Cortez

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Marka CORTEZ opiera się na 4 fundamentach w tym 3 franczyzowych. Pierwszy filar to sklepy własne sieci należące do spółki. Kolejne 3 to:
- Franczyza z niezależnym sklepem franczyzobiorcy, który dostaje wsparcie marki zarówno w zakresie wyposażenia, marketingu jak i dostępu do sieci dystrybucyjnej oraz grupy zakupowej.
- Franczyza miękka to udział w grupie zakupowej CORTEZ, z gwarancją konkurencyjnych cen na rynkach lokalnych.
- Tzw. plafon marki czyli obecność marki z certyfikacją brandem oraz z obecnością regału lub lodówki Cortez w sklepie partnera.
JEDNOSTKI WŁASNE
18
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Placówki franczyzowe: 20
Sklepy partnerskie w grupie zakupowej: 35
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Sieć oferuje rozpoznawalną i mocną na rynku markę CORTEZ Alkohole, precyzyjnie wyselekcjonowany asortyment odpowiadający zapotrzebowaniu lokalnych zasobów rynkowych. Partnerskie zasady współpracy oraz bardzo silne wsparcie know-how na rynku alkoholi. Udział w młodej i dynamicznej grupie zakupowej wyposażonej w nowoczesne narzędzia online pozwalającej na bieżąco monitorować ceny i sytuację na lokalnych rynkach. Bardzo intensywne wsparcie marketingowe w tym najnowsze platformy wsparcia sprzedaży oraz komunikacji marki na lokalnym rynku.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Zależnie od skali i lokalizacji sklepu koszt inwestycji to ok 120-150 tys. zł z możliwością leasingowania wyposażenia. Kwota wymaganej inwestycji estymowana jest na podstawie analizy lokalizacji i badaniu lokalnego rynku. Franczyzobiorca otrzymuje kosztorys wstępny.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Sieć wymaga spełnienia norm jakościowych dotyczących modelu i wyposażenia sklepów, metrażu minimalnego i maksymalnego), zachowania ergonomii projektu oraz funkcjonowania zgodnego z profilem handlowym w ramach sieci.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Radek Skwarczyński
696970009
kontakt@cortezworld.com
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Cortez Polska Sp. z o. o. (Focha 50, 85-070 Bydgoszcz). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Cortez oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie cortezworld.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Planujesz otworzyć własną firmę ale nie masz pomysłu na biznes? Kup lutowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, w który biznes najbardziej opłaca się zainwestować.
Flip, wynajem, a może inwestycja deweloperska? Możliwości zarabiania w branży nieruchomości jest sporo.
Żabka kupuje Maczfit, Cortez buduje sieć franczyzową, a rząd ogłasza lockdown w kolejnych województwach. Przegląd tygodnia 8-14 marca.

Zakończyła się II edycja inicjatywy Żabki „Liga Mistrzów Jakości”. W ramach konkursu nagrodzonych zostało ponad 2,4 tys. franczyzobiorców.
Czasy, gdy Polacy pili głównie wódkę już za nami, dzisiaj kupujemy coraz więcej alkoholi z wyższej półki. Dlatego franczyzobiorcy Al.Capone optymistycznie patrzą w przyszłość.
– Tak ciężko w branży spożywczej jeszcze nie było. Dobija nas ogrom kosztów, wymagań i nowe przepisy – mówi Ireneusz Wróbel, franczyzobiorca PSH Lewiatan.
Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta. Dużą rolę w podjęciu decyzji odgrywają emocje, a te nie są dobrym doradcą.
Obecnie czasy nie napawają optymizmem, a indeks nastrojów konsumenckich jest na bardzo niskim poziomie.

W tym roku market alkoholowy otworzył ponad 80 nowych sklepów. Do końca ma ruszyć jeszcze 20 kolejnych.
Żabka rusza z nową kampanią marketingową, pod hasłem „Uwolnij swój czas”. I chce być w jeszcze mocniejszym cyfrowym kontakcie ze swoimi klientami.
Żabka ma już 8500 sklepów w Polsce. Boguchwałowice w woj. śląskim, gdzie niedawno otworzyła się rekordowa placówka, są najmniejszą miejscowością, w której pojawiła się Żabka.
Auchan planuje otworzyć 183 sklepy franczyzowe do 2027 roku. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Grupa Muszkieterów mocno stawia na pozyskiwanie nowych franczyzobiorców. W planach jest też m.in. przyłączanie sklepów spoza sieci, otwieranie nowych placówek i nowy format handlowy dla marki Intermarché.
Żabka stawia na technologię, która nakierowana jest na sprawne zarządzanie sklepami. Co o nich sądzi Anita Piwońska, franczyzobiorczyni marki?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza ze wspólnikiem – czy to możliwe? Prezentujemy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie, które można prowadzić w duecie.
Pączkarnia, skup butelek, stacja ładująca, lodziarnia, radio internetowe czy zakład pogrzebowy – sprawdziliśmy co się bardziej opłaca otworzyć.
Skąd czerpać rzetelną wiedzę o franczyzie? Podajemy kilka źródeł, z których mogą skorzystać zarówno przyszli franczyzodawcy, jak i franczyzobiorcy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.