Edukido: zajęcia edukacyjne z klockami
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Edukido – co to jest?
Edukido to franczyza jednorazowych warsztatów edukacyjnych z klockami Lego® dla dzieci w wieku 4–10 lat, dająca gwarancję szybkiego zarobku. Warsztaty prowadzone są na bazie naszych autorskich, przetestowanych scenariuszy, trwają od 45 do 60 minut i są odpowiednie dla grup do 25 osób. Porusza się na nich bardzo zróżnicowane tematy – nawiązujące zarówno do przedmiotów szkolnych, jak i do codziennego życia w społeczeństwie (przykładowe tematy: średniowieczny zamek, potęga wiatru, mapa świata, autonomiczny samochód, grawitacja, symbole narodowe). Warsztaty można prowadzić w przedszkolach, szkołach, bibliotekach, centrach kultury, klubokawiarniach, na eventach firmowych, festynach i wszędzie tam, gdzie tylko uda się je sprzedać.
Franczyzobiorca sam decyduje, kiedy chce pracować, ile chce pracować i ile zarabiać. Może to być jego główne źródło zarobku lub opcja, aby dorobić sobie „po godzinach”.
Dzięki temu, że warsztaty są wydarzeniami jednorazowymi i odbywają się w salach lekcyjnych w czasie lekcji, Franczyzobiorca:
- nie musi podpisywać umów z klientami czy dyrekcją (znika problem comiesięcznych windykacji klientów, którzy opóźniają się z płatnościami),
- sam ustala ceny za warsztaty i ma wyłączność na wykupionym przez siebie obszarze licencji,
- nie musi podpisywać umów najmu sal (znika problem ich dostępności w przepełnionych szkołach, a także duży koszt, jakim był najem sal na zajęcia regularne).
Franczyzobiorca może zacząć działalność w każdym momencie – nie musi czekać na początek roku szkolnego czy semestru. Już po 6 tygodniach od podpisania umowy franczyzowej jest gotowy do prowadzenia warsztatów i… zarabiania.
Nasze cele
- Dzięki zajęciom Edukido dzieci mają możliwość poznawania świata przez zabawę klockami.
- Podczas warsztatów Edukido dzieci ćwiczą swoją wyobraźnię przestrzenną, zdolność rozwiązywania problemów i kreatywność – czyli umiejętności, które są niezbędne na każdym etapie życia.
- Odciągamy dzieci od monitorów, gwarantując im ciekawe i innowacyjne możliwości poznawania świata.
- Gwarantujemy Franczyzobiorcy elastyczność działania i zarabiania w szybko zmieniającym się świecie, a jeśli zmienią się jego plany życiowe – dajemy mu możliwość rozwiązania umowy.
Dowiedz się, dlaczego dzieci uwielbiają nasze zajęcia!
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
67 oddziałów w Polsce
12 oddziałów zagranicznych
2 Master Franczyzobiorców (Chorwacja, Macedonia)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Co dostajesz?
- Wyłączność na wykupionym obszarze licencji.
- Stałe opłaty franczyzowe – nie pobieramy prowizji od obrotów ani od liczby klientów.
- Szybkie wdrożenie.
- Kompleksowe szkolenie z prowadzenia zajęć i zarządzania oddziałem (1 dzień online, 1 dzień stacjonarnie).
- Wsparcie ze strony centrali (telefoniczne i e-mailowe).
- Stały dostęp do bazy ze scenariuszami i materiałami dodatkowymi.
- Stały dostęp do podręczników i instrukcji z naszym know-how.
- Materiały marketingowe przygotowywane przez centralę.
- Dostęp do e-sklepu dla Franczyzobiorców, profilu na Facebooku i podstrony WWW.
- Możliwość rozłożenia kosztu klocków na raty.
- Możliwość rozwiązania umowy z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Na czym zarabiasz?
Franczyzobiorca zarabia na prowadzeniu jednorazowych warsztatów z klockami Lego®. Średni przychód za przeprowadzenie 1 warsztatu to 350–400 zł brutto
Franczyzobiorcy mogą:
- poświęcać na prowadzenie warsztatów np. 5 dni po 3 godziny pracy (3 warsztaty dziennie) w miesiącu – co oznacza miesięczny przychód w granicach od 5 250 do 6 000 zł,
- potraktować ten biznes jako sposób na „pełnoetatowe” zajęcie i pracując 20 dni w miesiącu (prowadząc 3 warsztaty dziennie, czyli pracując 3 godziny dziennie), osiągać miesięczny przychód w granicach od 21 000 do 24 000 zł.
Jeśli po pewnym czasie Franczyzobiorca zatrudni pracownika na stanowisku instruktora, to przy średniej cenie za przeprowadzenie 1 warsztatu (250 zł) i przy wynagrodzeniu dla instruktora za 1 warsztat (np. 70 zł) Franczyzobiorca zarobi dodatkowe 280 zł za godzinę.
Zwrot inwestycji początkowej następuje między 6. a 12. miesiącem działalności.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Budżet potrzebny na start, aby wykupić licencję na obszar do 50 tysięcy mieszkańców, składa się z kilku elementów:
Opłaty początkowe:
- 4.000 zł netto - opłata licencyjna
- 2.000 zł netto - pakiet startowy marketing
- 2.000 zł netto - pakiet startowy akcesoria
Dodatkowo Franczyzobiorca zakupuje od Franczyzodawcy pakiet startowy klocków w cenie 13.000 zł netto.
- Łączny koszt inwestycji: 21.000 zł netto
Opłata miesięczna na obszarze do 50 tysięcy mieszkańców to 650 zł brutto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Nie mamy takich wymagań. Franczyzę Edukido może prowadzić każdy, kto potrafi nawiązać relacje z dziećmi, jest komunikatywny i nie boi się sprzedawać. Szukamy osób chętnych do zainwestowania swojego czasu i pieniędzy w nasz koncept. Franczyzę Edukido można prowadzić na obszarach od 20 tysięcy mieszkańców. Szukamy Franczyzobiorców w całej Polsce, ponieważ w każdej gminie mieszkają dzieci, które potrzebują naszych warsztatów.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Edukido Polska Sp. z o.o.
ul. Związkowa 4, 20-148 Lublin
601 777 084
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Kamila Hołody http://edukido.com.pl/
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Edukido Polska Sp. z o.o. (ul. Związkowa 4, 20-148 Lublin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Edukido: zajęcia edukacyjne z klockami oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie edukido.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
– W minionym roku otworzyliśmy jeden oddział na Węgrzech, jeden w Macedonii Północnej oraz cztery w Chorwacji – mówi Kamila Hołody, specjalista ds. kluczowych klientów w Edukido.
Jakie biznesy zakładają dwudziestolatkowie, czy warto zainwestować we franczyzę z branży edukacyjnej i jak zarobić na Walentynkach? Przeczytaj we "Własnym Biznesie FRANCHISING".
W październikowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" prezentujemy topowe franczyzy 2023. Poza tym przedstawiamy pomysły na biznes idealne dla kobiet. Do czasopisma dodajemy też prezent – bilet na Targi Franczyza.
Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
Wrzesień za pasem, a więc to ostatni moment, żeby zdążyć przed sezonem otworzyć we franczyzie firmę specjalizującą się w prowadzeniu zajęć z wykorzystaniem klocków Lego.
Sieciowa szkoła języka hiszpańskiego chce mieć dziesięć punktów w Polsce. Dlaczego nie więcej?
Firma otworzyła cztery zagraniczne placówki. W jakich europejskich krajach rozwija się sieć?
– W minionym roku nie otworzył się żaden oddział Socatots, ani BSS. Jednak w tym roku spokojnie wznawiamy ofertę – mówi Dorota Uciechowska, prezes Polskiej Konfederacji FDS
– Dzisiaj naszą konkurencją są nie tylko inne szkoły czy lektorzy, ale również sztuczna inteligencja – mówi Anna Urbańska z Instytutu Colina Rose.
Małgorzata Puchala rzuciła wszystko i otworzyła Superminds Academy w Krakowie. Co ją tak urzekło w tym systemie?
Galileusz nawiąże współpracę z inwestorem, którzy pomoże firmę urosnąć. Co to oznacza dla franczyzobiorców?
Planujesz stworzyć sieć franczyzową? Chcesz poprawić funkcjonowanie istniejącej? Podpowiemy Ci, jak to zrobić.
W minionym roku w sieci Early Stege przybyło zarówno uczniów, jak i franczyzobiorców. Skąd tak duże zainteresowanie?
Matplus to nowa marka oferująca zajęcia pozalekcyjne z matematyki, stworzona przez założycielkę EZO. Co oferuje?
Akademia Bystrzak zaostrzyła wymagania wobec franczyzobiorców, a mimo to rośnie zainteresowanie jej konceptem franczyzowym. Jakie warunki trzeba spełniać, żeby dołączyć do sieci?
Franczyzodawca Socatots i Brazylijskich Szkółek Piłkarskich (BSS) nie udostępnia już dużych rynków na wyłączność. Dlaczego?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.