Edukido: zajęcia edukacyjne z klockami

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Edukido – co to jest?
Edukido to franczyza jednorazowych warsztatów edukacyjnych z klockami Lego® dla dzieci w wieku 4–10 lat, dająca gwarancję szybkiego zarobku. Warsztaty prowadzone są na bazie naszych autorskich, przetestowanych scenariuszy, trwają od 45 do 60 minut i są odpowiednie dla grup do 25 osób. Porusza się na nich bardzo zróżnicowane tematy – nawiązujące zarówno do przedmiotów szkolnych, jak i do codziennego życia w społeczeństwie (przykładowe tematy: średniowieczny zamek, potęga wiatru, mapa świata, autonomiczny samochód, grawitacja, symbole narodowe). Warsztaty można prowadzić w przedszkolach, szkołach, bibliotekach, centrach kultury, klubokawiarniach, na eventach firmowych, festynach i wszędzie tam, gdzie tylko uda się je sprzedać.
Franczyzobiorca sam decyduje, kiedy chce pracować, ile chce pracować i ile zarabiać. Może to być jego główne źródło zarobku lub opcja, aby dorobić sobie „po godzinach”.
Dzięki temu, że warsztaty są wydarzeniami jednorazowymi i odbywają się w salach lekcyjnych w czasie lekcji, Franczyzobiorca:
- nie musi podpisywać umów z klientami czy dyrekcją (znika problem comiesięcznych windykacji klientów, którzy opóźniają się z płatnościami),
- sam ustala ceny za warsztaty i ma wyłączność na wykupionym przez siebie obszarze licencji,
- nie musi podpisywać umów najmu sal (znika problem ich dostępności w przepełnionych szkołach, a także duży koszt, jakim był najem sal na zajęcia regularne).
Franczyzobiorca może zacząć działalność w każdym momencie – nie musi czekać na początek roku szkolnego czy semestru. Już po 6 tygodniach od podpisania umowy franczyzowej jest gotowy do prowadzenia warsztatów i… zarabiania.
Nasze cele
- Dzięki zajęciom Edukido dzieci mają możliwość poznawania świata przez zabawę klockami.
- Podczas warsztatów Edukido dzieci ćwiczą swoją wyobraźnię przestrzenną, zdolność rozwiązywania problemów i kreatywność – czyli umiejętności, które są niezbędne na każdym etapie życia.
- Odciągamy dzieci od monitorów, gwarantując im ciekawe i innowacyjne możliwości poznawania świata.
- Gwarantujemy Franczyzobiorcy elastyczność działania i zarabiania w szybko zmieniającym się świecie, a jeśli zmienią się jego plany życiowe – dajemy mu możliwość rozwiązania umowy.
Dowiedz się, dlaczego dzieci uwielbiają nasze zajęcia!
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
67 oddziałów w Polsce
12 oddziałów zagranicznych
2 Master Franczyzobiorców (Chorwacja, Macedonia)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Co dostajesz?
- Wyłączność na wykupionym obszarze licencji.
- Stałe opłaty franczyzowe – nie pobieramy prowizji od obrotów ani od liczby klientów.
- Szybkie wdrożenie.
- Kompleksowe szkolenie z prowadzenia zajęć i zarządzania oddziałem (1 dzień online, 1 dzień stacjonarnie).
- Wsparcie ze strony centrali (telefoniczne i e-mailowe).
- Stały dostęp do bazy ze scenariuszami i materiałami dodatkowymi.
- Stały dostęp do podręczników i instrukcji z naszym know-how.
- Materiały marketingowe przygotowywane przez centralę.
- Dostęp do e-sklepu dla Franczyzobiorców, profilu na Facebooku i podstrony WWW.
- Możliwość rozłożenia kosztu klocków na raty.
- Możliwość rozwiązania umowy z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Na czym zarabiasz?
Franczyzobiorca zarabia na prowadzeniu jednorazowych warsztatów z klockami Lego®. Średni przychód za przeprowadzenie 1 warsztatu to 250–300 zł brutto.
Franczyzobiorcy mogą:
- poświęcać na prowadzenie warsztatów np. 5 dni po 3 godziny pracy (3 warsztaty dziennie) w miesiącu – co oznacza miesięczny przychód w granicach od 3 750 do 4 500 zł,
- potraktować ten biznes jako sposób na „pełnoetatowe” zajęcie i pracując 20 dni w miesiącu (prowadząc 3 warsztaty dziennie, czyli pracując 3 godziny dziennie), osiągać miesięczny przychód w granicach od 15 000 do 18 000 zł.
Jeśli po pewnym czasie Franczyzobiorca zatrudni pracownika na stanowisku instruktora, to przy średniej cenie za przeprowadzenie 1 warsztatu (250 zł) i przy wynagrodzeniu dla instruktora za 1 warsztat (np. 70 zł) Franczyzobiorca zarobi dodatkowe 180 zł za godzinę.
Zwrot inwestycji początkowej następuje między 6. a 12. miesiącem działalności.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Budżet potrzebny na start, aby wykupić licencję na obszar do 50 tysięcy mieszkańców, składa się z kilku elementów:
Opłaty początkowe:
- 4.000 zł netto - opłata licencyjna
- 2.000 zł netto - pakiet startowy marketing
- 2.000 zł netto - pakiet startowy akcesoria
Dodatkowo Franczyzobiorca zakupuje od Franczyzodawcy pakiet startowy klocków w cenie 13.000 zł netto.
- Łączny koszt inwestycji: 21.000 zł netto
Opłata miesięczna na obszarze do 50 tysięcy mieszkańców to 650 zł brutto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Nie mamy takich wymagań. Franczyzę Edukido może prowadzić każdy, kto potrafi nawiązać relacje z dziećmi, jest komunikatywny i nie boi się sprzedawać. Szukamy osób chętnych do zainwestowania swojego czasu i pieniędzy w nasz koncept. Franczyzę Edukido można prowadzić na obszarach od 20 tysięcy mieszkańców. Szukamy Franczyzobiorców w całej Polsce, ponieważ w każdej gminie mieszkają dzieci, które potrzebują naszych warsztatów.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Edukido Polska Sp. z o.o.
ul. Związkowa 4, 20-148 Lublin
601 777 084
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Kamila Hołody http://edukido.com.pl/
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Edukido Polska Sp. z o.o. (ul. Związkowa 4, 20-148 Lublin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Edukido: zajęcia edukacyjne z klockami oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie edukido.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
Wrzesień za pasem, a więc to ostatni moment, żeby zdążyć przed sezonem otworzyć we franczyzie firmę specjalizującą się w prowadzeniu zajęć z wykorzystaniem klocków Lego.
Ponad połowa rodziców chętnie wysyła dzieci na zajęcia dodatkowe. Potwierdza to nasz gość, Piotr Szczepkowski, współzałożyciel sieci Edukido.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
– Warsztaty edukacyjne to obecnie najbardziej pożądany produkt spośród tych, które proponujemy. Dlatego to na nich chcemy opierać współpracę – mówi Kamila Hołody z Edukido.

Kulinarne Poddasze organizuje warsztaty kulinarne dla dzieci i dorosłych. Teraz chce podzielić się z franczyzobiorcami swoim pomysłem na biznes.
Akademia Superminds chce rozwijać się najchętniej w miejscowościach liczących powyżej 30 tys. mieszkańców. Kto może prowadzić taki biznes?
Świat otworzył się na współpracę międzynarodową, dlatego potrzeba znajomości języków obcych jest coraz większa. Korzystają na tym właściciele szkół językowych.
– Branża zajęć pozalekcyjnych będzie rosła, ponieważ szanse, że w publicznym szkolnictwie cokolwiek zmieni się na dobre, są marne – mówi Leszek Lewandowski z sieci Galileusz.
– Szykujemy nowe kursy związane z tematyką sztucznej inteligencji. Będziemy ją też wykorzystywać w naszej aplikacji – mówi Radosław Kulesza, członek zarządu Gigantów Programowania.

Placówki przybliżające dzieciom i młodzieży królową nauk nie narzekają na brak klientów. Jak otworzyć taki biznes?
Szkół oferujących naukę angielskiego jest wiele, ale jednocześnie zainteresowanie ich usługami cały czas rośnie. Jak otworzyć taką szkołę?
– Średnio każdy nasz franczyzobiorca ma trzy placówki – mówi Radosław Kulesza, członek zarządu Gigantów Programowania.
Ewa i Stefan Mazurek z kursem Soward Skills ruszyli pół roku temu. Teraz prowadzą zajęcia już w kilku lokalizacjach i planują uruchomienie kolejnych.
Z Mathriders można współpracować jako niezależny nauczyciel albo otworzyć placówkę pod logo marki. Który model przyciąga więcej chętnych?
We wrześniu pełną parą wystartuje elbląska placówka Galileusza. Co zaoferuje jej właścicielka?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.