Pako Jeans

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
PAKO JEANS – moda wyłącznie dla mężczyzn
Prowadzisz sklep multibrandowy - poszerz go o kolekcję męską Pako JEANS
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Pako Jeans to dynamicznie rozwijająca się polska marka, posiadająca sieć sklepów stacjonarnych i partnerów handlowych w całym kraju, jak również w Czechach i na Słowacji. Jako producent i importer najwyższej jakości odzieży męskiej i akcesoriów, firma buduje swoją pozycję na rynku od 1980 r.
Ideą biznesową Pako Jeans jest połączenie atrakcyjnych cen z najnowszymi kierunkami mody przy zachowaniu wysokiej trwałości produktów. Firma oferuje szeroką gamę odzieży męskiej typu „casual” oraz bieliznę, a także dodatki i akcesoria takie jak torby, paski i portfele. Kierując się pasją i zaangażowaniem, Pako Jeans nieustannie dba o jakość swoich wyrobów, podążając za aktualnymi trendami i reagując na sugestie klientów.
W swojej działalności firma nieprzerwanie stawia na dynamiczny rozwój przede wszystkim poprzez otwieranie nowych lokalizacji w całej Polsce oraz pozyskiwanie kolejnych partnerów biznesowych.
Profil naszego konceptu franczyzowego to sieć stoisk franczyzowych prowadzonych w ramach działających sklepów odzieżowych – sklepy multibrendowe. Poszukujemy w związku z tym franczyzobiorców posiadających sklepy i chcących skorzystać z możliwości poszerzenia bądź dołożenia męskiej marki odzieżowej. Mile widziane przez nas są działające punkty oferujące odzież damską oraz dziecięcą chcące poszerzyć asortyment o odzież męską.
Profesjonalizm w obsłudze klienta i zarządzaniu siecią handlową stanowi dewizę firmy i poparty jest szkoleniem całego zespołu oraz atrakcyjnymi kolekcjami odzieży. Wizerunek Pako Jeans budowany jest dodatkowo poprzez aktywność marketingową w mediach komercyjnych i społecznościowych, a także w wyniku spójnego zarządzania całą siecią.
Marka Pako Jeans jest otwarta na współpracę w różnych formatach, we wszystkich miastach w Polsce. Dystrybucja naszych produktów opiera się głównie na sklepach partnerskich, dyskontach handlowych oraz franchisingu.
JEDNOSTKI WŁASNE
4
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
42;, partnerskie 15
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pełny asortyment towaru,
- know-how niezbędne do prowadzenia salonu odzieżowego,
- sprawdzony standard aranżacji wnętrza lokalu,
- nowoczesne oprogramowanie,
- optymalizacja zatowarowania oparta na analizach sprzedażowych,
- efektywny system motywacyjny,
- brak kosztów logistycznych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
15 tys. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wymagana powierzchnia strefy sprzedaży 30m2
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Wojciech Fudali
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Pako Jeans (ul. Wodzisławska 40, 44-200 Rybnik). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pako Jeans oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie pakojeans.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Wrześniowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, o czym w nim przeczytasz.
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".
Jak dobrze wystartować z biznesem, aby firma żyła długo i szczęśliwie? Jakich błędów unikać? I czy wszystko da się zaplanować? Sprawdź we wrześniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Sieć chce mieć 50 lokali w Polsce. W czasie koronawirusa przybyło ich trzynaście, a tylko trzy się zamknęły.
Prezentujemy franczyzy, które wymagają małej inwestycji na start. Opisujemy też jak otworzyć: serwis iPhona, sklep Auchan, warsztat samochodowy, mobilny salon kosmetyczny i sklep z używkami.

Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?

Zanim Katarzyna Łucka została franczyzobiorczynią Blue Shadow, pracowała w sklepie tej marki przez 10 lat. Co się zmieniło, gdy została jego właścicielką?
4F to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Jak otworzyć sklep pod takim szyldem?
Jak rozwija się sieć Top Secret z nowym właścicielem? Franczyzobiorcy mogą sprzedawać jedną markę, albo zdecydować się na dwie.
Uwielbia upiększać kobiety, kocha zarabiać pieniądze – to tajniki sukcesu Małgorzaty Ekert, właścicielki butiku Fashion Dream Team.
Redan postanowił sprzedać prawa do marki i sieć sklepów Top Secret spółce Greenpoint. Co to oznacza dla franczyzobiorców?
VIVE Profit chce zakończyć ten rok z siecią liczącą sto sklepów. Czy jest już blisko tej liczby?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.