Haircut Express
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
O NAS
- Założenie firmy – 1999 rok;
- Rozpoczęcie pracy sieci HAIRCUT EXPRESS w systemie franczyzowym – 2013 rok;
- Obecnie do sieci HAIRCUT EXPRESS należy ponad 150 salonów w czterech krajach: w Polsce, Czechach, Niemczech i Ukrainie.
- Ponad 120 salonów franczyzowych.
- Każdy z naszych franczyzobiorców posiada co najmniej dwa salony, troje z nich ponad 10.
- 30 salonów we własności sieci HAIRCUT EXPRESS.
- W Polsce jest 25 salonów, 10 pracuje w systemie franczyzowym.
CO WYRÓŻNIA NAS WŚRÓD INNYCH SALONÓW?
- Lokalizacja salonów HAIRCUT EXPRESS w pasażach handlowych ze stałym przepływem klientów.
- Jasne i zauważalne witryny.
- Pracujemy bez zapisów.
- W salonach nie ma administratorów, ich funkcję pełni samoobsługowy terminal.
- Własne oprogramowanie. Aplikacja na telefon dla klientów i fryzjerów.
- Wykonujemy tylko podstawowe usługi fryzjerskie: strzyżenie, stylizacja, farbowanie
- Sieć dla całej rodziny: mamy strefę dla dzieci, przystosowaną do wygodnego i komfortowego strzyżenia dzieci.
- Program lojalnościowy dla stałych klientów, 81 proc. naszych klientów to stali klienci.
- Ergonomiczne miejsca pracy dla fryzjerów ze wbudowanymi odkurzaczami i środkami do dezynfekcji narzędzi.
- Jasne standardy, według których pracuje cała sieć salonów HAIRCUT EXPRESS.
WŁASNE OPROGRAMOWANIE DO PROWADZENIA SALONU
- Własne oprogramowanie jest w pełni dostosowane do funkcjonowania na samoobsługowym terminalu.
- W terminalu znajdują się wszystkie usługi z cenami: klient wybiera usługę, terminal przyjmuje opłatę, wydaje resztę i rachunek. Każdy klient, zarówno jak fryzjer, posiada indywidualne konto.
- Aplikacje dla fryzjerów i klientów są powiązane z ogólnym systemem. Klient widzi takie informacje jak: lokalizacja salonu, dyspozycyjność fryzjerów oraz program lojalnościowy.
- Fryzjer w aplikacji prowadzi ewidencję godzin przyjścia i wyjścia z pracy. Może sprawdzić swój grafik, listę płac oraz zamówić materiały do salonu. W aplikacji znajduje się czat do bezpośredniego kontaktu i zarządzania.
- Każdy salon ma kilka kamer monitoringu, które rejestrują dane do siedmiu dni.
MISJA BIZNESU HAIRCUT EXPRESS
Tworzymy biznes po to, aby zarabiać pieniądze z przyjemnością.
Działamy tak, aby zoptymalizować proces zarządzania salonem i personelem (wszystkie odpowiedzi dotyczące zarządzania i prowadzenia salonu znajdują się w podręczniku operacyjnym)
Zarządzanie salonem zajmuje nie więcej niż 10 dni, a po roku pracy nawet 5-6 dni miesięcznie (posiadamy doświadczenie w zdalnym zarządzaniu).
MISJA SALONU HAIRCUT EXPRESS
Zadowolony fryzjer = zadowolony klient, który wróci ponownie oraz przyprowadzi rodzinę wraz z przyjaciółmi. To nasza zasada. Dlatego zawsze pracujemy nad motywacją pracownika i jakością/komfortem dla klienta.
JEDNOSTKI WŁASNE
Mamy 30 własnych salonów i ponad 120 franczyzowych.
Posiadamy w Warszawie 20 salonów oraz 15 własnych i pięć franczyzowych.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
120, w tym pięć salonów w Warszawie, dwa salony w Poznaniu, dwa salony w Szczecinie, jeden salon we Wrocławiu.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
ZALETY DOŁĄCZENIA DO SYSTEMU FRANCZYZOWEGO HAIRCUT EXPRESS
- Dzięki rozpoznawalności marki Haircut Express, klient uświadamia sobie, że odwiedza salon ze względu na jakość przedstawianych usług.
- Dołączając do systemu franczyzowego nie ma obaw o to jak w jaki sposób, dlaczego oraz gdzie zdobyć całe niezbędne do salonu wyposażenie.
- Korzystamy z własnego oprogramowania, a nasi fryzjerzy i klienci korzystają z aplikacji mobilnej
- Pełen pakiet instrukcji prowadzenia salonu HAIRCUT EXPRESS:
- Otwarcie salonu;
- Zarządzanie;
- Personel;
- Marketing;
- Zasady pracy z oprogramowaniem. W instrukcji znajduje się 99 proc. odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące otwarcia salonu, zarządzania salonem oraz na czym polega praca w salonie;
- Analiza miejsc konkurencji z punktu widzenia otwarcia waszego salonu (30 proc. odniesienia sukcesu salonu to lokalizacja);
- Indywidualny design dla każdego salonu. Otrzymacie projekt wnętrza salonu z dokumentacją techniczną;
- Branding witryny na zewnątrz;
- Reklama na poziomie lokalnym oraz krajowym (SEO, target, SMM);
- Sezonowe i okresowe szkolenia fryzjerów. Na corocznym spotkaniu nagradzamy najlepszych pracowników roku;
- Konsultacje w sprawach technicznych, finansowych i marketingowych;
- Jesteśmy z wami w trakcie i po otwarciu salonu – od poniedziałku do piątku, między 10:00 a 18:00;
- Dołączając do systemu, otrzymujecie doświadczenie 30 franczyz i 150 salonów, które z sukcesem pracują od 2013 roku w czterech krajach.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
KOSZTY I ZYSKI*
- Opłata wstępna – 23 tys. zł;
- Wynajem lokalu – od 35 do 50 mkw., cena za mkw. zależy od miasta;
- Remont – 15 tys. zł;
- Wyposażenie i meble – 70 tys. zł;
- Reklama – od 7 tys. zł;
- Materiały eksploatacyjne i kosmetyki – 5 tys. zł;
- Otwarcie salonu średnio – od 120 tys. zł.
*Część wyposażenia można wziąć w leasing lub kupić na raty.
*Można otrzymać dofinansowania od PUP na pierwszą działalność.
- Od pierwszego miesiąca pracy salon pokrywa bieżące wydatki i wynagrodzenia pracowników. W ciągu roku możliwe jest osiągnięcie zysku na poziomie 10-16 tys. zł miesięcznie;
- Okres zwrotu z inwestycji – 1,5-2 roku.
BIEŻĄCE MIESIĘCZNE OPŁATY FRANCZYZOWE
- 5 proc. od obrotów netto;
- Wsparcie własnego oprogramowania i aplikacji mobilnych 350 zł;
- Opłata marketingowa 300 zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
KIM SĄ NASI FRANCZYZOBIORCY?
- Przedsiębiorcy;
- Menedżerowie;
- Osoby, które zaczynają swoją przygodę z biznesem.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Ravis Sp. z o.o.
ul. Sarmacka 16 nr 138 , 02-972 Warszawa
+48 575 975 793
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dział rozwoju franczyzy
Numer tel. 575 975 793
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Ravis Sp. z o.o. (ul. Sarmacka 16 nr 138 , 02-972 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Haircut Express oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie haircutexpress.eu.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Zainspiruj się sukcesami i poznaj sprawdzone pomysły na biznes! Grudniowy numer „Własny Biznes FRANCHISING” pełen praktycznych porad i historii przedsiębiorców już w sprzedaży!
– Chcemy naszym franczyzobiorcom jak najbardziej ułatwić i usprawnić zarządzanie biznesem – mówi Andrzej Kostiuk z Haircut Express.
Pasywny biznes, który przynosi co miesiąc dochody bez żadnego wysiłku, to marzenie każdego z nas. Czy to w ogóle możliwe?
Obywatele Ukrainy to chętnie widziani przez franczyzodawców biorcy licencji. Mogą wybierać i wśród polskich, i wśród ukraińskich konceptów franczyzowych.
Kup nowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jak zarabiać bez wysiłku. Dowiedz się, w którą franczyzę z branży usługowej najlepiej zainwestować. Krok po kroku otwieramy też firmę zarządzającą najmem nieruchomości, produkującą meble ze stali oraz samoobsługowy magazyn.
– Usługi równoległe to nasz wyróżnik. Dzięki temu zarabiamy więcej i oszczędzamy czas klientów – tłumaczy Maryia Terekhova, współzałożycielka salonów urody Fast Line Studio.
Dwa gabinety pod szyldem Yasumi to za mało dla Aleksandry Michalskiej. Jakie ma plany na rozwój?
Fast Line Studio przyciąga klientów wykonywaniem nawet kilku usług jednocześnie. Czy to się sprawdza?
– Zainteresowanie treningami EMS cały czas rośnie – mówi Tomasz Szczołek, współwłaściciel Platinum Active EMS.
Adopt Parfums, francuska marka z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój w Polsce. Obecna na całym świecie co dwie sekundy sprzedaje dwa flakony perfum o pojemności 30 ml.
Polska branża fitness rozwija się w szybkim tempie. Które franczyzy sprzedają licencję na biznes w tej branży? O tym przekonasz się 24-26 października w PKiN w Warszawie na Targach Franczyzy.
– Próg rentowności w studiu EMS jest znacznie łatwiejszy do osiągnięcia w porównaniu z tradycyjnymi siłowniami i klubami fitness – mówi Kacper Orłowski, dyrektor ds. franczyzy in.Time.
Body Evolution proponuje franczyzobiorcom tańszą lub droższą opcję współpracy.
Insway proponuje biznes w branży wellness wykorzystujący terapie naturalne i nowoczesne technologie. Dla kogo jest ta franczyza i jakie są warunki współpracy?
Instytut Podologii Suela stawia pierwsze kroki we franczyzie. Jakie jest zainteresowanie prowadzeniem takiej firmy?
Franczyza in.Time rośnie w siłę dzięki sukcesom swoich partnerów. Nowoczesne studia EMS zdobywają rynek fitness, oferując stabilność i szybki zwrot inwestycji.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.