New York Pizza Department

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Nowy York to jedno z tych miejsc, które zostają w człowieku na zawsze.
W młodości za wszelką cenę chcieliśmy zobaczyć, jak wygląda USA. Stany wydawały nam się baśniową krainą, gdzie spełniają się marzenia, a pieniądze leżą na ulicy. Kilka lat później odwiedziliśmy Nowy York, a lekcja wyniesiona z tej podróży jest krótka: trzeba spełniać marzenia. Tworząc w 2009 roku New York Pizza Department (NYPD) wiedzieliśmy, że nasz Amerykański Sen musi trwać jak najdłużej. Teraz Ty też możesz zrealizować swoje marzenia o własnym lokalu. Chcemy Ci w tym pomóc!
Za cel nadrzędny postawiliśmy sobie przybliżenie smaków Nowego Yorku w kraju nad Wisłą. Wnętrze przypominające zachodni dinner bar, profesjonalna obsługa oraz przepyszne amerykańskie pizze, burgery i makarony to nasz standard. W Nowym Yorku czas to pieniądz, dlatego stworzyliśmy autorski system szybkiej i sprawnej realizacji zamówień. Pilnujemy porządku dostaw, a nasi kierowcy pędzą z pizzą “na sygnale”. Unikatowe nazwy dań, prosto zza Oceanu, dopełniają naszej wizji kulinarnej podróży po Stanach.
Doświadczenie, które z sukcesem zdobyliśmy na krakowskim rynku oraz ugruntowana pozycja wśród lokalnych pizzerii, pozwoliły nam pójść o krok dalej i dzielić się naszymi umiejętnościami z innymi fanami kuchni i kultury USA. Chcielibyśmy zaproponować Ci możliwość przyłączenia się do systemu franczyzowego New York Pizza Department.
Misja naszej franczyzy:
“Dostarczyć gotowe narzędzia jak i wiedzę tak aby pozwolić przedsiębiorcom konkurować na rynku gastronomicznym, poprzez oferowanie wyjątkowych, wysokojakościowych produktów w przystępnej cenie”
NYPD na rynku krakowskim ma bardzo ugruntowaną i stabilną pozycję, ponadto jesteśmy także uznani na tle konkurencji krajowej- otrzymaliśmy wiele prestiżowych wyróżnień np:
- 15 najlepsza restauracja z dowozem do klienta w całej Polsce według Pizzaportal.pl (2013),
- 2 najlepsza restauracja z dowozem do klienta w Krakowie według Pizzaportal.pl (2013).
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
40
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- profesjonalne szkolenia,
- “know how”,
- podręcznik operacyjny,
- pomoc i wsparcie,
- otrzymanie wyłączności terytorialnej,
- brak wymogu znajomości branży,
- szeroka gama dostawców,
- wysoka jakość sprzedawanego produktu,
- niski pułap inwestycyjny,
- szybkie osiągniecie punktu rentowności.
Każdy franczyzobiorca otrzyma pomoc oraz pełne wsparcie przy otwarciu lokalu jak i podczas prowadzenia własnej restauracji spod szyldu New York Pizza Department.
Dodatkowo zapewniamy pełne, darmowe szkolenie zarówno franczyzobiorcy, jak i wszystkich pracowników.
Współpracujemy z największymi dystrybutorami produktów z sektora HORECA, przez co jakość dostarczanych produktów jest na najwyższym możliwym poziomie, przy zachowaniu bardzo korzystnych cen.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- od 35 tys. zł netto - sprzęty.
- 5 tys. zł netto - opłata za przystąpienie do sieci NYPD.
- Miesięczna opłata franczyzowa- 1 tys. zł netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- lokal o min. 30 mkw.,
- przyłącze energii elektycznej min. 20kW,
- wentylacja mechaniczna,
- min. 2 wejscia do lokalu,
- min. Wysokość lokalu to 3 metry.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

New York Pizza Department S.A.
ul. Kapelanka 12, 30-347 Kraków
+48 531 206 600
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Tomasz Jench - właściciel
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma New York Pizza Department S.A. (ul. Kapelanka 12, 30-347 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego New York Pizza Department oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie na stronie internetowej firmy.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Gastronomia ma za sobą kolejny trudny rok. Najsilniejsi jednak przetrwali i znaleźli sposób na funkcjonowanie w nowych warunkach rynkowych. Sprawdźcie, z kim warto nawiązać współpracę.
Chcesz dowiedzieć się jak zarobić milion we franczyzie albo poznać 30 pomysłów na własną knajpę, kawiarnię i lodziarnię? Kup styczniowy numer "Własny Biznes FRANCHISING"!
Sobota 16 października to ostatni dzień Targów Franczyza 2021. Skorzystajcie z okazji, przyjdźcie do Pałacu Kultury i Nauki i wybierzcie biznes dla siebie!
15 października to kolejny dzień Targów Franczyza. Ci, którzy szukają pomysłu na biznes mają okazję spotkać w jednym miejscu przedstawicieli wielu znanych marek franczyzowych.
14 października to pierwszy dzień Targów Franczyza. Franczyzodawcy najbardziej prestiżowych marek czekają w PKiN na wszystkich zainteresowanych otwarciem własnego biznesu na licencji.

Katarzyna Bakalarczyk współpracę z Crazy Bubble zaczynała od pracy w jednym z punktów marki. Z czasem została jej franczyzobiorczynią. Czy to się opłacało?
– Pączkarnie, w przeciwieństwie do lodziarni, nie działają sezonowo, dzięki czemu przynoszą zyski przez cały rok – podkreśla Wojciech Goduński, franczyzodawca Pączków Mamy.
Mykola i Yana Maksymiv od półtora roku prowadzą we Wrocławiu pizzerię Gruby Benek. Jak układa im się współpraca z franczyzodawcą?
Czy można przetestować biznes, a później w niego zainwestować?
La Donuteria szuka w Polsce zarówno indywidualnych franczyzobiorców, jak masterfranczyzobiorców. Ile trzeba zainwestować w biznes?

W Chinkalni sporo się dzieje. Marka wkrótce otwiera kolejną franczyzową restaurację. W następnych planach są dwa lokale własne.
– Świadomość Polaków dotycząca trendów żywieniowych jest coraz wyższa. To sprzyja rozwojowi naszego konceptu – mówi Karol Babicz, właściciel sieci Ciacho bez cukru.
Franczyzobiorcy New York Hot Dog mają do wyboru kilka formatów, w których mogą działać. Dodatkowo licencjodawca uruchamia dwa zupełnie nowe koncepty.
W ubiegłym roku marka Mini Melts miała ok. 800 stoisk z lodami. Jaki będzie ten sezon?
– W 2022 roku zaobserwujemy spadek wartości zamówień z dowozem, ale już w 2025 roku rynek pobije pandemiczny rekord i przebije pułap 10 mld zł – mówi Paweł Aksamit, prezes zarządu spółki Stava.
Rosjanie chcą podrobić McDonald's? Nieco zmodyfikowane logo i nazwa Wujek Wania miałyby zastąpić szyldy światowej sieci w Rosji.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.