Godan - balony i dekoracje

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
GoDan to najbardziej rozpoznawalna marka dostarczająca akcesoria rozrywkowe działająca w Polsce od ponad 30 lat. Firma słynie z najpiękniejszych i najmocniejszych balonów, licencjonowanych akcesoriów urodzinowych np. takich jak: LOL, Star Wars, Frozen, Mickey Mouse, Psi Patrol oraz wielu innych. Jest producentem strojów karnawałowych oraz przebrań na różne okazje. Oferta marki ciągle się rozwija i na bieżąco dostosowywana jest do potrzeb rynku.
W Polsce wzrasta ilość organizowanych urodzin z dekoracjami oraz imprez tematycznych. Modne też stało się świętowanie wieczorów panieńskich, kawalerskich czy imprez Baby Shower, na których świetnie wpisują się akcesoria firmy – świeczki, girlandy, konfetti, talerzyki, kubeczki, serwetki i inne ozdoby nawiązujące do charakteru imprezy.
GoDan Balony i Dekoracje to format franczyzowych sklepów, w których oprócz produktów firmy GoDan oferowana są także usługi pompowania balonów helem, tworzenia dekoracji balonowych (od prostych bukietów balonów, po skomplikowane łuki i ścianki), dekoracji sal (np. ślubnych, balów studniówkowych czy sylwestrowych), oraz personalizacji balonów (balony z imieniem solenizanta).
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Ponad 100
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Prowadzenie unikalnego i rozwojowego biznesu pod szyldem rozpoznawalnej i cenionej marki,
- stabilny i sprawdzony model biznesu w firmie działającej od 30 lat,
- połączenie biznesu z pasją i hobby,
- szeroki i atrakcyjny portfel produktowy,
- lokalne źródło helu, oferujące usługę napełnianie balonów,
- sprawdzony format i dopracowany standard wystroju sklepów,
- wsparcie w procesie poszukiwania, negocjacji i adaptacji lokalu,
- obsługę marki przez profesjonalny zespół marketingowy,
- wspólną działalność wizerunkową i promocyjną dla całej sieci,
- jednolitą organizację zasad sprzedaży oraz obsługi klienta,
- szkolenia i bieżące wsparcie operacyjne,
- cykliczne szkolenia z dekoracji tworzenia bukietów balonowych,
- atrakcyjne materiały marketingowe,
- wyłączność terytorialną,
- brak opłat za licencję.
Bądź pierwszy w swoim regionie!
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Nakłady inwestycyjne związane z uruchomieniem, wyposażeniem oraz zatowarowaniem własnej placówki wynoszą od 30 tys. zł netto w zależności od formatu, lokalizacji, powierzchni lokalu oraz jego stanu technicznego.
Jakich efektów można się spodziewać?
Sukces finansowy uzależniony jest przede wszystkim od wysokości realizowanych przychodów, a te z kolei zależą w głównej mierze od:
- lokalizacji, wielkości lokalu i formatu,
- umiejętności sprzedażowych personelu w placówce ale i poza placówką,
- poziomu i jakości obsługi klienta,
- zaangażowania właściciela placówki i całego personelu.
Trafny wybór lokalizacji i realizacja ww. kluczowych czynników umożliwia sukces finansowy:
- zysk już w pierwszym miesiącu działalności,
- zwrot całości zaangażowanego kapitału w II kwartale działalności.
Czekamy na Ciebie aby podzielić się naszą pasją do wywoływania uśmiechów na twarzach naszych klientów.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Pożądane jest by kandydat był zaangażowany w prowadzenie biznesu. Natomiast nie jest wymagane doświadczenie. Szansę mają osoby przedsiębiorcze, które odznaczają się entuzjazmem, zmysłem estetycznym i umiejętnością kreatywnego myślenia. Sprawą kluczową jest bycie faktycznym szefem, obecnym wśród swoich ludzi i klientów. Franczyzobiorca powinien być w centrum sytuacji, aby poznać potrzeby swoich klientów i móc szybko na nie reagować. Ważnym jest aby również jego miejsce zamieszkania było oddalone maksymalnie do 50 km od sklepu.
Godan Strefa Uśmiechu to idealny pomysł na biznes niezależnie od wielkości miasta.
Pozyskanie lokalu może nastąpić na dwa sposoby:
- możemy pomóc w procesie poszukiwania nowego lokalu (wskazanie miejsca, negocjacji ceny najmu oraz warunków umowy),
- możemy wspólnie zaadaptować lokal znaleziony przez samego partnera.
Optymalna powierzchnia dla sklepu GoDan Balony i Dekoracje ma od 20 do 90 mkw. Oferujemy również możliwość otwarcia punków typu „wyspa” lub w wersji „mini”.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Osoba do kontaktu dla kandydatów
Agnieszka Falińska - Dział rozowoju sieci
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Godan S.A. (ul. Poznańska 138, 05-850 Ożarów Mazowiecki). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Godan - balony i dekoracje oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie godan.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w lutowym wydaniu magazynu.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Mama na pełen etat – tak jeszcze niedawno mówiła o sobie Oliwia Stępak. Teraz jako franczyzobiorczyni prowadzi własny sklep marki GoDan.
Czy w sytuacji, gdy inflacja oszalała, koszty życia rosną, a rodzinne budżety szukają oszczędności, bezpieczniej zostać na etacie, czy założyć własną firmę? Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Zamknięcie galerii handlowych w czasie pandemii skłoniło Emilię Wasielewską do znalezienia sobie nowego zajęcia. Postawiła na GoDan. Jak jej idzie?

Największym wyzwaniem dla stacjonarnych sklepów z zabawkami są sklepy online. Przewagą tych pierwszych jest jednak obsługa.
GoDan ma już za sobą pierwsze tegoroczne otwarcia, a w planach kolejne.
Marka 5.10.15 co roku otwiera kilkanaście nowych placówek. Ile trzeba zainwestować, aby otworzyć własny sklep z odzieżą dziecięcą?
Marka 5.10.15. nie zwalnia tempa, w ciągu ostatnich tygodni otworzyła 4 nowe sklepy.
Monika Nurzyńska otworzyła sklep GoDan w szczycie pandemii. Czy nie żałuje tej decyzji?

– Zakładając firmę chciałam uniknąć określeń typu „biznes żony znanego męża” – mówi Aleksandra Żebrowska, właścicielka marki Francis & Henry.
Pomimo pandemii sieć GoDan Balony i Dekoracje nie narzeka na ten rok. Na najbliższe miesiące ma kolejne plany otwarciowe.
5.10.15 cały czas otwiera nowe sklepy. Jak zostać franczyzobiorcą marki?
Właściciel marki Coccodrillo w II kwartale br. miał przychody o 21 proc. mniejsze niż rok wcześniej.
Marka Coccodrillo wznawia pracę ok. 100 swoich przyulicznych sklepów. W ciągu najbliższych dwóch tygodni planuje uruchomić kilkadziesiąt kolejnych.
Marka GoDan w czasach epidemii skoncentrowała się na sprzedaży internetowej. Co to oznacza dla franczyzobiorców?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.