Godan - balony i dekoracje

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
GoDan to najbardziej rozpoznawalna marka dostarczająca akcesoria zabawowe na przyjęcia działająca już w Polsce od 32 lat. Firma znana jest z najpiękniejszych i różnorodnych balonów, akcesoriów urodzinowych, ślubnych, na chrzest czy komunie. Jest producentem strojów karnawałowych oraz przebrań na różne okazje. Oferta marki ciągle się rozwija – ostatnio wprowadziliśmy stroje licencyjne takie jak Minecraft, Super Mario, Disney. Ponad 120 przedsiębiorców zaufało marce dodając uśmiech i radość w swoich regionach nie tylko na twarzach dzieci.
W Polsce wzrasta ilość organizowanych urodzin z dekoracjami oraz imprez tematycznych. Modne też stało się świętowanie wieczorów panieńskich, kawalerskich czy imprez Baby Shower, na których świetnie wpisują się akcesoria firmy – świeczki, girlandy, konfetti, talerzyki, kubeczki, serwetki i inne ozdoby nawiązujące do charakteru imprezy.
GoDan Balony i Dekoracje to format franczyzowych sklepów, w których oprócz produktów firmy GoDan oferowana są także usługi pompowania balonów helem, tworzenia dekoracji balonowych (od prostych bukietów balonów, po skomplikowane łuki i ścianki), dekoracji sal (np. ślubnych, balów studniówkowych czy sylwestrowych), oraz personalizacji balonów (balony z imieniem solenizanta).
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Ponad 110
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Prowadzenie unikalnego i rozwojowego biznesu pod szyldem rozpoznawalnej i cenionej marki,
- stabilny i sprawdzony model biznesu w firmie działającej od 30 lat,
- połączenie biznesu z pasją i hobby,
- szeroki i atrakcyjny portfel produktowy,
- lokalne źródło helu, oferujące usługę napełnianie balonów,
- sprawdzony format i dopracowany standard wystroju sklepów,
- wsparcie w procesie poszukiwania, negocjacji i adaptacji lokalu,
- obsługę marki przez profesjonalny zespół marketingowy,
- wspólną działalność wizerunkową i promocyjną dla całej sieci,
- jednolitą organizację zasad sprzedaży oraz obsługi klienta,
- szkolenia i bieżące wsparcie operacyjne,
- cykliczne szkolenia z dekoracji tworzenia bukietów balonowych,
- atrakcyjne materiały marketingowe,
- wyłączność terytorialną,
- brak opłat za licencję.
Bądź pierwszy w swoim regionie!
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Nakłady inwestycyjne związane z uruchomieniem, wyposażeniem oraz zatowarowaniem własnej placówki wynoszą od 30 tys. zł netto w zależności od formatu, lokalizacji, powierzchni lokalu oraz jego stanu technicznego.
Jakich efektów można się spodziewać?
Sukces finansowy uzależniony jest przede wszystkim od wysokości realizowanych przychodów, a te z kolei zależą w głównej mierze od:
- lokalizacji, wielkości lokalu i formatu,
- umiejętności sprzedażowych personelu w placówce ale i poza placówką,
- poziomu i jakości obsługi klienta,
- zaangażowania właściciela placówki i całego personelu.
Trafny wybór lokalizacji i realizacja ww. kluczowych czynników umożliwia sukces finansowy:
- zysk już w pierwszym miesiącu działalności,
- zwrot całości zaangażowanego kapitału w II kwartale działalności.
Czekamy na Ciebie aby podzielić się naszą pasją do wywoływania uśmiechów na twarzach naszych klientów.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Pożądane jest by kandydat był zaangażowany w prowadzenie biznesu. Natomiast nie jest wymagane doświadczenie. Szansę mają osoby przedsiębiorcze, które odznaczają się entuzjazmem, zmysłem estetycznym i umiejętnością kreatywnego myślenia. Sprawą kluczową jest bycie faktycznym szefem, obecnym wśród swoich ludzi i klientów. Franczyzobiorca powinien być w centrum sytuacji, aby poznać potrzeby swoich klientów i móc szybko na nie reagować. Ważnym jest aby również jego miejsce zamieszkania było oddalone maksymalnie do 50 km od sklepu.
Godan Balony i Dekoracje to idealny pomysł na biznes niezależnie od wielkości miasta.
Pozyskanie lokalu może nastąpić na dwa sposoby:
- możemy pomóc w procesie poszukiwania nowego lokalu (wskazanie miejsca, negocjacji ceny najmu oraz warunków umowy),
- możemy wspólnie zaadaptować lokal znaleziony przez samego partnera.
Optymalna powierzchnia dla sklepu GoDan Balony i Dekoracje ma od 20 do 90 mkw. Oferujemy również możliwość otwarcia punków typu „wyspa” lub w wersji „mini”.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Osoba do kontaktu dla kandydatów
Damian Skurczyński
zastępca dyrektora handlowego
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Godan S.A. (ul. Poznańska 138, 05-850 Ożarów Mazowiecki). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Godan - balony i dekoracje oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie godan.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

GoDan ma za sobą intensywny pierwszy kwartał i sprecyzowane plany na kolejne miesiące.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w lutowym wydaniu magazynu.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Mama na pełen etat – tak jeszcze niedawno mówiła o sobie Oliwia Stępak. Teraz jako franczyzobiorczyni prowadzi własny sklep marki GoDan.
Czy w sytuacji, gdy inflacja oszalała, koszty życia rosną, a rodzinne budżety szukają oszczędności, bezpieczniej zostać na etacie, czy założyć własną firmę? Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".

Marzysz o miejscu pracy, gdzie będziesz się czuć jak w domu? Praca będzie przyjemnością i pasją, a nie obowiązkiem?
Zamknięcie galerii handlowych w czasie pandemii skłoniło Emilię Wasielewską do znalezienia sobie nowego zajęcia. Postawiła na GoDan. Jak jej idzie?
Największym wyzwaniem dla stacjonarnych sklepów z zabawkami są sklepy online. Przewagą tych pierwszych jest jednak obsługa.
GoDan ma już za sobą pierwsze tegoroczne otwarcia, a w planach kolejne.
Marka 5.10.15 co roku otwiera kilkanaście nowych placówek. Ile trzeba zainwestować, aby otworzyć własny sklep z odzieżą dziecięcą?

Marka 5.10.15. nie zwalnia tempa, w ciągu ostatnich tygodni otworzyła 4 nowe sklepy.
Monika Nurzyńska otworzyła sklep GoDan w szczycie pandemii. Czy nie żałuje tej decyzji?
– Zakładając firmę chciałam uniknąć określeń typu „biznes żony znanego męża” – mówi Aleksandra Żebrowska, właścicielka marki Francis & Henry.
Pomimo pandemii sieć GoDan Balony i Dekoracje nie narzeka na ten rok. Na najbliższe miesiące ma kolejne plany otwarciowe.
5.10.15 cały czas otwiera nowe sklepy. Jak zostać franczyzobiorcą marki?
Właściciel marki Coccodrillo w II kwartale br. miał przychody o 21 proc. mniejsze niż rok wcześniej.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.