Cukrem i Solą
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Tym z Państwa, którzy myślą o rozpoczęciu przygody z własnymi biznesem lub rozszerzeniem obecnego, proponujemy współpracę na zasadzie franczyzy z naszym brandem „Cukrem i Solą”.
Od 2017 roku prowadzimy sprzedaż gastronomiczną – czas ten pozwolił nam na zbudowanie solidnego i przejrzystego konceptu gastronomicznego, który w prosty sposób umożliwia osiągnięcie stabilnych przychodów.
Punkt gastronomiczny naszej sieci można prowadzić jako jedyne źródło zarobku lub bez trudu połączyć z innym biznesem. Różnorodność produktów, oryginalne receptury i stały kontakt z dostawcami to kolejne zalety dołączenia do rodziny „Cukrem i Solą”.
Naszym flagowym hitem są przyrządzane na miejscu zapiekanki: do wyboru w klasycznej wersji z pieczarkami i cebulką lub sosem pomidorowym oraz świeżymi dodatkami. W ofercie mamy również takie specjały jak przepyszne lody, grillowane kanapki, zakręcone ziemniaki, frytki belgijskie, chrupiące churrosy, buble tea oraz wyborne kawy. W zależności od pory roku menu jest uzupełnione o dodatkowe produkty, który pozwolą na przyciągnięcie większej liczby klientów. W okresie jesienno-zimowym między innymi proponujemy gorącą czekoladę a w gorące dni orzeźwiające koktajle.
Nasze lodziarnie + ciepłe przekąski umożliwiają stabilny zysk przez 12 miesięcy w roku.
Oferujemy prowadzenie Cukrem i Solą w dwóch różnych modelach biznesowych. Pierwszy z nich to koncept sprzedaży w lokalu stacjonarnym od 20m2, drugi w przyczepie gastronomicznej. W obu przypadkach sprzedaż może być prowadzona zarówno w okresie letnim, jak i zimowym. Food truck daje dodatkowo nieograniczone możliwości, jeśli chodzi o znalezienie odpowiedniej lokalizacji – gdyby miejsce okazało się niedostatecznie atrakcyjne, przyczepa dzięki swojej mobilności pozwala na zmianę rejonu sprzedaży.
W rozwój naszej ogólnopolskiej sieci wkładamy całe serce i pełne zaangażowanie, jak również doświadczenie i wiedzę merytoryczną.
Serdecznie zapraszamy do budowania razem z nami tych wyjątkowych miejsc.
Skontaktuj się z nami, aby zapoznać się ze szczegółami i omówić dodatkowe możliwości prowadzenia "Cukrem i Solą".
JEDNOSTKI WŁASNE
3
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
10
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- znalezienie odpowiedniej lokalizacji;
- projekt technologiczny;
- marketing;
- know-how jak prowadzić punkt i dobrze zarobić;
- pomagamy przy otwarciu i uruchomieniu punktu;
- szkolenia dla Franczyzobiorcy;
- szkolenia dla pracowników;
- stałe wsparcie;
- kompleksowo wyposażoną przyczepę;
- księga przepisów.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Nie pobieramy opłaty wstępnej, a kapitał potrzebny na start rozpoczyna się już od 30 tys. zł netto w przypadku leasingu.
- przyczepa gastronomiczna od 500 zł netto miesięcznie;
- lokal stacjonarny od 850 zł netto miesięcznie.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- osoba przedsiębiorcza;
- brak doświadczenia w gastronomii nie jest przeszkodą – nauczymy i będziemy wspierać;
- wkład własny na start;
- umiejętność w pracy zespołowej;
- nastawienie na sukces zawodowy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
TEL-KAM Kamil Woźniak
ul. Księżycowa 8, 05-200 Wołomin
691 918 001
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Kamil Woźniak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma TEL-KAM Kamil Woźniak (ul. Księżycowa 8, 05-200 Wołomin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Cukrem i Solą oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie cukremisola.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!
24-26 października w Pałacu Kultury i Nauki możesz poznać 100 sprawdzonych pomysłów na biznes we franczyzie. Przeczytaj relację z targów i przyjdź wybrać franczyzę dla siebie!
Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki można poznać 100 najciekawszych franczyz w Polsce. Przyjdź i wybierz biznes dla siebie. Śledź relację z targów na żywo.
Już w czwartek zaczynają się jesienne Targi Franczyza! Przyjdź i wybierz biznes dla siebie! Franczyzodawcy czekają od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki.
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
Joanna i Paweł Sobkowiakowie szukali biznesu, który będzie dodatkowym źródłem dochodu. Ważne dla nich było też to, żeby dało się go połączyć z prowadzeniem ich dotychczasowej firmy, a także wychowaniem małego dziecka. Na jaką franczyzę postawili?
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.