Cukrem i Solą

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Tym z Państwa, którzy myślą o rozpoczęciu przygody z własnymi biznesem lub rozszerzeniem obecnego, proponujemy współpracę na zasadzie franczyzy z naszym brandem „Cukrem i Solą”.
Od 2017 roku prowadzimy sprzedaż gastronomiczną – czas ten pozwolił nam na zbudowanie solidnego i przejrzystego konceptu gastronomicznego, który w prosty sposób umożliwia osiągnięcie stabilnych przychodów.
Punkt gastronomiczny naszej sieci można prowadzić jako jedyne źródło zarobku lub bez trudu połączyć z innym biznesem. Różnorodność produktów, oryginalne receptury i stały kontakt z dostawcami to kolejne zalety dołączenia do rodziny „Cukrem i Solą”.
Naszym flagowym hitem są przyrządzane na miejscu zapiekanki: do wyboru w klasycznej wersji z pieczarkami i cebulką lub sosem pomidorowym oraz świeżymi dodatkami. W ofercie mamy również takie specjały jak przepyszne lody, grillowane kanapki, zakręcone ziemniaki, frytki belgijskie, chrupiące churrosy, buble tea oraz wyborne kawy. W zależności od pory roku menu jest uzupełnione o dodatkowe produkty, który pozwolą na przyciągnięcie większej liczby klientów. W okresie jesienno-zimowym między innymi proponujemy gorącą czekoladę a w gorące dni orzeźwiające koktajle.
Nasze lodziarnie + ciepłe przekąski umożliwiają stabilny zysk przez 12 miesięcy w roku.
Oferujemy prowadzenie Cukrem i Solą w dwóch różnych modelach biznesowych. Pierwszy z nich to koncept sprzedaży w lokalu stacjonarnym od 20m2, drugi w przyczepie gastronomicznej. W obu przypadkach sprzedaż może być prowadzona zarówno w okresie letnim, jak i zimowym. Food truck daje dodatkowo nieograniczone możliwości, jeśli chodzi o znalezienie odpowiedniej lokalizacji – gdyby miejsce okazało się niedostatecznie atrakcyjne, przyczepa dzięki swojej mobilności pozwala na zmianę rejonu sprzedaży.
W rozwój naszej ogólnopolskiej sieci wkładamy całe serce i pełne zaangażowanie, jak również doświadczenie i wiedzę merytoryczną.
Serdecznie zapraszamy do budowania razem z nami tych wyjątkowych miejsc.
Skontaktuj się z nami, aby zapoznać się ze szczegółami i omówić dodatkowe możliwości prowadzenia "Cukrem i Solą".
JEDNOSTKI WŁASNE
3
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
10
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- znalezienie odpowiedniej lokalizacji;
- projekt technologiczny;
- marketing;
- know-how jak prowadzić punkt i dobrze zarobić;
- pomagamy przy otwarciu i uruchomieniu punktu;
- szkolenia dla Franczyzobiorcy;
- szkolenia dla pracowników;
- stałe wsparcie;
- kompleksowo wyposażoną przyczepę;
- księga przepisów.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Nie pobieramy opłaty wstępnej, a kapitał potrzebny na start rozpoczyna się już od 30 tys. zł netto w przypadku leasingu.
- przyczepa gastronomiczna od 500 zł netto miesięcznie;
- lokal stacjonarny od 850 zł netto miesięcznie.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- osoba przedsiębiorcza;
- brak doświadczenia w gastronomii nie jest przeszkodą – nauczymy i będziemy wspierać;
- wkład własny na start;
- umiejętność w pracy zespołowej;
- nastawienie na sukces zawodowy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
TEL-KAM Kamil Woźniak
ul. Księżycowa 8, 05-200 Wołomin
691 918 001
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Kamil Woźniak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma TEL-KAM Kamil Woźniak (ul. Księżycowa 8, 05-200 Wołomin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Cukrem i Solą oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie cukremisola.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Cukrem i Solą otwiera nowy format. Oprócz food trucków i lokali stacjonarnych proponuje teraz franczyzobiorcom także wyspy handlowe.
Oferujemy dwa różne koncepty franczyzowe Cafe Słodziak i Cukrem i Solą.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.

Cafe Słodziak właśnie otworzył nowy lokal, a wkrótce ruszy kolejny. Jak zostać franczyzobiorcą marki?
Statystyczny Kowalski zjada 5 l lodów rocznie. A pewnie mógłby nawet czterokrotnie więcej, jak np. przeciętny Amerykanin. Branża lodowa ma więc spory potencjał. Jak otworzyć lodowy biznes?
Pizzeria La Patata otworzyła niedawno kolejny lokal w Warszawie. Oferuje pizzę na bazie sprowadzanych z Włoch produktów i chętnie podzieli się swoją licencją na biznes z franczyzobiorcami.
Fit Cake inwestuje w nowoczesne technologie, które mają pomóc franczyzobiorcom znaleźć najlepszą lokalizację dla biznesu.
Od początku roku Cofix otworzył już dwie kawiarnie, a wkrótce ruszą dwie kolejne.

Hardkorowy Robert ma swoją siłownię, a teraz zaprasza inwestorów do otwarcia franczyzy Burneika Burger.
– Franczyza zabezpiecza przed porażką i utratą zainwestowanych pieniędzy – mówi Kamil Pękała, franczyzobiorca sieci Lodolandia.
Marka Krowarzywa świętuje 10 urodziny. I ma nową ofertę współpracy, skierowaną do lokali z kuchnią roślinną.
Wartość rynku lodowego w Polsce wynosi 3,5 mld zł i ciągle rośnie. To dobra wiadomość dla osób, które rozważają biznes lodowy na licencji. Z kim można podjąć współpracę?
Dobra Buła startuje z franczyzą. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Agnieszka Kominek-Polender z mężem Dawidem wspólnie prowadzą oddział franczyzowy Stava. Jak się pracuje razem z małżonkiem?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.