Sushi Bistro

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
SUSHI BISTRO to Polska sieć restauracji Franczyzowych, powstała w 2014 roku.
Należymy do Polskiej Organizacji Franczyzodawców. Posiadamy 15 restauracji w 8 województwach. Dostawy świadczymy do ponad 200 miejscowości w całej Polsce!
Od początku swojej działalności oparliśmy model prowadzenia restauracji na dostawach oraz odbiorach osobistych dzięki czemu przez lata doprecyzowaliśmy własny system zamówień. Każdy Franczyzobiorca otrzymuje dostęp do naszego Systemu Operacyjnego umożliwiającego sprawne zarządzanie swoimi zamówieniami i restauracją z każdego miejsca na świecie. Poszukujemy Franczyzobiorców z całej Polski. Dołącz do nas i stwórz restaurację numer 1 w swoim mieście! *W historii naszej sieci nie zamknęliśmy żadnej restauracji. (dane na grudzień 2024)
JEDNOSTKI WŁASNE
1 lokal własny
Pasaż Stokłosy 11U12 (Ursynów)
02-787 Warszawa
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
14 lokali Franczyzowych
Warszawa - Łukowska 2 (Praga)
Warszawa - Kalinny Jędrusik 5 (Żoliborz)
Warszawa - Chełmońskiego 2 (Ursus)
Giżycko - Olsztyńska 5E
Legionowo - Zegrzyńska 1D
Otwock - Staszica 14
Toruń - Watzenrodego 12A
Ełk - Słowackiego 10/7UA
Kętrzyn - Józefa Piłsudskiego 6
Tarnowskie Góry - Sienkiewicza 12
Łomża - Zawadzka 52/6u
Kielce - 1 Maja 62
Szczecin - Warzymice 44 lok.3
Zgorzelec - Warszawska 56 - otwarcie wkrótce
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Jako Franczyzodawca inwestujemy w marketing i lokalną reklamę do 20 000 zł na rzecz Twojej nowo otwartej restauracji,
- Centralnie prowadzone social media (Instagram, Facebook, YouTube, Tik Tok),
- Centralnie prowadzony marketing,
- Centralnie prowadzona Infolinia oraz zamówienia on-line,
Dzięki centralnie prowadzonym powyższym działom w naszej firmie jako Franczyzobiorca masz pewność, że marketing, sprzedaż i kontakt z klientem jest prowadzony na najwyższym poziomie, a Ty jako Franczyzobiorca możesz skupić się na tym co dla Ciebie najważniejsze – serwowaniu najlepszej jakości dań sushi swoim klientom i dbanie o dobry wizerunek naszej firmy!
- Wsparcie marketingowe i reklamowe przez cały okres trwania umowy,
- Dostęp do Autorskiego Systemu Operacyjnego SUSHI BISTRO,
- Łatwy i wygodny dostęp do dedykowanych hurtowni (najlepsze ceny),
- Pomoc w doborze lokalu oraz jego aranżacji zgodnie ze standardami sieci (wizualizacja),
- Rozbudowany cykl szkolenia pracowników,
- Wstępne szkolenia dla całego Twojego zespołu przed otwarciem restauracji,
- Badania, audyty wspierające MS/NPS/TK
- Autorskie receptury dań, dostosowane do trendów rynkowych,
- Na czas otwarcia, aby Cię wspierać gwarantujemy naszą obecność i pomoc przez pierwszych 7 dni,
- Ciągłe wsparcie w trakcie prowadzenia Restauracji SUSHI BISTRO,
- Wyłączność na daną lokalizację i pierwszeństwo w kolejnych lokalizacjach
- ...oraz wiele, wiele więcej!
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Minimalna kwota inwestycji: od 60 000 zł + koszty remontu
- Jednorazowa opłata wstępna: od 20 000 zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wybierz model prowadzenia restauracji
- SUSHI BISTRO Take Away – lokal minimum 50 m2 | dostawa i odbiór osobisty
- SUSHI BISTRO Eat & Drink – lokal minimum 100 m2 | sala restauracyjna, dostawa, odbiór osobisty
Rekomendowane lokalizacje prowadzenia restauracji SUSHI BISTRO w obu modelach: lokale w
centrach miast, zlokalizowane na dużych osiedlach, niezbędny dostęp do parkingu, lokal
przygotowany pod działalność gastronomiczną.
OCZEKUJEMY:
Zaangażowania Franczyzobiorcy w prowadzenie restauracji oraz dbałość o serwowanie najwyższej
jakości dań sushi i wysoką kulturę obsługi klienta.
WYRÓŻNIAMY SIĘ:
Centralnie prowadzone działy Marketingu i Obsługi Klienta pozwolą Ci na skupieniu się na
jakości i zajęciu swoją restauracją. Masz gwarancję, że kontakt z klientem oraz przyjmowanie
zamówień prowadzone jest na najwyższym poziomie.
- Inwestujemy na sam start Twojej restauracji do 20 000 zł w marketing ireklamę Twojej restauracji. Twój sukces to nasz sukces!
- Nie zamknęliśmy żadnej restauracji przez dekadę naszej działalności! Posiadamy 15 restauracji. „Nie ilość, a jakość!”. Dane na dzień: grudzień 2024
- Autorski System Operacyjny marki SUSHI BISTRO do którego otrzymujesz dostęp i sprawnie możesz zarządzać swoimi zamówieniami, składać zamówienie na zatowarowanie i wiele innych.
- Zniżki w Hurtowniach ze względu na dołączenie do naszej Sieci Franczyzowej! „Wspólnie możemy więcej!”
- Comiesięczna aktualizacja menu. U nas klienci się nie nudzą! W każdym miesiącu oferujemy naszym klientom sezonowe menu, czasowo dostępne rolki sushi, promocje. „Stworzyliśmy własne, autorskie danie - Tataringi!” Jesteśmy innowacyjni.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Best Food Sp. z o.o.
Pasaż Stokłosy 11U12; 02-787 Warszawa
500 039 508
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Robert Chmielewski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Best Food Sp. z o.o. (Pasaż Stokłosy 11U12; 02-787 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Sushi Bistro oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie sushibistro.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

60 sprawdzonych pomysłów na biznes można było poznać na wiosennych Targach Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia.
Bez względu na to czy na inwestycję we własną firmę masz kilka, czy kilkaset tysięcy złotych, na Targach Franczyza znajdziesz biznes na miarę grubości swojego portfela.
Na Targach Franczyza 15 i 16 marca nie zabraknie gastronomii. I tej sezonowej, i tej całorocznej.
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Dariusz Gardyjas został Top Franczyzobiorcą w kategorii „Najszybszy rozwój sieci”. Jaka była jego droga do sukcesu?

Sahar Kebab chce rozwinąć sieć swoich przyczep gastronomicznych w całej Polsce. Czym się wyróżnia na tle konkurencji?
Sweet Gallery utrzymuje szybkie tempo rozwoju. W bieżącym roku planuje ok. 450 nowych otwarć.
Koncept Langos rozwija sieć foodtrucków z węgierskimi langoszami. Czy da się na tym zarobić?
Cukiernia Sowa szuka partnerów, którzy w dłuższej perspektywie poprowadzą więcej niż jeden lokal.
– Franczyza, zwłaszcza w stabilnych i rozwijających się konceptach gastronomicznych, może znacząco zwiększyć szanse powodzenia – mówi Andrzej Pelc-Gonera, CEO Sushi Kushi.

Co piąty franczyzobiorca Fit Cake decyduje się na otwarcie kolejnego lokalu.
Lodolandia & Kołacz na Okrągło wykorzystuje elastyczność oferty i szybki rebranding, by zapewnić ciągłość biznesu przez cały rok. Jak działa taki model biznesowy?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów, które zachwycą smakiem. Franczyzodawca konceptu Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Z Atelier Herosima franczyzobiorcy mogą otworzyć lokale w kilku różnych formatach. A jakie wsparcie otrzymają od franczyzodawcy?
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.