Sorvella Perfume

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sorvella Perfume to producent i główny dystrybutor produktów Sorvella - marki, która wiąże się̨ z unikalną tradycją produkcji perfum, według najstarszych receptur, przy pomocy najnowocześniejszych technologii. Sorvella Perfume to młoda, dynamicznie rozwijająca się firma, która prowadzi sprzedaż̇ swoich produktów w ekskluzywnych butikach i wyspach perfumeryjnych w centrach handlowych.
Głównym czynnikiem sukcesu naszych perfumerii jest dostarczanie oryginalnych i wartościowych produktów o najwyższym stężeniu olejków zapachowych, elegancka stylistyka, stabilna polityka sprzedaży a przede wszystkim atrakcyjna cena. Sieć perfumerii Sorvella tworzymy od 2016 roku a już jesteśmy obecni w Austrii, Niemczech, Gruzji, Kirgistanie, Litwie i intensywnie pracujemy nad ekspansją na kolejne rynki, umacniając jednocześnie naszą pozycję na rynkach pozyskanych. Wszystkich zainteresowanych, którzy chcieliby zostać Partnerami Sorvella Perfume prosimy o kontakt.
JEDNOSTKI WŁASNE
Warszawa: CH Wola Park, Arkadia, Złote Tarasy, CH King Cross Praga, CH Atrium Targówek, Factory Ursus, Factory Annopol, CH Blue City, Galeria Wileńska
Janki: CH Janki
Łódź: Manufaktura, Galeria Łódzka, Port Łódź
Poznań: CH Avenida, CH Posnania, Factory Poznań
Kraków: Factory Kraków, CH Bonarka
Płock: Mazovia
Wrocław: СH Wroclavia, CH Magnolia
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
13
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych partnerów, oferujemy:
- pomoc w profesjonalnym otwarciu Perfumerii Sorvella,
- przygotowanie pierwszej dostawy towarów i planowanie następnych dostaw,
- szkolenie produktowo - sprzedażowe,
- systematyczne akcje promocyjne i marketingowe zwiększające sprzedaż,
- atrakcyjne marże gwarantujące dochodowość stoiska,
- wsparcie w bieżącej działalności sklepu,
- stałe zaplecze produktowe i efektywną rotacja towaru,
- brak opłat licencyjnych oraz procentu od obrotów.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimalna kwota inwestycji to 10,000 - 15,000 EUR na pierwsze zatowarowanie. Dodatkowy koszt nabycia stoiska w Galerii Handlowej (koszt około 5,500 - 6,500 EUR), bądź adaptacja sklepu (w zależności od powierzchni ok. 10,000 EUR przy lokalu nie większym niż 10 mkw.).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Franczyzobiorcą może zostać każdy kto:
- posiada kapitał inwestycyjny na zatowarowanie stoiska i zakup wyspy handlowej bądź przystosowania lokalu stacjonarnego,
- dysponuje wynajętą powierzchnią w centrum handlowym bądź sklepem stacjonarnym o pow. 10-30 mkw.,
- posiada zdolność do samodzielnego prowadzenia własnego przedsiębiorstwa przestrzegając zasad współpracy franczyzowej,
- posiada własną działalność gospodarczą.
*Doświadczenie w branży perfumeryjnej lub sprzedaży detalicznej nie jest wymagane, zapewnimy wsparcie we wszystkich aspektach biznesu.
*Doświadczenie w branży perfumeryjnej lub sprzedaży detalicznej nie jest wymagane, zapewnimy wsparcie we wszystkich aspektach biznesu.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Glare Marketing Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 214, 02-486 Warszawa
604 137 867
Osoba do kontaktu dla kandydatów
sales@sorvella.com - kontakt z managerem Info@sorvella.com - informacja
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Glare Marketing Sp. z o.o. (Al. Jerozolimskie 214, 02-486 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Sorvella Perfume oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie sorvellaperfume.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
Marzena Burciu franczyzę dla siebie wybrała na Targach Franczyza. Jak rozwija swój biznes?
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Ruszyły targi i konferencje! Zarezerwuj czas na warszawskie Targi Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki, 15-17 października.

Perfumy Refan mogą być świetną propozycją poszerzenia oferty dla sklepów z różnym asortymentem.
Coraz więcej osób poszukuje oryginalnych zapachów, innych niż te masowo dostępne na sklepowych półkach. Monika Zagajska i Ewa Harasimczuk odkryły tę niszę i otworzyły nietypowe perfumerie.
Wywodząca się z USA marka Gnoce szuka franczyzobiorców w Polsce. Jakie są warunki nawiązania współpracy?
NEONAIL wprowadza nowy format wysp handlowych i planuje kolejne otwarcia. Ile trzeba zainwestować, aby otworzyć własny punkt z produktami do stylizacji paznokci?
Własny salon jubilerski we franczyzie mogą otworzyć osoby nie karane. Ile pieniędzy trzeba zainwestować?

Iwona Tamborska znalazła sposób, żeby połączyć pasję z zarabianiem. Zdobyła dotację z Unii Europejskiej i założyła manufakturę produkującą biżuterię. Czy było warto?
Perfumy Refan to pomysł na samodzielny biznes lub poszerzenie oferty już prowadzonego sklepu czy punktu usługowego.
Drogerie Natura chcą w tym roku powiększyć sieć o 30 sklepów franczyzowych. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?
– Całkowita inwestycja w nasz sklep to 50 tys. zł netto – mówi Ewelina Kyzioł, franczyzodawca marki Mydlarnia u Franciszka.
Inwestycja w drogerię Natura to kwota rzędu 200-250 tys. zł. Na razie sieć otwiera sklepy agencyjne, ale rozważa uruchomienie modelu franczyzowego.
Jacek Wichorski prowadzi wraz z żoną trzy sklepy Mydlarni u Franciszka. Postawił na lokalizacje w galeriach handlowych. Czy to była dobra decyzja?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W świeżo upieczonych mamach coraz częściej budzi się duch przedsiębiorczości. Jakie pomysły na biznes realizują i jak sobie radzą?
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć lodziarnię, strzelnicę, klub muzyczny, placówkę bankową i rozpocząć produkcję kosmetyków.
Potencjalni franczyzobiorcy wciąż natykają się na wiele, często skrajnych opinii na temat franczyzy. Co jest prawdą, a co tylko plotką?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.