Sushi Bistro

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
SUSHI BISTRO to sieć Restauracji Franczyzowych, która od początku swojej działalności oparła model Restauracji na dostawach oraz odbiorach osobistych dzięki czemu idealnie dopasowaliśmy się do obecnej sytuacji na rynku gastronomicznym, odnotowując wzrost i ogromne zainteresowanie klientów.
W związku z prężnym rozwojem marki SUSHI BISTRO, postanowiliśmy poszerzyć ją o kolejne restauracje w całej Polsce.
DOŁĄCZ DO NAS I STWÓRZ RESTAURACJĘ NUMER 1 W TWOIM MIEŚCIE !
JEDNOSTKI WŁASNE
1 lokal własny
Pasaż Stokłosy 11U12 (Ursynów)
02-787 Warszawa
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
12 lokali Franczyzowych
Warszawa - Łukowska 2 (Praga)
Warszawa - Kalinny Jędrusik 5 (Żoliborz)
Warszawa - Chełmońskiego 2 (Ursus)
Giżycko - Olsztyńska 5E
Legionowo - Zegrzyńska 1D
Otwock - Staszica 14
Toruń - Watzenrodego 12A
Ełk - Słowackiego 10/7UA
Kętrzyn - Józefa Piłsudskiego 6
Tarnowskie Góry - Sienkiewicza 12
Łomża - Zawadzka 52/6u
Kielce - Wkrótce otwarcie
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Inwestycję w marketing i reklamę lokalną kwoty do 25 000 zł na rzecz Twojej nowo otwartej Restauracji,
- Wsparcie marketingowe i reklamowe przez cały okres trwania umowy,
- Pomoc w doborze lokalu oraz jego aranżacji zgodnie z wizualizacją,
- Rozbudowany cykl szkolenia pracowników,
- Wstępne szkolenia dla całego Twojego zespołu przed otwarciem restauracji,
- Badania, audyty wspierające MS/NPS/TK
- Konkursy dla pracowników
- Centralny system bonusowy dla pracowników franczyzy
- Dostęp do systemu operacyjnego SUSHI BISTRO,
- Profesjonalną infolinię oraz zamówienia on-line,
- Łatwy i wygodny dostęp do dedykowanych, sprawdzonych hurtowni,
- Autorskie receptury dań, dostosowane do trendów rynkowych,
- Na czas otwarcia, aby Cię wspierać gwarantujemy naszą obecność i pomoc przez pierwszych 7 dni,
- Ciągłe wsparcie w trakcie prowadzenia Restauracji SUSHI BISTRO,
- Wyłączność na daną lokalizację i pierwszeństwo w kolejnych lokalizacjach
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Minimalna kwota inwestycji: od 30 000 zł + koszty remontu
- Jednorazowa opłata wstępna: od 20 000 zł
- Opłata miesięczna: 10 % od obrotu brutto z czego 3% reinwestowane w marketing
- 1 rok – 4% plus 3% reinwestowane w marketing
- 2 rok – 5% plus 3% reinwestowane w marketing
- 3 rok – 7% plus 3% reinwestowane w marketing
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Model:
- SUSHI BISTRO Take Away
Lokal 40/50 m2
- SUSHI BISTRO Eat & Drink
Lokal 60/100 m2
Rekomendowana lokalizacja to lokal w centrum miast, duże osiedla.
Oczekujemy:
- Pełnego zaangażowania w prowadzenie Restauracji,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników bądź posiadanie cech liderskich,
- Atutem Franczyzobiorcy jest doświadczenie w prowadzeniu działalności o profilu gastronomicznym,
- Bezkompromisowość w aspekcie nadzorowania jakości wydawanych dań oraz zamawianych produktów,
- Franczyzobiorca musi być nastawiony na wzrost swojego biznesu i bycie nr. 1 w swoim mieście.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Best Food Sp. z o.o.
Pasaż Stokłosy 11U12; 02-787 Warszawa
500 039 508
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Robert Chmielewski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Best Food Sp. z o.o. (Pasaż Stokłosy 11U12; 02-787 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Sushi Bistro oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie sushibistro.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Dariusz Gardyjas został Top Franczyzobiorcą w kategorii „Najszybszy rozwój sieci”. Jaka była jego droga do sukcesu?
Franczyzobiorca Sushi Bistro właśnie otworzył z marką swój trzeci lokal. A wkrótce sieć sushi barów znów się powiększy.
Moda na sushi wśród Polaków nie przemija. Jak otworzyć własny sushi-bar we franczyzie?
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w lutowym wydaniu magazynu.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.

Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów, które zachwycą smakiem. Franczyzodawca Lodolandii i SiGelato dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Jurek Sobieniak, doświadczony restaurator, zdradza przepis na zyskowną knajpę.
Patrycja Niedźwiecki prowadzi z mężem już trzy restauracje pod złotymi łukami. Jak wygląda franczyza Maka „od kuchni”?
– Każda z naszych kawiarni od pierwszego miesiąca przynosi zyski – zapewnia Kamil Woźniak, franczyzodawca Cafe Słodziak.
Mniami Ice Cream – jedyny w Polsce koncept franczyzowy, łączący dwa najpopularniejsze rodzaje lodów!

Kebab Yum Yum to koncept stworzony z myślą zarówno o mniejszych miejscowościach, jak i dużych miastach. Ile trzeba zainwestować?
Franczyzobiorcy lodziarni SiGelato od tego sezonu w ofercie będą mieć również kawę Costa Coffee. Wszystko dzięki współpracy, którą franczyzodawca nawiązał z doświadczonym producentem i dystrybutorem kawy.
Franczyzodawca Cukrem i Solą jest zadowolony z nowego formatu sprzedażowego, czyli wysp handlowych. Pierwsza już działa, marka myśli o kolejnych.
– Szukamy franczyzobiorców, którzy docelowo będą prowadzić co najmniej kilka lokali pod naszym szyldem – mówi Michał Sowa, członek zarządu Cukierni Sowa.
– Postanowiliśmy szeroko udostępnić model multifranczyzy, który da franczyzobiorcom dużo większe możliwości skalowania biznesu – mówi Jarosław Chłopecki, kierownik rozwoju sieci Stava.
Cafe Słodziak właśnie otworzył nowy lokal, a wkrótce ruszy kolejny. Jak zostać franczyzobiorcą marki?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W świeżo upieczonych mamach coraz częściej budzi się duch przedsiębiorczości. Jakie pomysły na biznes realizują i jak sobie radzą?
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć lodziarnię, strzelnicę, klub muzyczny, placówkę bankową i rozpocząć produkcję kosmetyków.
Potencjalni franczyzobiorcy wciąż natykają się na wiele, często skrajnych opinii na temat franczyzy. Co jest prawdą, a co tylko plotką?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.