Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Zapiekankarnia to Polska marka, która powstała
w 2018 r. przy Zielonogórskim Rynku z uwielbiania do
doskonałej kuchni. Od samego początku nasz concept przyciągał bardzo wiele osób, które pokochały nasze Zapiekanki na bagietce w wersji PREMIUM. Początkowo to tylko one znajdowały się w naszej ofercie w kilkunastu kompozycjach. Na przełomie 2018 i 2019 roku zyskaliśmy ogromną popularność w Zielonej Górze. Był to dla nas wyraźny sygnał żeby z małego lokalu przenieść się do dużo większego i poszerzyć ofertę o dodatkowe dania. Nadeszła pandemia, wiele biznesów z branży się zamykało, a my mimo tych przeszkód postanowiliśmy rozwijać naszą markę! Z sukcesem przenieśliśmy się do lokalu kilkukrotnie większego, wprowadziliśmy dodatkowo do menu pizze, bajgle, makarony, sałatki oraz frytki z dodatkami. Był to zdecydowany strzał w 10-tkę! Pomimo faktu, że nie mogliśmy przyjmować gości w lokalu to potężnie rozwinęliśmy sektor dowozów oraz odbioru naszych wyśmienitych potraw.
Zyskaliśmy jeszcze większą popularność, a nowe pozycje w menu stały się ulubionymi daniami Zielonogórzan. Od czasu naszego rozwoju na większym lokalu minęły 4 lata, a nasza marka nieustanie zyskuje na popularności. Tysiące osób miesięcznie zajada się naszymi doskonale dopracowanymi pysznościami. W każdym miesiącu realizujemy ponad 1000 zamówień z dowozem.
Nasz nowoczesny concept gastronomiczny świetnie wpisał się w upodobania w każdym przedziale wiekowym, a to motywuje nas, aby oddziały franczyzowe naszej marki zagościły w mniejszych i większych miejscowościach w całej Polsce! Zdecydowanie warto podkreślić, że jesteśmy osobami niezwykle zaangażowanymi w to co robimy i chcemy naszym biznesowym
Partnerom oddać do dyspozycji nasze wspaniałe produkty, receptury, przetarte szlaki oraz ogromne doświadczenie w marketingu, które będzie ogrywać nierozłączny element przy rozwoju nowych lokalizacji.
JEDNOSTKI WŁASNE
Jednostka własna 1 – ul. Jedności 16, 65-018 Zielona Góra
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- szeroki pakiet szkoleń przygotowawczych dla pracowników, managera i właścicieli dotyczących otwierania i samodzielnego prowadzenia Lokalu - zakres szkoleń obejmować będzie działania operacyjne, marketingowe oraz biznesowe
- praktyki w Zapiekankarni w Zielonej Górze (kuchnia&sala)
- okresowe spotkania doszkalające i szkolenia dla nowo zatrudnianych pracowników
- księgę przepisów
- nieprzerwany dostęp do informacji dotyczących nowych opracowań, przepisów, ulepszeń, technik i procesów związanych z prowadzeniem lokalu
- wykaz dostawców wraz z pozyskanymi przez nas rabatami
- kampanię marketingową
- dostęp do domeny @miasto.zapiekankarnia.pl
- strategię marketingową na social-mediach (propozycje postów na każdy miesiąc roku)
- bieżące i okresowe kampanie marketingowe (Facebook, Instagram, Tik Tok, Google, franchising, kampanie banerowe itd.)
- komplet materiałów początkowych obejmujących: rekomendacje sprzedażowe, strategię zarządzania lokalem, założenia marketingowe, wytyczne dotyczące współpracy z lokalnymi partnerami oraz przedsprzedaży,
- okresowe konsultacje przedstawicieli Zapiekankarni
- elektroniczny Podręcznik Operacyjny opisujący standardy i wskazówki obowiązujące w Sieci
- udostępnienie strony internetowej oraz pomoc w zarządzaniu
- indywidualną podstroną na www.miasto.zapiekankarnia.pl
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- 80.000 zł bistro
- 150 tys. restauracja
opłaty licencyjne:
- opłata jednorazowa pobierana tytułem przyłączenia do sieci Zapiekankarnia w wysokości 39.000,00 zł netto.
- Opłata stała pobierana co miesiąc tytułem wynagrodzenia za udzieloną franczyzę oraz opłat na poczet wydatków marketingowych w wysokości 4.000,00 zł netto.
- Opłata zmienna pobierana co miesiąc tytułem wynagrodzenia za udzieloną franczyzę w wysokości 1,5% miesięcznego obrotu netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Miasto powyżej 20.000 mieszkańców
- Lokal minimum 50m2 w przypadku bistro oferującego zapiekanki, bajgle, naładowane frytki, 100m2 w przypadku restauracji z pełnym menu dodatkowo z pizzą, makaronami, sałatkami i przystawkami
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Tredos
ul. Jedności 16, 65-018 Zielona Góra
506 251 228
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Filip Jankowski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Tredos (ul. Jedności 16, 65-018 Zielona Góra). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie zapiekankarnia.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Zapiekanki w wersji premium to pomysł na biznes pod szyldem Zapiekankarnia. Jak otworzyć taki lokal?
Mieszkanie na wynajem, giełda, e-biznes, własna firma we franczyzie – sprawdź, w co warto zainwestować, żeby osiągnąć jak największe zyski.

Carat Kebab systematycznie otwiera nowe lokale. Często łączą pod jednym dachem kilka marek tego samego franczyzodawcy.
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
– Na Targi Franczyza mamy dla franczyzobiorców specjalną promocję – zapowiada Kamil Woźniak, franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak.
Sushi Story do końca roku chce rozbudować sieć we wszystkich dużych miastach. Franczyzobiorców będzie szukać m.in. na Targach Franczyza, 13-14 marca.
Maxipizza szuka franczyzobiorców już w średniej wielkości miastach. Oprócz sieci pizzerii rozwija też drugi, oryginalny koncept.

Chinkalnia dopina umowy najmu na kolejne własne restauracje, ale nie rezygnuje też z rozwoju we franczyzie. Franczyzowy lokal marka otworzyła nawet na Cyprze.
Sahar Kebab chce rozwinąć sieć swoich przyczep gastronomicznych w całej Polsce. Czym się wyróżnia na tle konkurencji?
Sweet Gallery utrzymuje szybkie tempo rozwoju. W bieżącym roku planuje ok. 450 nowych otwarć.
Koncept Langos rozwija sieć foodtrucków z węgierskimi langoszami. Czy da się na tym zarobić?
Cukiernia Sowa szuka partnerów, którzy w dłuższej perspektywie poprowadzą więcej niż jeden lokal.
– Franczyza, zwłaszcza w stabilnych i rozwijających się konceptach gastronomicznych, może znacząco zwiększyć szanse powodzenia – mówi Andrzej Pelc-Gonera, CEO Sushi Kushi.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.