Haircut Express

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
HAIRCUT EXPRESS to sieć rodzinnych salonów fryzjerskich.
Irina Pohodina - Franczyzadawca. Tworzyć systemu Właściciel znaku towarowego
HAIRCUT EXPRESS
System ma swój początek od 2013 r. System działa na zasadzie franczyzy w nie typowy sposób pracy salonów fryzjerskich, m. in.:
- wizyty odbywają się bez umówionego terminu,
- brak obecności administratora.
Cały system jest łatwy w obsłudze i zrozumiały dla klientów.
sisitema działa w 6 krajach, takich jak Polska, Czechy,Hiszpania, Ukraina, Rosja, Kazachstan i ma ponad 150 salonów.
JEDNOSTKI WŁASNE
Mamy 30 własnych salonów i ponad 120 franczyzowych.
Posiadamy w Warszawie 21 salonów oraz 14 własnych i 7 franczyzowych.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
120 , w tym 6 salonów w Warszawie
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- System ma własny system informactyczny, aplikację dla klientów i aplikację dla pracowników
- Co trzy miesiące prowadzimy szkolenia dla fryzjerów.
- Zawsze prowadzimy promocje dla klientów i dzieci.
- Przeprowadzamy kampanie marketingowe i reklamowe w Internecie
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
125 tys. zł
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Ravis Sp. z o.o.
ul. Sarmacka 16 nr 138 , 02-972 Warszawa
888 375 501
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Irina Pohodina
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Ravis Sp. z o.o. (ul. Sarmacka 16 nr 138 , 02-972 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Haircut Express oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie haircutexpress.eu.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Czy w sytuacji, gdy inflacja oszalała, koszty życia rosną, a rodzinne budżety szukają oszczędności, bezpieczniej zostać na etacie, czy założyć własną firmę? Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Franczyzodawcy i franczyzobiorcy oraz naukowcy, analitycy, eksperci – oni wszyscy razem kształtują polski rynek franczyzy. Prezentujemy listę wpływowych osób.
W salonach marki Haircut Express wizyty odbywają się bez umówionych terminów. Jak nawiązać współpracę i ile można zarobić?
Sobota 16 października to ostatni dzień Targów Franczyza 2021. Skorzystajcie z okazji, przyjdźcie do Pałacu Kultury i Nauki i wybierzcie biznes dla siebie!
14 października to pierwszy dzień Targów Franczyza. Franczyzodawcy najbardziej prestiżowych marek czekają w PKiN na wszystkich zainteresowanych otwarciem własnego biznesu na licencji.

Orient Massage i Thai Organic zadebiutowały na rynku zaraz przed pandemią. Mimo trudnej sytuacji udowodniły, że kryzys na rynku można przekuć w sukces.
Pierwsze studio franczyzowe in.Time otworzyło się ledwie rok temu, a w tym roku będzie ich już sześć. Co przyciąga partnerów do treningów EMS?
Xtreme Fitness Gyms nieustająco otwiera nowe kluby. Co pomaga firmie w rozwoju?
Studio Synergy Light to opcja dla mniejszych miast i osób z mniejszym budżetem na start. Ile trzeba zainwestować?
W minionym roku średnie obroty salonów DepilConcept w Polsce były na poziomie 60 tys. zł, w tym skoczyły do 94 tys. zł.

Franczyzobiorczyni Studia Figura z Poznania ma już trzy własne lokale i nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa. Jak udało jej się osiągnąć sukces?
Franczyzobiorczyni konceptu 36minut zdecydowała się na własny biznes, będąc młodą mamą. Jak sobie radzi?
Studia EMS FitFactory najpierw otwierane były w dużych miejscowościach. Obecnie biznes ten sprawdzi się nawet w mniejszych miastach.
Sylwester Sałasiński i Patrycja Falkiewicz, franczyzobiorcy Orient Massage i Thai Organic, niedawno otworzyli trzeci salon masażu. Udowadniają, że w każdych czasach można rozwijać biznes.
Dobry biznes i dobra zabawa mają ze sobą zaskakująco wiele wspólnego. Można się o tym przekonać zakładając park trampolin.
Sylwester Sałasiński i Patrycja Falkiewicz w ubiegłym miesiącu otworzyli trzeci salon masażu, udowadniając, że nawet w niesprzyjających czasach można z powodzeniem rozwijać biznes.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Analizujemy w co się bardziej opłaca zainwestować: catering dietetyczny, sklep Homla, hodowlę alpak czy sklep Baumgart Kaffee.
Klienci, którzy robią zakupy w sieciowych lokalach, zazwyczaj są przekonani, że w każdym należącym do marki produkty kosztują tyle samo. A jak jest naprawdę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.