Haircut Express

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

O NAS

Założenie firmy – 1999 rok

Rozpoczęcie pracy sieci HAIRCUT EXPRESS 

w systemie franczyzowym – 2013 rok

Obecnie do sieci HAIRCUT EXPRESS 

należy ponad 150 salonów w 5 krajach: 

w Polsce, Ukrainie,Czechach, Hiszpanii i Kazachstanie.

Ponad 120 salonów franczyzowych.

Każdy z naszych franczyzobiorców posiadają ponad 2 salony, trzy z nich - ponad 10.

30 salonów we własności sieci HAIRCUT EXPRESS.

W Polsce jest 20 salonów, 7 pracuje w systemie franczyzowym.

Co wyróżnia nas wśród innych salonów

1.  Lokalizacja salonów HAIRCUT EXPRESS w pasażach handlowych ze stałym przepływem klientów galerii.

2.   Jasne i zauważalne witryny.

3.   Pracujemy bez zapisów.

4.   W salonach nie ma administratorów, ich funkcję pełni samoobsługowy terminal.

5.   Własne oprogramowanie. Aplikacja na telefon dla klientów i fryzjerów.

6.   Wykonujemy tylko podstawowe usługi fryzjerskie: strzyżenie, stylizacja, farbowanie

7.   Sieć dla całej rodziny: mamy strefę dla dzieci, przystosowaną do wygodnego i komfortowego strzyżenia dzieci.

8.   Program lojalnościowy dla stałych klientów, 80% naszych klientów to stali klienci.

9.   Ergonomiczne miejsca pracy dla fryzjerów z wbudowanymi odkurzaczami i środkami do dezynfekcji  narzędzi.

10. Jasne standardy, według których pracuje cała sieć salonów HAIRCUT EXPRESS. Trafiając do naszej sieci klient 

      wie, że otrzyma wysokiej jakości usługę, troskę, zadowolenie i wygodę.

WŁASNE OPROGRAMOWANIE Z APLIKACJĄ 

DLA FRYZJERÓW I KLIENTÓW

1. Własne oprogramowanie jest w pełni dostosowane do funkcjonowania na samoobsługowym terminalu.

2. W terminalu znajdują się wszystkie usługi z cenami: klient wybiera usługę, terminal przyjmuje opłatę, wydaje resztę i rachunek. Każdy klient, zarówno jak fryzjer, posiada indywidualne konto.

3. Aplikacje dla fryzjerów i klientów są powiązane z ogólnym systemem własnego oprogramowania.Klientowi widoczna informacje takie jak: lokalizacja salonu, dyspozycyjność fryzjerów oraz program lojalnościowy. Podczas oczekiwania klient może zagrać w grę a naszej aplikacji (bez reklam).

4. Fryzjer w aplikacji prowadzi ewidencję godzin przyjścia i wyjścia z pracy. Może sprawdzić swój grafik, listę płac oraz zamówić materiały do salonu. W aplikacji znajduje się czat do bezpośredniego kontaktu i zarządzania.

5. Każdy salon ma kilka kamer monitoringu, które rejestrują dane do 7 dni.

MISJA BIZNESU HAIRCUT EXPRESS:

Tworzymy biznes po to, aby zarabiać pieniądze z przyjemnością.

Działamy dla:

1. Optymalizacji procesu zarządzania salonem i personelem

*Wszystkie odpowiedzi dotyczące zarządzania i prowadzenia salonu znajdują się w Instrukcji Obsługi

2. Zarządzanie salonem zajmuje nie więcej niż 10 dni, a po roku pracy nawet 5-6 dni miesięcznie. 

*Posiadamy doświadczenie w zdalnym zarządzaniu.

3. Cały system jest zdigitalizowany i stale ulepszany.

MISJA SALONU HAIRCUT EXPRESS:

Zadowolony fryzjer = zadowolony klient, 

który wróci ponownie oraz przeprowadzi rodzinę wraz z przyjaciółmi.

- To nasza zasada. Dlatego zawsze pracujemy nad motywacją pracownika i jakością/komfortem dla klienta.

JEDNOSTKI WŁASNE

Mamy 30  własnych salonów i ponad 120 franczyzowych.

Posiadamy w Warszawie 21 salonów oraz 14 własnych i 7 franczyzowych.

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

120 , w tym 6 salonów w Warszawie

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • ZALETY DOŁĄCZENIA DO SYSTEMU FRANCZYZOWEGO HAIRCUT EXPRESS

    1. Dzięki rozpoznawalności marki Haircut Express, klient uświadamia że odwiedza salon ze względu na jakość przedstawianych usług.

    2. Dołączając do systemu franczyzowego nie ma obaw o to jak w jaki sposób, dlaczego oraz gdzie wydobyć całe niezbędne do salonu wyposażenie.

    3. Korzystacie z własnego oprogramowania, a nasi fryzjerzy i klienci korzystają z aplikacji mobilnej, które są w pełni dostosowane 

        do specyfiki pracy salonu fryzjerskiego.

    4. Pełen pakiet instrukcji prowadzenia salonu HAIRCUT EXPRESS:

        1) Otwarcie salonu

        2) Zarządzanie

        3) Personel

        4) Marketing

        5) Zasady pracy z oprogramowaniem

           W instrukcji znajduje się 99% odpowiedzi na wszystkie pytania dot. otwarcia salonu, zarządzania salonem oraz na czym polega praca w salonie.

    5. Analiza miejsc konkurencji z punktu widzenia otwarcia waszego salonu (30% odniesienia sukcesu salonu to lokalizacja).

    6. Indywidualny design dla każdego salonu. Otrzymacie projekt wnętrza salonu z dokumentacją techniczną.

    7. Design szyldy na zewnątrz.

    8. Reklama na poziomie lokalnym oraz krajowym (SEO, target, SMM).

    9. Wiemy jakich fryzjerów potrzebujemy i gdzie ich szukać - możecie mieć pewność, że podzielimy się z wami tą informacją.

    10. Sezonowe i okresowe szkolenia fryzjerów. Na corocznym spotkaniu nagradzamy najlepszych pracowników roku.

    11. Konsultacje w sprawach technicznych, finansowych i marketingowych – nasi specjaliści z radością podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.

    12. Jesteśmy z wami w kontakcie w trakcie i po otwarciu salonu – od poniedziałku do piątku, między 11:00 a 16:00.

    13. Dołączając się do systemu otrzymujecie doświadczenie 30 franczyz i 150 salonów, które z sukcesem pracują od 2013 roku w 6 krajach. 

          Prowadzimy   regularne zebrania i dzielimy się doświadczeniem.


PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

KOSZTY I ZYSKI*

  • Opłata wstępna - 23 000 zł
  • Wynajem lokalu - od 40 do 60 m2, cena za m2 zależy od miasta
  • Wydatki na agenta nieruchomości i kaucja za lokal zależą od kwoty za m2
  • Remont - od 700 zł za m2
  • Wyposażenie i meble - 70 000 zł
  • Reklama – od 7 000 zł
  • Materiały eksploatacyjne i kosmetyki - 5 000 zł
  • Otwarcie salonu średnio – od 150 000 zł

*Część wyposażenia można wziąć w leasing lub kupić na raty.

  • Od pierwszego miesiąca pracy salon pokrywa bieżące wydatki i wynagrodzenia pracowników. W ciągu roku możliwe jest osiągnięcie zysku na poziomie około 18 000 – 25 000 zł. miesięcznie
  • Okres zwrotu kosztów – 1,5-2 roku.
  • BIEŻĄCE OPŁATY FRANCZYZOWE

    *Opłaty  5% od obrotów netto. 

    *Wsparcie własnego oprogramowania i aplikacji mobilnych 350 zł

    *Opłata marketingowa 300 zł.


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

KIM SĄ NASI FRANCZYZOBIORCY

*Przedsiębiorcy i Biznesmeni

*TOP managerowie i managerowie ds. zarządzania i zatrudnienia personelu


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
franchising association

Ravis Sp. z o.o.

ul. Sarmacka 16 nr 138 , 02-972 Warszawa

+48 886 388 206

franczyza@haircutexpress.pl

haircutexpress.eu

Osoba do kontaktu dla kandydatów

JAK ZOSTAĆ NASZYM FRANCZYZOBIORCĄ

zadzwoń pod numer   +48 886 388 206

lub napisz na adres  franczyza@haircutexpress.pl lub wejdź na stronę: https://haircutexpress.eu/franchise-2/ i wypełnij wniosek

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Haircut Express.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma Ravis Sp. z o.o. (ul. Sarmacka 16 nr 138 , 02-972 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Haircut Express oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie haircutexpress.eu.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.