta – obejmuje całkowite wyposażanie lokalu oraz materiały marketingowe. Pozostałe zasady współpracy:
- Żadnych dodatkowych opłat miesięcznych;
- Brak opłat za współpracę z touroperatorami;
- Bezpłatny dostęp do systemu CRM;
- Darmowe szkolenia wewnętrzne;
- Brak opłat za obsługę helpdesk;
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej Lux MedUX MED;
- Dopłaty do kart Multisport.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Posiadanie odpowiednich środków finansowych na uruchomienie biura;
- Chęć rozwoju marki na lokalnym rynku;
- Posiadanie lokalu w galerii handlowej lub przy ulicy handlowej, zlokalizowanego w centrum miasta, w pobliżu miejsc parkingowych. Lokal powinien się znajdować na parterze, z wejściem od ulicy, mieć dużą witrynę, zlokalizowany w centrum miasta, w pobliżu miejsc parkingowych. Powierzchnia sali sprzedaży powinna mieć minimum powyżej 17 m2.;
- Wyspy w pasażach centrów handlowych 10 -20 m2;
- Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane;
- Determinacja, otwartość na zmiany, aktywność, ukierunkowanie na osiąganie sukcesów;
- Gotowość do udziału w szkoleniach.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
franczyza@wakacje.pl
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Wakacje.pl S.A. (Al. Grunwaldzka 413, 80-309 Gdańsk). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Wakacje.pl oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie wakacje.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Październikowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży. Znajdziesz w nim gratisowy bilet wstępu na Targi Franczyza!
Czy opłaca się dzisiaj otworzyć biuro podróży? Sieć Wakacje.pl przekonuje, że popyt na usługi agentów turystycznych wciąż jest bardzo duży.
Czy licencja na biznes musi być droga? Nie. Są koncepty, które nie zrujnują naszego budżetu. I w których możemy liczyć na wsparcie franczyzodawcy.
Czy licencja na biznes musi być droga? Nie. Są koncepty, które nie zrujnują naszego budżetu. I w których możemy liczyć na wsparcie franczyzodawcy. Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Do sieci Wakacje.pl mogą przystąpić zarówno właściciele nowo otwieranych salonów, jak i agenci działający już pod innym szyldem.
Franczyzodawca Travelplanet.pl zapewnia, że najlepsze salony sieci generują sprzedaż na poziomie 10 mln zł rocznie.
Paulina Młynarska mieszka na stałe w Grecji, prowadzi autorskie warsztaty „Miejsce Mocy”, na których łączy jogę ze zwiedzaniem. W tym roku rusza z nowym projektem – Villą Tatrą na Krecie, która już niedługo przywita pierwszych turystów.
Sytuację branży nieco poprawiły wakacje, ale mimo to nadal panuje w niej duża niepewność. Właściciele hoteli obawiają się ponownego zamknięcia.
Chętnych na glamping, czyli luksusowy kemping, nie brakuje. Wciąż niewiele osób decyduje się jednak otworzyć taką działalność.
Direct Booker to technologiczny start-up, który działa w branży najmu krótkoterminowego. Czym zajmują się franczyzobiorcy marki?
– Nic na Zanzibarze nie jest do końca proste. A z drugiej strony można tutaj wiele rzeczy rozwiązać naprawdę szybko i skutecznie – mówi Katarzyna Werner, była dziennikarka TVN24, która dzisiaj prowadzi na Zanzibarze hotel i firmę, organizującą wycieczki.
Od 6 czerwca hotele będą mogły zaproponować gościom pełną ofertę swoich usług. Czy to pomoże zapełnić pokoje?
Ze 176 salonów Travelplanet zamknęło się do tej pory tylko kilkanaście. Jak franczyzodawca pomaga swoim licencjobiorcom przetrwać trudny dla turystyki czas?
Polacy masowo ruszyli na zagraniczne urlopy. Marka Travel Shops podpowiada, jak otworzyć własne biuro podróży i zacząć zarabiać w tej branży.
W portfolio Wakacje.pl są już trzy marki turystyczne. Gdzie jest miejsce na kolejne biura turystyczne?
– Poszukujemy franczyzobiorców, którzy są zainteresowani założeniem własnej firmy lub posiadają już agencję turystyczną – mówi Nino Dubretic, właściciel marki Direct Booker.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.