Sorvella Perfume
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sorvella Perfume to producent i główny dystrybutor produktów Sorvella - marki, która wiąże się̨ z unikalną tradycją produkcji perfum, według najstarszych receptur, przy pomocy najnowocześniejszych technologii. Sorvella Perfume to młoda, dynamicznie rozwijająca się firma, która prowadzi sprzedaż̇ swoich produktów w ekskluzywnych butikach i wyspach perfumeryjnych w centrach handlowych.
Głównym czynnikiem sukcesu naszych perfumerii jest dostarczanie oryginalnych i wartościowych produktów o najwyższym stężeniu olejków zapachowych, elegancka stylistyka, stabilna polityka sprzedaży a przede wszystkim atrakcyjna cena. Sieć perfumerii Sorvella tworzymy od 2016 roku a już jesteśmy obecni w Austrii, Niemczech, Gruzji, Kirgistanie, Litwie i intensywnie pracujemy nad ekspansją na kolejne rynki, umacniając jednocześnie naszą pozycję na rynkach pozyskanych. Wszystkich zainteresowanych, którzy chcieliby zostać Partnerami Sorvella Perfume prosimy o kontakt.
JEDNOSTKI WŁASNE
Warszawa: CH Wola Park, Arkadia, Złote Tarasy, CH King Cross Praga, CH Atrium Targówek, Factory Ursus, Factory Annopol, CH Blue City, Galeria Wileńska
Janki: CH Janki
Łódź: Manufaktura, Galeria Łódzka, Port Łódź
Poznań: CH Avenida, CH Posnania, Factory Poznań
Kraków: Factory Kraków, CH Bonarka
Płock: Mazovia
Wrocław: СH Wroclavia, CH Magnolia
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
13
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych partnerów, oferujemy:
- pomoc w profesjonalnym otwarciu Perfumerii Sorvella,
- przygotowanie pierwszej dostawy towarów i planowanie następnych dostaw,
- szkolenie produktowo - sprzedażowe,
- systematyczne akcje promocyjne i marketingowe zwiększające sprzedaż,
- atrakcyjne marże gwarantujące dochodowość stoiska,
- wsparcie w bieżącej działalności sklepu,
- stałe zaplecze produktowe i efektywną rotacja towaru,
- brak opłat licencyjnych oraz procentu od obrotów.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimalna kwota inwestycji to 10,000 - 15,000 EUR na pierwsze zatowarowanie. Dodatkowy koszt nabycia stoiska w Galerii Handlowej (koszt około 5,500 - 6,500 EUR), bądź adaptacja sklepu (w zależności od powierzchni ok. 10,000 EUR przy lokalu nie większym niż 10 mkw.).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Franczyzobiorcą może zostać każdy kto:
- posiada kapitał inwestycyjny na zatowarowanie stoiska i zakup wyspy handlowej bądź przystosowania lokalu stacjonarnego,
- dysponuje wynajętą powierzchnią w centrum handlowym bądź sklepem stacjonarnym o pow. 10-30 mkw.,
- posiada zdolność do samodzielnego prowadzenia własnego przedsiębiorstwa przestrzegając zasad współpracy franczyzowej,
- posiada własną działalność gospodarczą.
*Doświadczenie w branży perfumeryjnej lub sprzedaży detalicznej nie jest wymagane, zapewnimy wsparcie we wszystkich aspektach biznesu.
*Doświadczenie w branży perfumeryjnej lub sprzedaży detalicznej nie jest wymagane, zapewnimy wsparcie we wszystkich aspektach biznesu.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Glare Marketing Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 214, 02-486 Warszawa
604 137 867
Osoba do kontaktu dla kandydatów
sales@sorvella.com - kontakt z managerem Info@sorvella.com - informacja
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Glare Marketing Sp. z o.o. (Al. Jerozolimskie 214, 02-486 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Sorvella Perfume oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie sorvellaperfume.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
– Wielu klientów musi ograniczać wydatki i rezygnować z drogich, oryginalnych perfum. Dzięki temu zyskują marki takie, jak nasza – mówi Anna Doliwa-Wiśniewska, franchise manager Sorvella.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
Marzena Burciu franczyzę dla siebie wybrała na Targach Franczyza. Jak rozwija swój biznes?
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Hiszpański marka Aromas Artesanales chce zbudować w Polsce sieć sprzedaży. Proponuje zarobek na rozlewanych perfumach.
– Działamy od 30 lat, jesteśmy w 48 krajach i co dwie sekundy sprzedajemy dwa flakony perfum o pojemności 30 ml – mówi Nicolas Pellegrini, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Adopt Parfums.
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce.
– Każdy franczyzobiorca na każdym etapie prowadzenia działalności może liczyć na nasze wsparcie – zapewnia Ewa Wieczorek z NEONAIL.
Perfumy Refan mogą być świetną propozycją poszerzenia oferty dla sklepów z różnym asortymentem.
Coraz więcej osób poszukuje oryginalnych zapachów, innych niż te masowo dostępne na sklepowych półkach. Monika Zagajska i Ewa Harasimczuk odkryły tę niszę i otworzyły nietypowe perfumerie.
Wywodząca się z USA marka Gnoce szuka franczyzobiorców w Polsce. Jakie są warunki nawiązania współpracy?
NEONAIL wprowadza nowy format wysp handlowych i planuje kolejne otwarcia. Ile trzeba zainwestować, aby otworzyć własny punkt z produktami do stylizacji paznokci?
Własny salon jubilerski we franczyzie mogą otworzyć osoby nie karane. Ile pieniędzy trzeba zainwestować?
Iwona Tamborska znalazła sposób, żeby połączyć pasję z zarabianiem. Zdobyła dotację z Unii Europejskiej i założyła manufakturę produkującą biżuterię. Czy było warto?
Perfumy Refan to pomysł na samodzielny biznes lub poszerzenie oferty już prowadzonego sklepu czy punktu usługowego.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Co zrobić, by dorobić się majątku, prowadząc własną firmę? Ciężka praca, odwaga, elastyczność, wyczucie rynku – to najlepsza droga do biznesowego sukcesu.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowe męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
Kto może zostać franczyzodawcą? Decyzja o stworzeniu własnej sieci franczyzowej nie jest prosta i wymaga spełnienia szeregu warunków.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.