Haircut Express

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
O NAS
Założenie firmy – 1999 rok
Rozpoczęcie pracy sieci HAIRCUT EXPRESS
w systemie franczyzowym – 2013 rok
Obecnie do sieci HAIRCUT EXPRESS
należy ponad 150 salonów w 5 krajach:
w Polsce, Ukrainie,Czechach, Hiszpanii i Kazachstanie.
Ponad 120 salonów franczyzowych.
Każdy z naszych franczyzobiorców posiadają ponad 2 salony, trzy z nich - ponad 10.
30 salonów we własności sieci HAIRCUT EXPRESS.
W Polsce jest 20 salonów, 7 pracuje w systemie franczyzowym.
Co wyróżnia nas wśród innych salonów
1. Lokalizacja salonów HAIRCUT EXPRESS w pasażach handlowych ze stałym przepływem klientów galerii.
2. Jasne i zauważalne witryny.
3. Pracujemy bez zapisów.
4. W salonach nie ma administratorów, ich funkcję pełni samoobsługowy terminal.
5. Własne oprogramowanie. Aplikacja na telefon dla klientów i fryzjerów.
6. Wykonujemy tylko podstawowe usługi fryzjerskie: strzyżenie, stylizacja, farbowanie
7. Sieć dla całej rodziny: mamy strefę dla dzieci, przystosowaną do wygodnego i komfortowego strzyżenia dzieci.
8. Program lojalnościowy dla stałych klientów, 80% naszych klientów to stali klienci.
9. Ergonomiczne miejsca pracy dla fryzjerów z wbudowanymi odkurzaczami i środkami do dezynfekcji narzędzi.
10. Jasne standardy, według których pracuje cała sieć salonów HAIRCUT EXPRESS. Trafiając do naszej sieci klient
wie, że otrzyma wysokiej jakości usługę, troskę, zadowolenie i wygodę.
WŁASNE OPROGRAMOWANIE Z APLIKACJĄ
DLA FRYZJERÓW I KLIENTÓW
1. Własne oprogramowanie jest w pełni dostosowane do funkcjonowania na samoobsługowym terminalu.
2. W terminalu znajdują się wszystkie usługi z cenami: klient wybiera usługę, terminal przyjmuje opłatę, wydaje resztę i rachunek. Każdy klient, zarówno jak fryzjer, posiada indywidualne konto.
3. Aplikacje dla fryzjerów i klientów są powiązane z ogólnym systemem własnego oprogramowania.Klientowi widoczna informacje takie jak: lokalizacja salonu, dyspozycyjność fryzjerów oraz program lojalnościowy. Podczas oczekiwania klient może zagrać w grę a naszej aplikacji (bez reklam).
4. Fryzjer w aplikacji prowadzi ewidencję godzin przyjścia i wyjścia z pracy. Może sprawdzić swój grafik, listę płac oraz zamówić materiały do salonu. W aplikacji znajduje się czat do bezpośredniego kontaktu i zarządzania.
5. Każdy salon ma kilka kamer monitoringu, które rejestrują dane do 7 dni.
MISJA BIZNESU HAIRCUT EXPRESS:
Tworzymy biznes po to, aby zarabiać pieniądze z przyjemnością.
Działamy dla:
1. Optymalizacji procesu zarządzania salonem i personelem
*Wszystkie odpowiedzi dotyczące zarządzania i prowadzenia salonu znajdują się w Instrukcji Obsługi
2. Zarządzanie salonem zajmuje nie więcej niż 10 dni, a po roku pracy nawet 5-6 dni miesięcznie.
*Posiadamy doświadczenie w zdalnym zarządzaniu.
3. Cały system jest zdigitalizowany i stale ulepszany.
MISJA SALONU HAIRCUT EXPRESS:
Zadowolony fryzjer = zadowolony klient,
który wróci ponownie oraz przeprowadzi rodzinę wraz z przyjaciółmi.
- To nasza zasada. Dlatego zawsze pracujemy nad motywacją pracownika i jakością/komfortem dla klienta.
JEDNOSTKI WŁASNE
Mamy 30 własnych salonów i ponad 120 franczyzowych.
Posiadamy w Warszawie 21 salonów oraz 14 własnych i 7 franczyzowych.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
120 , w tym 6 salonów w Warszawie
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
-
ZALETY DOŁĄCZENIA DO SYSTEMU FRANCZYZOWEGO HAIRCUT EXPRESS
1. Dzięki rozpoznawalności marki Haircut Express, klient uświadamia że odwiedza salon ze względu na jakość przedstawianych usług.
2. Dołączając do systemu franczyzowego nie ma obaw o to jak w jaki sposób, dlaczego oraz gdzie wydobyć całe niezbędne do salonu wyposażenie.
3. Korzystacie z własnego oprogramowania, a nasi fryzjerzy i klienci korzystają z aplikacji mobilnej, które są w pełni dostosowane
do specyfiki pracy salonu fryzjerskiego.
4. Pełen pakiet instrukcji prowadzenia salonu HAIRCUT EXPRESS:
1) Otwarcie salonu
2) Zarządzanie
3) Personel
4) Marketing
5) Zasady pracy z oprogramowaniem
W instrukcji znajduje się 99% odpowiedzi na wszystkie pytania dot. otwarcia salonu, zarządzania salonem oraz na czym polega praca w salonie.
5. Analiza miejsc konkurencji z punktu widzenia otwarcia waszego salonu (30% odniesienia sukcesu salonu to lokalizacja).
6. Indywidualny design dla każdego salonu. Otrzymacie projekt wnętrza salonu z dokumentacją techniczną.
7. Design szyldy na zewnątrz.
8. Reklama na poziomie lokalnym oraz krajowym (SEO, target, SMM).
9. Wiemy jakich fryzjerów potrzebujemy i gdzie ich szukać - możecie mieć pewność, że podzielimy się z wami tą informacją.
10. Sezonowe i okresowe szkolenia fryzjerów. Na corocznym spotkaniu nagradzamy najlepszych pracowników roku.
11. Konsultacje w sprawach technicznych, finansowych i marketingowych – nasi specjaliści z radością podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
12. Jesteśmy z wami w kontakcie w trakcie i po otwarciu salonu – od poniedziałku do piątku, między 11:00 a 16:00.
13. Dołączając się do systemu otrzymujecie doświadczenie 30 franczyz i 150 salonów, które z sukcesem pracują od 2013 roku w 6 krajach.
Prowadzimy regularne zebrania i dzielimy się doświadczeniem.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
KOSZTY I ZYSKI*
- Opłata wstępna - 23 000 zł
- Wynajem lokalu - od 40 do 60 m2, cena za m2 zależy od miasta
- Wydatki na agenta nieruchomości i kaucja za lokal zależą od kwoty za m2
- Remont - od 700 zł za m2
- Wyposażenie i meble - 70 000 zł
- Reklama – od 7 000 zł
- Materiały eksploatacyjne i kosmetyki - 5 000 zł
- Otwarcie salonu średnio – od 150 000 zł
*Część wyposażenia można wziąć w leasing lub kupić na raty.
- Od pierwszego miesiąca pracy salon pokrywa bieżące wydatki i wynagrodzenia pracowników. W ciągu roku możliwe jest osiągnięcie zysku na poziomie około 18 000 – 25 000 zł. miesięcznie
- Okres zwrotu kosztów – 1,5-2 roku.
-
BIEŻĄCE OPŁATY FRANCZYZOWE
*Opłaty 5% od obrotów netto.
*Wsparcie własnego oprogramowania i aplikacji mobilnych 350 zł
*Opłata marketingowa 300 zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
KIM SĄ NASI FRANCZYZOBIORCY
*Przedsiębiorcy i Biznesmeni
*TOP managerowie i managerowie ds. zarządzania i zatrudnienia personelu
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Ravis Sp. z o.o.
ul. Sarmacka 16 nr 138 , 02-972 Warszawa
+48 886 388 206
Osoba do kontaktu dla kandydatów
JAK ZOSTAĆ NASZYM FRANCZYZOBIORCĄ
zadzwoń pod numer +48 886 388 206
lub napisz na adres franczyza@haircutexpress.pl lub wejdź na stronę: https://haircutexpress.eu/franchise-2/ i wypełnij wniosek
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Ravis Sp. z o.o. (ul. Sarmacka 16 nr 138 , 02-972 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Haircut Express oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie haircutexpress.eu.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Czy w sytuacji, gdy inflacja oszalała, koszty życia rosną, a rodzinne budżety szukają oszczędności, bezpieczniej zostać na etacie, czy założyć własną firmę? Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Franczyzodawcy i franczyzobiorcy oraz naukowcy, analitycy, eksperci – oni wszyscy razem kształtują polski rynek franczyzy. Prezentujemy listę wpływowych osób.
W salonach marki Haircut Express wizyty odbywają się bez umówionych terminów. Jak nawiązać współpracę i ile można zarobić?

Czerwcowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Opisujemy w nim m.in. jak krok po kroku otworzyć sklep Stokrotka, dom aukcyjny, szkołę mermaidingu oraz prezentujemy franczyzy z branży uroda i fitness.
– Proponujemy alternatywę dla treningów z trenerem personalnym, która dodatkowo pozwala zaoszczędzić czas – mówi Bartłomiej Stanek z Studio Synergy EMS.
Klub Zdrowia i Urody łączy usługi dietetyczne i kosmetyczne. Ile można zarobić, prowadząc firmę pod tym szyldem?
Sieć bezobsługowych siłowni chce w tym roku otworzyć 10 placówek w naszym kraju. Czy opłaca się wejść w ten biznes?
– Rośnie zainteresowanie naszymi zabiegami. Mamy też coraz więcej chętnych na otwieranie placówek pod naszym szyldem – mówi Marzena Pawlik, dyrektor ds. sprzedaży w firmie Yasumi.

O tym, czy studio EMS to perspektywiczny biznes w Polsce opowiada Bartłomiej Stanek, właściciel sieci Studio Synergy.
Firma Miłosza Anbatawiego ruszyła w trudnym okresie, na konkurencyjnym rynku, ale świetnie sobie radzi. Jaka jest tajemnica jej sukcesu?
Szkoły jogi są w Polsce coraz popularniejsze. Dla wielu właścicieli to działalność poniekąd misyjna, ale przecież musi na siebie zarobić.
Klub fitness to dobry biznes dla pasjonatów sportu. A franczyzodawca musi być też dobrym trenerem biznesowym, żeby partner nie odniósł kontuzji.
Co robi matka, która po urlopie wychowawczym nie chce wracać na etat w szkole? Zakłada biznes.
– Najmocniejsi nie tylko przetrwają, ale też się rozwiną. Co widać po zainteresowaniu naszą franczyzą – mów Łukasz Dojka, właściciel Xtreme Fitness Gyms.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyzowe koncepty działające w branży urody i fitnessu korzystają na rosnącym trendzie dbania o formę i wygląd. Prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na biznes w tym segmencie rynku.
Otwieramy krok po kroku sklep marki Stokrotka, dom aukcyjny, szkołę mermaidingu oraz platformę rezerwacyjną i e-wypożyczalnię sprzętów budowlanych.
Postępowy przedsiębiorca usiłuje uczynić swój biznes nowatorskim i odpornym na konkurencję. Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest wykorzystanie sztucznej inteligencji.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.