Sushi Bistro

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
SUSHI BISTRO to sieć Restauracji Franczyzowych, która od początku swojej działalności oparła model Restauracji na dostawach oraz odbiorach osobistych dzięki czemu idealnie dopasowaliśmy się do obecnej sytuacji na rynku gastronomicznym, odnotowując wzrost i ogromne zainteresowanie klientów.
W związku z prężnym rozwojem marki SUSHI BISTRO, postanowiliśmy poszerzyć ją o kolejne restauracje w całej Polsce.
DOŁĄCZ DO NAS I STWÓRZ RESTAURACJĘ NUMER 1 W TWOIM MIEŚCIE !
JEDNOSTKI WŁASNE
1
- Pasaż Stokłosy 11U12 02-787 Warszawa
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
9
- Warszawa - Praga
- Warszawa - Żoliborz
- Warszawa - Ursus
- Giżycko
- Legionowo
- Otwock
- Toruń
- Ełk
- Kętrzyn
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Inwestycję w marketing i reklamę lokalną kwoty do 25 000 zł na rzecz Twojej nowo otwartej Restauracji,
- Wsparcie marketingowe i reklamowe przez cały okres trwania umowy,
- Pomoc w doborze lokalu oraz jego aranżacji zgodnie z wizualizacją,
- Rozbudowany cykl szkolenia pracowników,
- Wstępne szkolenia dla całego Twojego zespołu przed otwarciem restauracji,
- Badania, audyty wspierające MS/NPS/TK
- Konkursy dla pracowników
- Centralny system bonusowy dla pracowników franczyzy
- Dostęp do systemu operacyjnego SUSHI BISTRO,
- Profesjonalną infolinię oraz zamówienia on-line,
- Łatwy i wygodny dostęp do dedykowanych, sprawdzonych hurtowni,
- Autorskie receptury dań, dostosowane do trendów rynkowych,
- Na czas otwarcia, aby Cię wspierać gwarantujemy naszą obecność i pomoc przez pierwszych 7 dni,
- Ciągłe wsparcie w trakcie prowadzenia Restauracji SUSHI BISTRO,
- Wyłączność na daną lokalizację i pierwszeństwo w kolejnych lokalizacjach
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Minimalna kwota inwestycji: od 30 000 zł + koszty remontu
- Jednorazowa opłata wstępna: od 20 000 zł
- Opłata miesięczna: 10 % od obrotu brutto z czego 3% reinwestowane w marketing
- 1 rok – 4% plus 3% reinwestowane w marketing
- 2 rok – 5% plus 3% reinwestowane w marketing
- 3 rok – 7% plus 3% reinwestowane w marketing
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Model:
- SUSHI BISTRO Take Away
Lokal 40/50 m2
- SUSHI BISTRO Eat & Drink
Lokal 60/100 m2
Rekomendowana lokalizacja to lokal w centrum miast, duże osiedla.
Oczekujemy:
- Pełnego zaangażowania w prowadzenie Restauracji,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników bądź posiadanie cech liderskich,
- Atutem Franczyzobiorcy jest doświadczenie w prowadzeniu działalności o profilu gastronomicznym,
- Bezkompromisowość w aspekcie nadzorowania jakości wydawanych dań oraz zamawianych produktów,
- Franczyzobiorca musi być nastawiony na wzrost swojego biznesu i bycie nr. 1 w swoim mieście.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Best Food Sp. z o.o.
Pasaż Stokłosy 11U12; 02-787 Warszawa
500 039 508
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Robert Chmielewski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Best Food Sp. z o.o. (Pasaż Stokłosy 11U12; 02-787 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Sushi Bistro oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie sushibistro.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Gastronomia ma za sobą kolejny trudny rok. Najsilniejsi jednak przetrwali i znaleźli sposób na funkcjonowanie w nowych warunkach rynkowych. Sprawdźcie, z kim warto nawiązać współpracę.
Chcesz dowiedzieć się jak zarobić milion we franczyzie albo poznać 30 pomysłów na własną knajpę, kawiarnię i lodziarnię? Kup styczniowy numer "Własny Biznes FRANCHISING"!
Otwarcie własnej firmy to jedna z najważniejszych decyzji w życiu. Jak zrobić to mądrze i zwiększyć swoje szanse na sukces?
Sobota 16 października to ostatni dzień Targów Franczyza 2021. Skorzystajcie z okazji, przyjdźcie do Pałacu Kultury i Nauki i wybierzcie biznes dla siebie!
15 października to kolejny dzień Targów Franczyza. Ci, którzy szukają pomysłu na biznes mają okazję spotkać w jednym miejscu przedstawicieli wielu znanych marek franczyzowych.

Sushi Kushi chwali się kolejnymi otwarciami. Czy franczyzobiorcy są zadowoleni ze współpracy z marką?
Pierogarnie Stary Młyn otwierają się głównie w dużych miastach. A czy trzeba mieć gruby portfel, aby otworzyć restaurację z tradycyjną polska kuchnią?
– Otworzyliśmy już 700 punktów franczyzowych, do końca roku planujemy mieć ich 1000 – mówi Krzysztof Olesiak, prezes spółki Sweet Gallery.
Da Grasso nie tylko otwiera nowe lokale, ale też ma propozycję dla już działających restauratorów.
Nasza sieć liczy ponad 194 lokale w całej Polsce i działa nieprzerwanie od 1996 roku.

Katarzyna Bakalarczyk współpracę z Crazy Bubble zaczynała od pracy w jednym z punktów marki. Z czasem została jej franczyzobiorczynią. Czy to się opłacało?
– Pączkarnie, w przeciwieństwie do lodziarni, nie działają sezonowo, dzięki czemu przynoszą zyski przez cały rok – podkreśla Wojciech Goduński, franczyzodawca Pączków Mamy.
Mykola i Yana Maksymiv od półtora roku prowadzą we Wrocławiu pizzerię Gruby Benek. Jak układa im się współpraca z franczyzodawcą?
Czy można przetestować biznes, a później w niego zainwestować?
La Donuteria szuka w Polsce zarówno indywidualnych franczyzobiorców, jak masterfranczyzobiorców. Ile trzeba zainwestować w biznes?
W Chinkalni sporo się dzieje. Marka wkrótce otwiera kolejną franczyzową restaurację. W następnych planach są dwa lokale własne.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Analizujemy w co się bardziej opłaca zainwestować: catering dietetyczny, sklep Homla, hodowlę alpak czy sklep Baumgart Kaffee.
Klienci, którzy robią zakupy w sieciowych lokalach, zazwyczaj są przekonani, że w każdym należącym do marki produkty kosztują tyle samo. A jak jest naprawdę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.