Haircut Express

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
O NAS
Założenie firmy – 1999 rok
Rozpoczęcie pracy sieci HAIRCUT EXPRESS w systemie franczyzowym – 2013 rok
Obecnie do sieci HAIRCUT EXPRESS należy ponad 150 salonów w 4 krajach:
w Polsce, Czechach , Niemczech i Ukrainie.
Ponad 120 salonów franczyzowych.
Każdy z naszych franczyzobiorców posiadają ponad 2 salony, trzy z nich - ponad 10.
30 salonów we własności sieci HAIRCUT EXPRESS.
W Polsce jest 25 salonów, 10 pracuje w systemie franczyzowym.
Co wyróżnia nas wśród innych salonów
- Lokalizacja salonów HAIRCUT EXPRESS w pasażach handlowych ze stałym przepływem klientów.
- Jasne i zauważalne witryny.
- Pracujemy bez zapisów.
- W salonach nie ma administratorów, ich funkcję pełni samoobsługowy terminal.
- Własne oprogramowanie. Aplikacja na telefon dla klientów i fryzjerów.
- Wykonujemy tylko podstawowe usługi fryzjerskie: strzyżenie, stylizacja, farbowanie
- Sieć dla całej rodziny: mamy strefę dla dzieci, przystosowaną do wygodnego i komfortowego strzyżenia dzieci.
- Program lojalnościowy dla stałych klientów, 81% naszych klientów to stali klienci.
- Ergonomiczne miejsca pracy dla fryzjerów z wbudowanymi odkurzaczami i środkami do dezynfekcji narzędzi.
- Jasne standardy, według których pracuje cała sieć salonów HAIRCUT EXPRESS.
WŁASNE OPROGRAMOWANIE DLA PROWADZENIA SALONU
- Własne oprogramowanie jest w pełni dostosowane do funkcjonowania na samoobsługowym terminalu.
- W terminalu znajdują się wszystkie usługi z cenami: klient wybiera usługę, terminal przyjmuje opłatę, wydaje resztę i rachunek. Każdy klient, zarówno jak fryzjer, posiada indywidualne konto.
- Aplikacje dla fryzjerów i klientów są powiązane z ogólnym systemem. Klientowi widoczne takie informacje jak: lokalizacja salonu, dyspozycyjność fryzjerów oraz program lojalnościowy.
- Fryzjer w aplikacji prowadzi ewidencję godzin przyjścia i wyjścia z pracy. Może sprawdzić swój grafik, listę płac oraz zamówić materiały do salonu. W aplikacji znajduje się czat do bezpośredniego kontaktu i zarządzania.
- Każdy salon ma kilka kamer monitoringu, które rejestrują dane do 7 dni.
MISJA BIZNESU HAIRCUT EXPRESS:
Tworzymy biznes po to, aby zarabiać pieniądze z przyjemnością.
Działamy dla:
1. Optymalizacji procesu zarządzania salonem i personelem
*Wszystkie odpowiedzi dotyczące zarządzania i prowadzenia salonu znajdują się w Podręczniku
2. Zarządzanie salonem zajmuje nie więcej niż 10 dni, a po roku pracy nawet 5-6 dni miesięcznie.
*Posiadamy doświadczenie w zdalnym zarządzaniu.
MISJA SALONU HAIRCUT EXPRESS:
Zadowolony fryzjer = zadowolony klient,
który wróci ponownie oraz przeprowadzi rodzinę wraz z przyjaciółmi.
- To nasza zasada. Dlatego zawsze pracujemy nad motywacją pracownika i jakością/komfortem dla klienta.
JEDNOSTKI WŁASNE
Mamy 30 własnych salonów i ponad 120 franczyzowych.
Posiadamy w Warszawie 20 salonów oraz 15 własnych i 5 franczyzowych.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
120, w tym 5 salonów w Warszawie, 2 salony w Poznaniu, 2 salony w Szczecinie, 1 salon we Wrocławiu.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
ZALETY DOŁĄCZENIA DO SYSTEMU FRANCZYZOWEGO HAIRCUT EXPRESS
- Dzięki rozpoznawalności marki Haircut Express, klient uświadamia że odwiedza salon ze względu na jakość przedstawianych usług.
- Dołączając do systemu franczyzowego nie ma obaw o to jak w jaki sposób, dlaczego oraz gdzie wydobyć całe niezbędne do salonu wyposażenie.
- Korzystacie z własnego oprogramowania, a nasi fryzjerzy i klienci korzystają z aplikacji mobilnej, które są w pełni dostosowane
- Pełen pakiet instrukcji prowadzenia salonu HAIRCUT EXPRESS:
- Otwarcie salonu
- Zarządzanie
- Personel
- Marketing
- Zasady pracy z oprogramowaniem. W instrukcji znajduje się 99% odpowiedzi na wszystkie pytania dot. otwarcia salonu, zarządzania salonem oraz na czym polega praca w salonie.
- Analiza miejsc konkurencji z punktu widzenia otwarcia waszego salonu (30% odniesienia sukcesu salonu to lokalizacja).
- Indywidualny design dla każdego salonu. Otrzymacie projekt wnętrza salonu z dokumentacją techniczną.
- Branding witryny na zewnątrz.
- Reklama na poziomie lokalnym oraz krajowym (SEO, target, SMM).
- Sezonowe i okresowe szkolenia fryzjerów. Na corocznym spotkaniu nagradzamy najlepszych pracowników roku.
- Konsultacje w sprawach technicznych, finansowych i marketingowych.
- Jesteśmy z wami w trakcie i po otwarciu salonu – od poniedziałku do piątku, między 10:00 a 18:00.
- Dołączając się do systemu otrzymujecie doświadczenie 30 franczyz i 150 salonów, które z sukcesem pracują od 2013 roku w 4 krajach.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
KOSZTY I ZYSKI*
- Opłata wstępna - 23 000 zł
- Wynajem lokalu - od 35 do 50 m2, cena za m2 zależy od miasta
- Remont – 15 000 zł
- Wyposażenie i meble - 70 000 zł
- Reklama – od 7 000 zł
- Materiały eksploatacyjne i kosmetyki - 5 000 zł
- Otwarcie salonu średnio – od 120 000 zł
*Część wyposażenia można wziąć w leasing lub kupić na raty.
*Dofinansowania od PUP na pierwszą działalność
- Od pierwszego miesiąca pracy salon pokrywa bieżące wydatki i wynagrodzenia pracowników. W ciągu roku możliwe jest osiągnięcie zysku na poziomie około 10 000 – 16 000 zł. miesięcznie
- Okres zwrotu kosztów – 1,5-2 roku.
BIEŻĄCE OPŁATY FRANCZYZOWE MIESIECZNE
- 5% od obrotów netto.
- Wsparcie własnego oprogramowania i aplikacji mobilnych 350 zł
- Opłata marketingowa 300 zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
KIM SĄ NASI FRANCZYZOBIORCY
- Przedsiębiorcy
- Managerowie
- Osoby, które zaczynają swoja przygodę z biznesem
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Ravis Sp. z o.o.
ul. Sarmacka 16 nr 138 , 02-972 Warszawa
+48 575 975 793
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dział rozwoju franczyzy
Numer tel. 575 975 793
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Ravis Sp. z o.o. (ul. Sarmacka 16 nr 138 , 02-972 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Haircut Express oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie haircutexpress.eu.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Listopadowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Czy w sytuacji, gdy inflacja oszalała, koszty życia rosną, a rodzinne budżety szukają oszczędności, bezpieczniej zostać na etacie, czy założyć własną firmę? Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Franczyzodawcy i franczyzobiorcy oraz naukowcy, analitycy, eksperci – oni wszyscy razem kształtują polski rynek franczyzy. Prezentujemy listę wpływowych osób.

Parki Wola to sportowe parki rozrywki dla całych rodzin. Czy to drogi biznes i ile pozwala zarobić?
– Za pięć lat chcemy być największą siecią salonów spa i masażu balijskiego w Europie – takie ambitne plany mają Piotr Buchalski i dr Martyna Buchalska, właściciele sieci Orient Massage & Thai Organic.
Trening wykorzystujący elektrostymulację mięśni w Polsce dopiero się rozkręca. Jak zainwestować w klub oferujący taką usługę?
Na 15 franczyzobiorców Gentlemen Barber Shop tylko dwóch jest barberami. Jak więc otworzyć biznes pod tym szyldem?
– Placówki zapewniające wysoką jakość usług i mające odpowiednio ułożone procesy zarządcze czy marketingowe zawsze odnajdą się na rynku – mówi Bartłomiej Stanek z Studio Synergy.

SensualSpa ma kilkanaście salonów partnerskich w Wielkiej Brytanii, ale korzenie marki są polskie. I w Polsce chce się teraz rozwijać.
Salon Jasmine Oriental Massage & Spa ruszył w czasie pandemii i szybko znalazł wielu zwolenników. Jak dzisiaj rozwija się firma?
O rozwoju Thai Organic i Orient Massage salonów spa i masażu opowiada dr Martyna Buchalska, członkini zarządu sieci oraz autorka linii pro’kosmetyków przeznaczonych do masażu.
Sieć klubów Xtreme Fitness Gyms obniżyła opłaty franczyzowe. Dlaczego firma zdecydowała się na taki krok?
Franczyzodawca Orient Massage & Thai Organic wprowadza własną linię profesjonalnych pro'kosmetyków do masażu z właściwościami odżywczymi, leczniczymi oraz pielęgnacyjnymi.
Franczyzobiorca Mistrzów Tattoo już po drugim miesiącu działalności zaczął zarabiać. Jak dzisiaj idzie mu biznes?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Balijski masaż, ręcznie robiona biżuteria, a może decluttering – Polacy nie oszczędzają na wygodzie. Na jakich produktach i usługach premium można dzisiaj zarobić?
Sprawdzamy, jakie koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes sprawdzi się najprawdopodobniej w 2024 roku.
Restuaracja marki Subway, pączkownia, sklep z fajerwerkami, agencja ochroniarska – opisujemy jak z sukcesem prowadzić te biznesy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.