Cukrem i Solą

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Tym z Państwa, którzy myślą o rozpoczęciu przygody z własnymi biznesem lub rozszerzeniem obecnego, proponujemy współpracę na zasadzie franczyzy z naszym brandem „Cukrem i Solą”.
Od 2017 roku prowadzimy sprzedaż gastronomiczną – czas ten pozwolił nam na zbudowanie solidnego i przejrzystego konceptu gastronomicznego, który w prosty sposób umożliwia osiągnięcie stabilnych przychodów.
Punkt gastronomiczny naszej sieci można prowadzić jako jedyne źródło zarobku lub bez trudu połączyć z innym biznesem. Różnorodność produktów, oryginalne receptury i stały kontakt z dostawcami to kolejne zalety dołączenia do rodziny „Cukrem i Solą”.
Naszym flagowym hitem są przyrządzane na miejscu zapiekanki: do wyboru w klasycznej wersji z pieczarkami i cebulką lub sosem pomidorowym oraz świeżymi dodatkami. W ofercie mamy również takie specjały jak przepyszne lody, grillowane kanapki, zakręcone ziemniaki, frytki belgijskie, chrupiące churrosy, buble tea oraz wyborne kawy. W zależności od pory roku menu jest uzupełnione o dodatkowe produkty, który pozwolą na przyciągnięcie większej liczby klientów. W okresie jesienno-zimowym między innymi proponujemy gorącą czekoladę a w gorące dni orzeźwiające koktajle.
Nasze lodziarnie + ciepłe przekąski umożliwiają stabilny zysk przez 12 miesięcy w roku.
Oferujemy prowadzenie Cukrem i Solą w dwóch różnych modelach biznesowych. Pierwszy z nich to koncept sprzedaży w lokalu stacjonarnym od 20m2, drugi w przyczepie gastronomicznej. W obu przypadkach sprzedaż może być prowadzona zarówno w okresie letnim, jak i zimowym. Food truck daje dodatkowo nieograniczone możliwości, jeśli chodzi o znalezienie odpowiedniej lokalizacji – gdyby miejsce okazało się niedostatecznie atrakcyjne, przyczepa dzięki swojej mobilności pozwala na zmianę rejonu sprzedaży.
W rozwój naszej ogólnopolskiej sieci wkładamy całe serce i pełne zaangażowanie, jak również doświadczenie i wiedzę merytoryczną.
Serdecznie zapraszamy do budowania razem z nami tych wyjątkowych miejsc.
Skontaktuj się z nami, aby zapoznać się ze szczegółami i omówić dodatkowe możliwości prowadzenia "Cukrem i Solą".
JEDNOSTKI WŁASNE
3
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
7
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- znalezienie odpowiedniej lokalizacji;
- projekt technologiczny;
- marketing;
- know-how jak prowadzić punkt i dobrze zarobić;
- pomagamy przy otwarciu i uruchomieniu punktu;
- szkolenia dla Franczyzobiorcy;
- szkolenia dla pracowników;
- stałe wsparcie;
- kompleksowo wyposażoną przyczepę;
- księga przepisów.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Nie pobieramy opłaty wstępnej, a kapitał potrzebny na start rozpoczyna się już od 30 tys. zł netto w przypadku leasingu.
- przyczepa gastronomiczna od 500 zł netto miesięcznie;
- lokal stacjonarny od 850 zł netto miesięcznie.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- osoba przedsiębiorcza;
- brak doświadczenia w gastronomii nie jest przeszkodą – nauczymy i będziemy wspierać;
- wkład własny na start;
- umiejętność w pracy zespołowej;
- nastawienie na sukces zawodowy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
TEL-KAM Kamil Woźniak
ul. Księżycowa 8, 05-200 Wołomin
691 918 001
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Kamil Woźniak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma TEL-KAM Kamil Woźniak (ul. Księżycowa 8, 05-200 Wołomin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Cukrem i Solą oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie cukremisola.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W marcu marka Cukrem i Solą otwiera trzy nowe punkty franczyzowe. Ile trzeba zainwestować w przyczepę gastronomiczną pod tym szyldem?
Przyczepy gastronomiczne pod szyldem Cukrem i Solą mogą pracować przez cały rok. Franczyzodawca marki właśnie wzbogaca menu na sezon jesienno-zimowy.
Franczyzodawca Cukrem i Solą zapewnia, że jego koncept od pierwszego miesiąca przynosi zyski. Na czym polega ten biznes?

Sushi Kushi chwali się kolejnymi otwarciami. Czy franczyzobiorcy są zadowoleni ze współpracy z marką?
Pierogarnie Stary Młyn otwierają się głównie w dużych miastach. A czy trzeba mieć gruby portfel, aby otworzyć restaurację z tradycyjną polska kuchnią?
– Otworzyliśmy już 700 punktów franczyzowych, do końca roku planujemy mieć ich 1000 – mówi Krzysztof Olesiak, prezes spółki Sweet Gallery.
Da Grasso nie tylko otwiera nowe lokale, ale też ma propozycję dla już działających restauratorów.
Nasza sieć liczy ponad 194 lokale w całej Polsce i działa nieprzerwanie od 1996 roku.

Katarzyna Bakalarczyk współpracę z Crazy Bubble zaczynała od pracy w jednym z punktów marki. Z czasem została jej franczyzobiorczynią. Czy to się opłacało?
– Pączkarnie, w przeciwieństwie do lodziarni, nie działają sezonowo, dzięki czemu przynoszą zyski przez cały rok – podkreśla Wojciech Goduński, franczyzodawca Pączków Mamy.
Mykola i Yana Maksymiv od półtora roku prowadzą we Wrocławiu pizzerię Gruby Benek. Jak układa im się współpraca z franczyzodawcą?
Czy można przetestować biznes, a później w niego zainwestować?
La Donuteria szuka w Polsce zarówno indywidualnych franczyzobiorców, jak masterfranczyzobiorców. Ile trzeba zainwestować w biznes?
W Chinkalni sporo się dzieje. Marka wkrótce otwiera kolejną franczyzową restaurację. W następnych planach są dwa lokale własne.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Analizujemy w co się bardziej opłaca zainwestować: catering dietetyczny, sklep Homla, hodowlę alpak czy sklep Baumgart Kaffee.
Klienci, którzy robią zakupy w sieciowych lokalach, zazwyczaj są przekonani, że w każdym należącym do marki produkty kosztują tyle samo. A jak jest naprawdę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.