New York Pizza Department
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Nowy York to jedno z tych miejsc, które zostają w człowieku na zawsze.
W młodości za wszelką cenę chcieliśmy zobaczyć, jak wygląda USA. Stany wydawały nam się baśniową krainą, gdzie spełniają się marzenia, a pieniądze leżą na ulicy. Kilka lat później odwiedziliśmy Nowy York, a lekcja wyniesiona z tej podróży jest krótka: trzeba spełniać marzenia. Tworząc w 2009 roku New York Pizza Department (NYPD) wiedzieliśmy, że nasz Amerykański Sen musi trwać jak najdłużej. Teraz Ty też możesz zrealizować swoje marzenia o własnym lokalu. Chcemy Ci w tym pomóc!
Za cel nadrzędny postawiliśmy sobie przybliżenie smaków Nowego Yorku w kraju nad Wisłą. Wnętrze przypominające zachodni dinner bar, profesjonalna obsługa oraz przepyszne amerykańskie pizze, burgery i makarony to nasz standard. W Nowym Yorku czas to pieniądz, dlatego stworzyliśmy autorski system szybkiej i sprawnej realizacji zamówień. Pilnujemy porządku dostaw, a nasi kierowcy pędzą z pizzą “na sygnale”. Unikatowe nazwy dań, prosto zza Oceanu, dopełniają naszej wizji kulinarnej podróży po Stanach.
Doświadczenie, które z sukcesem zdobyliśmy na krakowskim rynku oraz ugruntowana pozycja wśród lokalnych pizzerii, pozwoliły nam pójść o krok dalej i dzielić się naszymi umiejętnościami z innymi fanami kuchni i kultury USA. Chcielibyśmy zaproponować Ci możliwość przyłączenia się do systemu franczyzowego New York Pizza Department.
Misja naszej franczyzy:
“Dostarczyć gotowe narzędzia jak i wiedzę tak aby pozwolić przedsiębiorcom konkurować na rynku gastronomicznym, poprzez oferowanie wyjątkowych, wysokojakościowych produktów w przystępnej cenie”
NYPD na rynku krakowskim ma bardzo ugruntowaną i stabilną pozycję, ponadto jesteśmy także uznani na tle konkurencji krajowej- otrzymaliśmy wiele prestiżowych wyróżnień np:
- 15 najlepsza restauracja z dowozem do klienta w całej Polsce według Pizzaportal.pl (2013),
- 2 najlepsza restauracja z dowozem do klienta w Krakowie według Pizzaportal.pl (2013).
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
40
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- profesjonalne szkolenia,
- “know how”,
- podręcznik operacyjny,
- pomoc i wsparcie,
- otrzymanie wyłączności terytorialnej,
- brak wymogu znajomości branży,
- szeroka gama dostawców,
- wysoka jakość sprzedawanego produktu,
- niski pułap inwestycyjny,
- szybkie osiągniecie punktu rentowności.
Każdy franczyzobiorca otrzyma pomoc oraz pełne wsparcie przy otwarciu lokalu jak i podczas prowadzenia własnej restauracji spod szyldu New York Pizza Department.
Dodatkowo zapewniamy pełne, darmowe szkolenie zarówno franczyzobiorcy, jak i wszystkich pracowników.
Współpracujemy z największymi dystrybutorami produktów z sektora HORECA, przez co jakość dostarczanych produktów jest na najwyższym możliwym poziomie, przy zachowaniu bardzo korzystnych cen.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- od 35 tys. zł netto - sprzęty.
- 5 tys. zł netto - opłata za przystąpienie do sieci NYPD.
- Miesięczna opłata franczyzowa- 1 tys. zł netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- lokal o min. 30 mkw.,
- przyłącze energii elektycznej min. 20kW,
- wentylacja mechaniczna,
- min. 2 wejscia do lokalu,
- min. Wysokość lokalu to 3 metry.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
New York Pizza Department S.A.
ul. Kapelanka 12, 30-347 Kraków
+48 531 206 600
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Tomasz Jench - właściciel
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma New York Pizza Department S.A. (ul. Kapelanka 12, 30-347 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego New York Pizza Department oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie na stronie internetowej firmy.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
New York Pizza Department uruchomił w tym roku już 18 lokali, a do majówki ma w planie jeszcze pięć. I myśli o zagranicy.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w lutowym wydaniu magazynu.
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Był jednym z pierwszych franczyzobiorców McDonald's w Polsce. Kiedy otwierał swoją pierwszą restaurację, nie spodziewał się, że zwiąże się z marką na kolejne 30 lat.
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
– To, że wchodzicie we franczyzę, nie jest gwarancją sukcesu. Gwarancją sukcesu jesteście wy – mówi Wojciech Goduński, twórca kanału Kopalnia Sukcesu.
– Nie podejmujemy współpracy z każdym zainteresowanym, musimy mieć poczucie dużego prawdopodobieństwa, że partner sobie poradzi – mówi Daniel Kucharski, prezes spółki Pijalnie Czekolady.
Otwierając kilka marek gastronomicznych pod jednym dachem można sporo zaoszczędzić na inwestycji. Taką możliwość daje franczyzodawca Sushi Kushi, Ramen Shop i Kiss Kimchi.
Zarabiaj z nami od 40 do 70 tys. zł miesięcznie, tworząc sieć gastronomiczną. Zachęcamy do zapoznania się z obrotami lokali oraz zasięgami w social mediach.
Cukrem i Solą w lipcu otworzyło trzy nowe lokalizacje. Większość punktów marki działa w formacie przyczep gastronomicznych.
Czy na serwowaniu wina można zrobić biznes? Właściciele Subtilité Wine & Bar przekonują, że tak. Swoim sprawdzonym pomysłem na biznes postanowili podzielić z franczyzobiorcami.
– Staramy się wybierać jak najlepsze lokalizacje, aby pączkarnie już od pierwszych dni funkcjonowania były rentowne – podkreśla Jacek Kloc, dyrektor ds. franczyzy Dobrej Pączkarni.
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.