Pączkownia Smak Sprzed Lat

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Pączkownia Smak sprzed Lat to pierwszy w Polsce słodki koncept street foodowy. Jesteśmy przede wszystkim polską marką, opartą na rodzinnych tradycjach. Przepis na pączki oparty jest na unikatowej, rodzinnej recepturze, która od 1937 roku przekazywana jest z pokolenia na pokolenie. Nasze pączki przygotowane są przez pasjonatów słodkich wypieków ze składników lokalnego pochodzenia.
W Pączkowni Smak sprzed Lat pączki smażymy od ręki, w obecności klientów, zawsze ciepłe i pełne cudownego nadzienia. Zaczynaliśmy w 2017 roku, od punktu w Śremie, obecnie marka prężnie się rozwija otwierając kolejne punkty w kraju i za granicą. Nasze pączkarnie od początku działalności nastawione są na sprzedaż outdoorową, dlatego obostrzenia dotyczące gastronomii nie wpłynęły na naszą markę. Działamy nieprzerwanie na 100 procent.
- Stawiamy na świeżość, lokalność i najwyższą jakość surowców.
- Codziennie dbamy o wysoką jakość obsługi gości.
- Cechuje nas swobodna, niesformalizowana komunikacja i przyjazna atmosfera w zespole.
- Wierzymy w partnerskie podejście między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Takie, które jest oparte na wiedzy i doświadczeniu obydwu stron.
CZYM PĄCZKOWNIA SMAK SPRZED LAT WYRÓŻNIA SIĘ NA TLE KONKURENCJI?
Sprawdzony model biznesowy
Pierwszy w Polsce słodki koncept street foodowy – prowadzenie biznesu pod szyldem znanej i lubianej marki, gotowy koncept oraz sprawdzone know-how to gwarancja sukcesu Twojego punktu już od początku działalności.
Oryginalność i pomysł oparty na rodzinnej tradycji
„Smak sprzed lat” – to przepis na pączki naszej babci, oparty na unikatowej, rodzinnej recepturze.
Pełne wsparcie
Twój sukces jest również naszym, dlatego możesz liczyć na nasze wsparcie na każdym etapie działalności. Oferujemy model wsparcia oparty na sprawdzonym systemie dostaw, zapewniamy pełną obsługę serwisową oraz pakiet nowoczesnych narzędzi do kontroli sprzedaży.
Skuteczny Marketing
Odpowiadamy za działania marketingowe prowadzone dla całej sieci, aby zachować jednolitość akcji promocyjnych i ich wysoki poziom na terenie Polski. Nie zamyka to jednak przed franczyzobiorcą działań w ramach marketingu lokalnego, który wspieramy naszym doświadczeniem.
Najwyższa jakość
Wysoka jakość składników, standardy obsługi i estetyka punktów sprzedaży to coś, co nas wyróżnia na rynku. Dzięki sprawdzonemu konceptowi biznesowemu zdobyliśmy zaufanie klientów, a to przekłada się na bezpośredni zysk franczyzobiorcy.
Mobilność
Jesteś tam gdzie Twoi klienci. Specjalnie zaprojektowana konstrukcja przyczepy umożliwia jej sprawne przewiezienie w dowolnie wybrany punkt.
Ekspresowy biznes – szybki zwrot z inwestycji
Jesteś zdecydowany? Możesz otworzyć cukiernię już w 21 dni! I zarabiać od pierwszego dnia sprzedaży.
Pewny biznes na niepewne czasy!
Nasze punkty od początku działalności nastawione są na sprzedaż przez okienko, dlatego obostrzenia dotyczące gastronomii nie wpłynęły na naszą markę. Działamy nieprzerwanie na 100 procent.
JEDNOSTKI WŁASNE
3
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
23
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Pączkownia Smak sprzed Lat to sprawdzony model biznesowy. Otrzymujesz od nas wsparcie w trzech obszarach:
- lokalizacja i infrastruktura
- sprzedaż i marketing
- rozwój i budowanie zespołu
Sukces naszych franczyzobiorców jest również naszym sukcesem, dlatego mogą oni liczyć na nasze wsparcie na każdym etapie działalności.
1. Lokalizacja i infrastruktura
Po pierwsze – do każdego franczyzobiorcy podchodzimy indywidualnie, dlatego przed podpisaniem umowy wspólnie analizujemy szanse i zagrożenie rynkowe dla nowego punktu franczyzowego. Po wnikliwym audycie i wydaniu pozytywnej oceny, pomagamy w znalezieniu najlepszej w danym mieście lokalizacji oraz uzyskaniu środków finansowych m.in. z funduszy unijnych. Nie opieramy się na symulacjach i prognozach, a na twardych dowodach, dzięki temu wszystkie otwarte do tej pory punkty wciąż działają na rynku, a niektórzy z naszych franczyzobiorców otwierają kolejne lokalizacje.
Po drugie – dostarczamy w pełni wyposażoną przyczepę, z wewnętrznym obiegiem wody, a do uruchomienia brakuje tylko dostępu do prądu. Wszystkie sprzęty oraz rozwiązania sami przetestowaliśmy na własnych punktach sprzedaży, dzięki czemu mamy pewność, że spełniają wszelkie normy i standardy. Mobilną przyczepę bardzo szybko można uruchomić, a także przenieść w inne miejsce, by podążać za klientem. Takie rozwiązanie to także niższy czynsz, w porównaniu do stacjonarnego biznesu. Oczywiście transportem i montażem przyczepy w punkcie franczyzobiorcy, zajmuje się przeszkolony przez nas zespół ,ontażystów.
2. Sprzedaż i marketing
Oferujemy kompleksowe wsparcie merytoryczne oraz techniczne nie tylko na starcie, ale podczas całego okresu działalności. Zdradzimy Ci wszystkie sekrety naszego sukcesu podczas licznych szkoleń dotyczących receptur, zasad bezpieczeństwa i higieny produkcji oraz zarządzania biznesem.
Oferujemy model wsparcia oparty na sprawdzonym systemie dostaw, zapewniamy pełną obsługę serwisową oraz pakiet nowoczesnych narzędzi do kontroli sprzedaży. Każdy z punktów obejmujemy opieką, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem, w prowadzeniu biznesu. Pozwala to na zachowanie wysokiej jakości produktów i usług, które są głównymi składnikami przepisu na sukces.
Franczyzobiorca może liczyć również na nasze wsparcie marketingowe w zakresie obsługi social mediów, prowadzenia sieciowych akcji promocyjnych czy przygotowywania profesjonalnych sesji zdjęciowych i filmów. Działania marketingowe prowadzimy dla całej sieci, aby zachować jednolitość akcji promocyjnych oraz ich wysoki poziom w całej Polsce. Nie zamykamy jednak przez franczyzobiorcą możliwości działań w ramach marketingu lokalnego, który może również skorzystać z naszych konsultacji marketingowych oraz materiałów promocyjnych przekazywanych wszystkim partnerom.
3. Rozwój i budowanie zespołu
Zależy nam na ciągłym rozwoju naszych franczyzobiorców i ich zespołów. Pączkownia Smak sprzed Lat to nie pojedyncze osoby, to zespół zaangażowanych i lojalnych przedsiębiorców, który wspiera się nawzajem. Dzielimy się swoimi pomysłami i doświadczeniami w prowadzeniu biznesu, motywując się nawzajem. Dzięki zaangażowaniu każdego z franczyzobiorców wciąż się rozwijamy nie tylko otwierając nowe lokalizacje, ale także poszerzając ofertę produktową. My znamy proces, mamy know how, ale słuchamy Ciebie, zależy nam na tym, by poznać Twoje zdanie i pomysły.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimalna kwota inwestycji: 25-35 tys. zł (w przypadku leasingu)
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Podstawowe wymagania sieci:
- Posiadanie odpowiedniego zaplecza finansowego.
- Bezpośrednie zaangażowanie w bieżącą działalność sklepu (co najmniej na początkowym etapie jego działania).
- Chęć nauki na temat asortymentu, który jest w sprzedaży.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Pelczyk Group Roman Pelczyk
Plac Kosynierów 26; 63-130 Książ Wielkopolski
575 570 780
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Pelczyk Group Roman Pelczyk (Plac Kosynierów 26; 63-130 Książ Wielkopolski). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pączkownia Smak Sprzed Lat oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie paczkownia.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Dowiedz się z nowego numeru magazynu "Własny Biznes FRANCHISING".
Pączkownia Smak sprzed Lat chce rozbudować sieć swoich punktów na całą Polskę. Ma też propozycję dywersyfikacji asortymentu, w zależności od sezonu.
Styczniowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
W który biznes najlepiej zainwestować w 2024 roku, co zrobić, żeby wygrać placówkę partnerską banku, czy bardziej opłaca się otworzyć Subwaya, pączkownię czy sklep z fajerwerkami?
Pączkownia Smak Sprzed Lat chce rozbudować sieć swoich punktów na całą Polskę. Dla franczyzobiorców ma też dodatkową opcję na sezon letni.

Rex Concepts, masterfranczyzobiorca marki Burger King, w tym roku planuje otworzyć w Polsce cztery lokale z tym szyldem. Czy indywidualni franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z licencji na biznes Burger Kinga?
W trakcie wieloletniej stagnacji w obszarze stricte ofert franczyzowych na polskim rynku franczyzowym w segmencie gastronomicznym, postanowiliśmy dokładnie zrewidować naszą ofertę.
Carat Kebab systematycznie otwiera nowe lokale. Często łączą pod jednym dachem kilka marek tego samego franczyzodawcy.
– Na Targi Franczyza mamy dla franczyzobiorców specjalną promocję – zapowiada Kamil Woźniak, franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak.
Sushi Story do końca roku chce rozbudować sieć we wszystkich dużych miastach. Franczyzobiorców będzie szukać m.in. na Targach Franczyza, 13-14 marca.

Maxipizza szuka franczyzobiorców już w średniej wielkości miastach. Oprócz sieci pizzerii rozwija też drugi, oryginalny koncept.
Chinkalnia dopina umowy najmu na kolejne własne restauracje, ale nie rezygnuje też z rozwoju we franczyzie. Franczyzowy lokal marka otworzyła nawet na Cyprze.
Sahar Kebab chce rozwinąć sieć swoich przyczep gastronomicznych w całej Polsce. Czym się wyróżnia na tle konkurencji?
Sweet Gallery utrzymuje szybkie tempo rozwoju. W bieżącym roku planuje ok. 450 nowych otwarć.
Koncept Langos rozwija sieć foodtrucków z węgierskimi langoszami. Czy da się na tym zarobić?
Cukiernia Sowa szuka partnerów, którzy w dłuższej perspektywie poprowadzą więcej niż jeden lokal.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.