Bafra Kebab
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Bafra Kebab to flagowy koncept street food na mapie polskiej gastronomii. To całoroczny koncept franczyzowy należący do spółki Sweet Gallery - największej i najszybciej rozwijającej się sieci mobilnych punktów sprzedaży. Sweet Gallery jest liderem w branży. Zajmuje 20 proc. rynku. Do portfolio spółki należą także marki Lodolandia, Kołacz na Okrągło i SiGelato. Biznes jest outdoorowy. Punkty stoją na zewnątrz, poza obiektami handlowymi, łatwo adaptują się w obecnych, zmieniających się warunkach gospodarczych. Dzięki temu nie dotknął go lockdown i inne obostrzenia zastosowane wobec restauratorów oraz galerii handlowych podczas pandemii. Ponadto sprzedaż odbywa się z „bezpiecznego okienka” w formie „take away”, a więc z pominięciem bezpośredniego kontaktu.
BIZNES Z POTENCJAŁEM
Mobilne punkty sprzedaży mają znaczącą przewagę nad lokalami stacjonarnymi. Są zlokalizowane w wielu niedostępnych dla innych biznesów miejscach tj.: przed marketami i galeriami handlowymi, na osiedlach, deptakach oraz przy ulicach o dużym natężeniu ruchu. Ponadto, dzięki mobilnej formule koszty związane z adaptacją lokalu na restaurację oraz czynsz są kilkukrotnie niższe. Przyczepy Bafra Kebab nie różnią się niczym od stacjonarnych restauracji. Posiadają takie same sprzęty najwyższej jakości.
Bafra Kebab notuje bardzo wysokie wzrosty sprzedaży na punktach franczyzowych jak i własnych w Warszawie. Na polskim rynku funkcjonuje 407 punktów Bafra Kebab.
WYNAJEM JEDNĄ Z OPCJI
Od stycznia 2022 r. Sweet Gallery umożliwia Franczyzobiorcom wynajęcie przyczepy Bafra Kebab na okres 12 miesięcy bez ponoszenia kosztów związanych z leasingiem czy zakupem. Koszty wyprodukowania i wyposażenia przyczepy ponosi spółka, która następnie przekazuje ją w wynajem Franczyzobiorcy. – Oferujemy nowe warunki współpracy franczyzowej, dzięki którym biznes jest w pełni bezpieczny, a zasady współpracy są bardzo transparentne – mówi Krzysztof Olesiak, prezes firmy Sweet Gallery.
Jeśli w ciągu pierwszych trzech miesięcy współpracy partner zdecyduje się wykupić przyczepę, wówczas koszty najmu wliczają się na poczet wykupu przyczepy. Jeśli natomiast partner nie zdecyduje się na wykup przyczepy, może kontynuować w dalszym ciągu najem i nie ponosi w związku z tym żadnych dodatkowych kosztów. – Takie rozwiązanie pozwala na zapoznanie się z biznesem i jego specyfiką w praktyce, bez ponoszenia przez Franczyzobiorcę kosztów inwestycyjnych – mówi Katarzyna Krzemińska-Malon, marketing & PR manager Sweet Gallery. Partner wynajmuje w pełni wyposażoną, gotową do pracy przyczepę Bafra Kebab, która jest dostarczana przez centralę do wybranej lokalizacji.
BAFRA KEBAB TO:
- Zysk na poziomie nawet 15 tys. zł netto (na rękę);
- Partnerska współpraca oparta na wieloletnim doświadczeniu;
- Franczyza zaprojektowana tak, aby każdy, niezależnie od doświadczenia, mógł poprowadzić biznes gastronomiczny;
- Model biznesowy, który sprawdza się w dużych i w małych miejscowościach już od 2 tys. mieszkańców;
- W pełni wyposażona, gotowa do pracy przyczepa gastronomiczna;
- Nowoczesny design punktu sprzedaży;
- Opłacalny, odporny na kryzys całoroczny biznes;
- Rozpoznawalna marka;
- Produkt na każdą kieszeń, najchętniej kupowany przez Polaków. Codziennie, aż 5 mln z nich wybiera kebab na swój posiłek;
- Najlepszej jakości mięso produkowane specjalnie dla sieci;
- Świeże warzywa od polskich dostawców;
- Unikalny, rozpoznawalny smak, lubiany produkt;
- Różnorodne menu.
DLACZEGO WARTO WYBRAĆ FRANCZYZĘ BAFRA KEBAB?
DEDYKOWANY OPIEKUN REGIONALNY To właśnie on zadba o sprawne przygotowanie Cię do rozpoczęcia działalności. Otwarcie punktu to Twój wielki dzień, dlatego otworzymy go razem z Tobą. Opiekun będzie Twoim wsparciem także podczas trwania umowy franczyzowej. To do niego zadzwonisz z każdym pytaniem.
POMOC W FINANSOWANIU Wiemy, jak skomplikowane są sprawy związane z finansami, dlatego stworzyliśmy szereg rozwiązań pozwalających zacząć biznes już od 15 tys. złotych. Nie zostaniesz z tym sam. Dedykowany Ekspert ds. Finansowania odpowie na wszystkie Twoje pytania i pomoże Ci nawet w wypełnieniu wniosku na finasowanie Twojego biznesu. Ty tylko złożysz wniosek do banku.
POZYSKANIE LOKALIZACJI Atrakcyjna lokalizacja to jeden z najważniejszych czynników w biznesie gastronomicznym. Nasz dział komercjalizacji, działający we wszystkich województwach w Polsce, pozyska dla Ciebie najlepsze miejsca na osiedlach, deptakach, skwerach oraz przy marketach i galeriach handlowych. Dodatkowo oceni, czy miejsca te, będą mogły zapewnić przepływ klientów, a także satysfakcjonujące wyniki sprzedaży. Wszystkie formalności są po naszej stronie.
PAKIET SZKOLENIOWY Jeśli będziesz mieć już podpisaną umowę i wybraną lokalizację, rozpoczniesz 1-dniowe szkolenie teoretycznie online i 5-dniowe szkolenie praktyczne na jednym z naszych punktów w Warszawie. Zdobędziesz na nim niezbędne kompetencje w prowadzeniu biznesu. Przeszkolimy Cię z receptur, przygotowania potraw, higieny produkcji, sprzedaży, a także zasad bezpieczeństwa i zarządzania.
WSPARCIE MARKETINGOWE Podczas trwania umowy franczyzowej, zapewniamy kompleksowe wsparcie marketingowe w wypromowaniu Twojego biznesu. Budowanie pozytywnego wizerunku Bafra Kebab to nasz nadrzędny cel, dlatego nasi Franczyzobiorcy mają do dyspozycji kampanie zasięgowe, przemyślane promocje oraz inne, zgodne z trendami, materiały marketingowe, które skutecznie wspierają biznes. Materiały udostępniamy na dedykowanym serwerze wszystkim Franczyzobiorcom.
PRZEMYŚLANA LOGISTYKA Zadbamy o Twoje potrzeby stale Cię wspierając. Dotyczy to także optymalizacji łańcucha dostaw. Produkty najwyższej jakości, niezbędne do rozpoczęcia działalności, zostaną dostarczone bezpośrednio do Twojego punktu sprzedaży. Nie musisz martwić się więc o pierwsze zatowarowanie.
USŁUGI SERWISOWE Zapewniamy pełną obsługę serwisową. Będziemy do Twojej dyspozycji w sytuacjach awaryjnych. Nasz serwis dociera na miejsce w ciągu 48 godzin od zgłoszenia awarii, aby szybko i sprawnie usunąć wszelkie usterki. Zawsze mamy ze sobą sprzęt zastępczy.
Bafra Kebab jest jednym z największych partnerów firmy PepsiCo w Polsce
Dzięki partnerskiej współpracy Bafra Kebab z firmą PepsiCo Poland, przy każdym punkcie Bafra Kebab znajduje się lodówka z napojami. W punktach oferowana jest cała gama napojów amerykańskiego producenta. Wspólnie prowadzone są także atrakcyjne promocje dla klientów.
JEDNOSTKI WŁASNE
60
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
371
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
NAJCZĘSTSZE PYTANIA:
1. Od czego zacząć?
Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń na numer +48 537 631 631. Przedstawimy Ci wszystkie możliwości współpracy i zaprosimy na niezobowiązujące spotkanie w siedzibie naszej firmy w Warszawie.
2. Czy muszę rezygnować z dotychczasowej pracy?
Nie ma znaczenia czy pracujesz na etacie, prowadzisz swoją działalność czy zajmujesz się rodziną. Nasz koncept to jedyny biznes, dzięki któremu z niczego nie musisz rezygnować. Każdy może zostać naszym Franczyzobiorcą, niezależnie od doświadczenia i wykonywanego zawodu.
3. Jakiej kwoty potrzebuję na start?
Większość naszych Klientów finansuje swój biznes leasingiem, dlatego już 15 tys. złotych umożliwi Ci uruchomienie dochodowego biznesu w modelu franczyzowym.
4. Jak znaleźć odpowiednią lokalizację?
Mamy największe doświadczenie na rynku street food w pozyskiwaniu lokalizacji, dlatego w ramach współpracy zapewnimy Ci miejsce z dużym przepływem klientów. Do Ciebie należy decyzja, gdzie będziesz prowadzić swój biznes.
5. Czy muszę mieć magazyn?
Nasze przyczepy są tak skonstruowane, że pomieszczą towar na klika dni przy dużym ruchu, dlatego nie trzeba mieć magazynu. Ponadto zapewniamy dostawy kilka razy w tygodniu.
6. Czy muszę się na tym znać?
Nie musisz mieć doświadczenia. Przeszliśmy na własnej skórze każdy etap prowadzenia mobilnego biznesu, ponieważ sami pracowaliśmy na punktach sprzedaży i zdobyliśmy szerokie doświadczenie. Bez obaw, nauczymy Cię wszystkiego.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji: od 10 tys. zł (środków własnych)
ZYSK MIESIĘCZNY
Kwota zysku nawet 15 tys. zł netto (na rękę)
BAFRA KEBAB TO BIZNES, KTÓRY PRZYNOSI REALNE ZYSKI!
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Sweet Gallery Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Jutrzenki 99 /101, moduł B1, 02-231 Warszawa
+48 537 631 631
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Sweet Gallery Sp. z o.o. Sp. k. (ul. Jutrzenki 99 /101, moduł B1, 02-231 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Bafra Kebab oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyza.bafrakebab.pl .
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
To, że poszedłeś pracować na etat, nie oznacza, że całe życie tak musi być. Kup listopadowy numer "Własny Biznes FRANCHISING", odważ się i zmień swoje życie zawodowe.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Październikowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży. Znajdziesz w nim gratisowy bilet wstępu na Targi Franczyza!
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
Wrześniowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, o czym w nim przeczytasz.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
Wendy's, międzynarodowa sieć restauracji szybkiej obsługi z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, ogłosiła niedawno plany ekspansji na kilka rynków europejskich, które obejmują także Polskę.
Co drugi przedsiębiorca decydujący się na franczyzę Fit Cake wybiera tę markę jako swój pierwszy krok w biznesie. Dlaczego?
Był jednym z pierwszych franczyzobiorców McDonald's w Polsce. Kiedy otwierał swoją pierwszą restaurację, nie spodziewał się, że zwiąże się z marką na kolejne 30 lat.
– To, że wchodzicie we franczyzę, nie jest gwarancją sukcesu. Gwarancją sukcesu jesteście wy – mówi Wojciech Goduński, twórca kanału Kopalnia Sukcesu.
– Nie podejmujemy współpracy z każdym zainteresowanym, musimy mieć poczucie dużego prawdopodobieństwa, że partner sobie poradzi – mówi Daniel Kucharski, prezes spółki Pijalnie Czekolady.
Otwierając kilka marek gastronomicznych pod jednym dachem można sporo zaoszczędzić na inwestycji. Taką możliwość daje franczyzodawca Sushi Kushi, Ramen Shop i Kiss Kimchi.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.